Programa

Balandžio 28 d.
00:00:30–00:03:40 Įžanginis žodis
00:03:40–00:32:40
Balandžio 28 d.

Rinkodaros vaidmuo besiruošiant rytojui: naujos rolės, bendradarbiavimas ir prioritetai

Andrius Grigorjevas / „Synthesis Consulting Group“ partneris
00:35:10–01:07:50
Balandžio 28 d.

Rinkodaros vadovų pasikeitusi darbotvarkė

Justė Pinkevičienė, „Cosmoway“ bendraturtė ir rinkodaros vadovė

Artūras Kokoškinas, „Vilniaus duonos“ vadovas 

Giedrius Juozapavičius, rinkodaros ir komunikacijos konsultantas, #rinkodarosguru autorius ir vedėjas

Pranešėjai
01:08:55–02:33:55
Balandžio 28 d.

PASSWORD konkursas: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai 8 (paraiškos)

EFEKTYVIAUSIA ĮVAIZDINĖ RINKODAROS KAMPANIJA 

Mažo biudžeto 

1. „Menas ant terminalų“ („Lietuvos paštas“/ LP EXPRESS), Gintarė Kitovė, „Lietuvos pašto“ skaitmeninės komunikacijos projektų vadovė 

2. „PIJA, PASILIK!“ („Prime Leasing“/ „CityBee“)  

Didelio biudžeto 

3. „I love you, hater“ („The Coca-Cola Company“/ „Sprite“), Simona Skonsmonaitė, „MediaCom“ projektų vadovė 

4. „Jūsų bankas – arčiau jūsų“ („Šiaulių bankas“), Monika Rožytė, „Šiaulių banko“ komunikacijos specialistė ir Mantas Velykis, TRUTH. kūrybos vadovas 

 

EFEKTYVIAUSIA PRODUKTŲ / PASLAUGŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS KAMPANIJA 

Didelio biudžeto 

5. INOVOX 1 MINUTĖS IŠŠŪKIS (USP BALTICS/ INOVOX), Virginija Viškelytė, USP BALTICS prekinių ženklų vadybininkė 

6. „Guminukų „TRööSIK“ įvedimo į rinką kampanija“ („Vilniaus pergalė“/ „TRööSIK“), Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ marketingo vadovas ir Mantas Velykis, TRUTH. kūrybos vadovas 

 

EFEKTYVIAUSIA PREKĖS ŽENKLO ATNAUJINIMO RINKODAROS KAMPANIJA 

Mažo biudžeto 

7. „Baltic Amadeus vizualinio identiteto atnaujinimas“ („Baltic Amadeus“), Darius Dužinskas, „Baltic Amadeus“ personalo ir marketingo vadovas 

Didelio biudžeto 

8. BITĖS prekės ženklo atnaujinimo kampanija „Taip lengviau“ („BITĖ Lietuva“), Daiva Budrikė, „Bitės“ vyresnioji prekės ženklo vadovė 

Pranešėjai
02:38:30–03:48:00
Balandžio 28 d.

PASSWORD konkursas: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai 7 (paraiškos)

EFEKTYVIAUSIA PARDAVIMŲ SKATINIMO RINKODAROS KAMPANIJA 

Mažo biudžeto 

9. MO muziejaus paroda „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR”(MO muziejus), Ona Girčienė, „MO muziejaus“ rinkodaros ir pardavimų vadovė 

Didelio biudžeto 

10. #MANOPIRMAS (VšĮ „Žalgirio krepšinio centras“/ Kauno „Žalgirio“ organizacija), Akvile Dagilytė, Kauno „Žalgirio“ komunikacijos direktorė 

11. „Brangiausias kilimėlis“ (CITUS/ „Karaliaučiaus slėnis“), Mantas Velykis, TRUTH. kūrybos vadovas 

12. „Gyvenimas be ŽMONIŲ“ („Media bitės“/ ŽMONĖS), Mantas Velykis, TRUTH. kūrybos vadovas 

 

EFEKTYVIAUSIA VIEŠOJO SEKTORIAUS KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA 

Didelio biudžeto 

13. „Vilniaus universitetui 440“ (Vilniaus universitetas), Vilma Radzevičienė, Vilniaus universiteto komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė (projekto metu) 

14. „Kaunastic VR“ (VšĮ Kaunas IN/ Kaunas), Laura Germanavičiūtė, „Kaunas IN“ rinkodaros vyr. projektų vadovė (projekto metu) 

15. „Čia buvo Saša“ („CinemaAds“/ „Čia buvo Saša“), Gabija Siurbytė, filmo „Čia buvo Saša“ pagrindinė aktorė ir prodiuserė 

Pranešėjai
03:50:20–04:14:45
Balandžio 28 d.

Efektyvūs kainodaros sprendimai kintant klientų nuotaikoms

Indrė Radavičienė / Kainodaros ir rinkodaros praktikė, Vilniaus universiteto lektorė
04:14:45–05:20:30
Balandžio 28 d.

