Siekiantiems rezultatyvių rinkodaros sprendimų pasikeitusioje realybėje

  • Prekės ženklų komunikacijos principai įtemptu laikotarpiu
  • Efektyvūs kainodaros sprendimai kintant klientų nuotaikoms
  • Didžiausios rinkodaros biudžeto karpymo klaidos
  • Kaip nukreipti B2B rinkodarą rezultatams?
  • Skaitmeninė rinkodara po krizės – vėluojantys namų darbai, pamokos ir galimybės
  • Vartotojai po karantino – kaip keisis prekės ženklų strategijos ir kaip pasinaudoti elgsenos mokslų tyrimais ieškant efektyvesnės rinkodaros sprendimų
  • Efektyviausių rinkodaros kampanijų PASSWORD 2020 pristatymai

How behavioural science can help to make marketing more effective?

Phil Barden has over 25 years client-side brand management experience. After 16 years with Unilever, rising to Marketing VP, he worked at Diageo and T-Mobile. Whilst responsible for T-Mobile’s brand positioning and development around Europe he became a client of DECODE marketing consultancy and first encountered ‘behavioural science’. DECODE’s work led to the Liverpool St flashmob ‘dance’ TV ad which increased T-Mobile sales by 49%, and further work halved customer churn. This epiphanal moment led Phil to set up and run DECODE marketing ltd in the UK 10 years ago. He is now one of very few experts to combine a practitioner's perspective with a profound knowledge of behavioural science.
Phil’s first book, ‘Decoded. The Science Behind Why We Buy’, was published in 2013 and he contributed two chapters for ‘Eat Your Greens’, the APG’s 2018 book. He lectures on behavioural science on various MSc and MBA programmes and for the IPA Excellence Diploma and the APG Planning Skills Diploma. He regularly speaks at industry events such as the Financial Times Marketing Innovators Summit and for AdWeek on ‘behavioural targeting’.

Planning for After: Marketing to Post-Epidemic Consumers

Bob Knorpp, Host of the award-winning The BeanCast Marketing Podcast, President of The Cool Beans Group, Adjunct Professor at New York University (USA). Bob is a management and business consultant, who assists established brands and emerging startups in solving their operational and marketing challenges. He has worked with clients as diverse as Campbell's, Visa, FX, Novartis, and Activision, among others. 

Rinkodaros biudžetas krizės laikotarpiu: kokius naujus kriterijus taikyti ir kokių senų klaidų nekartoti

Rūta Gaudiešienė, „Civitta“ partnerė ir „Customer-Centric Consultancy (CCC)“ vadovė, pasidalins idėjomis kaip turėtų keistis marketingo biudžeto sudarymo logika krizės ir pokriziniu laikotarpiu bei kokias tipiškiausias klaidas daro įmonės prisitaikydamos prie šių pokyčių. Pranešime Rūta lygina valstybės biudžetus ir įmonės biudžetus, sakydama, kad siekiant užtikrinti įmonės marketingo biudžeto efektyvumą besikeičiančių ekonominių sąlygų laikotarpiu, naudinga prisiminti tuos pačius aspektus, kurių pasigendame kritikuodami valstybės skiriamą paramą nuo koronaviruso protrūkio nukentėjusiam verslui, t.y., vertinti jį per matematikos, vertybių ir ateities konkurencingumo prizmes.

Rinkodaros vaidmuo besiruošiant rytojui: naujos rolės, bendradarbiavimas ir prioritetai

Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ strategas ir partneris, dirbantis su tarpdisciplininiais pardavimų, produkto ir rinkodaros projektais mažmeninės prekybos, finansinių ir technologinių produktų bei paslaugų srityse. Pranešime Andrius kalbės apie tai kokie veiksmai ir sritys turėtų būti prioritetinės besikeičiančios ekonomikos sąlygose ir kaip užtikrinti, kad rinkodaros įtaka ir indėlis nebūtų apriboti ieškant kaštų mažinimo ir optimizavimo sprendimų. Be to pasidalys pavyzdžiais kaip išplėsti rinkodaros veiklos lauką ir rezultatyvumą bendradarbiaujant ir įtraukiant kitas įmonės funkcijas.

Ką daro rinkodaristas, kai žmogui sunku?

Tomas Ramanauskas, kūrybingumo dėstytojas, komunikacijos specialistas, rašytojas
Šiuo metu patiriame beprecedentį įvykį ir jį išgyvename globaliai. Kaip niekada esame dideliame bendrume su visu pasauliu. Rinkodaristai, nors dalijasi šia bendražmogiška patirtimi, kai kalba pasisuka apie jų prekių ženklus, išjungia savo paaštrėjusį suvokimą ir įjungia seną promo, ar žinučių dainelę – vienetai išnaudojo šią situaciją ryšiui stiprinti, padėti. Tomas savo pranešime kalbės kaip prekių ženklai turėtų būti mažiau tingūs ir empatiškesni savo auditorijos gyvenimui.
Dvi temos lydi Tomą visą jo karjerą: komunikacija ir kūrybingumas. Nuo įtakingo jaunimo žurnalo „Pravda“ leidybos iki „Ežio“ prekės ženklo sukūrimo, nuo grojimo grupėje „Metal On Metal“ iki vakarėlių serijų „Nesakyk Mamai!“, nuo vadovavimo Baltijos šalių rinkodarai ir kūrybai muzikiniame kanale MTV iki kino teatro „Pasaka“ įkūrimo. 2011-aisiais Tomas pradeda dirbti sau: įkuria reklamos agentūrą „New!“, turinio agentūrą „SuperYou“ ir, kiek vėliau, brandingo studiją „Godspeed“. Debiutuoja režisieriaus kėdėje virš 20-ies tarptautinių festivalių parodytame filme „Po mirties, prieš pragarą“. Organizuoja „Geriausių Lietuvos restoranų trisdešimtuko“ rinkimus. Tampa vienu paklausiausių pranešėjų ir kartu su Kristupu Saboliumi išleidžia knygą apie kūrybingumą „Žmogus, kuris žinojo viską“ bei atveria pirmą šalyje virtualią „Kūrybingumo mokyklą“, kuri netruku peržengs šalies sienas ir bus pristatyta kitose šalyse.

Prekės ženklo komunikacijos principai įtemptu laikotarpiu – trumpalaikių veiksmų planai ir ilgalaikių pasekmių strategijos

Mykolas Katkus, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas

Efektyvūs kainodaros sprendimai kintant klientų nuotaikoms

Indrė Radavičienė, kainodaros ir rinkodaros praktikė, Vilniaus universiteto lektorė

Skaitmeninio festivalio iššūkis: suorganizuoti per 7 dienas

Algirdas Ramaška, didžiausio Lietuvoje tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ generalinis direktorius, kino industrijoje dirbantis ilgiau nei 15 metų. Jo žinios aprėpia ne tik kultūrinio renginio organizavimo lauką, bet ir filmų platinimo, komunikacijos, rinkodaros bei rėmimų sritis. A. Ramaška darbe ypatingą dėmesį skiria kūrybiniams sprendimams. Jų itin prireikė paskelbus pandemiją ir prireikus 25-ąjį festivalį „Kino pavasaris“ perkelti į virtualiąją erdvę. Kaip tai festivalio komandai pavyko padaryti vos per savaitę ir pasiekti puikių rezultatų, Algirdas pasidalys savo pranešime.

Skaitmeninė rinkodara: kada jūsų biudžetai nenueina vėjais?

Igoris Voičenica, „iProspect“ verslo plėtros vadovas

Jūsų vartotojo kelionė pasikeitė, ar pasikeitė Jūsų rinkodaros veiksmai – kaip perskirstyti resursus ir užtikrinti efektyvų rezultatą?

 Julius Kaknevičius, B2B marketingo agentūros „We Are Marketing“ partneris. Agentūrą „We Are Marketing“ Julius Kaknevičius įkūrė prieš daugiau nei 8 metus, per kuriuos dirbo su 300 skirtingų B2B įmonių – nuo 2 iki 1000+ žmonių dydžio, nuo profesinių paslaugų tiekėjų iki gamintojų, nuo vietinių iki globalių prekių ženklų. Paskutiniu metu Julius fokusuojasi į segmentuotų marketingo piltuvėlių kūrimą B2B įmonėms, nes tiki, kad tai yra raktas į efektyvų marketingą bet kurioje B2B įmonėje.

Kaip pereiti prie performance marketing – kompetencijos, įrankiai ir veiksmų planas

Simas Šarmavičius, el. prekybos praktikas, konsultantas, dėstytojas. Sakoma, kad pusė išleidžiamų pinigų rinkodarai yra iššvaistoma, problema ta, kad neaišku kuri pusė. Šiame pranešime Simas pasidalys, kaip vykdyti rinkodaros veiksmus, kurie užtikrintų, jog kiekvienas euras iš rinkodaros biudžeto yra išleidžiamas tikslingai. Simas yra el. prekybos praktikas, konsultantas ir dėstytojas. Simas beveik aštuonerius metus buvo GERA DOVANA el. prekybos vadovas. Sukūrė naują el. prekybos platformą, išvystė el. prekybą Lietuvos, Lenkijos ir Latvijos rinkose bei sukūrė pirmąją Lietuvoje grožio paslaugų platformą su laiko rezervavimo galimybe PASIUTUS LAPĖ. Nuo 2019 m. dėsto el. prekybą Vilniaus Universiteto Verslo Mokykloje. Simas analizuoja pasaulines el. prekybos tendencijas, į rezultatus orientuotos rinkodaros strategijas (angl. performance marketing) ir greito augimo metodikas (angl. growth hacking).

Visiems PASSWORD 2020 dalyviams dovana

Kartu su kūrybiškaisiais draugais – virtualiojoje erdvėje besitęsiančiu festivaliu „Kino pavasaris“ – visus PASSWORD 2020 dalyvius pakviesime į filmo seansą. Tai šių metų festivalio hitu tapusi ekscentriško prancūzų režisieriaus ir elektroninės muzikos kūrėjo Quentin Dupieux juodojo humoro komedija ZOMŠA.

Pranešėjai

Pranešėjų sąrašas pildomas

Phil Barden
photo
Phil Barden
Managing Director “DECODE marketing” (UK)

Phil Barden has over 25 years client-side brand management experience. After 16 years with Unilever, rising to Marketing VP, he worked at Diageo and T-Mobile. Whilst responsible for T-Mobile’s brand positioning and development around Europe he became a client of DECODE marketing consultancy and first encountered ‘behavioural science’. DECODE’s work led to the Liverpool St flashmob ‘dance’ TV ad which increased T-Mobile sales by 49%, and further work halved customer churn. This epiphanal moment led Phil to set up and run DECODE marketing ltd in the UK 10 years ago. He is now one of very few experts to combine a practitioner's perspective with a profound knowledge of behavioural science.

Phil’s first book, ‘Decoded. The Science Behind Why We Buy’, was published in 2013 and he contributed two chapters for ‘Eat Your Greens’, the APG’s 2018 book. He lectures on behavioural science on various MSc and MBA programmes and for the IPA Excellence Diploma and the APG Planning Skills Diploma. He regularly speaks at industry events such as the Financial Times Marketing Innovators Summit and for AdWeek on ‘behavioural targeting’.

Phil Barden
Managing Director “DECODE marketing” (UK)
Bob Knorpp
photo
Bob Knorpp
Host of the award-winning The BeanCast Marketing Podcast, President of The Cool Beans Group, Adjunct Professor at New York University (USA)

Bob Knorpp
Host of the award-winning The BeanCast Marketing Podcast, President of The Cool Beans Group, Adjunct Professor at New York University (USA)
Rūta Gaudiešienė
photo
Rūta Gaudiešienė
„Civittos“ partnerė ir „Customer Centric Consultancy“ vadovė

Rūta Gaudiešienė
„Civittos“ partnerė ir „Customer Centric Consultancy“ vadovė
Andrius Grigorjevas
photo
Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting Group“ partneris

Andrius dirba su prekės ženklų strateginiais projektais tarptautinėse rinkose, veda paskaitas ISM ir Vilniaus universitetuose, „Atomic Garden” reklamos mokykloje bei KOG rinkodaros ir komunikacijos institute, ruošia inovacijų ir tendencijų projektus, mokymus ir dirbtuves.

Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting Group“ partneris
Tomas Ramanauskas
photo
Tomas Ramanauskas
kūrybingumo dėstytojas, komunikacijos specialistas, rašytojas

Tomas Ramanauskas
kūrybingumo dėstytojas, komunikacijos specialistas, rašytojas
Mykolas Katkus
photo
Mykolas Katkus
Ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas

Mykolas Katkus
Ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas
Aurelija Kazlauskienė
photo
Aurelija Kazlauskienė
„Lietuvos draudimo“ valdybos narė, strategijos, klientų ir marketingo departamento vadovė

Aurelija Kazlauskienė
„Lietuvos draudimo“ valdybos narė, strategijos, klientų ir marketingo departamento vadovė
Liudas Rimkus
photo
Liudas Rimkus
SEB banko rinkodaros departamento direktorius

SEB banko rinkodaros departamento direktorius nuo 2009 m., prieš tai SEB prekės ženklo ir B2B rinkodaros vadovas. „Forum palace“ rinkodaros vadovas 2002 – 2004 m. NEBL (Šiaurės Europos krepšinio lyga) rinkodaros vadovas 1999 – 2002. LKL (Lietuvos krepšinio lyga) atstovas ryšiams su žiniasklaida 1996 – 1999. VGTU verslo vadybos magistras.

Liudas Rimkus
SEB banko rinkodaros departamento direktorius
Joseph Jaffe
photo
Joseph Jaffe
Consultant and Thought Leader in the Marketing and Innovation, Admiral at the Strategic Consultancy HMS Beagle (USA)

Joseph Jaffe
Consultant and Thought Leader in the Marketing and Innovation, Admiral at the Strategic Consultancy HMS Beagle (USA)
Justė Pinkevičienė
photo
Justė Pinkevičienė
„Cosmoway“ bendraturtė ir rinkodaros vadovė

Justė Pinkevičienė
„Cosmoway“ bendraturtė ir rinkodaros vadovė
Artūras Kokoškinas
photo
Artūras Kokoškinas
„Vilniaus duonos“ vadovas

Artūras Kokoškinas
„Vilniaus duonos“ vadovas
Rose Cameron
photo
Rose Cameron
Global Brand Strategist, Innovation Practitioner and Cultural Anthropologist (USA)

Rose Cameron
Global Brand Strategist, Innovation Practitioner and Cultural Anthropologist (USA)
Liis Ristal
photo
Liis Ristal
General Manager of WOLT Estonia, Latvia and Lithuania

Liis Ristal
General Manager of WOLT Estonia, Latvia and Lithuania
Samuel Monnie
photo
Samuel Monnie
Marketing Transformation Consultant, Host of the Podcast Across The Pond: Marketing Transformed (USA)

Samuel Monnie
Marketing Transformation Consultant, Host of the Podcast Across The Pond: Marketing Transformed (USA)
Lukas Yla
photo
Lukas Yla
automobilių dalinimosi paslaugą „CityBee“ teikiančios „Prime Leasing“ vadovas

Lukas Yla
automobilių dalinimosi paslaugą „CityBee“ teikiančios „Prime Leasing“ vadovas
Ieva Čepononė
photo
Ieva Čepononė
„BIOK laboratorija“ rinkodaros vadovė

Ieva Čepononė
„BIOK laboratorija“ rinkodaros vadovė
Indrė Radavičienė
photo
Indrė Radavičienė
Kainodaros ir rinkodaros praktikė, Vilniaus universiteto lektorė

Indrė Radavičienė
Kainodaros ir rinkodaros praktikė, Vilniaus universiteto lektorė
Algirdas Ramaška
photo
Algirdas Ramaška
Tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ generalinis direktorius,

Algirdas Ramaška
Tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ generalinis direktorius,
Igoris Voičenica
photo
Igoris Voičenica
„iProspect“ verslo plėtros vadovas

Igoris Voičenica
„iProspect“ verslo plėtros vadovas
Julius Kaknevičius
photo
Julius Kaknevičius
B2B marketingo agentūros „We Are Marketing“ partneris

Julius Kaknevičius
B2B marketingo agentūros „We Are Marketing“ partneris
Simas Šarmavičius
photo
Simas Šarmavičius
El. prekybos praktikas, konsultantas, dėstytojas

Simas Šarmavičius
El. prekybos praktikas, konsultantas, dėstytojas
Rytis Laurinavičius
photo
Rytis Laurinavičius
„Omnisend” vienas iš įkūrėjų ir vadovas

Rytis Laurinavičius
„Omnisend” vienas iš įkūrėjų ir vadovas
Giedrius Juozapavičius
photo
Giedrius Juozapavičius
Rinkodaros ir komunikacijos konsultantas, LiMA valdybos narys, #rinkodarosguru autorius ir vedėjas

Giedrius Juozapavičius
Rinkodaros ir komunikacijos konsultantas, LiMA valdybos narys, #rinkodarosguru autorius ir vedėjas
Daiva Budrikė
photo
Daiva Budrikė
„Bitės“ vyresnioji prekės ženklo vadovė

Daiva Budrikė
„Bitės“ vyresnioji prekės ženklo vadovė
Laura Germanavičiūtė
photo
Laura Germanavičiūtė
„Kaunas IN“ rinkodaros vyr. projektų vadovė (projekto metu)

Laura Germanavičiūtė
„Kaunas IN“ rinkodaros vyr. projektų vadovė (projekto metu)
Gabija Siurbytė
photo
Gabija Siurbytė
filmo „Čia buvo Saša“ pagrindinė aktorė ir prodiuserė

Gabija Siurbytė
filmo „Čia buvo Saša“ pagrindinė aktorė ir prodiuserė
Simona Skonsmonaitė
photo
Simona Skonsmonaitė
„MediaCom“ projektų vadovė

Simona Skonsmonaitė
„MediaCom“ projektų vadovė
Darius Dužinskas
photo
Darius Dužinskas
„Baltic Amadeus“ personalo ir marketingo vadovas

Darius Dužinskas
„Baltic Amadeus“ personalo ir marketingo vadovas
Mantas Velykis
photo
Mantas Velykis
TRUTH. kūrybos vadovas

Mantas Velykis
TRUTH. kūrybos vadovas
Gintarė Kitovė
photo
Gintarė Kitovė
„Lietuvos pašto“ skaitmeninės komunikacijos projektų vadovė

Gintarė Kitovė
„Lietuvos pašto“ skaitmeninės komunikacijos projektų vadovė
Akvile Dagilytė
photo
Akvile Dagilytė
Kauno „Žalgirio“ komunikacijos direktorė

Akvile Dagilytė
Kauno „Žalgirio“ komunikacijos direktorė
Virginija Viškelytė
photo
Virginija Viškelytė
USP BALTICS prekinių ženklų vadybininkė

Virginija Viškelytė
USP BALTICS prekinių ženklų vadybininkė
Vilma Radzevičienė
photo
Vilma Radzevičienė
Vilniaus universiteto komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė

Vilma Radzevičienė
Vilniaus universiteto komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė
Justas Razmus
photo
Justas Razmus
„Vilniaus pergalės“ marketingo vadovas

Justas Razmus
„Vilniaus pergalės“ marketingo vadovas
Ona Girčienė
photo
Ona Girčienė
„MO muziejaus“ rinkodaros ir pardavimų vadovė

Ona Girčienė
„MO muziejaus“ rinkodaros ir pardavimų vadovė
Monika Rožytė
photo
Monika Rožytė
„Šiaulių banko“ komunikacijos specialistė

Monika Rožytė
„Šiaulių banko“ komunikacijos specialistė
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus