• VERSLO PUSRYČIAI:
    Klientų patirties valdymas

    „Arkangelo“ konferencijų ir meno centras, Maironio g. 11, Vilnius
    Kovo 26 d. 09:00–13:00
Verslo valdymo partneris
Lead partner

Kad klientas liktų patenkintas, ir dar daugiau, kad taptų lojalus – gerai aptarnauti neužtenka. Kliento sprendimą pirkti prekę ar užsakyti paslaugą lemia daugybė aspektų. Pagrindinis faktorius dažniausiai būna kliento turima patirtis, kuri savyje talpina jo tikruosius poreikius, lūkesčius ir emocijas.

  • Kokie yra naujausi sprendimai siekiant valdyti klientų patirtį? 
  • Kaip pasiekti, kad klientų patirties valdymas taptų strategine organizacijos kryptimi?
  • Kaip išmatuoti klientų emocijas? 
  • Klientų aptarnavimo komanda – integrali verslo ir kompanijos dalis. Kaip dirbti su kitomis komandomis kuriant produktą galutiniam vartotojui?
  • Kaip kontroliuoti sąnaudas, pasitelkiant technologijas?
  • Kaip vystyti klientų patirtį pagal poreikių segmentus?

Dalyvausite interaktyvioje sesijoje, skirtoje darbui grupėse. Tad turėsite palankias sąlygas aktyviai diskutuoti ir kelti klausimus.

Klientų patirties valdymas: organizacijos apsisprendimas veikti vs. praleistos galimybės

Jolanta Pocienė, verslo valdymo paslaugų UAB „Mažeika ir partneriai“ partnerė. Jolanda Pocienė turi 17 m. darbo patirtį vadovaujant klientų aptarnavimo padaliniams tarptautinio kapitalo įmonėse. Dirbo UAB „Transcom Worldwide Vilnius“, AB „SEB bankas“, UAB DK „PZU Lietuva“.  Į Jolantos krepšelį krenta įgyvendinti 23 paslaugų kokybės valdymo projektai, įsteigti ir / ar reorganizuoti 6 kontaktų centrai, parinkti ir įdiegti paslaugų kokybės valdymo modeliai 15 įmonių, konsultacijos dėl  klientų aptarnavimo procedūrų ir procesų efektyvinimo – virš 30 įmonių.

Kaip išmatuoti klientų emocijas? Klientų patirties valdymas „Danske Bank“

Šarūnė Galdikaitė, „Danske Bank“ vyresnioji konsultantė, komandos vadovė

Įmonė augs 5 kartus. Klientų aptarnavimo komanda turi likti tokia pati

Aistė Sobutienė, „Vinted“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė

Klientų patirties vystymas pagal poreikių segmentus

Andrius Grigorjevas, „Be&Do” strategas ir partneris

Pranešėjai

Jolanta Pocienė
photo
Jolanta Pocienė
Verslo valdymo paslaugų UAB „Mažeika ir partneriai“ partnerė

Klientų patirties valdymas: organizacijos apsisprendimas veikti vs. praleistos galimybės

Jolanta Pocienė
Verslo valdymo paslaugų UAB „Mažeika ir partneriai“ partnerė
Šarūnė Galdikaitė
photo
Šarūnė Galdikaitė
„Danske Bank“ vyresnioji konsultantė, komandos vadovė

Kaip išmatuoti klientų emocijas? Klientų patirties valdymas „Danske Bank“

Šarūnė Galdikaitė
„Danske Bank“ vyresnioji konsultantė, komandos vadovė
Aistė Sobutienė
photo
Aistė Sobutienė
„Vinted“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė

Įmonė augs 5 kartus. Klientų aptarnavimo komanda turi likti tokia pati

Aistė Sobutienė
„Vinted“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė
Andrius Grigorjevas
photo
Andrius Grigorjevas
„Be&Do” strategas ir partneris.

Klientų patirties vystymas pagal poreikių segmentus

Andrius Grigorjevas
„Be&Do” strategas ir partneris.

Programa

8:30–9:00 Dalyvių registracija
09:00–09:40

Klientų patirties valdymas: organizacijos apsisprendimas veikti vs. praleistos galimybės

Jolanta Pocienė / Verslo valdymo paslaugų UAB „Mažeika ir partneriai“ partnerė
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva