Partneris
logo
Turinio partneris
logo

Sėkminga klientų patirtis priklauso ir nuo strategijos, ir nuo laimingo darbuotojo. Konferencija „Klientų patirties valdymas“ kviečia dalyvauti komandas, kurios kasdien galvoja apie laimingą klientą, geriausią jo patirtį ir tiesiogiai su juo bendrauja.


Klientų patirčių, marketingo, pardavimų ekspertai bei vadovai semsis žinių ir mokysis iš geriausių atvejų analizių ir tyrimų, o tiesiogiai dirbantys su klientais atras motyvacijos dar geriau ir su didesniu užsidegimu aptarnauti klientus praktinėse dirbtuvėse.


Kviečiame rezervuoti vietą jau dabar!

Žinių, įžvalgų ir gerųjų praktikų erdvė

Klientų patirties valdymo specialistai semsis žinių iš gerosios praktikos pavyzdžių ir atvejų analizių. Bus atsakyta, kas slepiasi po žodžių junginiu klientų patirtis, kaip ją valdyti, kokius įrankius pasitelkti ir auginti verslo sėkmę pasitelkiant vartotojų pasitenkinimą.

Andrius Grigorjevas

„Synthesis Consulting Group“ partneris

Povilas Čiuplys

„TransferGo“ klientų aptarnavimo vadovas

Milda Ivanauskienė

MO muziejaus direktorė

Indrė Kontrimienė

Mokymų trenerė, designthinking.lt įkūrėja

Eligijus Kajieta

Organizacijų konsultantas, atlygio valdymo ir darbuotojų įsitraukimo ekspertas

Giedrė Kaminskaitė-Salters

„Telia Lietuvos“ Pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė

Jurgis Gylys

„NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas

Deividas Rafanavičius

„TMD Partners“ partneris, konsultantas

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė

„1ClickFactory“ Partnerių (Klientų) Patirčių Vadovė, CCXP

Skirmantas Ketvirtis

„General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas

Andrius Grigorjevas

„Synthesis Consulting Group“ partneris

Povilas Čiuplys

„TransferGo“ klientų aptarnavimo vadovas

Milda Ivanauskienė

MO muziejaus direktorė

Indrė Kontrimienė

Mokymų trenerė, designthinking.lt įkūrėja

Eligijus Kajieta

Organizacijų konsultantas, atlygio valdymo ir darbuotojų įsitraukimo ekspertas

Giedrė Kaminskaitė-Salters

„Telia Lietuvos“ Pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė

Jurgis Gylys

„NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas

Deividas Rafanavičius

„TMD Partners“ partneris, konsultantas

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė

„1ClickFactory“ Partnerių (Klientų) Patirčių Vadovė, CCXP

Skirmantas Ketvirtis

„General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas

Praktinių dirbtuvių erdvė

Žmonės, tiesiogiai dirbantys su klientu aptarnavimu, dažnai skundžiasi dideliu nuovargiu, stresu, motyvacijos stoka. Šioje erdvėje klientų aptarnavimo specialistai įgaus žinių, kaip valdyti stresą, išmoks atsipalaiduoti, įgis emocinės kompetencijos, padedančios dirbti efektyviau ir su didesne motyvacija.

Indrė Kontrimienė

Mokymų trenerė, designthinking.lt įkūrėja

Andrius Maziliauskas

„Sales.up“ vienas įkūrėjų, pardavimo ir investicijų pritraukimo profesionalas

Rima Vanagė

Organizacinės psichologijos ekspertė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis

Liana Mogišaitė

„Mokymo ir ugdymo centro“ vadovė, androgogė – praktikė

Indrė Kontrimienė

Mokymų trenerė, designthinking.lt įkūrėja

Andrius Maziliauskas

„Sales.up“ vienas įkūrėjų, pardavimo ir investicijų pritraukimo profesionalas

Rima Vanagė

Organizacinės psichologijos ekspertė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis

Liana Mogišaitė

„Mokymo ir ugdymo centro“ vadovė, androgogė – praktikė

Bilietai

Dalyvio mokestis

139 Eur

+ 21% PVM
Įprasta kaina 185 €
Speciali 25% nuolaida taikoma iki vasario 2 d.

Dalyvio mokestis registruojantis 2-4 dalyviams

130 Eur

+ 21% PVM
Įprasta kaina 185 €
Speciali 30% nuolaida taikoma iki vasario 2 d.

Dalyvio mokestis registruojantis 5 ir daugiau dalyvių

111 Eur

+ 21% PVM
Įprasta kaina 185 €
Speciali 40% nuolaida taikoma iki vasario 2 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva