Programa

09:00-09:30 Pasitikimo kava ir dalyvių registracija
09:30-09:40 Įžanginis žodis
09:40-10:10

Gera kokybė ir kuo mažiau galvos skausmo klientui. Klientų patirčių vertybės ir prioritetai B2B versle

Mindaugas Jonuškis / UAB „Novameta“ vadovas
10:10-10:20 Klausimai, diskusijos
10:20-10:50 Kavos pertrauka
10:50-12:20

Kaip didinti Kliento pasitikėjimą?

  • Kas kuria pasitikėjimą tarp žmonių?
  • Kas kuria pasitikėjimą organizacija?
  • Įrankių inventorizacija: „minkštieji“ ir „kietieji“ įrankiai - kurie svarbūs kuriant pasitikėjimą su Klientu
  • Klientų patirties kelionė: kaip identifikuoti taškus, kur galimos patirties įgriuvos
  • Kliento balsas organizacijoje: reaktyvūs ir proaktyvūs veiksmai, integruojant Kliento balsą į patirties kūrimą
Vita Remezaitė-Mateikienė / „TMD partners“ konsultantė
nuo 12:30 Pietūs
Ugnius Savickas
Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

Audrius Savickas
Audrius Savickas
Rinkodaros praktikas, turintis 28 m. darbo patirtį

Gabrielė Montvilė
Gabrielė Montvilė
„Oxylabs“ klientų patirties vadovė

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus