Programa

08:30–09:00 Registracija
09:00–09:10 Įžanginis žodis
09:10–10:00

Kas kliento patyrimą paverčia iš tiesų geru?

Indrė Kontrimienė / nuo 2016 m. dirba UAB „Tele2“, kurioje yra atsakinga už naujos kartos, į klientą orientuotų salonų koncepcijos sukūrimą ir įgyvendinimą, taip pat už „Tele2“ prekybos tinklo marketingą. Šiuo metu Indrė gilina žinias kliento patirties ir elgesio psichologijos srityse.
10:00–10:10 Laikas klausimams
10:10–10:40

Vertę kuriantys pokalbiai: už kokius dialogus klientas pasiryžęs mokėti

Rima Vanagė / organizacijų psichologė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis.
10:40–10:50 Laikas klausimams
10:50–11:10 Kavos pertrauka
11:10–12:00 Diskusijos grupėse
08:30–09:00 Registracija
09:00–09:10 Įžanginis žodis
09:10–10:00

Į klientus orientuota organizacija

Kaip organizacijos struktūra, procesai, skatinimo sistema, komunikacija padeda kurti organizaciją, kurios svarbiausias verslo orientyras – klientai.

Skirmantas Ketvirtis / General Financing Klientų sėkmingos patirties vadovas
10:00–10:10 Laikas klausimams
10:10–10:40

Strateginio plano komunikavimas – kaip supažindinti darbuotojus su įmonės strategija

Arvydas Strumskis / Verslo angelų fondų vadovaujantysis partneris, įmonių valdybų narys ir investuotojas
10:40–10:50 Laikas klausimams
10:50–11:10 Kavos pertrauka
11:10–12:00 Diskusijos grupėse
08:30–09:00 Registracija
09:00–09:10 Įžanginis žodis
09:10–10:00

CX ambasadoriaus kelionė organizacijoje

  • Kaip plėtoti CX projektus
  • Kaip kurti kultūrinį pokytį
  • Kokius įrankius naudoti skirtingose organizacinės evoliucijos stadijose
Andrius Grigorjevas / „Synthesis Consulting Group“ partneris
10:00–10:10 Laikas klausimams
10:10–10:40

Pranešimas tikslinimas

10:40–10:50 Laikas klausimams
10:50–11:10 Kavos pertrauka
11:10–12:00 Diskusijos grupėse
08:30–09:00 Registracija
09:00–09:10 Įžanginis žodis
09:10–10:00

Integruotos tiesioginės komunikacijos su klientais optimizavimas bei konversijos gerinimas

Kaip skatinti pageidaujamą klientų elgseną bei didinti kuriamą vertę.

Agnė Domarkienė / Western Union Global Klientų įsitraukimo vadovė​
10:00–10:10 Laikas klausimams
10:10–10:40

Pranešimo tema bus paskelbta netrukus

Deividas Rafanavičius / „TMD Partners“ partneris, konsultantas
10:40–10:50 Laikas klausimams
10:50–11:10 Kavos pertrauka
11:10–12:00 Diskusijos grupėse
08:30–09:00 Registracija
09:00–09:10 Įžanginis žodis
09:10–10:00

Vartotojų segmentacija ir Brand Persona

  • Segmentacijų tipai. Kurią segmentaciją pasirinkti?
  • Segmentų nauda bei pritaikymas produkto ir komunikacijos kūrimui. Kaip pasiekti efektyviausio rezultato?
  • 5 archetipai. Poreikiais pagrįsta segmentacija.
Miglė Andrulionytė / „Tele2“ Rinkos turimų vadovė (Head of Market Research / Client Service & Intelligence Department)
10:00–10:10 Laikas klausimams
10:10–10:40

Esminės ugdančiojo vadovo kompetencijos: ką reikia išmoti ir ko atsisakyti?

Tomas Misiukonis / „OVC Consulting“ partneris, konsultantas
10:40–10:50 Laikas klausimams
10:50–11:10 Kavos pertrauka
11:10–12:00 Diskusijos grupėse
08:30–09:00 Registracija
09:00–09:10 Įžanginis žodis
09:10–10:00

Customer Experience vadovo misija ir iššūkiai

  • Kaip neužsibūti tik kliento „klausytojo“ rolėje ir tapti strateginiu customer experience architektu?
  • Kaip įtraukti vadovus ir išlaikyti jų dėmesį CX iniciatyvoms?
  • Customers create the best products. Employees create the best companies. Kaip įtraukti klientus į produktų vystymą? Kaip laimėti darbuotojų „širdis ir protus” CX iniciatyvoms?
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė / „1ClickFactory“ Partnerių (Klientų) Patirčių Vadovė, CCXP
10:00–10:10 Laikas klausimams
10:10–10:40

Pranešimas tikslinamas

10:40–10:50 Laikas klausimams
10:50–11:10 Kavos pertrauka
11:10–12:00 Diskusijos grupėse
Indrė Kontrimienė
Indrė Kontrimienė
nuo 2016 m. dirba UAB „Tele2“, kurioje yra atsakinga už naujos kartos, į klientą orientuotų salonų koncepcijos sukūrimą ir įgyvendinimą, taip pat už „Tele2“ prekybos tinklo marketingą. Šiuo metu Indrė gilina žinias kliento patirties ir elgesio psichologijos srityse.

Rima Vanagė
Rima Vanagė
organizacijų psichologė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis.

organizacijų psichologė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis.

Skirmantas Ketvirtis
Skirmantas Ketvirtis
General Financing Klientų sėkmingos patirties vadovas

Erika Sirutytė, „Euroapothecos“ valdybos narė, Žmonių departamento direktorė

Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting Group“ partneris

Agnė Domarkienė
Agnė Domarkienė
Western Union Global Klientų įsitraukimo vadovė​

Deividas Rafanavičius
Deividas Rafanavičius
„TMD Partners“ partneris, konsultantas

Miglė Andrulionytė
Miglė Andrulionytė
„Tele2“ Rinkos turimų vadovė (Head of Market Research / Client Service & Intelligence Department)

Tomas Misiukonis
Tomas Misiukonis
„OVC Consulting“ partneris, konsultantas

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
„1ClickFactory“ Partnerių (Klientų) Patirčių Vadovė, CCXP

Arvydas Strumskis
Arvydas Strumskis
Verslo angelų fondų vadovaujantysis partneris, įmonių valdybų narys ir investuotojas

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva