• PASSWORD 2018
    Metinė rinkodaros efektyvumo konferencija

    Lietuvos parodų ir kongresų centras „Litexpo“, Laisvės pr. 5, Vilnius
    Gegužės 9 d.
    Iki renginio liko

Konferencijos partneriai

logologologo

PASSWORD 2018 konferencijoje:

  • Kintantis rinkodaros vaidmuo organizacijose – kaip sinchronizuoti įmonės strategiją su vidaus procesais ir analitika, kaip valdyti ir priimti rinkodaros rizikas
  • Instrukcija užkariauti pasaulį: VINTED pamokos ieškant vietos globalioje rinkoje
  • „Win Win“ rinkodara B2B sektoriuje – pridėtinių verčių grandinės kūrimo strategija
  • AGILE mąstymas rinkodaroje
  • Europos transporto milžinės „Girteka Logistics“ praktika: nuo žemų kaštų į aukštą pridėtinę vertę kuriantį prekės ženklą
  • Komunikacijos krizių prevencija naudojantis žvalgybos principais
  • Efektyviausių rinkodaros kampanijų, „Metų prekės ženklo 2017“ ir „Metų rinkodaros vadovo 2018“ apdovanojimai kartu su Lietuvos marketingo asociacija

Agile mąstymas rinkodaroje: kaip ne pasakoti, o kurti istoriją

Joeri Van den Bergh, „InSites Consulting” įkūrėjas ir ekspertas, konsultuojantis  prekės ženklus kaip komunikuoti vaikų, paauglių ir jaunimo auditorijoms (NextGen). Tarp Joeri klientų tokios kompanijos kaip „eBay”, „Coca-Cola”, „Spotify”, „Danone”, „Red Bull”, „Heineken”, „Converse”, „Nestlé”, AXA ir „Unilever”. Joeri yra rinkodaros bestselerio „How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y and Z” bendraautoris.

Kaip keičiasi rinkodara, kai keičiasi ir verslo modelis, ir klientas?

Liudas Rimkus, SEB banko, vieno iš bankų sektoriaus lyderių ir geidžiamiausių darbdavių 2017 metais, Rinkodaros departamento vadovas

Kaip anksčiau už klientą sužinoti, ko jis nori

Birutė Kalanovaitė, prekybos centro „Panorama LT” – 2017 m. pasiekusio didžiausią nuomininkų apyvartos augimą, vadovė

Kaip keisti kryptį – nuo žemų kaštų prie aukštą pridėtinę vertę kuriančio prekinio ženklo

Neringa Rimšelienė ir Kristian Kaas Mortensen, Europos transporto milžinės „Girteka Logistics“ marketingo vadovė ir komunikacijos vadovas

„Shorterminizmas“ rinkodaroje – kodėl tai neveikia?

Mindaugas Savickas, „Tele2“ – 2017 m. technologijų sektoriaus lyderės, didžiausios reklamos užsakovės, kurios reklamos patenka tarp labiausiai pastebimų ir patikusių, rinkodaros vadovas

Win Win rinkodara B2B sektoriuje – pridėtinių verčių grandinės kūrimo strategija

Olga Belova, SBA koncerno, vieno iš 2017 m. pramonės sektoriaus lyderių, strateginio marketingo direktorė

Operatyvinė komunikacija: chaosas vs. suplanuota veikla

Indrė Baltrušaitienė, Lietuvos oro uostai Strateginės komunikacijos skyriaus vadovė

Praktiški duomenų apsaugos eksperto patarimai rinkodaros vadovui 

Asta Macijauskienė, advokatė, advokatų kontoros GLIMSTEDT vyresnioji teisininkė

Kintantis rinkodaros vaidmuo organizacijoje – kur randasi efektyvumas

Rūta Gaudiešienė, Socialinės informacijos centro marketingo vadovė

Prisijaukinti riziką, arba rinkodaros iššūkiai organizacijoje

Andrius Grigorjevas, „Be&Do“ strategas ir partneris

Pranešėjai

Pranešėjų sąrašas pildomas

Joeri Van den Bergh
photo
Joeri Van den Bergh
„InSites Consulting” įkūrėjas ir ekspertas

Joeri Van den Bergh, „InSites Consulting” įkūrėjas ir ekspertas, konsultuojantis  prekės ženklus kaip komunikuoti vaikų, paauglių ir jaunimo auditorijoms (NextGen). Tarp Joeri klientų tokios kompanijos kaip „eBay”, „Coca-Cola”, „Spotify”, „Danone”, „Red Bull”, „Heineken”, „Converse”, „Nestlé”, AXA ir „Unilever”. Joeri yra rinkodaros bestselerio „How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y and Z” bendraautoris.

Joeri Van den Bergh
„InSites Consulting” įkūrėjas ir ekspertas
Mindaugas Savickas
photo
Mindaugas Savickas
„TELE2“ rinkodaros vadovas

Mindaugas Savickas
„TELE2“ rinkodaros vadovas
Liudas Rimkus
photo
Liudas Rimkus
SEB banko Rinkodaros departamento vadovas

SEB banko rinkodaros departamento direktorius nuo 2009 m., prieš tai SEB prekės ženklo ir B2B rinkodaros vadovas. „Forum palace“ rinkodaros vadovas 2002 – 2004 m. NEBL (Šiaurės Europos krepšinio lyga) rinkodaros vadovas 1999 – 2002. LKL (Lietuvos krepšinio lyga) atstovas ryšiams su žiniasklaida 1996 – 1999. VGTU verslo vadybos magistras.

Liudas Rimkus
SEB banko Rinkodaros departamento vadovas
Birutė Kalanovaitė
photo
Birutė Kalanovaitė
„Panorama LT” vadovė

Mados ir mažmeninės prekybos srityje Birutė Kalanovaitė dirbo daugiau kaip penkiolika metų, o komercinio nekilnojamojo turto valdyme skaičiuoja devynerius metus. Ji yra „Panorama LT“ generalinė direktorė ir jau devynerius metus vadovauja vienam iš lankomiausių sostinės prekybos centrų, talpinančiam beveik 200 prekybos ir paslaugų vietų. Prieš tai B. Kalanovaitė yra vadovavusi „Vilniaus vartų“ mados butikus valdžiusiai bendrovei. Sukaupta patirtimi ji aktyviai dalinasi dalyvaudama edukacinėje veikloje, skaito pranešimus universitetuose.

Birutė Kalanovaitė
„Panorama LT” vadovė
Rimantas Stanevičius
photo
Rimantas Stanevičius
Reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas

Rimantas Stanevičius – reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas, pats save vadinantis „sveiko proto“ direktoriumi. Šiuo metu yra laimėjęs stipendiją ir studijuoja „Berlin School of Creative Leadership“ magistro programoje, kurią renkasi kūrybinių industrijų profesionalai, siekiantys augti kaip lyderiai ir skatinti pokyčius. 

Rimantas Stanevičius
Reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas
Gediminas Judzentas
photo
Gediminas Judzentas
„AUGA group“ rinkodaros vadovas

Gediminas Judzentas, AB „AUGA group“ rinkodaros vadovas, sukaupęs ilgametę rinkodaros, prekybos rinkodaros ir verslo vystymo patirtį plataus vartojimo prekių (FMCG) srityje tarptautinėse kompanijose. Vienas iš AUGA „architektų“, nuo pat pradžių dalyvavęs naujo prekių ženklo kūrime ir įmonės transformacijoje.

AB „AUGA group“ šiandien yra viena didžiausių Europoje ekologiško maisto bendrovių, veikianti principu „nuo lauko iki lentynos“. Ekologiškai sertifikuotose žemėse įmonė plėtoja tvarų, naujomis technologijomis paremtą žemės ūkio modelį, apimantį augalininkystę, gyvulininkystę, paukštininkystę ir grybų auginimą. Naudodama nuosavus ir kontraktuotus gamybinius pajėgumus, iš savo užaugintų žaliavų įmonė gamina gausų ekologiškų produktų asortimentą galutiniam vartotojui bei tiekia žaliavinius produktus. Grupės įmonėse dirba daugiau nei 1 200 darbuotojų. „AUGA group“ akcijomis prekiaujama Vilniaus ir Varšuvos akcijų biržose.

AUGA prekės ženklu žymimi ekologiški produktai rinkai buvo pristatyti 2016 m. pabaigoje ir per trumpą laiką įsitvirtino prekybos tinklų lentynose Lietuvoje, prasiskynė kelią į eksporto rinkas ir buvo ne kartą apdovanoti už pakuotės dizainą bei inovacijas nacionaliniuose ir tarptautiniuose konkursuose. Nuo pat pradžių prekės ženklas AUGA išsiskyrė principinga, aiškiai suformuluota filosofija, atvira komunikacija ir išskirtiniais sprendimais dizaino srityje. AUGA vizija - padaryti ekologišką tvariai užaugintą maistą prieinamą visiems. 

Gediminas Judzentas
„AUGA group“ rinkodaros vadovas
Olga Belova
photo
Olga Belova
SBA koncerno strateginio marketingo direktorė

Olga marketingo srityje dirba virš penkiolikos metų. Po 11 metų B2C marketinge, prisijungė prie koncerno SBA vadovų komandos ir šį sprendimą vadina vienu iš reikšmingiausių savo gyvenime. SBA verslo filosofija INVENT EVERYDAY ir platus 30 įmonių jungiančios grupės veiklos spektras suteikia Olgai galimybės drąsiai kurti ir imtis netipinių iššūkių.

Olga Belova
SBA koncerno strateginio marketingo direktorė
Saulius Šukaitis
photo
Saulius Šukaitis
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum“ generalinis direktorius

Saulius Šukaitis
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Vizeum“ generalinis direktorius
Indrė Baltrušaitienė
photo
Indrė Baltrušaitienė
Lietuvos oro uostų strateginės komunikacijos skyriaus vadovė

Indrė trijų Lietuvos oro vartų komunikacija rūpinasi trejus su puse metų, kelerius metus vadovavo ir rinkodarai. Komunikacijos srityje darbuojasi nuo 2008-ųjų metų.

Lietuvos oro uostai
Tris Lietuvos oro vartus – Vilniaus, Kauno ir Palangos – vienijanti įmonė. 2017 m. įgyvendino itin sudėtingą Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos projektą, per kurį sostinės oro uosto veikla 35 dienoms buvo perkelta į Kauną. Tai nesutrukdė pasiekti rekordinių rezultatų ir, palyginti su 2016 m., dešimtadaliu padidinti keleivių skaičių – jų praėjusiais metais keliavo 5,2 mln.

Indrė Baltrušaitienė
Lietuvos oro uostų strateginės komunikacijos skyriaus vadovė
Neringa Rimšelienė
photo
Neringa Rimšelienė
„Girteka Logistics“ marketingo vadovė

Neringa Rimšelienė
„Girteka Logistics“ marketingo vadovė
Kristian Kaas Mortensen
photo
Kristian Kaas Mortensen
„Girteka Logistics“ komunikacijos vadovas

Kristian Kaas Mortensen
„Girteka Logistics“ komunikacijos vadovas
Asta Macijauskienė
photo
Asta Macijauskienė
Advokatė, advokatų kontoros „GLIMSTEDT” vyresnioji teisininkė

Praktikos sritys: bendrovių ir komercinė teisė, intelektinė nuosavybė, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisė, vartotojų teisės. Turi įvairiapusės patirties sprendžiant ginčus dėl vartotojų teisių bei reklamos įstatymų pažeidimų, konsultuojant užsienio ir šalies klientus įvairiais Lietuvos teisės klausimais, įskaitant bendruosius įmonių veiklos, intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo bei reklamos atitikties įstatymų reikalavimams klausimus. Dalyvauja bei skaito pranešimus konferencijose dėl reklamos įstatymo, vartotojų, autorių teisių pažeidimų bei įvairiais intelektinės nuosavybės klausimais.

Asta Macijauskienė
Advokatė, advokatų kontoros „GLIMSTEDT” vyresnioji teisininkė
Rūta Gaudiešienė
photo
Rūta Gaudiešienė
„Socialinės Informacijos Centro“ marketingo vadovė

Rūta Gaudiešienė
„Socialinės Informacijos Centro“ marketingo vadovė
Marius Marčenkovas
photo
Marius Marčenkovas
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ strategijos vadovas

Marius Marčenkovas
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ strategijos vadovas
Andrius Grigorjevas
photo
Andrius Grigorjevas
„Be&Do“ strategas ir partneris

Andrius dirba su prekės ženklų strateginiais projektais tarptautinėse rinkose, veda paskaitas ISM ir Vilniaus universitetuose, „Atomic Garden” reklamos mokykloje bei KOG rinkodaros ir komunikacijos institute, ruošia inovacijų ir tendencijų projektus, mokymus ir dirbtuves.

Andrius Grigorjevas
„Be&Do“ strategas ir partneris
Jūratė Stankuvienė
photo
Jūratė Stankuvienė
„Mediaskopas” (BMMG grupė) vadovė

Jūratė Stankuvienė, UAB “Mediaskopas” (BMMG grupė)  direktorė, 20 metų vadovavimo pardavimams patirtis dirbant su prekių ženklais „Royal Dutch Shell“, „Pfizer“, „Omnitel“, „Avon“, VRS.

Jūratė Stankuvienė
„Mediaskopas” (BMMG grupė) vadovė
Dr. Andres Kõnno
photo
Dr. Andres Kõnno
Talino Universiteto MEDIT lektorius ir tyrėjas, BMMG analitikas

Media ir komunikacijos mokslų daktaras. Media Inovacijų ir Komunikacijos Meistriškumo centro prie Talino Universiteto (MEDIT) lektorius ir tyrėjas. Taip turi sukaupęs 20 metų analitiko patirties BMMG grupėje. 

Dr. Andres Kõnno
Talino Universiteto MEDIT lektorius ir tyrėjas, BMMG analitikas
Aistė Buivytė
photo
Aistė Buivytė
komunikacijos planavimo agentūrų tinklo „Dentsu Aegis“ duomenų analitikė

Aistė yra įgijusi kvalifikacinius taikomosios matematikos bakalauro ir magistro laipsnius KTU. Kryptys: didžiųjų duomenų tyryba, mašininis apmokymas, BI (angl. business intelligence) platformų kūrimas, statistinis modeliavimas. 

Aistė Buivytė
komunikacijos planavimo agentūrų tinklo „Dentsu Aegis“ duomenų analitikė
Domas Janickas
photo
Domas Janickas
„Data Dog“ įkūrėjas ir vadovas

Programinės įrangos sprendimus verslui kuriančios įmonės „Data Dog“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų.

Domas, turi ilgametę patirtį programinės įrangos kūrimo, duomenų analizės ir naujų produktų pristatymo rinkai srityse. Gebėdamas analizuoti problemas tiek iš verslo vystymo, tiek iš techninio sprendimo perspektyvos Domas užtikrina visapusį komandos įsitraukimą įgyvendinant duomenimis grįstus sprendimus.

„Data Dog“ kuria programinės įrangos sprendimus verslui, kurie įgalina juos pasitikti dirbtiniu intelektu grįstą ateitį. Domas aktyviai prisideda prie novatoriškų sprendimų ieškojimo ir kūrimo, atsižvelgiant į naujųjų technologijų poveikį visuomenei.

Domas Janickas
„Data Dog“ įkūrėjas ir vadovas
Ignas Brazdauskas
photo
Ignas Brazdauskas
„Tele2“ klientų aptarnavimo ir analizės departamento direktorius

Ignas Brazdauskas
„Tele2“ klientų aptarnavimo ir analizės departamento direktorius
Raimonda Gudaitė
photo
Raimonda Gudaitė
„Topo grupės“ rinkodaros vadovė

Raimonda Gudaitė
„Topo grupės“ rinkodaros vadovė
Marius Ratkevičius
photo
Marius Ratkevičius
Reklamos agentūros New! strategijų planuotojas

Marius Ratkevičius
Reklamos agentūros New! strategijų planuotojas
Berta Čaikauskaitė
photo
Berta Čaikauskaitė
„IKI“ viešųjų ryšių vadovė

Berta Čaikauskaitė
„IKI“ viešųjų ryšių vadovė
Dovydas Kiauleikis
photo
Dovydas Kiauleikis
„Autoriai“ vykdantysis direktorius

Dovydas Kiauleikis
„Autoriai“ vykdantysis direktorius
Giedrė Šileikytė
photo
Giedrė Šileikytė
„Autoriai“ vadovė

Giedrė Šileikytė
„Autoriai“ vadovė
Mantas Velykis
photo
Mantas Velykis
„McCann Vilnius“ kūrybos direktorius

Mantas Velykis
„McCann Vilnius“ kūrybos direktorius
Dalius Morkvėnas
photo
Dalius Morkvėnas
„Investuok Lietuvoje“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius

Dalius Morkvėnas
„Investuok Lietuvoje“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius
Ignas Rusilas
photo
Ignas Rusilas
iniciatyvos „Idėja Lietuvai“ koordinatorius

Ignas Rusilas
iniciatyvos „Idėja Lietuvai“ koordinatorius
Tomas Bartninkas
photo
Tomas Bartninkas
„McCann Vilnius“ strategijos vadovas

Tomas Bartninkas
„McCann Vilnius“ strategijos vadovas
Jūratė Kazlauskaitė
photo
Jūratė Kazlauskaitė
„Telia Lietuva“ prekinių ženklų ir kampanijų vadovė

Jūratė Kazlauskaitė
„Telia Lietuva“ prekinių ženklų ir kampanijų vadovė
Justina Jurevičiūtė
photo
Justina Jurevičiūtė
reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ vadovė

Justina Jurevičiūtė
reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ vadovė
Kristina Šataitė
photo
Kristina Šataitė
„Lietuvos draudimo“ marketingo projektų vadovė

Kristina Šataitė
„Lietuvos draudimo“ marketingo projektų vadovė
Marius Žielys
photo
Marius Žielys
„Utenos trikotažo“ rinkodaros vadovas

Marius Žielys
„Utenos trikotažo“ rinkodaros vadovas
Paulius Senūta
photo
Paulius Senūta
„Not Perfect | Y&R Minsk, Riga & Vilnius“ strategijos planavimo vadovas

Paulius Senūta
„Not Perfect | Y&R Minsk, Riga & Vilnius“ strategijos planavimo vadovas
Rita Puzienė
photo
Rita Puzienė
„Lietuvos draudimo“ komunikacijos projektų vadovė

Rita Puzienė
„Lietuvos draudimo“ komunikacijos projektų vadovė
Simonas Bartkus
photo
Simonas Bartkus
„Small Planet Airlines“ marketingo departamento vadovas

Simonas Bartkus
„Small Planet Airlines“ marketingo departamento vadovas
Ingrida Urbonavičienė
photo
Ingrida Urbonavičienė
LRT viešųjų ryšių ir rinkodaros projektų vadovė

Ingrida Urbonavičienė
LRT viešųjų ryšių ir rinkodaros projektų vadovė
Dovilė Juršytė
photo
Dovilė Juršytė
VGTU rinkodaros ir viešųjų ryšių direktorė

Dovilė Juršytė
VGTU rinkodaros ir viešųjų ryšių direktorė

Programa

09:00 - 09:10

Įžanginis žodis, konferencijos tikslai

Konferencijos moderatoriai:

Pranešėjai
5.1 salė

Akimirkos iš ankstesnių metų

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva