Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius
09:10 - 09:55
Diskusija
Sektorių lyderių planai 2025-iesiems. Klientų patirties valdymo prioritetai
Pavel Ladziato / „Swedbank“ Lietuvoje privačių klientų tarnybos vadovas, valdybos narys
Tautvydas Paliulis / „Regitros“ paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktorius
Modesta Gusarovienė / „LTG Link“ verslo vystymo ir rinkodaros vadovė
Moderatorė: Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „Companial“ partnerių patirties vadovė, bei klientų patirties valdymo profesionalų asociacijos „Towards Customer“ viena iš įkūrėjų
09:55 - 10:15
Customer Experience Excellence in Financial Services: Customer-Centric Approach
Antti Mettiäinen / Didžiausios Suomijos finansinių paslaugų grupės „OP Financial Group“ vidutinio dydžio įmonių ir institucinių klientų vadovas
Pranešimas vyks anglų k.
10:15 - 10:35
Kaip sukurti pasitikėjimu grįstą klientų patirtį?
Daiva Buckonytė / „Gjensidige“ klientų patirties vadovė Baltijos šalims
10:35-11:05 Kavos pertrauka
11:05 - 11:25
4 pamokos, kaip optimizuojant klientų aptarnavimą su dideliais kalbos modeliais nepasidaryti didelės bėdos
Darius Dagys / „CyberCare“ verslo plėtros ir „AI Labs“ vadovas
11:25 - 11:45
Mados ir emocijų sinergija: kaip viršijame klientų lūkesčius
Indrė Vėlavičiūtė / „The Knotty Ones“ e-komercijos vadovė
11:45 - 12:05
Ar galima sukurti mobilią aplikaciją kurią mėgtų 1,5 mln klientų?
Mantas Palaima / „Danske Bank“ vyriausiasis UX dizaineris
12:05 - 12:50
Diskusija
CX playbook from unicorns
Max Osichka / Naujausio Lietuvos vienaragio „Flo Health“ vyresnysis produkto dizaineris
Dans Rozentāls / Latvių vienaragio „Printful“ klientų sėkmės komandos vadovas
Mariia Lukash / „Revolut“ plėtros vadovė Vidurio ir Rytų Europai
Laurynas Boguševičius / „Deals On Home“ vadovas, vienas iš „Deals on Wheels“ įkūrėjų
14:10 - 14:30
Ar klientas visada neteisus?
Paulius Senūta / Kūrybinės agentūros „Not Perfect Network“ vadovas
14:30 - 14:55
Nuo vienintelio – į laisvą rinką: klientų patirties valdymo receptai
Andrius Kavaliauskas / „Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovas
14:55 - 15:40
Diskusija
Klientų elgsenos pokyčiai 2024
Simonas Gudelis / Viešbučio PACAI maisto ir gėrimų direktorius
Gustavas Jankauskas / Nišinės parfumerijos butiko „Odore d’amore“ vadovas ir odontologijos klinikos „Šypsenos akademija“ bendraturtis, investuotojas
Ieva Juzėnaitė / Produktų vadovė, atsakinga už du produktus, šiuo metu priklausančius „Surfshark“ įmonei: „Incogni“ ir „Ironwall“
Moderatorė: Giedrė Vilkė, metų CMO 23', e-komercijos ekspertė, viena iš 8 stipriausių Europos rinkodaros profesionalų
15:40 - 16:00
Kaip pasikeistų mūsų klientų patirties valdymas, jei pasamdytume Aristotelį?
Darius Jokubas / „TMD partners“ vyr. konsultantas, įtaigaus idėjų pardavimo lektorius ir komunikacijos srities ekspertas
Kodėl klientams sunku įvertinti savo patirtį racionaliai? Racionalumo ribos pagal Daniel Kahneman.
3 pagrindiniai įrankiai kuriuos panaudotų Aristotelis valdant kliento kelione ir pasitenkinimą - ethos, pathos, logos.
Kaip Aristotelis įvertintų šiuolaikinį klientų aptarnavimą? Sėkmės istorijos.
16:00-16:10 Konferencijos uždarymas/apibendrinimas
Darius Dagys
„CyberCare“ verslo plėtros ir „AI Labs“ vadovas
Darius Jokubas
„TMD partners“ vyr. konsultantas, įtaigaus idėjų pardavimo lektorius ir komunikacijos srities ekspertas
Gustavas Jankauskas
Nišinės parfumerijos butiko „Odore d’amore“ vadovas ir odontologijos klinikos „Šypsenos akademija“ bendraturtis, investuotojas
Indrė Vėlavičiūtė
„The Knotty Ones“ e-komercijos vadovė
Mantas Palaima
„Danske Bank“ vyriausiasis UX dizaineris
Laurynas Boguševičius
„Deals On Home“ vadovas, vienas iš „Deals on Wheels“ įkūrėjų
Giedrė Vilkė
Elektroninės prekybos ekspertė, Metų CMO 23'
Simonas Gudelis
Viešbučio PACAI maisto ir gėrimų direktorius
Daiva Buckonytė
„Gjensidige“ klientų patirties vadovė Baltijos šalims
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
„Companial“ partnerių patirties vadovė, bei klientų patirties valdymo profesionalų asociacijos „Towards Customer“ viena iš įkūrėjų
Paulius Senūta
Kūrybinės agentūros „Not Perfect Network“ vadovas
Max Osichka
Naujausio Lietuvos vienaragio „Flo Health“ vyresnysis produkto dizaineris
Antti Mettiäinen
Didžiausios Suomijos finansinių paslaugų grupės „OP Financial Group“ vidutinio dydžio įmonių ir institucinių klientų vadovas
Dans Rozentāls
Latvių vienaragio „Printful“ klientų sėkmės komandos vadovas
Andrius Kavaliauskas
„Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovas
Tautvydas Paliulis
„Regitros“ paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktorius
Pavel Ladziato
„Swedbank“ Lietuvoje privačių klientų tarnybos vadovas, valdybos narys
Modesta Gusarovienė
„LTG Link“ verslo vystymo ir rinkodaros vadovė
Ieva Juzėnaitė
Produktų vadovė, atsakinga už du produktus, šiuo metu priklausančius „Surfshark“ įmonei: „Incogni“ ir „Ironwall“
Viktorija Mažūnė
„ConnectPay“ klientų patirties vadovė, bei klientų patirties valdymo profesionalų asociacijos „Towards Customer“ viena iš įkūrėjų
Mariia Lukash
„Revolut“ plėtros vadovė Vidurio ir Rytų Europai
Aida Rafanavičė
„TMD Partners“ partnerė, aktyvaus asmeninio pardavimo ir derybų ekspertė, pardavimų komandos vadovė
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.