How behavioural science can help to make marketing more effective?

Phil Barden / Managing Director “DECODE marketing” (UK)
05:20:55–05:58:00
Balandžio 28 d.

Skaitmeninio festivalio iššūkis: suorganizuoti per 7 dienas

Algirdas Ramaška / Tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ generalinis direktorius,
Balandžio 29 d.
00:02:30–00:41:50
Balandžio 29 d.

Prekės ženklo komunikacijos principai įtemptu laikotarpiu – trumpalaikių veiksmų planai ir ilgalaikių pasekmių strategijos

Mykolas Katkus / Ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas
00:41:55–01:09:55
Balandžio 29 d.

Marketingo biudžetas krizės laikotarpiu: kokius naujus kriterijus taikyti ir kokių senų klaidų nekartoti

Rūta Gaudiešienė / „Civittos“ partnerė ir „Customer Centric Consultancy“ vadovė
01:09:55–01:46:00
Balandžio 29 d.

Rinkodaros vadovų pasikeitusi darbotvarkė

Pranešėjai
Skaitmeninė rinkodara po krizės – vėluojantys namų darbai, pamokos ir galimybės (I dalis)
01:47:00–02:17:25
Balandžio 29 d.

Kaip pereiti prie performance marketing – kompetencijos, įrankiai ir veiksmų planas

Simas Šarmavičius / El. prekybos praktikas, konsultantas, dėstytojas
02:17:25–02:42:07
Balandžio 29 d.

Jūsų vartotojo kelionė pasikeitė, ar pasikeitė Jūsų rinkodaros veiksmai – kaip perskirstyti resursus ir užtikrinti efektyvų rezultatą?

Julius Kaknevičius / B2B marketingo agentūros „We Are Marketing“ partneris
Skaitmeninė rinkodara po krizės – vėluojantys namų darbai, pamokos ir galimybės (II dalis)
02:43:30–03:09:45
Balandžio 29 d.

Skaitmeninė rinkodara: kada jūsų biudžetai nenueina vėjais?

Igoris Voičenica / „iProspect“ verslo plėtros vadovas
03:09:45–03:33:10
Balandžio 29 d.

Daugiakanalė rinkodara – kaip pasidėti veiksmingos strategijos pagrindus

Rytis Laurinavičius / „Omnisend” vienas iš įkūrėjų ir vadovas
03:33:10–03:55:15
Balandžio 29 d.

What comes after?

Pranešėjai
03:55:15–04:32:15 PASSWORD konkurso rezultatų aptarimas ir nugalėtojų paskelbimas
04:33:00–05:15:45
Balandžio 29 d.

Ką daro rinkodaristas, kai žmogui sunku?

Tomas Ramanauskas / kūrybingumo dėstytojas, komunikacijos specialistas, rašytojas
05:15:45–06:17:20
Balandžio 29 d.

Planning for After: Marketing to Post-Epidemic Consumers

Bob KnorppHost of the award-winning The BeanCast Marketing Podcast, President of The Cool Beans Group, Adjunct Professor at New York University (USA)

Rose Cameron, Global Brand Strategist, Innovation Practitioner and Cultural Anthropologist (USA)

Joseph Jaffe, Consultant and Thought Leader in the Marketing and Innovation, Admiral at the Strategic Consultancy HMS Beagle (USA)

Samuel Monnie, Marketing Transformation Consultant, Host of the Podcast Across The Pond: Marketing Transformed (USA)

Liudas Rimkus, Manager of Marketing Department at SEB Bank (Lithuania)

Pranešėjai
Mantas Velykis
Mantas Velykis
TRUTH. kūrybos vadovas

Rūta Gaudiešienė
Rūta Gaudiešienė
„Civittos“ partnerė ir „Customer Centric Consultancy“ vadovė

Liudas Rimkus
Liudas Rimkus
SEB banko rinkodaros departamento direktorius

SEB banko rinkodaros departamento direktorius nuo 2009 m., prieš tai SEB prekės ženklo ir B2B rinkodaros vadovas. „Forum palace“ rinkodaros vadovas 2002 – 2004 m. NEBL (Šiaurės Europos krepšinio lyga) rinkodaros vadovas 1999 – 2002. LKL (Lietuvos krepšinio lyga) atstovas ryšiams su žiniasklaida 1996 – 1999. VGTU verslo vadybos magistras.

Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting Group“ partneris

Andrius dirba su prekės ženklų strateginiais projektais tarptautinėse rinkose, veda paskaitas ISM ir Vilniaus universitetuose, „Atomic Garden” reklamos mokykloje bei KOG rinkodaros ir komunikacijos institute, ruošia inovacijų ir tendencijų projektus, mokymus ir dirbtuves.

Phil Barden
Phil Barden
Managing Director “DECODE marketing” (UK)

Phil Barden has over 25 years client-side brand management experience. After 16 years with Unilever, rising to Marketing VP, he worked at Diageo and T-Mobile. Whilst responsible for T-Mobile’s brand positioning and development around Europe he became a client of DECODE marketing consultancy and first encountered ‘behavioural science’. DECODE’s work led to the Liverpool St flashmob ‘dance’ TV ad which increased T-Mobile sales by 49%, and further work halved customer churn. This epiphanal moment led Phil to set up and run DECODE marketing ltd in the UK 10 years ago. He is now one of very few experts to combine a practitioner's perspective with a profound knowledge of behavioural science.

Phil’s first book, ‘Decoded. The Science Behind Why We Buy’, was published in 2013 and he contributed two chapters for ‘Eat Your Greens’, the APG’s 2018 book. He lectures on behavioural science on various MSc and MBA programmes and for the IPA Excellence Diploma and the APG Planning Skills Diploma. He regularly speaks at industry events such as the Financial Times Marketing Innovators Summit and for AdWeek on ‘behavioural targeting’.

Tomas Ramanauskas
Tomas Ramanauskas
kūrybingumo dėstytojas, komunikacijos specialistas, rašytojas

Justė Pinkevičienė
Justė Pinkevičienė
„Cosmoway“ bendraturtė ir rinkodaros vadovė

Artūras Kokoškinas
Artūras Kokoškinas
„Vilniaus duonos“ vadovas

Igoris Voičenica
Igoris Voičenica
„iProspect“ verslo plėtros vadovas

Aurelija Kazlauskienė
Aurelija Kazlauskienė
„Lietuvos draudimo“ valdybos narė, strategijos, klientų ir marketingo departamento vadovė

Bob Knorpp
Bob Knorpp
Host of the award-winning The BeanCast Marketing Podcast, President of The Cool Beans Group, Adjunct Professor at New York University (USA)

Mykolas Katkus
Mykolas Katkus
Ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas

Liis Ristal
Liis Ristal
General Manager of WOLT Estonia, Latvia and Lithuania

Julius Kaknevičius
Julius Kaknevičius
B2B marketingo agentūros „We Are Marketing“ partneris

Ieva Čepononė
Ieva Čepononė
„BIOK laboratorija“ rinkodaros vadovė

Simas Šarmavičius
Simas Šarmavičius
El. prekybos praktikas, konsultantas, dėstytojas

Indrė Radavičienė
Indrė Radavičienė
Kainodaros ir rinkodaros praktikė, Vilniaus universiteto lektorė

Rytis Laurinavičius
Rytis Laurinavičius
„Omnisend” vienas iš įkūrėjų ir vadovas

Giedrius Juozapavičius
Giedrius Juozapavičius
Rinkodaros ir komunikacijos konsultantas, LiMA valdybos narys, #rinkodarosguru autorius ir vedėjas

Daiva Budrikė
Daiva Budrikė
„Bitės“ vyresnioji prekės ženklo vadovė

Darius Dužinskas
Darius Dužinskas
„Baltic Amadeus“ personalo ir marketingo vadovas

Gintarė Kitovė
Gintarė Kitovė
„Lietuvos pašto“ skaitmeninės komunikacijos projektų vadovė

Akvile Dagilytė
Akvile Dagilytė
Kauno „Žalgirio“ komunikacijos direktorė

Virginija Viškelytė
Virginija Viškelytė
USP BALTICS prekinių ženklų vadybininkė

Simona Skonsmonaitė
Simona Skonsmonaitė
„MediaCom“ projektų vadovė

Gabija Siurbytė
Gabija Siurbytė
filmo „Čia buvo Saša“ pagrindinė aktorė ir prodiuserė

Laura Germanavičiūtė
Laura Germanavičiūtė
„Kaunas IN“ rinkodaros vyr. projektų vadovė (projekto metu)

Ona Girčienė
Ona Girčienė
„MO muziejaus“ rinkodaros ir pardavimų vadovė

Joseph Jaffe
Joseph Jaffe
Consultant and Thought Leader in the Marketing and Innovation, Admiral at the Strategic Consultancy HMS Beagle (USA)

Samuel Monnie
Samuel Monnie
Marketing Transformation Consultant, Host of the Podcast Across The Pond: Marketing Transformed (USA)

Lukas Yla
Lukas Yla
automobilių dalinimosi paslaugą „CityBee“ teikiančios „Prime Leasing“ vadovas

Vilma Radzevičienė
Vilma Radzevičienė
Vilniaus universiteto komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė

Justas Razmus
Justas Razmus
„Vilniaus pergalės“ marketingo vadovas

Monika Rožytė
Monika Rožytė
„Šiaulių banko“ komunikacijos specialistė

Rose Cameron
Rose Cameron
Global Brand Strategist, Innovation Practitioner and Cultural Anthropologist (USA)

Zomsa
Zomsa

Algirdas Ramaška
Algirdas Ramaška
Tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ generalinis direktorius,

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus