09:00-09:30 Pasitikimo kava ir dalyvių registracija
09:30-09:40 Įžanginis žodis
Gera kokybė ir kuo mažiau galvos skausmo klientui. Klientų patirčių vertybės ir prioritetai B2B versle
Mindaugas Jonuškis / UAB „Novameta“ vadovas
10:10-10:20 Klausimai, diskusijos
10:20-10:50 Kavos pertrauka
Kaip didinti Kliento pasitikėjimą?
- Kas kuria pasitikėjimą tarp žmonių?
- Kas kuria pasitikėjimą organizacija?
- Įrankių inventorizacija: „minkštieji“ ir „kietieji“ įrankiai - kurie svarbūs kuriant pasitikėjimą su Klientu
- Klientų patirties kelionė: kaip identifikuoti taškus, kur galimos patirties įgriuvos
- Kliento balsas organizacijoje: reaktyvūs ir proaktyvūs veiksmai, integruojant Kliento balsą į patirties kūrimą
Vita Remezaitė-Mateikienė / „TMD partners“ konsultantė
nuo 12:30 Pietūs