Programa

08:30-09:00 Registracija, pasitikimo kava, arbata
09:00 - 09:10

Konferencijos atidarymas

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius

09:10 - 09:55
Diskusija

Sektorių lyderių planai 2025-iesiems. Klientų patirties valdymo prioritetai

Pavel Ladziato / „Swedbank“ Lietuvoje privačių klientų tarnybos vadovas, valdybos narys
Tautvydas Paliulis / „Regitros“ paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktorius
Modesta Gusarovienė / „LTG Link“ verslo vystymo ir rinkodaros vadovė

Moderatorė: Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „Companial“ partnerių patirties vadovė, bei klientų patirties valdymo profesionalų asociacijos „Towards Customer“ viena iš įkūrėjų

09:55 - 10:15

Customer Experience Excellence in Financial Services: Customer-Centric Approach

Antti Mettiäinen / Didžiausios Suomijos finansinių paslaugų grupės „OP Financial Group“ vidutinio dydžio įmonių ir institucinių klientų vadovas

Pranešimas vyks anglų k.

10:15 - 10:35

Kaip sukurti pasitikėjimu grįstą klientų patirtį?

Daiva Buckonytė / „Gjensidige“ klientų patirties vadovė Baltijos šalims
10:35-11:05 Kavos pertrauka
11:05 - 11:25

4 pamokos, kaip optimizuojant klientų aptarnavimą su dideliais kalbos modeliais nepasidaryti didelės bėdos

Darius Dagys / „CyberCare“ verslo plėtros ir „AI Labs“ vadovas
11:25 - 11:45

Mados ir emocijų sinergija: kaip viršijame klientų lūkesčius

Indrė Vėlavičiūtė / „The Knotty Ones“ e-komercijos vadovė
11:45 - 12:05

Ar galima sukurti mobilią aplikaciją kurią mėgtų 1,5 mln klientų?

Mantas Palaima / „Danske Bank“ vyriausiasis UX dizaineris 
12:05 - 12:50
Diskusija

CX playbook from unicorns

Max Osichka / Naujausio Lietuvos vienaragio „Flo Health“ vyresnysis produkto dizaineris
Dans Rozentāls / Latvių vienaragio „Printful“ klientų sėkmės komandos vadovas
Mariia Lukash / „Revolut“ plėtros vadovė Vidurio ir Rytų Europai

Moderatorė: Viktorija Mažūnė, „ConnectPay“ klientų patirties vadovė

Diskusija vyks anglų k.

12:50-13:50 Pietų pertrauka
13:50 - 14:10

Klientų aptarnavimo klaidų ABC

Laurynas Boguševičius / „Deals On Home“ vadovas, vienas iš „Deals on Wheels“ įkūrėjų
14:10 - 14:30

Ar klientas visada neteisus?

Paulius Senūta / Kūrybinės agentūros „Not Perfect Network“ vadovas
14:30 - 14:55

Nuo vienintelio – į laisvą rinką: klientų patirties valdymo receptai

Andrius Kavaliauskas / „Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovas
14:55 - 15:40
Diskusija

Klientų elgsenos pokyčiai 2024

Simonas Gudelis / Viešbučio PACAI maisto ir gėrimų direktorius
Gustavas Jankauskas / Nišinės parfumerijos butiko „Odore d’amore“ vadovas ir odontologijos klinikos „Šypsenos akademija“ bendraturtis, investuotojas 
Ieva Juzėnaitė / Produktų vadovė, atsakinga už du produktus, šiuo metu priklausančius „Surfshark“ įmonei: „Incogni“ ir „Ironwall“ 

Moderatorė: Giedrė Vilkė, metų CMO 23', e-komercijos ekspertė, viena iš 8 stipriausių Europos rinkodaros profesionalų 

15:40 - 16:00

Kaip pasikeistų mūsų klientų patirties valdymas, jei pasamdytume Aristotelį?

Darius Jokubas / „TMD partners“ vyr. konsultantas, įtaigaus idėjų pardavimo lektorius ir komunikacijos srities ekspertas
  • Kodėl klientams sunku įvertinti savo patirtį racionaliai? Racionalumo ribos pagal Daniel Kahneman.
  • 3 pagrindiniai įrankiai kuriuos panaudotų Aristotelis valdant kliento kelione ir pasitenkinimą - ethos, pathos, logos.
  • Kaip Aristotelis įvertintų šiuolaikinį klientų aptarnavimą? Sėkmės istorijos.
16:00-16:10 Konferencijos uždarymas/apibendrinimas
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus