Darbdavio įvaizdžio strategija: kaip pritraukti naujus ir išlaikyti esamus darbuotojus?
Fredrik Stranne / Komunikacijos agentūros Coreworkers vadovas, darbdavio įvaizdžio ir darbuotojų įsitraukimo vyresnysis patarėjas
09:45–10:10
Konferencijų centras „Arkangelo“
Ką daryti su darbdavio įvaizdžiu, jeigu esi „nepatrauklaus“ verslo atstovu?
Jurgita Banytė / Draudimo bendrovės „If“ Žmogiškųjų išteklių departamento vadovė
10:10–10:35
Konferencijų centras „Arkangelo“
Kaip užaugti iki darbdavio įvaizdžio strategijos?
Ilona Lekavičiūtė / „Western Union Lithuania“ administracijos ir komunikacijos vadovė
10:35–10:45 Laikas klausimams
10:45–11:15 Kavos pertrauka
11:15–11:40
Konferencijų centras „Arkangelo“
Our leaders define the future
Liza Shybanova / „Coca Cola HBC“ personalo vadovė Lenkijai ir Baltijos šalims
11:40–12:05
Konferencijų centras „Arkangelo“
„Tele2“ darbdavio įvaizdis – atvirai ir be jokių siurprizų
Ieva Daugėlienė, „Tele2“ žmogiškųjų išteklių direktorė Baltijos šalims Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius
Pranešėjai
12:05–12:30
Konferencijų centras „Arkangelo“
Kas galiausiai atsakingas: kaip susidėlioti procesus, resursus ir atsakomybes?
Andrius Grigorjevas / „Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas
12:30–12:40 Renginio apibendrinimas ir pabaiga
Fredrik Stranne
Komunikacijos agentūros Coreworkers vadovas, darbdavio įvaizdžio ir darbuotojų įsitraukimo vyresnysis patarėjas
Jurgita Banytė
Draudimo bendrovės „If“ Žmogiškųjų išteklių departamento vadovė
Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas
Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ agentūros partneris ir vienas iš steigėjų
Ilona Lekavičiūtė
„Western Union Lithuania“ administracijos ir komunikacijos vadovė
Ieva Daugėlienė
„Tele2“ žmogiškųjų išteklių direktorė Baltijos šalims
Liza Shybanova
„Coca Cola HBC“ personalo vadovė Lenkijai ir Baltijos šalims
Andrius Baranauskas
„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.