Programa

00:00:00–00:29:05 Konferencijos atidarymas
00:29:05–01:00:55

XM – system of insight and action

Pranešimas vyks anglų kalba, vertimas nenumatytas

Jukka Lepistö / Jukka Lepistö, Qualtrics (Suomija)
01:01:30–01:32:40

Kliento patirtis yra viskas – ar toliau dirbam „kaip visada“?

Jurgis Gylys / Jurgis Gylys, „NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas
01:32:40–02:12:20

Veikti iš savo galios pozicijos

Indrė Kontrimienė / Indrė Kontrimienė, mokymų trenerė, designthinking.lt įkūrėja
02:14:30–02:43:30

Procesų kokybė: kai diktuoja klientas

Giedrė Kaminskaitė-Salters / Giedrė Kaminskaitė-Salters, „Telia Lietuvos“ pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė
02:43:30–03:23:00

Nuo matavimo prie veiksmų: praktinis gidas

Andrius Grigorjevas / Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris
03:23:00–03:53:25

Klientų patirties valdymas – ne visiems įkandama aukštoji mada?

Deividas Rafanavičius / Deividas Rafanavičius, „TMD Partners“ partneris, konsultantas
03:55:20–04:37:45

Kas sukuria puikią darbuotojo patirtį: atlygis, vadovas ar kas kita?

Eligijus Kajieta / Eligijus Kajieta, konsultantas, atlygio valdymo ir darbuotojų įsitraukimo ekspertas
04:38:25–05:07:10

Įsitraukę darbuotojai – x faktorius klientų patirčiai

Povilas Čiuplys / Povilas Čiuplys, „TransferGo“ klientų aptarnavimo vadovas
05:07:10–05:40:15

Išmoktos CX pamokos IT įmonės kelionėje į brandžią ir į klientą orientuotą organizaciją

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė / Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „1ClickFactory“ partnerių (klientų) patirčių vadovė, CCXP
05:41:40–06:09:05

Išlaikant C savajame B2B2C

Tautvydas Gylys / Tautvydas Gylys, „Trafi“ produkto vystymo vadovas
06:09:40–06:39:20

UX didelėje organizacijoje: Mano VMI atvejis

Tautvydas Strazdas / Tautvydas Strazdas, „Cafe Voltaic“ vadovas
06:39:20–07:07:20

Menas susikalbėti su klientu

Milda Ivanauskienė / Milda Ivanauskienė, MO muziejaus direktorė
Skirmantas Ketvirtis
Skirmantas Ketvirtis
„General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas

Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris

Giedrė Kaminskaitė-Salters
Giedrė Kaminskaitė-Salters
Giedrė Kaminskaitė-Salters, „Telia Lietuvos“ pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė

Povilas Čiuplys
Povilas Čiuplys
Povilas Čiuplys, „TransferGo“ klientų aptarnavimo vadovas

Deividas Rafanavičius
Deividas Rafanavičius
Deividas Rafanavičius, „TMD Partners“ partneris, konsultantas

Jurgis Gylys
Jurgis Gylys
Jurgis Gylys, „NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas

Indrė Kontrimienė
Indrė Kontrimienė
Indrė Kontrimienė, mokymų trenerė, designthinking.lt įkūrėja

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „1ClickFactory“ partnerių (klientų) patirčių vadovė, CCXP

Eligijus Kajieta
Eligijus Kajieta
Eligijus Kajieta, konsultantas, atlygio valdymo ir darbuotojų įsitraukimo ekspertas

Milda Ivanauskienė
Milda Ivanauskienė
Milda Ivanauskienė, MO muziejaus direktorė

Tautvydas Gylys
Tautvydas Gylys
Tautvydas Gylys, „Trafi“ produkto vystymo vadovas

Jukka Lepistö
Jukka Lepistö
Jukka Lepistö, Qualtrics (Suomija)

Experience Management (XM) is not a set of activities that companies can simply add on to their existing to-do list. It is a discipline, which means that to achieve the most value from their efforts, organizations must incorporate XM into every facet of their business. How exactly should a company go about developing its XM capabilities? What has Qualtrics learned from working with the XM leaders globally? And what are the latest trends defining how XM economy will look like tomorrow? 

Tautvydas Strazdas
Tautvydas Strazdas
Tautvydas Strazdas, „Cafe Voltaic“ vadovas

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus