Programa

08:30–09:00 REGISTRACIJA
09:00–09:10
5.1 salė

Atidarymas. Įžanginis žodis

Ieva Kulikauskienė / „OVC Consulting” asocijuota konsultantė
09:10–09:35

Kaip įdarbinti kliento patirtį? 3 svarbiausi uždaviniai 2022-iesiems

  • Kaip perkelti fokusą nuo produktų ir technologinių sprendimų į vertės klientams siekimą?
  • Kaip veikia į klientą orientuotas (customer-centric) marketingas?
  • Kokios 3 iniciatyvos 2022-aisiais padės jums skinti laurus?
Rūta Gaudiešienė / „Civitta“ partnerė
09:35–10:00

Neklientų patirtis

Andrius Grigorjevas / „Synthesis Consulting Group“ partneris
10:00–10:25

Kaip išsiaiškinti ko nori žmonės?

  • Kaip sukurti unikalias patirtis tikriems žmonėms, remiantis poreikiais, kurie nesikeičia?
  • Kaip išvengti dažniausiai pasikartojančių patirties matavimo klaidų?
  • Kaip nesunkiai panaudoti tyrimus naujoms idėjoms kurti?
Miglė Andriulionytė / „Hostinger” tarptautinių tyrimų vadovė
10:25–10:45

Verslas gimęs sprendžiant klientų galvos skausmą

  • Kaip išsiaiškinti klientų skausmus;
  • Sprendimas - naujas, klientų poreikius tenkinantis verslas;
  • Pirmasis NPS - minusinis?!
Sigitas Meiliūnas / „Girteka Fleet” vykdantysis direktorius 
10:45–11:05

Mums gera Jumis rūpintis! Ar tai veikia?

  • Lojalumas mažmeninėje prekyboje misija (ne)įmanoma?
  • Kas yra įmonės klientas?
  • Ar reikia klientų patirties strategijos?
  • Ar visada versle matuojama finansinė nauda?
Rūta Bagdonavičienė / „Gintarinė vaistinė“ generalinė direktorė
11:05–11:30 PERTRAUKA
11:30–11:55

3 skaitmeniniai feikai vartotojams

  • Kodėl „omnichanel” neduoda rezultatų, kokių tikitės
  • Vertės kūrimas šių laikų versle
  • Daugiakanaliai skaitmeninių vartotojų lūkesčiai ir kaip juos atitikti
Jurgis Gylys / Daugiakanalės prekybos ekspertas ir verslo skaitmenizavimo konsultantas
11:55–12:15

9 kartus pamatuok, 10 – kirpk. A/B testavimo nauda

  • Skaitmeninių įrankių vystymas: kaip įtraukti klientą?
  • Eksperimentavimo pavyzdžiai ir pamokos
  • Beta versijų nauda klientams ir kūrėjams. „Swedbank“ patirtis
Igoris Ryklys / „Swedbank“ Baltijos bankininkystės elektroninių kanalų tarnybos vadovas
12:15–12:55
Diskusija

Vadovo vaidmuo kuriant gerą kliento patirtį

Moderatorius:

Linas Šiautkulis, „BPN Lietuva“ vadovas

Dalyviai:

Domas Jakutis, „Lonas“ generalinis direktorius

Dovydas Pauliukonis, „Knygos.lt“ generalinis direktorius

Rūta Bagdonavičienė, „Gintarinė vaistinė“ generalinė direktorė

Pranešėjai
12:55–13:15

Kaip valdyti klientų patirtis dirbant 4 dienas?

Laurynas Jakubauskas / „Vilniaus šilumos tinklų” klientų aptarnavimo departamento direktorius
13:15–14:15 PIETŲ PERTRAUKA
14:15–15:10
Diskusija

Kaip išlaikyti klientų lojalumą šiuometinėje rinkoje?

Moderatorius:

Giedrė Bielskytė, komunikacijos konsultantė

Dalyviai:

Birutė Kalanovaitė, „Panorama“ generalinė direktorė

Skirmantas Mačiukas, „Circle K“ generalinis direktorius

Simonas Stūrys, „Nordcurrent” rinkodaros vadovas

Pranešėjai
15:10–15:35

Vartotojo patirtis – komunikacijos priežastis, ašis ir rezultatas

  • Excellent vartotojų aptarnavimas
  • Ypatinga ir patogi vartotojo patirtis
  • Vartotojas kaip turinio šaltinis ir ašis
  • Socialinis klausymasis (angl. social listening)
Darius Gerulis / „Caption” verslo plėtros vadovas
15:35–15:55

Rinkodaros automatizavimas: personalizuota komunikacija su klientais realiu laiku

  • Kas yra rinkodaros automatizavimas ir kokius iššūkius jis padeda spręsti?
  • 5 paprasti žingsniai kaip sukurti sėkmingą personalizuotos komunikacijos programą
  • Įrankiai, duomenų kokybė, darbuotojų įgūdžiai ir kiti iššūkiai
Agnė Domarkienė / „Western Union Global“ klientų įsitraukimo vadovė
15:55–16:15 KONFERENCIJOS APŽVALGA
08:30–09:00 REGISTRACIJA
09:00–09:10
5.3 salė

Atidarymas. Įžanginis žodis

Rima Vanagė / Organizacinės psichologijos ekspertė, mentorė ir konsultantė
09:10–10:05
5.3 salė

Kaip nepaskęsti užduočių sraute (viską spėti ir neišprotėti)

  • Planavimo realistiškumas – ar tai įmanoma?
  • Kodėl mūsų galva – ne saugykla?
  • Kaip palengvinti sau gyvenimą, o ne paskęsti užduočių sraute
Robertas Mincevičius / „Grand Partners“ ugdymo partneris
10:05–11:00
5.3 salė

Kaip neišsikrauti ant kitų? Darbo su savo emocijomis metodai

Laura Rimkutė / Verslo psichologė, lektorė, „Triple O Consulting” partnerė ir konsultantė
11:00–11:30 PERTRAUKA
11:30–12:25
5.3 salė

Asmeninė stiprybė darbe su klientais

Indrė Kontrimienė / „Designthinking.lt” įkūrėja
12:25–13:20
5.3 salė

Kaip kurti sėkmingus santykius darbe

Orinta Žvirzdinė / Lyderystės trenerė ir mentorė, „FranklinCovey” partnerė
13:20–14:15 PIETŲ PERTRAUKA perėjimas į 5.1 salę
Rūta Gaudiešienė
Rūta Gaudiešienė
„Civitta“ partnerė

Miglė Andriulionytė
Miglė Andriulionytė
„Hostinger” tarptautinių tyrimų vadovė

Sigitas Meiliūnas
Sigitas Meiliūnas
„Girteka Fleet” vykdantysis direktorius 

Domas Jakutis
Domas Jakutis
„Lonas” direktorius

Dovydas Pauliukonis
Dovydas Pauliukonis
„Knygos.lt” direktorius

Laurynas Jakubauskas
Laurynas Jakubauskas
„Vilniaus šilumos tinklų” klientų aptarnavimo departamento direktorius

Darius Gerulis
Darius Gerulis
„Caption” verslo plėtros vadovas

Indrė Kontrimienė
Indrė Kontrimienė
„Designthinking.lt” įkūrėja

Laura Rimkutė
Laura Rimkutė
Verslo psichologė, lektorė, „Triple O Consulting” partnerė ir konsultantė

Robertas Mincevičius
Robertas Mincevičius
„Grand Partners“ ugdymo partneris

Orinta Žvirzdinė
Orinta Žvirzdinė
Lyderystės trenerė ir mentorė, „FranklinCovey” partnerė

Jurgis Gylys
Jurgis Gylys
Daugiakanalės prekybos ekspertas ir verslo skaitmenizavimo konsultantas

Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting Group“ partneris

Rima Vanagė
Rima Vanagė
Organizacinės psichologijos ekspertė, mentorė ir konsultantė

Rūta Bagdonavičienė
Rūta Bagdonavičienė
„Gintarinė vaistinė“ generalinė direktorė

Linas Šiautkulis
Linas Šiautkulis
„BPN Lietuva“ vadovas

Sėkmės faktoriai užtikrinantys gerą kliento patirtį visuose etapuose
Sėkmės faktoriai užtikrinantys gerą kliento patirtį visuose etapuose

Ieva Kulikauskienė
Ieva Kulikauskienė
„OVC Consulting” asocijuota konsultantė

Giedrė Bielskytė
Giedrė Bielskytė
Komunikacijos konsultantė

Birutė Kalanovaitė
Birutė Kalanovaitė
„Panorama“ generalinė direktorė

Skirmantas Mačiukas
Skirmantas Mačiukas
„Circle K“ generalinis direktorius

Agnė Domarkienė
Agnė Domarkienė
„Western Union Global“ klientų įsitraukimo vadovė

Kaip išlaikyti klientų lojalumą šiuometinėje rinkoje?
Kaip išlaikyti klientų lojalumą šiuometinėje rinkoje?

Igoris Ryklys
Igoris Ryklys
„Swedbank“ Baltijos bankininkystės elektroninių kanalų tarnybos vadovas

Simonas Stūrys
Simonas Stūrys
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus