Programa

09:00–09:30 REGISTRACIJA
09:30–09:40 Atidarymas
09:40–10:00

Pirkimas internetu – laiką taupanti galimybė ar kantrybę testuojanti aplinkybė?

  • Kaip keitėsi Baltijos šalių gyventojų pirkimo įpročiai?
  • Ar pirkimas internetu tapo įpročiu pakeisiančiu apsipirkimą fizinėse parduotuvėse?
  • Kaip Baltijos šalių gyventojai vertina kurjerių darbą?
  • Ar pandemija keičia skirtingų sektorių vertinimą ir reputaciją?
Dovilė Končak / „Rait GROUP" generalinė direktorė
10:00–10:20

Įdarbinote skaitmeną, ar vis dar dalyvaujate 2010-ųjų CX vakarėlyje?

  • Kaip technologijos, didžiųjų duomenų analitikos galimybės pakeitė klientų patirties elgsenos ir valdymo standartus?
  • „Digital first” mąstymas ir skaiteminio Omnichanel taikymo svarba
  • Kliento patirties valdymas realiu laiku ir personalizuotos patirties kūrimas
Rūta Gaudiešienė / „Civitta“ partnerė
10:20–10:40

NPS 72: ar tai įmanoma net uždarytose parduotuvėse?

  • Klientų elgsenos pokyčiai naujojoje realybėje: ko nori, ko bijo, kokie kliento įpročiai liks ilgam?
  • Multikanališkumo galimybės naujoje realybėje: klientų patirčių vertinimo analitika ir jų tobulinimas visuose pardavimo kanaluose
  • Rūpestis klientais per atstumą: proaktyvi komunikacija bei jai talkinančios inovacijos
Remigijus Štaras / „Topo centras“ direktorius
10:40–11:20
Diskusija

El. parduotuvės – pagrindiniai žingsniai kuriant kokybiškas klientų patirtis

Moderatorius:

Linas Šiautkulis, „BPN Lietuva“ vadovas, LIMA valdybos pirmininkas

Dalyviai:

Pijus Makarevičius, „Badai1.lt” vadovas

Justinas Kodžius, „Gera dovana“ e-komercijos vadovas

Remigijus Štaras, „Topo centras“ generalinis direktorius

Pranešėjai
11:20–11:50 PERTRAUKA
11:50–12:10

CX be C nebūna. Ar C tikrai yra Jūsų „customer-centriško” verslo centre?

  • Ar klientai jaučiasi gerbiami ir vertinami? Esminiai klientų pasitikėjimą kuriantys veiksniai. Kaip juos išpildome savo versle?
  • Ar vadovai yra įsitraukę į kliento istoriją?
  • Ar daug C yra Jūsų organizacinėje kultūroje?
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė / „1ClickFactory” partnerių (klientų) patirčių vadovė
12:10–12:30

Klientų patirtis pardavimų metu: matavimas ir valdymas

  • Kaip nustatyti ar verta investuoti į pardavimo proceso metu kuriamą esamų ir potencialių klientų patirtį?
  • Kaip matuoti pardavimo metu kuriamą patirtį?
  • Kaip formuoti ir gerinti patirtį klientų kelionės pradžioje?
Andrius Grigorjevas / „Synthesis Consulting Group“ partneris
12:30–12:50

Skaitmeninės vartotojų patirties formulė

  • Ką vadiname gera patirtimi?
  • Patirties sąlygos - kaip jas suprasti ir įtakoti
  • Patirties formulė ir jos taikymas jūsų versle
Jonas Grinevičius / „Vinted“ dizaino vadovas
12:50–13:30
Diskusija

Kaip kokybiškai skaitmeniniu būdu pakeisti fizines klientų patirtis?

Moderatorius:

Jurgis Gylys, daugiakanalės prekybos ekspertas ir verslo skaitmenizavimo konsultantas

Dalyviai:

Darius Lomsargis, renginių agentūros „ŪPAS Events" bendraįkūrėjas

Jovita Ribikauskė, „Eurovaistinė“ verslo vystymo skyriaus vadovė

Arūnas Vismantas „Smart Vision“

Pranešėjai
13:30–14:00 PERTRAUKA
14:00–14:25

Kaip pasiekti geriausio statusą?

  • Kaip per 1-erius metus pakilti nuo blogiausiai pagal klientų aptarnavimą vertinamų telekomunikacijų operatorių iki geriausiai vertinamų?
  • Kaip ne tik pasiekti geriausio statusą, bet ir likti jais kiekvieną dieną?
Lina Bandzinė / „Telia“ mažmeninės prekybos (salonų) padalinio vadovė
14:25–14:45

(ne)kasdienybės architektūra

  • Kaip kurti naujas patirtis ir pojūčius?
  • Kaip erdvė, jos forma ir atmosfera gali įtakoti klientų patirtis?
Laura Malcaitė / „Inblum“ partnerė, architektė
14:45–15:20

Pirkėjų patirties valdymas per pakuotės dizainą: „Vilniaus paukštyno” atvejis

  • Problema: prekių ženklas turi didžiausią žinomumą kategorijoje, tačiau pirkėjai dalies gaminių nesusieja su ženklu, o pakuotės neatspindi naujo pozicionavimo.
  • Sprendimas: sukurti akimirksniu atpažįstamas pakuotes su aiškia prekių ženklo struktūra ir išskirtinumų komunikacija.

 

Artūras Skairys, „KG Group“ marketingo tarnybos direktorius

Edvardas Kavarskas, agentūros „Étiquette“ partneris

Pranešėjai
15:20–15:30 PERTRAUKA
15:30–16:25

The Total Customer Experience: Designing an Experience Your Customers Have Never Seen Before

  • Learn how customer experience can be designed throughout all levels of an organization.
  • Understand a few rules of thumb to ensure an organization can prevent customer experience from going idle.
  • Become best-in-class and create industry differentiation.
Michel Falcon / Tarptautinis pranešėjas, knygų autorius, konsultantas
16:25–16:40 APŽVALGA
09:00–09:30 REGISTRACIJA
09:30–09:40 Atidarymas
09:40–10:20

Konfliktinių klientų valdymas Covid-19 metu

  • Dažniausiai kylančios probleminės situacijos
  • Kaip suvaldyti klientą ir jo prieštaravimus
  • Kaip ugdyti atsaparumą ir emocines kompetencijas
Deividas Rafanavičius / „TMD partners" partneris, Klientų patirties valdymo ir aptarnavimo srities ekspertas, komandos formavimo ir vystymo konsultantas
10:20–11:15

Ką jaučia ir galvoja klientas?

  • Šiuometinė paslaugos ir prekių pirkimo psichologija
  • Kaip klientai vertina naujoves
  • Pasitenkinimas grįžus namo – grįžtamasis ryšys
Eugenijus Laurinaitis / Gydytojas psichoterapeutas 
11:15–11:45 PERTRAUKA
11:45–12:30

Skolintos emocijos komunikacijoje su klientu. Kaip stiprinti emocinį imunitetą?

  • Kaip pasiruošti darbo dienai ir mažiau „pasiskolinti“ klientų emocinio krūvio?
  • Kaip motyvuojančiai sau interpretuoti nesėkmę?
  • Kaip sustabdyti „minčių atrajojimą“ nesėkmės situacijoje?
Nomeda Marazienė / „Lyderystės ekspertų grupė“ vadovė, konsultantė
12:30–13:10

Kaip pasakyti, kad klientas išgirstų – ką gali patarti šiuolaikinis neuromokslas?

Vygantas Keras / „Skills Lab“  steigėjas, konsultantas
13:10–13:25 APTARIMAS
Michel Falcon
Michel Falcon
Tarptautinis pranešėjas, knygų autorius, konsultantas

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
„1ClickFactory” partnerių (klientų) patirčių vadovė

Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting Group“ partneris

Lina Bandzinė
Lina Bandzinė
„Telia“ mažmeninės prekybos (salonų) padalinio vadovė

Remigijus Štaras
Remigijus Štaras
„Topo centras“ direktorius

Darius Lomsargis
Darius Lomsargis
Renginių agentūros „ŪPAS Events" bendraįkūrėjas

Jurgis Gylys
Jurgis Gylys
Daugiakanalės prekybos ekspertas ir verslo skaitmenizavimo konsultantas

Dovilė Končak
Dovilė Končak
„Rait GROUP" generalinė direktorė

Artūras Skairys
Artūras Skairys
„KG Group“ marketingo tarnybos direktorius

Edvardas Kavarskas
Edvardas Kavarskas
Agentūros „Étiquette“ partneris

Pirkėjų patirties valdymas per pakuotės dizainą
Pirkėjų patirties valdymas per pakuotės dizainą

Deividas Rafanavičius
Deividas Rafanavičius
„TMD partners" partneris, Klientų patirties valdymo ir aptarnavimo srities ekspertas, komandos formavimo ir vystymo konsultantas

Kaip skaitmeniniu būdu pakeisti fizines klientų patirtis
Kaip skaitmeniniu būdu pakeisti fizines klientų patirtis

Rūta Gaudiešienė
Rūta Gaudiešienė
„Civitta“ partnerė

Jovita Ribikauskė
Jovita Ribikauskė
„Eurovaistinė“ verslo vystymo skyriaus vadovė

Laura Malcaitė
Laura Malcaitė
„Inblum“ partnerė, architektė

Eugenijus Laurinaitis
Eugenijus Laurinaitis
Gydytojas psichoterapeutas 

Vygantas Keras
Vygantas Keras
„Skills Lab“  steigėjas, konsultantas

Nomeda Marazienė
Nomeda Marazienė
„Lyderystės ekspertų grupė“ vadovė, konsultantė

Jonas Grinevičius
Jonas Grinevičius
„Vinted“ dizaino vadovas

Linas Šiautkulis
Linas Šiautkulis
„BPN Lietuva“ vadovas, LIMA valdybos pirmininkas

Pijus Makarevičius
Pijus Makarevičius
„Baldai1.lt” vadovas

Justinas Kodžius
Justinas Kodžius
„Gera dovana“ e-komercijos vadovas

El. parduotuvės – pagrindiniai žingsniai kuriant kokybiškas klientų patirtis
El. parduotuvės – pagrindiniai žingsniai kuriant kokybiškas klientų patirtis

Deividas Rafanavičius
Deividas Rafanavičius
„TMD partners" partneris, Klientų patirties valdymo ir aptarnavimo srities ekspertas, komandos formavimo ir vystymo konsultantas

Rima Vanagė
Rima Vanagė
Organizacinės psichologijos ekspertė, mentorė ir konsultantė

Arūnas Vismantas
Arūnas Vismantas
„SmartVision“ skaitmeninės optikos vadovas

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus