Partneris
logo
Turinio partneris
logo


Konferencija „Klientų patirties valdymas“ – dabar kiekvieno namuose.

Aktualiausios įžvalgos, atvejų analizės ir tyrimai tiems, kas rūpinasi klientais: nuo klientų patirčių ekspertų, marketingo ir pardavimo vadovų iki įmonės vadovo, kuriam rūpi ilgalaikė verslo sėkmė ir stabilumas. Kaip verslas turi kurti tokią patirtį, kad klientas liktų lojalus, būtų patenkintas ir grįžtu bet kokiomis sąlygomis.

Išskirtinė galimybė išgirsti ir pamatyti net 12 pranešimų ir daugiau nei 7 valandas turinio kiekvienam patogiu metu.

Įsigiję konferencijos vaizdo įrašą galėsite jį žiūrėti bet kada ir ne vieną kartą. Taip pat galėsite atsisiųsti pranešimų prezentacijas.

Tam, kad klientas liktų patenkintas, ir dar daugiau, kad taptų lojalus – neužtenka konkurencingos kainos, prekės ženklo žinomumo, kadaise buvusios verslo sėkmės. Kliento sprendimą pirkti prekę ar užsakyti paslaugą lemia daugybė aspektų. Pagrindinis faktorius dažniausiai būna kliento turima patirtis, kuri savyje talpina jo tikruosius poreikius, lūkesčius ir emocijas.

Bilietai

Konferencijos vaizdo įrašas

85 Eur

+ 21% PVM

Konferencijos vaizdo įrašas Verslo žinių prenumeratoriams

77 Eur

+ 21% PVM
Įprasta kaina 85 €
Speciali 10% nuolaida taikoma tik Verslo žinių prenumeratoriams.

Programa

00:00:00–00:29:05 Konferencijos atidarymas
00:29:05–01:00:55
5.1 salė

XM – system of insight and action

Pranešimas vyks anglų kalba, vertimas nenumatytas

Jukka Lepistö, Qualtrics (Suomija)
01:01:30–01:32:40
5.1 salė

Kliento patirtis yra viskas – ar toliau dirbam „kaip visada“?

Jurgis Gylys, „NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas
01:32:40–02:12:20
5.1 salė

Veikti iš savo galios pozicijos

Indrė Kontrimienė, mokymų trenerė, designthinking.lt įkūrėja
02:14:30–02:43:30
5.1 salė

Procesų kokybė: kai diktuoja klientas

Giedrė Kaminskaitė-Salters, „Telia Lietuvos“ pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė
02:43:30–03:23:00
5.1 salė

Nuo matavimo prie veiksmų: praktinis gidas

Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris
03:23:00–03:53:25
5.1 salė

Klientų patirties valdymas – ne visiems įkandama aukštoji mada?

Deividas Rafanavičius, „TMD Partners“ partneris, konsultantas
03:55:20–04:37:45
5.1 salė

Kas sukuria puikią darbuotojo patirtį: atlygis, vadovas ar kas kita?

Eligijus Kajieta, konsultantas, atlygio valdymo ir darbuotojų įsitraukimo ekspertas
04:38:25–05:07:10
5.1 salė

Įsitraukę darbuotojai – x faktorius klientų patirčiai

Povilas Čiuplys, „TransferGo“ klientų aptarnavimo vadovas
05:07:10–05:40:15
5.1 salė

Išmoktos CX pamokos IT įmonės kelionėje į brandžią ir į klientą orientuotą organizaciją

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „1ClickFactory“ partnerių (klientų) patirčių vadovė, CCXP
05:41:40–06:09:05
5.1 salė

Išlaikant C savajame B2B2C

Tautvydas Gylys, „Trafi“ produkto vystymo vadovas
06:09:40–06:39:20
5.1 salė

UX didelėje organizacijoje: Mano VMI atvejis

Tautvydas Strazdas, „Cafe Voltaic“ vadovas
06:39:20–07:07:20
5.1 salė

Menas susikalbėti su klientu

Milda Ivanauskienė, MO muziejaus direktorė
Skirmantas Ketvirtis
Skirmantas Ketvirtis
„General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas

Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris

Giedrė Kaminskaitė-Salters
Giedrė Kaminskaitė-Salters
Giedrė Kaminskaitė-Salters, „Telia Lietuvos“ pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė

Povilas Čiuplys
Povilas Čiuplys
Povilas Čiuplys, „TransferGo“ klientų aptarnavimo vadovas

Deividas Rafanavičius
Deividas Rafanavičius
Deividas Rafanavičius, „TMD Partners“ partneris, konsultantas

Jurgis Gylys
Jurgis Gylys
Jurgis Gylys, „NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas

Indrė Kontrimienė
Indrė Kontrimienė
Indrė Kontrimienė, mokymų trenerė, designthinking.lt įkūrėja

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „1ClickFactory“ partnerių (klientų) patirčių vadovė, CCXP

Eligijus Kajieta
Eligijus Kajieta
Eligijus Kajieta, konsultantas, atlygio valdymo ir darbuotojų įsitraukimo ekspertas

Milda Ivanauskienė
Milda Ivanauskienė
Milda Ivanauskienė, MO muziejaus direktorė

Tautvydas Gylys
Tautvydas Gylys
Tautvydas Gylys, „Trafi“ produkto vystymo vadovas

Jukka Lepistö
Jukka Lepistö
Jukka Lepistö, Qualtrics (Suomija)

Experience Management (XM) is not a set of activities that companies can simply add on to their existing to-do list. It is a discipline, which means that to achieve the most value from their efforts, organizations must incorporate XM into every facet of their business. How exactly should a company go about developing its XM capabilities? What has Qualtrics learned from working with the XM leaders globally? And what are the latest trends defining how XM economy will look like tomorrow? 

Tautvydas Strazdas
Tautvydas Strazdas
Tautvydas Strazdas, „Cafe Voltaic“ vadovas

Qualtrics atstovas Jukka Lepistö.      XM – system of insight and action

Jukka Lepistö, Qualtrics (Suomija)

Nuo matavimo prie veiksmų: praktinis gidas 

Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris

Įsitraukę darbuotojai – x faktorius klientų patirčiai

Povilas Čiuplys, „TransferGo“ klientų aptarnavimo vadovas

Menas susikalbėti su klientu

Milda Ivanauskienė, MO muziejaus direktorė

Veikti iš savo galios pozicijos

Indrė Kontrimienė, mokymų trenerė, designthinking.lt įkūrėja

Išlaikant C savajame B2B2C

Tautvydas Gylys, „Trafi“ produkto vystymo vadovas

Kas sukuria puikią darbuotojo patirtį: atlygis, vadovas ar kas kita? 

Eligijus Kajieta, konsultantas, atlygio valdymo ir darbuotojų įsitraukimo ekspertas

Procesų kokybė: kai diktuoja klientas

Giedrė Kaminskaitė-Salters, „Telia Lietuvos“ pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė

Kliento patirtis yra viskas – ar toliau dirbam „kaip visada“?

Jurgis Gylys, „NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas

Klientų patirties valdymas – ne visiems įkandama aukštoji mada?

Deividas Rafanavičius, „TMD Partners“ partneris, konsultantas

Išmoktos CX pamokos IT įmonės kelionėje į brandžią ir į klientą orientuotą organizaciją

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „1ClickFactory“ partnerių (klientų) patirčių vadovė, CCXP

UX didelėje organizacijoje: Mano VMI atvejis

Tautvydas Strazdas, „Cafe Voltaic“ vadovas

Moderatorius – Skirmantas Ketvirtis

„General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas

Qualtrics atstovas Jukka Lepistö.      XM – system of insight and action

Jukka Lepistö, Qualtrics (Suomija)

Nuo matavimo prie veiksmų: praktinis gidas 

Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris

Įsitraukę darbuotojai – x faktorius klientų patirčiai

Povilas Čiuplys, „TransferGo“ klientų aptarnavimo vadovas

Menas susikalbėti su klientu

Milda Ivanauskienė, MO muziejaus direktorė

Veikti iš savo galios pozicijos

Indrė Kontrimienė, mokymų trenerė, designthinking.lt įkūrėja

Išlaikant C savajame B2B2C

Tautvydas Gylys, „Trafi“ produkto vystymo vadovas

Kas sukuria puikią darbuotojo patirtį: atlygis, vadovas ar kas kita? 

Eligijus Kajieta, konsultantas, atlygio valdymo ir darbuotojų įsitraukimo ekspertas

Procesų kokybė: kai diktuoja klientas

Giedrė Kaminskaitė-Salters, „Telia Lietuvos“ pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė

Kliento patirtis yra viskas – ar toliau dirbam „kaip visada“?

Jurgis Gylys, „NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas

Klientų patirties valdymas – ne visiems įkandama aukštoji mada?

Deividas Rafanavičius, „TMD Partners“ partneris, konsultantas

Išmoktos CX pamokos IT įmonės kelionėje į brandžią ir į klientą orientuotą organizaciją

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „1ClickFactory“ partnerių (klientų) patirčių vadovė, CCXP

UX didelėje organizacijoje: Mano VMI atvejis

Tautvydas Strazdas, „Cafe Voltaic“ vadovas

Moderatorius – Skirmantas Ketvirtis

„General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas

Bilietai

Konferencijos vaizdo įrašas

85 Eur

+ 21% PVM

Konferencijos vaizdo įrašas Verslo žinių prenumeratoriams

77 Eur

+ 21% PVM
Įprasta kaina 85 €
Speciali 10% nuolaida taikoma tik Verslo žinių prenumeratoriams.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus