Programa

8:30–9:00 Dalyvių registracija
5.1 salė
9:00–9:10
5.1 salė

Įžanginis žodis

9:10–9:35
5.1 salė

Iš CMO į CEO: rinkodara organizacijoje – pirmasis smuikas orkestre?

Pranas Kuisys / „Bitė Lietuvos“ vykdomasis direktorius
9:35–10:00
5.1 salė

„Eurovaistinės“ rinkodaros praktika: klientas – organizacijos centre

Kristina Gumauskienė / „Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė
10:00–10:25
5.1 salė

Transporto verslo auginimas per rinkodaros prizmę

Kristina Černiauskienė / „Integre Trans” rinkodaros vadovė
10:25–10:40 Laikas klausimams
5.3 salė
9:10–10:40
5.3 salė

PASSWORD konkursas: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai

PASSWORD konkursas: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai

EFEKTYVIAUSIA PRODUKTŲ / PASLAUGŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS KAMPANIJA

Didelio biudžeto

1. „Auga“ pieno kampanija („Auga group“ / „Auga“)

2. „MoQ išėjimas iš Beta“ („Mobilieji mokėjimai“ / „MoQ“)

3.  „Naujo muziejaus įvedimas į rinką“ (MO muziejus)

Mažo biudžeto

4. „MONDAY OFFICE TAILORED TO YOUR BUSINESS GOALS“ („Urban Inventors“ (SBA Grupė) / „MONDAY OFFICE“)

5. „MARGARITA ECO Beatos virtuvė  - natūrali kosmetikos linija visai šeimai“ („BIOK laboratorija“ / „MARGARITA ECO“)

EFEKTYVIAUSIA PARDAVIMŲ SKATINIMO RINKODAROS KAMPANIJA

Mažo biudžeto

6. „BROLAU NEEMIGRUOK“ („Valandinis“)

Didelio biudžeto

7. „Swedbank“ išmaniosios programėlės „Smart-ID“ aktyvių naudotojų didinimas („Swedbank“),

8. „Bank@Home (Bankas namuose)“ („SEB bankas“)

Pranešėjai
10:40–11:10 Kavos pertrauka
5.1 salė
11:10–11:35
5.1 salė

Kaip verslą keičia rinkodaros eksperimentai

Olga Belova / Koncerno SBA strateginio marketingo direktorė
11:35–12:00
5.1 salė

3 aršiausi konkurentai, 1 produktas, 9 mėnesiai, 100.000 vartotojų ir krūva pamokų pakeliui. Kaip mokytis iš klaidų greitai?

Tomas Nemura / „Moq“ rinkodaros vadovas
12:00–12:45
5.1 salė

How to Win, Keep & Grow Customers in a Digital Economy

Pranešimas anglų kalba, vertimas nenumatytas

Rikke Grundtvig / Komunikacijos planavimo agentūrų tinklo „Dentsu Aegis Network“ rinkodaros vadovė
12:45–13:00 Laikas klausimams
5.3 salė
11:10–13:00
5.3 salė

PASSWORD konkursas: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai

PASSWORD konkursas: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai

EFEKTYVIAUSIA PREKĖS ŽENKLO ATNAUJINIMO RINKODAROS KAMPANIJA

Didelio biudžeto

9. „Tele2 Laisvas Internetas“ („Tele2“ / „Laisvas Internetas

EFEKTYVIAUSIA ĮVAIZDINĖ RINKODAROS KAMPANIJA

Mažo biudžeto

10. 50/30/20“ („SEB bankas“ / „Jaunimo programa“)

Didelio biudžeto

11. „Kalėdų Kalėdos” („Maxima LT“)

12. „Coke Xmas 2018“ („Coca-Cola“)

13.  Pirmosios pagalbos programa „Aš galiu padėti“ („Lietuvos draudimas“)

EFEKTYVIAUSIA VIEŠOJO SEKTORIAUS KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA

Mažo biudžeto

14. „Širdies diena Seime 2018“ (Lietuvos širdies asociacija)

15. „MAJEMIS kviečia ant kultūros“ (Marijampolės savivaldybė / Marijampolė – Lietuvos kultūros sostinė 2018)

Didelio biudžeto

16. „LIETUVA. O ČIA AR BUVAI?“ („Keliauk Lietuvoje“ / „Lietuva. O čia ar buvai?“)

17. „Aš – tavo kaimynas. Nerūšiuok manęs!“ (Centrinė projektų valdymo agentūra)

18. „Vilnius - the G-spot of Europe“ („Go Vilnius“ / Vilnius)

13:00–14:00 Pietūs
5.1 salė
14:00–14:25
5.1 salė

„Teslos“ matavimas arklio galia – kaip keičiasi efektyvumo standartai

Paulius Grežėnas / „Adform Lithuania“ programatinių kampanijų specialistas, Baltijos regiono verslo klientų vadybininkas
5 min. pereiti į kitas sales
14:30–14:55
5.1 salė

5 didieji BDAR mitai

Asta Macijauskienė / Advokatė, advokatų kontoros GLIMSTEDT vyresnioji teisininkė
5 min. pereiti į kitas sales
15:00–15:25
5.1 salė

Lietuvos vartotojo portretas – kaip nedalyvauti auditorijos loterijoje ir geriau pažinti? Specialaus tyrimo įžvalgos

Lauryna Dovydėnienė / Komunikacijos planavimo agentūrų tinklo „Dentsu Aegis“ tyrimų vadovė
5.3 salė
14:00–14:25
5.3 salė

Verslo strategija = komunikacijos strategija: ar dėti lygybės ženklą?

Egidijus Jaseliūnas / „Thermo Fisher Scientific Baltics“ komunikacijos vadovas
5 min. pereiti į kitas sales
14:30–14:55
5.3 salė

Augti 10 proc., kai kategorija krinta 8 proc.: „Volfo Engelman“ sprendimai

Mantas Matukaitis / „Volfo Engelman“ marketingo vadovas
5 min. pereiti į kitas sales
15:00–15:25
5.3 salė

Šiandienės rinkodaros iššūkiai 60 metų prekės ženklui

Pranešėjai
Kviečiame grįžti į salę 5.1
15:30–16:00 Efektyviausių rinkodaros kampanijų ir Metų CMO apdovanojimai
16:00 Laikas sveikinti ir bendrauti
Liudas Rimkus
Liudas Rimkus
SEB banko rinkodaros departamento direktorius

SEB banko rinkodaros departamento direktorius nuo 2009 m., prieš tai SEB prekės ženklo ir B2B rinkodaros vadovas. „Forum palace“ rinkodaros vadovas 2002 – 2004 m. NEBL (Šiaurės Europos krepšinio lyga) rinkodaros vadovas 1999 – 2002. LKL (Lietuvos krepšinio lyga) atstovas ryšiams su žiniasklaida 1996 – 1999. VGTU verslo vadybos magistras.

Asta Macijauskienė
Asta Macijauskienė
Advokatė, advokatų kontoros GLIMSTEDT vyresnioji teisininkė

Praktikos sritys: bendrovių ir komercinė teisė, intelektinė nuosavybė, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisė, vartotojų teisės. Turi įvairiapusės patirties sprendžiant ginčus dėl vartotojų teisių bei reklamos įstatymų pažeidimų, konsultuojant užsienio ir šalies klientus įvairiais Lietuvos teisės klausimais, įskaitant bendruosius įmonių veiklos, intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo bei reklamos atitikties įstatymų reikalavimams klausimus. Dalyvauja bei skaito pranešimus konferencijose dėl reklamos įstatymo, vartotojų, autorių teisių pažeidimų bei įvairiais intelektinės nuosavybės klausimais.

Olga Belova
Olga Belova
Koncerno SBA strateginio marketingo direktorė

Paulius Senūta
Paulius Senūta
„Not Perfect | Y&R Minsk, Riga & Vilnius“ strategijos planavimo vadovas

Pranas Kuisys
Pranas Kuisys
„Bitė Lietuvos“ vykdomasis direktorius

Kristina Gumauskienė
Kristina Gumauskienė
„Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė

Tomas Nemura
Tomas Nemura
„Moq“ rinkodaros vadovas

Kristina Černiauskienė
Kristina Černiauskienė
„Integre Trans” rinkodaros vadovė

Paulius Grežėnas
Paulius Grežėnas
„Adform Lithuania“ programatinių kampanijų specialistas, Baltijos regiono verslo klientų vadybininkas

Lauryna Dovydėnienė
Lauryna Dovydėnienė
Komunikacijos planavimo agentūrų tinklo „Dentsu Aegis“ tyrimų vadovė

Mantas Matukaitis
Mantas Matukaitis
„Volfo Engelman“ marketingo vadovas

Rikke Grundtvig
Rikke Grundtvig
Komunikacijos planavimo agentūrų tinklo „Dentsu Aegis Network“ rinkodaros vadovė

Justas Razmus
Justas Razmus
„Vilniaus pergalės“ marketingo direktorius

Raminta Šoliūnaitė
Raminta Šoliūnaitė
„Vilniaus pergalės“ marketingo projektų vadovė

Promo
Promo

Egidijus Jaseliūnas
Egidijus Jaseliūnas
„Thermo Fisher Scientific Baltics“ komunikacijos vadovas

Audrė Griguolaitė
Audrė Griguolaitė
„Swedbank“ rinkodaros projektų vadovė

Irmina Šalčiūtė-Ričkienė
Irmina Šalčiūtė-Ričkienė
Centrinės projektų valdymo agentūros komunikacijos specialistė

Marius Deksnys
Marius Deksnys
„Idea prima“ partneris, konsultantas

Inga Romanovskienė
Inga Romanovskienė
„Go Vilnius“ direktorė

Dalia Tautavičiūtė
Dalia Tautavičiūtė
„Laisvo interneto“ prekės ženklo vadovė

Laura Remeikytė
Laura Remeikytė
SEB banko rinkodaros projektų vadovė

Greta Daujotaitė
Greta Daujotaitė
Prekės ženklo MARGARITA vadovė

Milda Ivanauskienė
Milda Ivanauskienė
MO muziejaus direktorė

Agnė Pranulytė
Agnė Pranulytė
„MediaCom“ projektų vadovė

Jūratė Kazlauskaitė
Jūratė Kazlauskaitė
MAXIMA LT įvaizdžio skyriaus vadovė

Jurij Laneckij
Jurij Laneckij
„Valandinis“ plėtros vadovas

Rita Puzienė
Rita Puzienė
„Lietuvos draudimo“ prekės ženklo vadovė

Džeraldas Kauneckas
Džeraldas Kauneckas
„Idea prima“ vyr. projektų vadovas

Dalius Morkvėnas
Dalius Morkvėnas
„Keliauk Lietuvoje“ vadovas

Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė
Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė
„Keliauk Lietuvoje“ turizmo produktų ir turinio grupės vadovė

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva