Programa

Gegužės 9 d.
09:00 - 09:10

Įžanginis žodis, konferencijos tikslai

Konferencijos moderatoriai

Pranešėjai
1 salė
09:10 - 09:35

„Shorterminizmas“ rinkodaroje - kodėl tai neveikia?

Mindaugas Savickas / „TELE2“ rinkodaros vadovas
09:35 - 10:00

Kaip keičiasi rinkodara, kai keičiasi ir verslo modelis, ir vartotojas?

Liudas Rimkus / SEB banko Rinkodaros departamento vadovas
10:00 - 10:25

Instrukcija užkariauti pasaulį: pamokos ieškant vietos globalioje rinkoje

Edward Jackson / „Vinted“ rinkodaros vadovas
10:25 - 10:35

Laikas klausimams

2 salė
09:10 - 09:35

Kintantis rinkodaros vaidmuo organizacijoje – kur randasi efektyvumas

Rūta Gaudiešienė / „Socialinės Informacijos Centro“ marketingo vadovė
09:35 - 10:35

PASSWORD konkursas. Geriausia rinkodaros praktika Lietuvoje: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai

10:35 - 11:00 Kavos pertrauka
1 salė
11:00-11:25

Prisijaukinti riziką, arba rinkodaros iššūkiai organizacijoje

Andrius Grigorjevas / „Be&Do“ strategas ir partneris
11:25-12:50

PASSWORD konkursas. Geriausia rinkodaros praktika Lietuvoje: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai

2 salė
11:00 - 11:25

Kaip keisti kryptį – nuo žemų kaštų prie aukštą pridėtinę vertę kuriančio prekinio ženklo

Pranešėjai
11:25 - 11:50

Kaip anksčiau už klientą sužinoti, ko jis nori

Birutė Kalanovaitė / „Panorama LT” vadovė
11:50 - 12:15

Win Win rinkodara B2B sektoriuje – pridėtinių verčių grandinės kūrimo strategija

Olga Belova / SBA koncerno strateginio marketingo direktorė
12:15 - 12:40

Prekės ženklo architektūra

Gediminas Judzentas / „AUGA group“ rinkodaros vadovas
12:40 - 12:50

Laikas klausimams

12:50 - 13:40 Pietūs
1 salė
13:40 - 14:30
Diskusija

Kodėl neauga pardavimai? Duomenų analitiko pamokslas

  • Kaip rinkodaros vadovas, turėdamas įmonės rodiklius ir rinkos žinias, galėtų gauti aiškų atsakymą?
  • Kokios kompetencijos padėtų gauti dar daugiau – įžvalgų, kurios augintų pardavimus?
  • Ar/Kada šias kompetencijas privalome auginti įmonėje?

Praktiniais patarimais pasidalins sprendimus kuriantys duomenų analitikai ir įmonės jau įdarbinusios duomenis.

14:20 - 14:45

Praktiški duomenų apsaugos eksperto patarimai rinkodaros vadovui

  • Naujausia Europos institucijų praktika dėl asmens duomenų apsaugos pažeidimų - atvejų analizė 
  • Efektyvi ir teisėta rinkodara – misija įmanoma?        
Asta Macijauskienė / Advokatė, advokatų kontoros „GLIMSTEDT” vyresnioji teisininkė
14:55 - 15:05

Laikas klausimams

2 salė
13:40 - 14:05

PASSWORD konkursas. Geriausia rinkodaros praktika Lietuvoje: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai

14:05 - 14:30

Operatyvinė komunikacija: chaosas vs. suplanuota veikla

Indrė Baltrušaitienė / Lietuvos oro uostų strateginės komunikacijos skyriaus vadovė
14:30 - 14:55

Kaip padėti pagrindą krizei iki krizės? Komunikacijos krizių prevencija pasinaudojant žvalgybos principais

Pranešėjai
14:55 - 15:05

Laikas klausimams

15:05 - 15:35 Kavos pertrauka
1 salė
15:35 - 16:00

Patikimų inovacijų oksimoroniškumas

Rimantas Stanevičius / Reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas
16:00 - 16:40

Agile mąstymas rinkodaroje: kaip ne pasakoti, o kurti istoriją

Joeri Van den Bergh / „InSites Consulting” įkūrėjas ir ekspertas
16:40 - 16:50

Laikas klausimams

16.50

Efektyviausių rinkodaros kampanijų, Metų prekės ženklo ir Metų marketingo kampanijų apdovanojimai

Rimantas Stanevičius
Rimantas Stanevičius
Reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas

Rimantas Stanevičius – reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas, pats save vadinantis „sveiko proto“ direktoriumi. Šiuo metu yra laimėjęs stipendiją ir studijuoja „Berlin School of Creative Leadership“ magistro programoje, kurią renkasi kūrybinių industrijų profesionalai, siekiantys augti kaip lyderiai ir skatinti pokyčius. 

Saulius Šukaitis
Saulius Šukaitis
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum“ generalinis direktorius

Rūta Gaudiešienė
Rūta Gaudiešienė
„Socialinės Informacijos Centro“ marketingo vadovė

Mindaugas Savickas_PROMO
Mindaugas Savickas_PROMO
„TELE2“ rinkodaros vadovas

Mindaugas Savickas, „TELE2“ rinkodaros vadovas

„TELE2“ yra technologijų sektoriaus lyderis remiantis 2016 m. finansiniais duomenimis. Bendrovė technologijų sektoriaus lydere tapo aplenkusi beveik visas konkurentes pagal pardavimo pajamas, pelną, pelningumą ir darbuotojų atlyginimus.

Liudas Rimkus
Liudas Rimkus
SEB banko Rinkodaros departamento vadovas

SEB banko rinkodaros departamento direktorius nuo 2009 m., prieš tai SEB prekės ženklo ir B2B rinkodaros vadovas. „Forum palace“ rinkodaros vadovas 2002 – 2004 m. NEBL (Šiaurės Europos krepšinio lyga) rinkodaros vadovas 1999 – 2002. LKL (Lietuvos krepšinio lyga) atstovas ryšiams su žiniasklaida 1996 – 1999. VGTU verslo vadybos magistras.

Gediminas Judzentas
Gediminas Judzentas
„AUGA group“ rinkodaros vadovas

Gediminas Judzentas, AB „AUGA group“ rinkodaros vadovas, sukaupęs ilgametę rinkodaros, prekybos rinkodaros ir verslo vystymo patirtį plataus vartojimo prekių (FMCG) srityje tarptautinėse kompanijose. Vienas iš AUGA „architektų“, nuo pat pradžių dalyvavęs naujo prekių ženklo kūrime ir įmonės transformacijoje.

AB „AUGA group“ šiandien yra viena didžiausių Europoje ekologiško maisto bendrovių, veikianti principu „nuo lauko iki lentynos“. Ekologiškai sertifikuotose žemėse įmonė plėtoja tvarų, naujomis technologijomis paremtą žemės ūkio modelį, apimantį augalininkystę, gyvulininkystę, paukštininkystę ir grybų auginimą. Naudodama nuosavus ir kontraktuotus gamybinius pajėgumus, iš savo užaugintų žaliavų įmonė gamina gausų ekologiškų produktų asortimentą galutiniam vartotojui bei tiekia žaliavinius produktus. Grupės įmonėse dirba daugiau nei 1 200 darbuotojų. „AUGA group“ akcijomis prekiaujama Vilniaus ir Varšuvos akcijų biržose.

AUGA prekės ženklu žymimi ekologiški produktai rinkai buvo pristatyti 2016 m. pabaigoje ir per trumpą laiką įsitvirtino prekybos tinklų lentynose Lietuvoje, prasiskynė kelią į eksporto rinkas ir buvo ne kartą apdovanoti už pakuotės dizainą bei inovacijas nacionaliniuose ir tarptautiniuose konkursuose. Nuo pat pradžių prekės ženklas AUGA išsiskyrė principinga, aiškiai suformuluota filosofija, atvira komunikacija ir išskirtiniais sprendimais dizaino srityje. AUGA vizija - padaryti ekologišką tvariai užaugintą maistą prieinamą visiems. 

Marius Marčenkovas
Marius Marčenkovas
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ strategijos vadovas

Asta Macijauskienė
Asta Macijauskienė
Advokatė, advokatų kontoros „GLIMSTEDT” vyresnioji teisininkė

Praktikos sritys: bendrovių ir komercinė teisė, intelektinė nuosavybė, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisė, vartotojų teisės. Turi įvairiapusės patirties sprendžiant ginčus dėl vartotojų teisių bei reklamos įstatymų pažeidimų, konsultuojant užsienio ir šalies klientus įvairiais Lietuvos teisės klausimais, įskaitant bendruosius įmonių veiklos, intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo bei reklamos atitikties įstatymų reikalavimams klausimus. Dalyvauja bei skaito pranešimus konferencijose dėl reklamos įstatymo, vartotojų, autorių teisių pažeidimų bei įvairiais intelektinės nuosavybės klausimais.

Kristian Kaas Mortensen
Kristian Kaas Mortensen
„Girteka Logistics“ komunikacijos vadovas

Indrė Baltrušaitienė
Indrė Baltrušaitienė
Lietuvos oro uostų strateginės komunikacijos skyriaus vadovė

Indrė trijų Lietuvos oro vartų komunikacija rūpinasi trejus su puse metų, kelerius metus vadovavo ir rinkodarai. Komunikacijos srityje darbuojasi nuo 2008-ųjų metų.

Lietuvos oro uostai
Tris Lietuvos oro vartus – Vilniaus, Kauno ir Palangos – vienijanti įmonė. 2017 m. įgyvendino itin sudėtingą Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos projektą, per kurį sostinės oro uosto veikla 35 dienoms buvo perkelta į Kauną. Tai nesutrukdė pasiekti rekordinių rezultatų ir, palyginti su 2016 m., dešimtadaliu padidinti keleivių skaičių – jų praėjusiais metais keliavo 5,2 mln.

Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas
„Be&Do“ strategas ir partneris

Andrius dirba su prekės ženklų strateginiais projektais tarptautinėse rinkose, veda paskaitas ISM ir Vilniaus universitetuose, „Atomic Garden” reklamos mokykloje bei KOG rinkodaros ir komunikacijos institute, ruošia inovacijų ir tendencijų projektus, mokymus ir dirbtuves.

Birutė Kalanovaitė
Birutė Kalanovaitė
„Panorama LT” vadovė

Mados ir mažmeninės prekybos srityje Birutė Kalanovaitė dirbo daugiau kaip penkiolika metų, o komercinio nekilnojamojo turto valdyme skaičiuoja devynerius metus. Ji yra „Panorama LT“ generalinė direktorė ir jau devynerius metus vadovauja vienam iš lankomiausių sostinės prekybos centrų, talpinančiam beveik 200 prekybos ir paslaugų vietų. Prieš tai B. Kalanovaitė yra vadovavusi „Vilniaus vartų“ mados butikus valdžiusiai bendrovei. Sukaupta patirtimi ji aktyviai dalinasi dalyvaudama edukacinėje veikloje, skaito pranešimus universitetuose.

Neringa Rimšelienė
Neringa Rimšelienė
„Girteka Logistics“ marketingo vadovė

Olga Belova
Olga Belova
SBA koncerno strateginio marketingo direktorė

Jūratė Stankuvienė
Jūratė Stankuvienė
„Mediaskopas” (BMMG grupė) vadovė

Jūratė Stankuvienė, UAB “Mediaskopas” (BMMG grupė)  direktorė, 20 metų vadovavimo pardavimams patirtis dirbant su prekių ženklais „Royal Dutch Shell“, „Pfizer“, „Omnitel“, „Avon“, VRS.

Dr. Andres Kõnno
Dr. Andres Kõnno
Talino Universiteto MEDIT lektorius ir tyrėjas, BMMG analitikas

Media ir komunikacijos mokslų daktaras. Media Inovacijų ir Komunikacijos Meistriškumo centro prie Talino Universiteto (MEDIT) lektorius ir tyrėjas. Taip turi sukaupęs 20 metų analitiko patirties BMMG grupėje. 

Gediminas Judzentas_promo
Gediminas Judzentas_promo

Birutė Kalanovaitė_promo
Birutė Kalanovaitė_promo

Jungtine_N&K
Jungtine_N&K

Mindaugas Savickas
Mindaugas Savickas
„TELE2“ rinkodaros vadovas

Edward Jackson
Edward Jackson
„Vinted“ rinkodaros vadovas

Joeri Van den Bergh
Joeri Van den Bergh
„InSites Consulting” įkūrėjas ir ekspertas

Joeri Van den Bergh, „InSites Consulting” įkūrėjas ir ekspertas, konsultuojantis  prekės ženklus kaip komunikuoti vaikų, paauglių ir jaunimo auditorijoms (NextGen). Tarp Joeri klientų tokios kompanijos kaip „eBay”, „Coca-Cola”, „Spotify”, „Danone”, „Red Bull”, „Heineken”, „Converse”, „Nestlé”, AXA ir „Unilever”. Joeri yra rinkodaros bestselerio „How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y and Z” bendraautoris.

Aistė Buivytė
Aistė Buivytė
„Dentsu Aegis“ tinklo duomenų analitikė

Aistė yra įgijusi kvalifikacinius taikomosios matematikos bakalauro ir magistro laipsnius KTU. Kryptys: didžiųjų duomenų tyryba, mašininis apmokymas, BI (angl. business intelligence) platformų kūrimas, statistinis modeliavimas.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva