Programa

08:30–09:00 Dalyvių registracija
09:00–09:10 Įžanginis žodis
09:10–10:00

Klientų patirčių valdymas kuriant platų tinklą

Augustė Miliūtė-Zinkevičienė / UAB „Švaros broliai“ rinkodaros vadovė
10:00–10:10 Laikas klausimams
10:10–11:10

Pasiruošimas ir improvizacija

Andrius Žebrauskas / Aktorius, „Godopoco“ įkūrėjas, lektorius
11:10–11:25 Laikas klausimams
11:10–11:25 Kavos pertrauka
11:25–12:00 Diskusijos grupėse
08:30–09:00 Dalyvių registracija
09:00–09:10 Įžanginis žodis
09:10–10:00

Kaip prekės ženklo dizainas įtakoja vartotojų patirtį

Prekės ženklo dizaino sprendimai nustato klientų lukesčius vartotojų patirčiai bei įtakoja jos kokybę. Patirtis yra tai, kaip
pateisiname tuos lukesčius. Suteikti gerą klientų patirtį galime tik tada, kai suprantame ryšį tarp prekės ženklo dizaino ir klientų patirties.

Jonas Liugaila / Dizaineris, iliustratorius, kompanijos „Critical“ dizaino strategas
10:00–10:10 Laikas klausimams
10:10–10:30 Kavos pertrauka
10:30–12:00

Kaip kurti vertę panaudojant komandos narių stiprybes?

Lina Danienė / Programos „Svajonių dirbtuvės“ autorė ir lektorė
08:30–09:00 Dalyvių registracija
09:00–09:10 Įžanginis žodis
09:10–10:00

Automatizavimas - viskas arba nieko

  • „Iš išorės į vidų ir iš vidaus į išorę“ požiūris į automatizavimo iniciatyvas – klientas tikisi gauti lengvesnių ir intuityvesnių sprendimų, dažniausiai mobiliuosiuose įrenginiuose. Paprasta, aiški, nesudėtinga veikla TURĖTŲ BŪTI lengva. Šiais laikais, priešingai, įmonės taiko automatizavimą ir skaitmeninimą, kad procesai būtų efektyvesni, o dėmesys išlaidoms dažnai perkelia atsakomybę iš įmonės klientui. Savitarnos sprendimai dažnai kuriami pagal įmonės vidinę sistemą, todėl paliekame klientams ne tik daugiau darbo, bet dar ir tikimės, kad jie išmoks mūsų terminologiją ir procesus.
  • Patarimai ir gudrybės, kaip padaryti, kad automatizavimas būtų naudingas ne tik įmonei, bet ir klientui. Atsidurkite, pavyzdžiui, kliento vietoje ir pabandykite suprasti, kaip klientas naudojasi jūsų paslaugomis, kokioje situacijoje jis yra, kiek panašių paslaugų jis gali turėti, neskaitant tų, kurias siūlote jūs. 
     
Šarūnė Galdikaitė / „Danske Bank“ pažangios automatizacijos vadovė
10:00–10:10 Laikas klausimams
10:10–10:30 Kavos pertrauka
10:30–11:30

Kaip formuojamas verte grįstas kainos pasiūlymas vartotojui?

  • Kaip vartotojas supranta vertę
  • Kaip kainą pagrįsti siūloma verte
  • Kodėl pasiūlymą reikia/galima diferencijuoti?
  • Kaip komunikuoti pasiūlymo vertę
  • Praktinė dalis: kaip pamatuoti WTP (angl. willingness to pay) norą mokėti? Kaip sukonstruoti vertingiausią pasiulymą – Cointjoint instrumento pristatymas.
Indrė Radavičienė / Verslo vystymo ekspertė, Vilniaus universiteto lektorė
11:30–12:00 Laikas klausimams
Ian Golding
Ian Golding
Certified CX Professional – International Keynote Speaker, Blogger, Columnist & Writer

Ian Golding, is a Certified Customer Experience Professional and Customer Experience Specialist. A certified Lean Six Sigma Master Black Belt, Ian has spent over twenty years in business improvement, working hard to ensure that the businesses he works for are as customer focused as possible.
Ian spent 17 years working in a variety of corporate organisations, including The Royal Bank of Scotland, GE Commercial Finance, GE Reinsurance and Brake Brothers Foodservice. In his last permanent role as Head of Group Customer Experience, Ian developed and deployed the Customer Experience strategy for one of Europe’s largest online retailers – Shop Direct.
In 2012, he became an independent consultant, delivering projects in the automotive, financial services, logistics and utilities industries. Ian has continued to work with a plethora of businesses across several sectors, including the pharmaceutical, banking, retail, manufacturing, education and technology industries. 
Ian has published more than600 articles on the subject and delivered keynote speeches globally. Ian also served on the inaugural board of Directors of the Customer Experience Professionals Association (CXPA), of which he was a founder member. 
Ian was also the first person in the world to be authorised by the CXPA to teach the Certified Customer Experience Professional (CCXP) accreditation. He is also the Course Director, Customer Experience for the Chartered Institute of Marketing.
In 2015, Ian became an Advisor and featured columnist for CustomerThink – a global online community of business leaders striving to create profitable customer-centric enterprises. The site serves 80,000+ visitors per month from 200 countries. 
Ian’s first book was published in April 2018 – ‘Customer What?’ The honest and practical guide to Customer Experience’ – is already being well received by professionals around the world.
 

Andrius Žebrauskas
Andrius Žebrauskas
Aktorius, „Godopoco“ įkūrėjas, lektorius

Augustė Miliūtė-Zinkevičienė
Augustė Miliūtė-Zinkevičienė
UAB „Švaros broliai“ rinkodaros vadovė

Lina Danienė
Lina Danienė
Programos „Svajonių dirbtuvės“ autorė ir lektorė

Jonas Liugaila
Jonas Liugaila
Dizaineris, iliustratorius, kompanijos „Critical“ dizaino strategas

Indrė Radavičienė
Indrė Radavičienė
Verslo vystymo ekspertė, Vilniaus universiteto lektorė

Šarūnė Galdikaitė
Šarūnė Galdikaitė
„Danske Bank“ pažangios automatizacijos vadovė

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus