• Darbdavio įvaizdis: kaip tapti geidžiamiausiu?

    Vilnius, ARKANGELO konferencijų centras, Maironio g. 11
    Gruodžio 5 d. 09.00–13.00

Pagrindinės temos:

  • Kodėl tai yra neatsiejama verslo strategijos dalis?
  • Ką daryti su darbdavio įvaizdžiu, jeigu esi „nepatrauklaus“ verslo atstovas?
  • Ką gali ir ko negali komunikacijos ir personalo sinergija pritraukiant talentus?
  • Įmonės identiteto problema, kurią išryškino millennials
  • Kokį darbdavio pozicionavimą renkasi TOP darbdaviai skirtinguose sektoriuose?
  • Kaip pozicionuojant save kaip darbdavį išorėje nepamiršti vidinių talentų?
  • Kaip pasirinkti kanalus ir metodus darbdavio įvaizdžio strategijoje bei įsivertinti jų veiksmingumą?

Darbdavio įvaizdžio strategija: kaip pritraukti naujus ir išlaikyti esamus darbuotojus?

  • Kodėl darbdavio įvaizdis yra esminė verslo strategijos dalis?
  • Kas yra darbdavio įvaizdis? Kuo darbdavio įvaizdis skiriasi nuo darbuotojo įsitraukimo?
  • Kaip kuriamas stiprus darbdavio įvaizdis?
  • Strategijos įgyvendinimo Naujausios tendencijos ir įkvepiantys pavyzdžiai, kaip įgyvendinama strategija

Fredrik Stranne yra komunikacijos agentūros Coreworkers vadovas, darbdavio įvaizdžio ir darbuotojų įsitraukimo vyresnysis patarėjas. Fredrik studijavo elgsenos mokslus (behavioral science), o vėliau žinias gilino Wharton verslo mokykloje (Filadelfija, JAV). Po šių studijų jis buvo vienas pirmųjų pradėjusių konsultuoti darbdavio įvaizdžio klausimais Švedijoje. Per paskutinius 12 metų Fredrik konsultavo daugiau kaip 100 Švedijoje veikiančių verslų strateginiais, taktiniai ir įgyvendinimo klausimais susijusiais su darbdavio įvaizdžiu. Tarp Fredrik klientų yra IKEA, King, SEB, Lantmännen, PwC, Regeringskansliet, Akademiska Sjukhuset, Svenska Spel, Axfood, IKANO, Telia Company, Sveriges Radio, SVT, H&M, Atlas Copco, Cramo, DLA Piper, Stena Koncernen, Stockholms Stad and Preem.

Ką daryti su darbdavio įvaizdžiu, jeigu esi „nepatrauklaus“ verslo atstovas?

  • Kaip darbdavio įvaizdžio komunikaciją padaryti „sava“ įmonės darbuotojams?
  • Ar principas „tiesiai arčiau, aplink greičiau“ vis dar teisingas?
  • Kas darbdavio įvaizdžio stiprinimo procese svarbiausia: turimas biudžetas, kantrybė ir veiksmų nuoseklumas, ar HR ir rinkodaros sinergija?

Jurgita Banytė, draudimo bendrovės „If“ Žmogiškųjų išteklių departamento vadovė

Kaip užaugti iki darbdavio įvaizdžio strategijos?

  • Kodėl darbdavio įvaizdis yra verslo funkcija ir už ją turi būti atsakingas vadovas?
  • Vidiniai veiksniai: kokios atsiradusios rutinos padėjo strategijos atsiradimui?
  • Kodėl tai kas veikia dabar nebeveiks po 3-ių metų? Kaip pasiruošti?

Ilona Lekavičiūtė, „Western Union Lithuania“ administracijos ir komunikacijos vadovė

„Tele2” darbdavio įvaizdis – atvirai ir be jokių siurprizų

Ieva Daugėlienė, „Tele2“ žmogiškųjų išteklių direktorė Baltijos šalims

Liza Shybanova, „Coca Cola HBC“ personalo vadovė Lenkijai ir Baltijos šalims

„Tele2” darbdavio įvaizdis – atvirai ir be jokių siurprizų

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius

Kas galiausiai atsakingas: kaip susidėlioti procesus, resursus ir atsakomybes?

Andrius Grigorjevas,  „Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas

Pranešėjai

Fredrik Stranne
photo
Fredrik Stranne
Komunikacijos agentūros Coreworkers vadovas, darbdavio įvaizdžio ir darbuotojų įsitraukimo vyresnysis patarėjas

Fredrik Stranne
Komunikacijos agentūros Coreworkers vadovas, darbdavio įvaizdžio ir darbuotojų įsitraukimo vyresnysis patarėjas
Jurgita Banytė
photo
Jurgita Banytė
Draudimo bendrovės „If“ Žmogiškųjų išteklių departamento vadovė

Jurgita Banytė
Draudimo bendrovės „If“ Žmogiškųjų išteklių departamento vadovė
Ilona Lekavičiūtė
photo
Ilona Lekavičiūtė
„Western Union Lithuania“ administracijos ir komunikacijos vadovė

Ilona Lekavičiūtė
„Western Union Lithuania“ administracijos ir komunikacijos vadovė
Ieva Daugėlienė
photo
Ieva Daugėlienė
„Tele2“ žmogiškųjų išteklių direktorė Baltijos šalims

Ieva Daugėlienė
„Tele2“ žmogiškųjų išteklių direktorė Baltijos šalims
Liza Shybanova
photo
Liza Shybanova
„Coca Cola HBC“ personalo vadovė Lenkijai ir Baltijos šalims

Liza Shybanova
„Coca Cola HBC“ personalo vadovė Lenkijai ir Baltijos šalims
Andrius Baranauskas
photo
Andrius Baranauskas
„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius​

Andrius Baranauskas
„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius​
Andrius Grigorjevas
photo
Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas

Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ agentūros partneris ir vienas iš steigėjų

Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus