Klientų patirties valdymas
LITEXPO Laisvės pr. 5, Vilniuje ir internetu
Kovo 24 d.

Klientų patirties valdymas

Jau 4 kartą organizuojama konferencija vyks dviejose salėse. Vienoje salėje - strategijos ir ateities praktikos, padėsiančios kurti geriausią klientų patirtį ir auginti verslą; kitoje - išplėstiniai pranešimai ir dirbtuvės su klientais dirbančioms komandoms. 

 

  • Didžiųjų įmonių patirtys ir patarimai, kaip užtikrinti gerą klientų patirtį visais sąlyčio su klientais momentais 
  • Klientų patirties valdymo tendencijos skaitmeniniuose tinkluose 

  • Kaip išvengti dažniausiai pasikartojančių patirties matavimo klaidų 

  • Kaip neišsikrauti ant kitų? Darbo su savo emocijomis metodai
    Ir daugelis kitų temų 

CX profesionalų salė

Kaip įdarbinti kliento patirtį? 3 svarbiausi uždaviniai 2022-iesiems

  • Kaip perkelti fokusą nuo produktų ir technologinių sprendimų į vertės klientams siekimą?

  • Kaip veikia į klientą orientuotas (customer-centric) marketingas?

  • Kokios 3 iniciatyvos 2022-aisiais padės jums skinti laurus?

Rūta Gaudiešienė, „Civitta“ partnerė

 

Kaip išsiaiškinti, ko nori žmonės? 

  • Kaip sukurti unikalias patirtis tikriems žmonėms, remiantis poreikiais, kurie nesikeičia? 

  • Kaip išvengti dažniausiai pasikartojančių patirties matavimo klaidų?

  • Kaip nesunkiai panaudoti tyrimus naujoms idėjoms kurti?

Miglė Andriulionytė, „Hostinger” tarptautinių tyrimų vadovė 

Vartotojo patirtis - komunikacijos priežastis, ašis ir rezultatas

  • Excellent vartotojų aptarnavimas

  • Ypatinga ir patogi vartotojo patirtis

  • Vartotojas kaip turinio šaltinis ir ašis

  • Socialinis klausymasis (angl. social listening)

Darius Gerulis, „Caption” verslo plėtros vadovas

3 skaitmeniniai feikai vartotojams

  • Kodėl „omnichannel“ neduoda rezultatų, kokių tikitės

  • Vertės kūrimas šių laikų versle

  • Daugiakanaliai skaitmeninių vartotojų lūkesčiai ir kaip juos atitikti

Jurgis Gylys, Daugiakanalės prekybos ekspertas ir verslo skaitmenizavimo konsultantas

Neklientų patirtis

Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris

Rinkodaros automatizavimas: personalizuota komunikacija su klientais realiu laiku

  • Kas yra rinkodaros automatizavimas ir kokius iššūkius jis padeda spręsti

  • 5 paprasti žingsniai kaip sukurti sėkmingą personalizuotos komunikacijos programą

  • Įrankiai, duomenų kokybė, darbuotojų įgūdžiai ir kiti iššūkiai

Agnė Domarkienė, „Western Union Global“ klientų įsitraukimo vadovė

Verslas gimęs sprendžiant klientų galvos skausmą

  • Kaip išsiaiškinti klientų skausmus;

  • Sprendimas - naujas, klientų poreikius tenkinantis verslas;

  • Pirmasis NPS - minusinis?!

Sigitas Meiliūnas, „Girteka Fleet” vykdantysis direktorius 

Kaip valdyti klientų patirtis, dirbant 4 dienas?

Laurynas Jakubauskas, „Vilniaus šilumos tinklų” klientų aptarnavimo departamento direktorius
 

Vadovo vaidmuo kuriant gerą kliento patirtį

Moderatorius:

Linas Šiautkulis, „BPN Lietuva“ vadovas 

Dalyviai: 

Domas Jakutis, „Lonas” generalinis direktorius 

Dovydas Pauliukonis, „Knygos.lt” generalinis direktorius

Rūta Bagdonavičienė, „Gintarinė vaistinė“ generalinė direktorė

Mums gera Jumis rūpintis! Ar tai veikia?

  • Lojalumas mažmeninėje prekyboje misija (ne)įmanoma?

  • Kas yra įmonės klientas?

  • Ar reikia klientų patirties strategijos?

  • Ar visada versle matuojama finansinė nauda?

Rūta Bagdonavičienė, „Gintarinė vaistinė“ generalinė direktorė

9 kartus pamatuok, 10 – kirpk. A/B testavimo nauda

  • Skaitmeninių įrankių vystymas: kaip įtraukti klientą?

  • Eksperimentavimo pavyzdžiai ir pamokos

  • Beta versijų nauda klientams ir kūrėjams. „Swedbank“ patirtis

Igoris Ryklys, „Swedbank“ Baltijos bankininkystės elektroninių kanalų tarnybos vadovas

Kaip išlaikyti klientų lojalumą šiuometinėje rinkoje?

Moderatorė:

Giedrė Bielskytė, komunikacijos konsultantė

Dalyviai:

Birutė Kalanovaitė, „Panorama“ generalinė direktorė

Skirmantas Mačiukas, „Circle K“ generlinis direktorius

Simonas Stūrys, „Nordcurrent“ rinkodaros vadovas

Moderatorė

Ieva Kulikauskienė, „OVC Consulting” asocijuota konsultantė

Komandinių dirbtuvių salė

Kaip neišsikrauti ant kitų? Darbo su savo emocijomis metodai

Laura Rimkutė, verslo psichologė, lektorė, „Triple O Consulting” partnerė ir konsultantė
 

Kaip nepaskęsti užduočių sraute (viską spėti ir neišprotėti)

  • Planavimo realistiškumas – ar tai įmanoma?

  • Kodėl mūsų galva – ne saugykla?

  • Kaip palengvinti sau gyvenimą, o ne paskęsti užduočių sraute

Robertas Mincevičius, „Grand Partners“ ugdymo partneris

Asmeninė stiprybė darbe su klientais

Indrė Kontrimienė, „Designthinking.lt” įkūrėja
 

Kaip kurti sėkmingus santykius darbe

Orinta Žvirzdinė, Lyderystės trenerė ir mentorė, „FranklinCovey” partnerė

 

Moderatorė

Rima Vanagė, organizacinės psichologijos ekspertė, mentorė ir konsultantė

Pranešėjai

Rūta Gaudiešienė
photo
Rūta Gaudiešienė
„Civitta“ partnerė

Rūta Gaudiešienė
„Civitta“ partnerė
Miglė Andriulionytė
photo
Miglė Andriulionytė
„Hostinger” tarptautinių tyrimų vadovė

Miglė Andriulionytė
„Hostinger” tarptautinių tyrimų vadovė
Darius Gerulis
photo
Darius Gerulis
„Caption” verslo plėtros vadovas

Darius Gerulis
„Caption” verslo plėtros vadovas
Jurgis Gylys
photo
Jurgis Gylys
Daugiakanalės prekybos ekspertas ir verslo skaitmenizavimo konsultantas

Jurgis Gylys
Daugiakanalės prekybos ekspertas ir verslo skaitmenizavimo konsultantas
Andrius Grigorjevas
photo
Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting Group“ partneris

Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting Group“ partneris
Agnė Domarkienė
photo
Agnė Domarkienė
„Western Union Global“ klientų įsitraukimo vadovė

Agnė Domarkienė
„Western Union Global“ klientų įsitraukimo vadovė
Sigitas Meiliūnas
photo
Sigitas Meiliūnas
„Girteka Fleet” vykdantysis direktorius 

Sigitas Meiliūnas
„Girteka Fleet” vykdantysis direktorius 
Laurynas Jakubauskas
photo
Laurynas Jakubauskas
„Vilniaus šilumos tinklų” klientų aptarnavimo departamento direktorius

Laurynas Jakubauskas
„Vilniaus šilumos tinklų” klientų aptarnavimo departamento direktorius
Dovydas Pauliukonis
photo
Dovydas Pauliukonis
„Knygos.lt” direktorius

Dovydas Pauliukonis
„Knygos.lt” direktorius
Domas Jakutis
photo
Domas Jakutis
„Lonas” direktorius

Domas Jakutis
„Lonas” direktorius
Linas Šiautkulis
photo
Linas Šiautkulis
„BPN Lietuva“ vadovas

Linas Šiautkulis
„BPN Lietuva“ vadovas
Rūta Bagdonavičienė
photo
Rūta Bagdonavičienė
„Gintarinė vaistinė“ generalinė direktorė

Rūta Bagdonavičienė
„Gintarinė vaistinė“ generalinė direktorė
Igoris Ryklys
photo
Igoris Ryklys
„Swedbank“ Baltijos bankininkystės elektroninių kanalų tarnybos vadovas

Igoris Ryklys
„Swedbank“ Baltijos bankininkystės elektroninių kanalų tarnybos vadovas
Birutė Kalanovaitė
photo
Birutė Kalanovaitė
„Panorama“ generalinė direktorė

Birutė Kalanovaitė
„Panorama“ generalinė direktorė
Ieva Kulikauskienė
photo
Ieva Kulikauskienė
„OVC Consulting” asocijuota konsultantė

Ieva Kulikauskienė
„OVC Consulting” asocijuota konsultantė
Laura Rimkutė
photo
Laura Rimkutė
Verslo psichologė, lektorė, „Triple O Consulting” partnerė ir konsultantė

Laura Rimkutė
Verslo psichologė, lektorė, „Triple O Consulting” partnerė ir konsultantė
Robertas Mincevičius
photo
Robertas Mincevičius
„Grand Partners“ ugdymo partneris

Robertas Mincevičius
„Grand Partners“ ugdymo partneris
Indrė Kontrimienė
photo
Indrė Kontrimienė
„Designthinking.lt” įkūrėja

Indrė Kontrimienė
„Designthinking.lt” įkūrėja
Orinta Žvirzdinė
photo
Orinta Žvirzdinė
Lyderystės trenerė ir mentorė, „FranklinCovey” partnerė

Orinta Žvirzdinė
Lyderystės trenerė ir mentorė, „FranklinCovey” partnerė
Giedrė Bielskytė
photo
Giedrė Bielskytė
Komunikacijos konsultantė

Giedrė Bielskytė
Komunikacijos konsultantė
Skirmantas Mačiukas
photo
Skirmantas Mačiukas
„Circle K“ generalinis direktorius

Skirmantas Mačiukas
„Circle K“ generalinis direktorius
Simonas Stūrys
photo
Simonas Stūrys
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas

Simonas Stūrys
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas
Rima Vanagė
photo
Rima Vanagė
Organizacinės psichologijos ekspertė, mentorė ir konsultantė

Rima Vanagė
Organizacinės psichologijos ekspertė, mentorė ir konsultantė
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus