Programa

10.00–10.10 Įžanginis žodis
10.10–11.00

Brand’ų nedrąsos metas

Tomas Ramanauskas / komunikacijos strategas ir lektorius
11.00–12.20 PASSWORD konkursas: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai
12.20–13.00 Pertrauka
13.00–14.30 PASSWORD konkursas: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai
14.30–14.45 Pertrauka
14.45–15.05

Dėmesio (deficito) ekonomika. Kaip padidinti reklamos efektyvumą?

Marius Marčenkovas / „Carat“ strategijų vadovas, „dentsu“ grupė
15.05–15.55

Marketing Effectiveness Today – a review of how the rules of short and long term effectiveness play out in the world of 2021

Les Binet / „adam&eveDDB” Group Head of Effectiveness
15.55–16.25

Ko taip ir nepareklamavo gladiatorius Maximus: rinkodara ir reklama antikoje ir viduramžiais

Aidas Puklevičius / „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybinio rašymo vadovas
16.25–16.30 Pirmosios dienos pabaiga
10.00–10.10 Įžanginis žodis
10.10–10.40

Ar skaitmeniniame taikiklyje dar pastebime žmogų?

Liudas Rimkus / SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas 
10.40–11.10

Tvarumas kaip prekės ženklo esmė ir komunikacijos klaidos

Gediminas Judzentas / „AUGA group“ rinkodaros vadovas
11.10–11.30

Rinkodara ir intelektinė nuosavybė: kur nepaslysti?

Giedrė Rimkūnaitė-Manke / „Glimstedt“ advokatė, ekspertė
11.30–12.20
Diskusija

Lietuvos verslas užkariauja užsienio rinkas: rinkodaros principai eksportuojant

Moderuoja:

Rytis Laurinavičius, „Omnisend“ įkūrėjas ir vadovas

Dalyvauja:

Ieva Čepononė, „BIOK laboratorijos“ rinkodaros vadovė

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė
Audrius Janulis, „Google“ eksporto ir startuolių industrijos vadovas Baltijos šalims

Pranešėjai
12.20–13.00 Pertrauka
13.00–13.20

Skaitmeninės rinkodaros identiteto krizė. Kas suvalgė sausainius?

Tautvydas Gelumbickas / „Adform“ Baltijos regiono pardavimų vadovas
13.20–13.40

Vartotojo elgsenos tendencijos: koks vartotojas buvo vakar, šiandien ir kas mūsų laukia rytoj?

Indrė Razbadauskaitė-Venskė / LCC tarptautinio universiteto ir LTVK lektorė; konsultantė, mentorė; LiMA Klaipėdos tarybos pirmininkė
13.40–14.10

Draugai su privalumais, arba Kaip valdyti pardavimus mažėjančio įsitraukimo laikais

Rūta Gaudiešienė / „Civittos“ partnerė ir „Customer-Centric Consultancy (CCC)“ praktikos lyderė
14.10–14.15

LiMA CMO TOP 10

Linas Šiautkulis / „BPN Lietuva“ vadovas, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas
14.15–14.35 PASSWORD konkurso rezultatų aptarimas ir nugalėtojų paskelbimas
14.35–14.50 Pertrauka
14.50–15.20

Kaip sprendžia klientai?

Paulius Senūta / „Not Perfect Companies“ vadovas
15.20–15.50

Rinkodara ir pardavimai: ko dar trūksta iki sėkmingo bendradarbiavimo?

Andrius Grigorjevas / „Synthesis Consulting“ partneris ir strategas
15.50–16.00 Klausimai, renginio apibendrinimas ir transliacijos pabaiga
Rūta Gaudiešienė
Rūta Gaudiešienė
„Civittos“ partnerė ir „Customer-Centric Consultancy (CCC)“ praktikos lyderė

Liudas Rimkus
Liudas Rimkus
SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas 

SEB banko rinkodaros departamento direktorius nuo 2009 m., prieš tai SEB prekės ženklo ir B2B rinkodaros vadovas. „Forum palace“ rinkodaros vadovas 2002 – 2004 m. NEBL (Šiaurės Europos krepšinio lyga) rinkodaros vadovas 1999 – 2002. LKL (Lietuvos krepšinio lyga) atstovas ryšiams su žiniasklaida 1996 – 1999. VGTU verslo vadybos magistras.

Gediminas Judzentas
Gediminas Judzentas
„AUGA group“ rinkodaros vadovas

Gediminas Judzentas, AB „AUGA group“ rinkodaros vadovas, sukaupęs ilgametę rinkodaros, prekybos rinkodaros ir verslo vystymo patirtį plataus vartojimo prekių (FMCG) srityje tarptautinėse kompanijose. Vienas iš AUGA „architektų“, nuo pat pradžių dalyvavęs naujo prekių ženklo kūrime ir įmonės transformacijoje.

AB „AUGA group“ šiandien yra viena didžiausių Europoje ekologiško maisto bendrovių, veikianti principu „nuo lauko iki lentynos“. Ekologiškai sertifikuotose žemėse įmonė plėtoja tvarų, naujomis technologijomis paremtą žemės ūkio modelį, apimantį augalininkystę, gyvulininkystę, paukštininkystę ir grybų auginimą. Naudodama nuosavus ir kontraktuotus gamybinius pajėgumus, iš savo užaugintų žaliavų įmonė gamina gausų ekologiškų produktų asortimentą galutiniam vartotojui bei tiekia žaliavinius produktus. Grupės įmonėse dirba daugiau nei 1 200 darbuotojų. „AUGA group“ akcijomis prekiaujama Vilniaus ir Varšuvos akcijų biržose.

AUGA prekės ženklu žymimi ekologiški produktai rinkai buvo pristatyti 2016 m. pabaigoje ir per trumpą laiką įsitvirtino prekybos tinklų lentynose Lietuvoje, prasiskynė kelią į eksporto rinkas ir buvo ne kartą apdovanoti už pakuotės dizainą bei inovacijas nacionaliniuose ir tarptautiniuose konkursuose. Nuo pat pradžių prekės ženklas AUGA išsiskyrė principinga, aiškiai suformuluota filosofija, atvira komunikacija ir išskirtiniais sprendimais dizaino srityje. AUGA vizija - padaryti ekologišką tvariai užaugintą maistą prieinamą visiems. 

Tomas Ramanauskas
Tomas Ramanauskas
komunikacijos strategas ir lektorius

Aurelija Kazlauskienė
Aurelija Kazlauskienė
AB „Lietuvos Draudimas“ valdybos narė

Justas Razmus
Justas Razmus
„Vilniaus pergalės“ marketingo vadovas

Richardas Jonaitis
Richardas Jonaitis
radijo ir laidų vedėjas

Les Binet
Les Binet
„adam&eveDDB” Group Head of Effectiveness

Daivaras Ulinskas
Daivaras Ulinskas
„Carat“ projektų direktorius

Jonas Blinstrubas
Jonas Blinstrubas
Komunikacijos agentūros „Headline" vadovas

Linas Šiautkulis
Linas Šiautkulis
„BPN Lietuva“ vadovas, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas

Rūta Gaudiešienė
Rūta Gaudiešienė
„Civittos“ partnerė ir „Customer Centric Consultancy“ praktikos lyderė

Daiva Plauškaitė–Camacho Andrade
Daiva Plauškaitė–Camacho Andrade
„Adell Taivas Ogilvy“

Toma Sabaliauskienė
Toma Sabaliauskienė
„Nord Security“ rinkodaros vadovė

Tautvydas Gelumbickas
Tautvydas Gelumbickas
„Adform“ Baltijos regiono pardavimų vadovas

Ieva Čepononė
Ieva Čepononė
„BIOK laboratorijos“ rinkodaros vadovė

Marius Marčenkovas
Marius Marčenkovas
„Carat“ strategijų vadovas, „dentsu“ grupė

Aidas Puklevičius
Aidas Puklevičius
„Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybinio rašymo vadovas

Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting“ partneris ir strategas

Audrius Janulis
Audrius Janulis
„Google“ eksporto ir startuolių industrijos vadovas Baltijos šalims

Giedrė Rimkūnaitė-Manke
Giedrė Rimkūnaitė-Manke
„Glimstedt“ advokatė, ekspertė

Paulius Senūta
Paulius Senūta
„Not Perfect Companies“ vadovas

Rytis Laurinavičius
Rytis Laurinavičius
„Omnisend“ įkūrėjas ir vadovas

Lietuvos verslas užkariauja užsienio rinkas: rinkodaros principai eksportuojant
Lietuvos verslas užkariauja užsienio rinkas: rinkodaros principai eksportuojant

Indrė Razbadauskaitė-Venskė
Indrė Razbadauskaitė-Venskė
LCC tarptautinio universiteto ir LTVK lektorė; konsultantė, mentorė; LiMA Klaipėdos tarybos pirmininkė

Indrė Lelevičiūtė
Indrė Lelevičiūtė
MO muziejaus komunikacijos vadovė

Paulius Pocius
Paulius Pocius
Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departmento direktorius

Dominyka Jonušienė
Dominyka Jonušienė
„Tele2 Pildyk“ ženklo vadovė

Karolis Špiliauskas
Karolis Špiliauskas
„Bitės“ įrenginių komunikacijos projektų vadovas

Gintarė Kitovė
Gintarė Kitovė
Lietuvos pašto skaitmeninės komunikacijos projektų vadovė

Gintarė Maigytė
Gintarė Maigytė
„Swedbank“ rinkodaros srities vadovė

Simona Krasauskienė
Simona Krasauskienė
„Kakė Makė/ Nelly Jelly“ prekės ženklo vadovė

Olga Belova
Olga Belova
„Novaturo“ rinkodaros vadovė

Gabrielė Burbienė
Gabrielė Burbienė
„Žmonių“ rinkodaros vadovė

Daina Šiekštelytė-Valkerienė
Daina Šiekštelytė-Valkerienė
Asociacijos „Kitoks vaikas“ valdybos pirmininkė

Ernesta Dapkienė
Ernesta Dapkienė
„Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė

Šarūnas Bulota
Šarūnas Bulota
KTU rinkodaros ir komunikacijos direktorius

Justina Vaikutytė-Paškauskė
Justina Vaikutytė-Paškauskė
„Telia“ rinkodaros įžvalgų vadovė

Jurgita Kojenets
Jurgita Kojenets
„Telia“ prekės ženklo vadovė B2C

Inga Kievišaitė
Inga Kievišaitė
„ISM“ rinkodaros direktorė

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus