Programa

Gegužės 9 d.
09:00 - 09:10

Įžanginis žodis, konferencijos tikslai

Konferencijos moderatoriai:

Pranešėjai
5.1 salė
09:10 - 09:35
Salė 5.1

„Shorterminizmas“ rinkodaroje - kodėl tai neveikia?

Kaip ilgalaikė įmonės strategija virsta ilgalaike rinkodaros strategija? Kas yra „akumuliacinis efektas“ ir kaip jį sukurti? Kokios įmonės kultūros reikia sukurti stiprią, strateginę funkciją atliekančią, rinkodaros komandą?

Mindaugas Savickas / „TELE2“ rinkodaros vadovas
09:35 - 10:00
Salė 5.1

Kaip keičiasi rinkodara, kai keičiasi ir verslo modelis, ir klientas?

Nesikeisk, ir tave pakeis. Daryti tą patį ir tikėtis, kad kažkas pasikeis – naivu. Kaip sakė Michaelas Jordanas, galima susitaikyti su klaidomis ar nesėkme, tačiau visiškai nepriimtina nebandyti. Eksperimentų rinkodara – apie pokyčius, kurie iš pradžių atrodo lyg nėrimas į nežinią, bet atneša netikėtų rezultatų.

Liudas Rimkus / SEB banko Rinkodaros departamento vadovas
10:00 - 10:25
Salė 5.1

Prisijaukinti riziką, arba rinkodaros iššūkiai organizacijoje

Rinkodaros efektyvumas tiesiogiai priklauso nuo rinkodaros veiksmų inovatyvumo, o inovatyvumas organizacijose dažnai yra sunkiai parduodama idėja. Nepadeda ir tai, kad rinkodaros sprendimai dažnai svarstomi plačiausiame vadovų ir specialistų rate. Pažvelgus į vertinimus ir sprendimų priėmimą iš organizacinės psichologijos perspektyvos, galima rasti konkrečias priežastis, trukdančias vadovams adekvačiai vertinti rinkodaros sprendimus.
Pranešime bus kalbama apie tai, kaip galima nuosekliai keisti organizacijos polinkį nerizikuoti srityje, kur rizika – neišvengiama.

Andrius Grigorjevas / „Be&Do“ strategas ir partneris
10:25 - 10:35
Salė 5.1

Laikas klausimams

5.3 salė
09:10 - 09:25
Salė 5.3

Kintantis rinkodaros vaidmuo organizacijoje – kur randasi efektyvumas

Rūta Gaudiešienė / „Socialinės Informacijos Centro“ marketingo vadovė
09:25 - 10:35
Salė 5.3

PASSWORD konkursas. Geriausia rinkodaros praktika Lietuvoje: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai

EFEKTYVIAUSIA ĮVAIZDINĖ RINKODAROS KAMPANIJA

Mažo biudžeto

  1. „Pozuoja intelektas“ („Innco“/„Friends & Frames“), Dovydas Kiauleikis, „Autoriai“ vykdantysis direktorius

Didelio biudžeto

1.     „Sodinčiaus projektas“ („Palink“/„IKI“), Berta Čaikauskaitė, „IKI“ viešųjų ryšių vadovė

2. „Daugiau švaros – daugiau taikos“ („Grigeo“/„Gritė“), Paulius Pocius „Grigeo Grigiškės“ rinkodaros vadovas, Mantas Velykis, „McCann Vilnius“ kūrybos direktorius

3. „Viskas tik dėl šokolado“ („Vilniaus pergalė“/„Pergalė“), Tomas Bartninkas strategijos vadovas „McCann Vilnius“

EFEKTYVIAUSIAPREKĖS ŽENKLO ATNAUJINIMORINKODAROS KAMPANIJA

Mažo biudžeto

1.     „Rankoms, kuriančioms stebuklus“ („BIOK Laboratorija“/„Rasa“) Justina Jurevičiūtė, reklamos agentūros  "Not Perfect | Y&R Vilnius"  vadovė

2.     „Utenos prekės ženklo atnaujinimas“ („Utenos trikotažas“) Marius Žielys „Utenos trikotažo“ rinkodaros vadovas

Pranešėjai
10:35 - 11:00 Kavos pertrauka
5.1 salė
11:00 - 11:25
Salė 5.1

Kaip keisti kryptį – nuo žemų kaštų prie aukštą pridėtinę vertę kuriančio prekinio ženklo

Pranešimas vyks anglų kalba, vertimas nenumatytas

Pranešėjai
11:25 - 11:50
Salė 5.1

Kaip anksčiau už klientą sužinoti, ko jis nori

Birutė Kalanovaitė / „Panorama LT” vadovė
11:50 - 12:15
Salė 5.1

Win Win rinkodara B2B sektoriuje – pridėtinių verčių grandinės kūrimo strategija

SBA koncernas yra vienas iš 2017 m. pramonės sektoriaus lyderių. Koncernas jungia 30 įvairių sektorių įmonių ir  vadovaujasi INVENT EVERYDAY verslo filosofija. Kaip sukurti win win strategiją pramonės sektoriui? Kaip pramonės įmonės kuria pridėtinių verčių strategiją ir vadovaujasi emocine rinkodara?

Olga Belova / SBA koncerno strateginio marketingo direktorė
12:15 - 12:40
Salė 5.1

Prekės ženklo architektūra

Apie prekės ženklo kūrimo procesą – nuo idėjos iki galutinių produktų lentynoje. Pradėjus nuo „balto lapo” visada yra daug galimybių, bet kartu ir daug iššūkių: kas yra prekės ženklo DNR, kaip jį suformuluoti, kokiais įrankiais naudotis, į ką atkreipti dėmesį renkantis vardą ir logotipo dizainą, kaip išlaikyti pakuotės dizaino vientisumą skirtingose kategorijose, ar verta atskirti įmonės ir jos produktų brandingą? Praktinė patirtis ir pamokos kuriant prekės ženklą.

Gediminas Judzentas / „AUGA group“ rinkodaros vadovas
12:40 - 12:50
Salė 5.1

Laikas klausimams

Salė 5.3
11:00-12:50
Salė 5.3

PASSWORD konkursas. Geriausia rinkodaros praktika Lietuvoje: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai

EFEKTYVIAUSIA PRODUKTŲ / PASLAUGŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS KAMPANIJA

Mažo biudžeto

1.     „Knyga be pavadinimo“ („Alma littera“/ Asociacija „Artimiems”), Tomas Bartninkas strategijos vadovas „McCann Vilnius“

Didelio biudžeto

1.     „Laisvalaikio čempionai“ („Švyturys-Utenos alus“/„Švyturys GO“) Paulius Senūta, „Not Perfect | Y&R Minsk, Riga & Vilnius“ strategijos planavimo vadovas

2.     „Utenos Radlerio nealkoholinio įvedimo kampanija“ („Švyturys-Utenos alus“/„Utenos Radler“)

3.     „TELIA prekės ženklo įvedimas“ („Telia Lietuva“) Jūratė Kazlauskaitė, „Telia Lietuva“ prekinių ženklų ir kampanijų vadovė

EFEKTYVIAUSIA RYŠIŲ SU VISUOMENE KAMPANIJA

Mažo biudžeto

1.     „100 virš Lietuvos: valstybės šimtmečio skrydis“ („Small Planet Airlines“) Simonas Bartkus, „Small Planet Airlines“ marketingo departamento vadovas

Didelio biudžeto

1.     „Idėja Lietuvai“ („Delfi“), Ignas Rusilas iniciatyvos „Idėja Lietuvai“ koordinatorius

EFEKTYVIAUSIA VIEŠOJO SEKTORIAUS KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA 

Mažo biudžeto

1.     #NanoJesus (VGTU „LinkMenų fabrikas") Dovilė Juršytė VGTU rinkodaros ir viešųjų ryšių direktorė, Dalius Morkvėnas „Investuok Lietuvoje“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius

Didelio biudžeto                                                                                                                        

1. „Mirštu, kaip noriu gyventi“ (Irenos Matijošaitienės fondas), Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ vadovė

2. #KELIUVĖLIAVĄ (LRT) Ingrida Urbonavičienė, LRT viešųjų ryšių ir rinkodaros projektų vadovė

Pranešėjai
12:50 - 13:40 Pietūs
Salė 5.1
13:40 - 14:30
Salė 5.1
Diskusija

Kodėl neauga pardavimai? Duomenų analitiko pamokos

  • Kaip rinkodaros vadovas, turėdamas įmonės rodiklius ir rinkos žinias, galėtų gauti aiškų atsakymą?
  • Kokios kompetencijos padėtų gauti dar daugiau – įžvalgų, kurios augintų pardavimus?
  • Ar/Kada šias kompetencijas privalome auginti įmonėje?

Praktiniais patarimais pasidalins sprendimus kuriantys duomenų analitikai ir įmonės jau įdarbinusios duomenis.

Pranešėjai
14:30 - 14:55
Salė 5.1

Praktiški duomenų apsaugos eksperto patarimai rinkodaros vadovui

  • Naujausia Europos institucijų praktika dėl asmens duomenų apsaugos pažeidimų - atvejų analizė 
  • Efektyvi ir teisėta rinkodara – misija įmanoma?        
Asta Macijauskienė / Advokatė, advokatų kontoros „GLIMSTEDT” vyresnioji teisininkė
14:55 - 15:05
Salė 5.1

Laikas klausimams

5.3 salė
13:40 - 14:05
Salė 5.3

PASSWORD konkursas. Geriausia rinkodaros praktika Lietuvoje: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai

EFEKTYVIAUSIA PARDAVIMŲ SKATINIMO RINKODAROS KAMPANIJA

Didelio biudžeto

1.     „Mes kartu stipresni už peršalimą“ („Eurovaistinė“), Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinė“ Rinkodaros departamento direktorė, Mantas Velykis, „McCann Vilnius“ kūrybos direktorius

2.     „Apdrausdami namus pasodinsite medį“ („Lietuvos draudimas“) Rita Puzienė, „Lietuvos draudimo“ komunikacijos projektų vadovė ir Kristina Šataitė, „Lietuvos draudimo“ marketingo projektų vadovė

3.     „Senjorų saugumo programa“ („Lietuvos draudimas“) Rita Puzienė, „Lietuvos draudimo“ komunikacijos projektų vadovė ir Kristina Šataitė, „Lietuvos draudimo“ marketingo projektų vadovė

Pranešėjai
14:05 - 14:30
Salė 5.3

Operatyvinė komunikacija: chaosas vs. suplanuota veikla

Pasakyti, kad aviacijos sektorius yra dinamiškas reiškia – nepasakyti nieko. Tikriausiai reta kita sritis šiandien gali varžytis su aviacija savo konkurencingumu ir kasdien kylančių iššūkių gausa. O kur – iššūkiai, ten – ir potencialiai galimas komunikacijos chaosas. Tad kaip suvaldyti „čia ir dabar“ vykstančią komunikaciją ir ar įmanoma ją suplanuoti? Pranešime praktiniais pavyzdžiais pristatoma, kas yra operatyvinė komunikacija ir kaip ją planuoti bei valdyti. Kas padeda informaciniame chaose veikti strategiškai ir siekti maksimalių rezultatų.

Indrė Baltrušaitienė / Lietuvos oro uostų strateginės komunikacijos skyriaus vadovė
14:30 - 14:55
Salė 5.3

Komunikacijos krizių prevencija pasinaudojant žvalgybos principais

Reta galimybė iš pirmo šaltinio išgirsti apie tai, kaip suvaldyti, kas atrodo nevaldoma. Jūratė ir Andres papasakos apie ID korteliu krizę Estijoje – kaip visa situacija tapo krizinė ir kaip visgi pavyko ją suvaldyti. Kokios pamokos – kodėl svarbu nusistatyti aiškius kriterijus – kokia komunikacija yra pavojinga, kokia sveikintina, ko reikia, kad galima būtų gauti įžvalgų ir operatyviai sureaguoti – teisinga linkme kreipti pastangas.

Pranešėjai
14:55 - 15:05
Salė 5.3

Laikas klausimams

15:05 - 15:35 Kavos pertrauka
5.1 salė
15:35 - 16:00
Salė 5.1

Patikimų inovacijų oksimoroniškumas

Kodėl vis dar neturime e-balsavimo, maisto atsiėmimo punktų, turime fiziškai nuvykti į banką pasirašyti dokumentų ir kasdien rankiniu būdu keisti kainas 30 000 SKU turinčiose parduotuvėse?
Kaip sužinoti, kad tai ką darai yra gerai prieš išleidžiant krūvą pinigų, kad tai padarytum tikrai gerai? Kodėl verčiau neklausinėti vartotojų, o apsimesti, kad turi prototipą? 
Tikros inovacijos ir nominalios arba inovacijos tik reklamoje. Startuolių ir korporacijų požiūrio į inovacijas skirtumai. Kas pasakė „fail harder”, tikrai smarkiai „susifeilino”. Kaip eksperimentuoti, o ne susimauti iš esmės.

Rimantas Stanevičius / Reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas
16:00 - 16:40
Salė 5.1

Agile mąstymas rinkodaroje: kaip ne pasakoti, o kurti istoriją

Pranešimas vyks anglų kalba, vertimas nenumatytas.

Joeri Van den Bergh, „InSites Consulting” įkūrėjas ir ekspertas, konsultuojantis  prekės ženklus kaip komunikuoti vaikų, paauglių ir jaunimo auditorijoms (NextGen). Tarp Joeri klientų tokios kompanijos kaip „eBay”, „Coca-Cola”, „Spotify”, „Danone”, „Red Bull”, „Heineken”, „Converse”, „Nestlé”, AXA ir „Unilever”. Joeri yra rinkodaros bestselerio „How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y and Z” bendraautoris.

Joeri Van den Bergh / „InSites Consulting” įkūrėjas ir ekspertas
16:40 - 16:50
Salė 5.1

Laikas klausimams

16.50
Salė 5.1

Efektyviausių rinkodaros kampanijų, Metų prekės ženklo ir Metų marketingo vadovo apdovanojimai

Tomas Bartninkas
Tomas Bartninkas
„McCann Vilnius“ strategijos vadovas

Mantas Velykis
Mantas Velykis
„McCann Vilnius“ kūrybos direktorius

Rimantas Stanevičius
Rimantas Stanevičius
Reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas

Rimantas Stanevičius – reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas, pats save vadinantis „sveiko proto“ direktoriumi. Šiuo metu yra laimėjęs stipendiją ir studijuoja „Berlin School of Creative Leadership“ magistro programoje, kurią renkasi kūrybinių industrijų profesionalai, siekiantys augti kaip lyderiai ir skatinti pokyčius. 

Saulius Šukaitis
Saulius Šukaitis
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum“ generalinis direktorius

Marius Ratkevičius
Marius Ratkevičius
Reklamos agentūros New! strategijų planuotojas

Rūta Gaudiešienė
Rūta Gaudiešienė
„Socialinės Informacijos Centro“ marketingo vadovė

Mindaugas Savickas_PROMO
Mindaugas Savickas_PROMO
„TELE2“ rinkodaros vadovas

Mindaugas Savickas, „TELE2“ rinkodaros vadovas

„TELE2“ yra technologijų sektoriaus lyderis remiantis 2016 m. finansiniais duomenimis. Bendrovė technologijų sektoriaus lydere tapo aplenkusi beveik visas konkurentes pagal pardavimo pajamas, pelną, pelningumą ir darbuotojų atlyginimus.

Liudas Rimkus
Liudas Rimkus
SEB banko Rinkodaros departamento vadovas

SEB banko rinkodaros departamento direktorius nuo 2009 m., prieš tai SEB prekės ženklo ir B2B rinkodaros vadovas. „Forum palace“ rinkodaros vadovas 2002 – 2004 m. NEBL (Šiaurės Europos krepšinio lyga) rinkodaros vadovas 1999 – 2002. LKL (Lietuvos krepšinio lyga) atstovas ryšiams su žiniasklaida 1996 – 1999. VGTU verslo vadybos magistras.

Gediminas Judzentas
Gediminas Judzentas
„AUGA group“ rinkodaros vadovas

Gediminas Judzentas, AB „AUGA group“ rinkodaros vadovas, sukaupęs ilgametę rinkodaros, prekybos rinkodaros ir verslo vystymo patirtį plataus vartojimo prekių (FMCG) srityje tarptautinėse kompanijose. Vienas iš AUGA „architektų“, nuo pat pradžių dalyvavęs naujo prekių ženklo kūrime ir įmonės transformacijoje.

AB „AUGA group“ šiandien yra viena didžiausių Europoje ekologiško maisto bendrovių, veikianti principu „nuo lauko iki lentynos“. Ekologiškai sertifikuotose žemėse įmonė plėtoja tvarų, naujomis technologijomis paremtą žemės ūkio modelį, apimantį augalininkystę, gyvulininkystę, paukštininkystę ir grybų auginimą. Naudodama nuosavus ir kontraktuotus gamybinius pajėgumus, iš savo užaugintų žaliavų įmonė gamina gausų ekologiškų produktų asortimentą galutiniam vartotojui bei tiekia žaliavinius produktus. Grupės įmonėse dirba daugiau nei 1 200 darbuotojų. „AUGA group“ akcijomis prekiaujama Vilniaus ir Varšuvos akcijų biržose.

AUGA prekės ženklu žymimi ekologiški produktai rinkai buvo pristatyti 2016 m. pabaigoje ir per trumpą laiką įsitvirtino prekybos tinklų lentynose Lietuvoje, prasiskynė kelią į eksporto rinkas ir buvo ne kartą apdovanoti už pakuotės dizainą bei inovacijas nacionaliniuose ir tarptautiniuose konkursuose. Nuo pat pradžių prekės ženklas AUGA išsiskyrė principinga, aiškiai suformuluota filosofija, atvira komunikacija ir išskirtiniais sprendimais dizaino srityje. AUGA vizija - padaryti ekologišką tvariai užaugintą maistą prieinamą visiems. 

Marius Marčenkovas
Marius Marčenkovas
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ strategijos vadovas

Asta Macijauskienė
Asta Macijauskienė
Advokatė, advokatų kontoros „GLIMSTEDT” vyresnioji teisininkė

Praktikos sritys: bendrovių ir komercinė teisė, intelektinė nuosavybė, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisė, vartotojų teisės. Turi įvairiapusės patirties sprendžiant ginčus dėl vartotojų teisių bei reklamos įstatymų pažeidimų, konsultuojant užsienio ir šalies klientus įvairiais Lietuvos teisės klausimais, įskaitant bendruosius įmonių veiklos, intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo bei reklamos atitikties įstatymų reikalavimams klausimus. Dalyvauja bei skaito pranešimus konferencijose dėl reklamos įstatymo, vartotojų, autorių teisių pažeidimų bei įvairiais intelektinės nuosavybės klausimais.

Kristian Kaas Mortensen
Kristian Kaas Mortensen
„Girteka Logistics“ komunikacijos vadovas

Indrė Baltrušaitienė
Indrė Baltrušaitienė
Lietuvos oro uostų strateginės komunikacijos skyriaus vadovė

Indrė trijų Lietuvos oro vartų komunikacija rūpinasi trejus su puse metų, kelerius metus vadovavo ir rinkodarai. Komunikacijos srityje darbuojasi nuo 2008-ųjų metų.

Lietuvos oro uostai
Tris Lietuvos oro vartus – Vilniaus, Kauno ir Palangos – vienijanti įmonė. 2017 m. įgyvendino itin sudėtingą Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos projektą, per kurį sostinės oro uosto veikla 35 dienoms buvo perkelta į Kauną. Tai nesutrukdė pasiekti rekordinių rezultatų ir, palyginti su 2016 m., dešimtadaliu padidinti keleivių skaičių – jų praėjusiais metais keliavo 5,2 mln.

Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas
„Be&Do“ strategas ir partneris

Andrius dirba su prekės ženklų strateginiais projektais tarptautinėse rinkose, veda paskaitas ISM ir Vilniaus universitetuose, „Atomic Garden” reklamos mokykloje bei KOG rinkodaros ir komunikacijos institute, ruošia inovacijų ir tendencijų projektus, mokymus ir dirbtuves.

Birutė Kalanovaitė
Birutė Kalanovaitė
„Panorama LT” vadovė

Mados ir mažmeninės prekybos srityje Birutė Kalanovaitė dirbo daugiau kaip penkiolika metų, o komercinio nekilnojamojo turto valdyme skaičiuoja devynerius metus. Ji yra „Panorama LT“ generalinė direktorė ir jau devynerius metus vadovauja vienam iš lankomiausių sostinės prekybos centrų, talpinančiam beveik 200 prekybos ir paslaugų vietų. Prieš tai B. Kalanovaitė yra vadovavusi „Vilniaus vartų“ mados butikus valdžiusiai bendrovei. Sukaupta patirtimi ji aktyviai dalinasi dalyvaudama edukacinėje veikloje, skaito pranešimus universitetuose.

Neringa Rimšelienė
Neringa Rimšelienė
„Girteka Logistics“ marketingo vadovė

Olga Belova
Olga Belova
SBA koncerno strateginio marketingo direktorė

Olga marketingo srityje dirba virš penkiolikos metų. Po 11 metų B2C marketinge, prisijungė prie koncerno SBA vadovų komandos ir šį sprendimą vadina vienu iš reikšmingiausių savo gyvenime. SBA verslo filosofija INVENT EVERYDAY ir platus 30 įmonių jungiančios grupės veiklos spektras suteikia Olgai galimybės drąsiai kurti ir imtis netipinių iššūkių.

Jūratė Stankuvienė
Jūratė Stankuvienė
„Mediaskopas” (BMMG grupė) vadovė

Jūratė Stankuvienė, UAB “Mediaskopas” (BMMG grupė)  direktorė, 20 metų vadovavimo pardavimams patirtis dirbant su prekių ženklais „Royal Dutch Shell“, „Pfizer“, „Omnitel“, „Avon“, VRS.

Dr. Andres Kõnno
Dr. Andres Kõnno
Talino Universiteto MEDIT lektorius ir tyrėjas, BMMG analitikas

Media ir komunikacijos mokslų daktaras. Media Inovacijų ir Komunikacijos Meistriškumo centro prie Talino Universiteto (MEDIT) lektorius ir tyrėjas. Taip turi sukaupęs 20 metų analitiko patirties BMMG grupėje. 

Gediminas Judzentas_promo
Gediminas Judzentas_promo

Birutė Kalanovaitė_promo
Birutė Kalanovaitė_promo

Jungtine_N&K
Jungtine_N&K

Mindaugas Savickas
Mindaugas Savickas
„TELE2“ rinkodaros vadovas

Joeri Van den Bergh
Joeri Van den Bergh
„InSites Consulting” įkūrėjas ir ekspertas

Joeri Van den Bergh, „InSites Consulting” įkūrėjas ir ekspertas, konsultuojantis  prekės ženklus kaip komunikuoti vaikų, paauglių ir jaunimo auditorijoms (NextGen). Tarp Joeri klientų tokios kompanijos kaip „eBay”, „Coca-Cola”, „Spotify”, „Danone”, „Red Bull”, „Heineken”, „Converse”, „Nestlé”, AXA ir „Unilever”. Joeri yra rinkodaros bestselerio „How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y and Z” bendraautoris.

Aistė Buivytė
Aistė Buivytė
komunikacijos planavimo agentūrų tinklo „Dentsu Aegis“ duomenų analitikė

Aistė yra įgijusi kvalifikacinius taikomosios matematikos bakalauro ir magistro laipsnius KTU. Kryptys: didžiųjų duomenų tyryba, mašininis apmokymas, BI (angl. business intelligence) platformų kūrimas, statistinis modeliavimas. 

Indrė Baltrušaitienė promo
Indrė Baltrušaitienė promo

Ignas Brazdauskas
Ignas Brazdauskas
„Tele2“ klientų aptarnavimo ir analizės departamento direktorius

Raimonda Gudaitė
Raimonda Gudaitė
„Topo grupės“ rinkodaros vadovė

Berta Čaikauskaitė
Berta Čaikauskaitė
„IKI“ viešųjų ryšių vadovė

Dovydas Kiauleikis
Dovydas Kiauleikis
„Autoriai“ vykdantysis direktorius

Giedrė Šileikytė
Giedrė Šileikytė
„Autoriai“ vadovė

Ignas Rusilas
Ignas Rusilas
iniciatyvos „Idėja Lietuvai“ koordinatorius

Jūratė Kazlauskaitė
Jūratė Kazlauskaitė
„Telia Lietuva“ prekinių ženklų ir kampanijų vadovė

Justina Jurevičiūtė
Justina Jurevičiūtė
reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ vadovė

Kristina Šataitė
Kristina Šataitė
„Lietuvos draudimo“ marketingo projektų vadovė

Marius Žielys
Marius Žielys
„Utenos trikotažo“ rinkodaros vadovas

Paulius Senūta
Paulius Senūta
„Not Perfect | Y&R Minsk, Riga & Vilnius“ strategijos planavimo vadovas

Rita Puzienė
Rita Puzienė
„Lietuvos draudimo“ komunikacijos projektų vadovė

Simonas Bartkus
Simonas Bartkus
„Small Planet Airlines“ marketingo departamento vadovas

Ingrida Urbonavičienė
Ingrida Urbonavičienė
LRT viešųjų ryšių ir rinkodaros projektų vadovė

Dovilė Juršytė
Dovilė Juršytė
VGTU rinkodaros ir viešųjų ryšių direktorė

Domas Janickas
Domas Janickas
„Data Dog“ įkūrėjas ir vadovas

Programinės įrangos sprendimus verslui kuriančios įmonės „Data Dog“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų.

Domas, turi ilgametę patirtį programinės įrangos kūrimo, duomenų analizės ir naujų produktų pristatymo rinkai srityse. Gebėdamas analizuoti problemas tiek iš verslo vystymo, tiek iš techninio sprendimo perspektyvos Domas užtikrina visapusį komandos įsitraukimą įgyvendinant duomenimis grįstus sprendimus.

„Data Dog“ kuria programinės įrangos sprendimus verslui, kurie įgalina juos pasitikti dirbtiniu intelektu grįstą ateitį. Domas aktyviai prisideda prie novatoriškų sprendimų ieškojimo ir kūrimo, atsižvelgiant į naujųjų technologijų poveikį visuomenei.

Dalius Morkvėnas
Dalius Morkvėnas
„Investuok Lietuvoje“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva