EFEKTYVIAUSIŲ RINKODAROS KAMPANIJŲ SALĖ1.1 Many languages of creativity Lorenzo Marini
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.2 Kur gyvena reputacija Liudas Rimkus
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.3 Pasitikrinkite savo organizacijos biologinį amžių Rūta Gaudiešienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.4 Ar aš pramiegojau rinkodaros revoliuciją? Andrius Grigorjevas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
RINKODAROS PROFESIONALŲ SALĖ1.5 Rinkodara eksporto rinkose: ko tikėtis ir kokius namų darbus atlikti? Evaldas Mockus
Kristina Strimaitė
Kęstutis Tyla
Gabija Fatėnaitė
Audrius Janulis
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.6 Personalizuotos vartotojų patirties valdymas: technologijos padedančios kurti asmeninį ryšį tarp verslo ir žmogaus Aivaras Maceina
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.7 Saviraiškos laisvė: kaip ją vartoti ir koks pašalinis poveikis? Dr. Dovilė Murauskienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.8 Partnerystė su agentūromis. Kokius lūkesčius turi didžiausi reklamos užsakovai? Kristina Mažeikytė
Vaida Jurkonienė
Paulius Pocius
Giedrė Vilkė
Nerija Skvernelytė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.9 Kaip „Omnichannel“ gali pakeisti skaitmeninės rinkodaros valdymą Kristijonas Pranskus
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.10 5 CMO būdai, kurie žudo rinkodaros efektyvumą Dr. Eleonora Šeimienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą