Klientų patirties valdymas
LITEXPO Laisvės pr. 5, Vilniuje
Lapkričio 8 d.

Jau 5-ame susitikime geriausiomis praktikomis dalysis klientų patirties valdymo profesionalai:

  • Klientų patirties valdymo profesionalų strategijos ir taktikos 2024-iesiems
  • Patarimai, padėsiantys perprasti klientų nuotaikas, norus ir pageidavimus
  • Kaip užmegzti ir puoselėti ryšius su B2B klientais
  • Klientų patirtys internete ir „ant žemės“ – keliai į pirkėjų širdis

Ir daugelis kitų temų.

Pranešėjai

CX Planning Guide 2024

Miroslav Tomka, Managing Director at apricot partners, CEE representative office of Forrester Research, Inc.

Miroslav Tomka
Emilija Jokubauskė

Tikslingas grįžtamas ryšys. Kaip tokį gauti ir kam išvis to reikia?

Emilija Jokubauskė, „Surfshark“ Naudotojų tyrimų komandos vadovė

Ar žinote, koks buvo jūsų klientų rytas? „LTG Link“ klientų patirties strategija nuo namų durų

Dovilė Aleksandravičienė, „LTG Link“ verslo vystymo ir rinkodaros vadovė

Dovilė Aleksandravičienė
Eglė Danilevičiūtė

Šeimininkiškumu grįstas klientų aptarnavimas

Eglė Danilevičiūtė, „Grand Partners“ ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė

Apsipirkimo patirties kūrimas maisto prekybos centruose

Andrius Kalašinskas, „StrongPoint“ pirkimo technologijų konsultantas

Andrius Kalašinskas
Justas Petronis

„Siloso“ efektas – kodėl žlunga fragmentiški strateginiai planai?

Justas Petronis, „They Do“ vyresnysis produkto vadovas

Diskusija. Klientų patirties valdymo strategija ir taktikos. Kur sutelksime dėmesį?

Justinas Šavelskis
Justinas Šavelskis

„Eika“ būsto pardavimo vadovas

Daiva Adomaitienė
Daiva Adomaitienė

„Affidea Lietuva“ veiklos valdymo direktorė

Diana Barauskienė
Diana Barauskienė

„Kesko Senukai Lithuania“ Klientų patirties valdymo skyriaus vadovė Baltijos šalims

Rūta Gaudiešienė
Rūta Gaudiešienė

CIVITTA partnerė

Ar įmanoma du milijonus klientų padaryti laimingais? „Hostinger“ patirtis

Roberta Poderytė, „Hostinger“ produktų operacijų vadovė

Roberta Poderytė
Vygantas Keras

Kaip jūsų svarbiausi klientai pajaučia, kad jie svarbiausi?

Vygantas Keras, konsultantas, „Skills LAB“ įkūrėjas, „VŽ Akademijos“ lektorius

Diskusija. Pasiteisinę būdai paversti B2B klientus ilgalaikiais partneriais

Dainius Petravičius
Dainius Petravičius

„Vingės terminalas" vadovas

Andrius Ivašauskas
Andrius Ivašauskas

CEO vienos iš „Girteka“ dukterinių įmonių, „TNDM Trucking“, „Girteka Group“

Rūta Zagorskytė
Rūta Zagorskytė

„Smartproxy“ Verslo klientų departamento vadovė

Vygantas Keras
Vygantas Keras

konsultantas, „Skills LAB“ įkūrėjas, „VŽ Akademijos“ lektorius

Kaip padėti kitiems pašalinti kliūtis į sėkmę

Tomas Misiukonis, „OVC Consulting“ partneris bei konsultantas

Tomas Misiukonis
Aida Rafanavičė

Konferencijos moderatorė

Aida Rafanavičė, „TMD Partners“ Pardavimo veiklos valdymo HUB vadovė

Atsisiųsti medžiagą

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus