Darbdavio įvaizdžio strategija: kaip pritraukti naujus ir išlaikyti esamus darbuotojus?
- Kodėl darbdavio įvaizdis yra esminė verslo strategijos dalis?
- Kas yra darbdavio įvaizdis? Kuo darbdavio įvaizdis skiriasi nuo darbuotojo įsitraukimo?
- Kaip kuriamas stiprus darbdavio įvaizdis?
- Strategijos įgyvendinimo Naujausios tendencijos ir įkvepiantys pavyzdžiai, kaip įgyvendinama strategija
Fredrik Stranne yra komunikacijos agentūros Coreworkers vadovas, darbdavio įvaizdžio ir darbuotojų įsitraukimo vyresnysis patarėjas. Fredrik studijavo elgsenos mokslus (behavioral science), o vėliau žinias gilino Wharton verslo mokykloje (Filadelfija, JAV). Po šių studijų jis buvo vienas pirmųjų pradėjusių konsultuoti darbdavio įvaizdžio klausimais Švedijoje. Per paskutinius 12 metų Fredrik konsultavo daugiau kaip 100 Švedijoje veikiančių verslų strateginiais, taktiniai ir įgyvendinimo klausimais susijusiais su darbdavio įvaizdžiu. Tarp Fredrik klientų yra IKEA, King, SEB, Lantmännen, PwC, Regeringskansliet, Akademiska Sjukhuset, Svenska Spel, Axfood, IKANO, Telia Company, Sveriges Radio, SVT, H&M, Atlas Copco, Cramo, DLA Piper, Stena Koncernen, Stockholms Stad and Preem.