Klientų patirties valdymo profesionalų klubas Klientų patirties valdymo profesionalų klubas
Vilnius Tech Park SAPIEGOS, Antakalnio g. 17, Vilnius
09:00–12:00

Apie klubą:

  • Klubo tikslas – suburti klientų patirties valdymo profesionalus, specialistus ir drauge ieškoti sprendimų, kaip kurti geriausią patirtį klientams ir auginti verslo sėkmę.
  • Per vienerius narystės klube metus įvyks 6 klubo narių susitikimai, kurių metu bus po vieną ar du pranešėjus, kitą laiką diskutuosime, dalinsimės patirtimi, vieni iš kitų semsimės idėjų ir įkvėpimo.
  • Į klubo narystės kainą įeina „Klientų patirties valdymo“ konferencija, įvyksianti 2021 m. kovo mėn. Klubo nario kolegoms iš tos pačios įmonės – garantuota 30% nuolaida iki paskutinės registracijos minutės.
  • Lektoriai bus iki susitikimų pabaigos, turėsite galimybes klausti ir konsultuotis.
  • Skirtingų įmonių - skirtingos patirtys, atradimai ir įžvalgos. Būdami klubo nariais, Jūs turėsite galimybę bendrauti tiesiogiai, susidraugauti, parnešti į savo įmones naujų patirčių ir žinių.
  • Kiekviename susitikime gausite žinių ne tik profesiniam, bet ir asmeniniam tobulėjimui.
  • Pažįstamų tos pačios srities specialistų ratas padės atverti naujų karjeros galimybių, rasti bendraminčių, pasinaudoti geriausiais atradimais.

Pagrindinės temos:

  • Kaip organizacijos struktūra, procesai, skatinimo sistema, komunikacija padeda kurti organizaciją, kurios svarbiausias verslo orientyras – klientai;
  • Kaip plėtoti CX projektus;
  • Vartotojų segmentacija ir Brand Persona;
  • Customers create the best products. Employees create the best companies. Kaip įtraukti klientus į produktų vystymą?
  • Kaip laimėti darbuotojų „širdis ir protus” CX iniciatyvoms;
  • Kaip identifikuoti kertines darbuotojų elgsenas , kurios lemia klientų pasitenkinimą;
  • Klientų patirtys online vs offline. Kaip skiriasi vartotojų poreikiai perkant internetu ir gyvai? 
  • Ir visos kitos, kurias inicijuosite Jūs savo diskusijų metu.

 

 

 

 

Vartotojų segmentacija ir Brand Persona

  • Segmentacijų tipai. Kurią segmentaciją pasirinkti?
  • Segmentų nauda bei pritaikymas produkto ir komunikacijos kūrimui. Kaip pasiekti efektyviausio rezultato?
  • 5 archetipai. Poreikiais pagrįsta segmentacija.

Miglė Andrulionytė, „Tele2“ Rinkos tyrimų vadovė Klientų patirties valdymo departamente (Head of Market Research / Client Service & Intelligence Department)

Rugsėjo 22 d.

Esminės ugdančiojo vadovo kompetencijos: ką reikia išmoti ir ko atsisakyti?

Tomas Misiukonis, „OVC Consulting“ partneris, konsultantas

Rugsėjo 22 d.

Customer Experience vadovo misija ir iššūkiai

  • Kaip neužsibūti tik kliento „klausytojo“ rolėje ir tapti strateginiu customer experience architektu?
  • Kaip įtraukti vadovus ir išlaikyti jų dėmesį CX iniciatyvoms?
  • Customers create the best products. Employees create the best companies. Kaip įtraukti klientus į produktų vystymą? Kaip laimėti darbuotojų „širdis ir protus” CX iniciatyvoms?

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „1ClickFactory“ Partnerių (Klientų) Patirčių Vadovė, CCXP

Lapkričio 26 d.

Kaip identifikuoti kertines darbuotojų elgsenas (vital behaviours), kurios lemia klientų pasitenkinimą.


Vygantas Keras, verslininkas, inovatorius, „Skills Lab“ konsultantas

Lapkričio 26 d.

 

Klientų patirtys online vs offline. Kaip skiriasi vartotojų poreikiai perkant internetu ir gyvai? 

  • Kokius principus online bendravimui keliame iš offline ir atvirkščiai.
  • Kokius prioritetus taikome, kai kur kas garsiau skamba tie, kurie šaukia į akis, nei tie, kurie tiesiog parašo elektroninę žinutę.
  • Kaip pakito bendravimas karantino metu ir po jo. Taisyklės, kurios niekad negrįš į 2020 m. pradžią.
  • „Eurovaistinė“ kas mėnesį apsilanko per milijoną klientų, o internetinėje vaistinėje karantino metu srautai išaugo keliomis dešimtimis kartų. Kaip pavyko gauti 93 balų iš 100 vertinimą ir išlaikyti kokybę.

Laura Bielskė, pagrindinio šalies vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ komunikacijos vadovė

2021 m. vasario 4 d. 

Kaip teikti kokybišką grįžtamąjį ryšį ir efektyviai komunikuoti 

  • Kodėl svarbu kurti grįžtamojo ryšio kultūrą organizacijoje? Darbuotojų įsitraukimo ir motyvacijos svarba.
  • Grįžtamojo ryšio tipai. 
  • Grįžtamojo ryšio teikimo gairės, patarimai kaip suteikti kokybišką grįžtamąjį ryšį.
  • Dažniausiai daromos klaidos, patarimai kaip jų išvengti.
  • Kaip priimti grįžtamąjį ryšį. Grįžtamojo ryšio svarba asmeniniam tobulėjimui.
  • Praktinės užduotys

Orinta Žvirzdinė, tarptautinės mokymų bendrovės FranklinCovey partnerė, lyderystės trenerė ir mentorė,  International Coach Federation narė.

2021 m. vasario 4 d. 

Kaip kuriama experience centric organizacijų strategija?

CX meistriškumo seminaras

  • Klientų revoliucija: kaip keičiasi aptarnavimo lūkesčiai ir kanalai? Kaip gyvensime Post-Covid visuomenėje?
  • Patyriminis pozicionavimas - Jūsų prekės ženklas yra jūsų klientų patirties kelionė! 4 pagrindinės patyriminio marketingo strategijos;
  • Trys Experience-Centric organizacijos kolonos: klientų patirtis, klientų marketingas ir klientų sėkmė;
  • Klientų patirties valdymo pagrindas – klientų diferenciacija. Kaip atrodo trijų svarbiausių klientų segmentacijų: elgesinės, vadybinės ir „Jobs to be done“ baziniai, optimalūs bei pažengusios analitikos lygiai.

Rūta Gaudiešienė, „Civitta“ partnerė

2021 kovo 31 d.

Kaip panaudojant rodiklius pajausti kliento skausmus?

  • Kliento rodiklių nustatymo principai;
  • Visos organizacijos įtraukimas – ne tik vertikalūs, bet ir horizontalūs rodikliai (vidiniai klientai);
  • Rodiklių vizualizavimo principai.

Vidas Petraitis, Lean metodikos praktikas, Lean.lt įkūrėjas ir vadovas

2021 balandžio 29 d.

Kaip CX analitika kuria automatizuotus sprendimus Pigu.lt

  • Kodėl mums svarbiau išlaikyti klientą, o ne pritraukti naują;
  • Kaip CX analitika padeda mums geriau pažinti klientą ir jo elgesį;
  • Automatizuoti sprendimai, kurie padeda mums valdyti klientų netekimą ir gerinti jų patirtis;

Rima Ramanauskaitė, Pigu.lt Klientų patirčių projektų vadovė

Gegužės 27 d.

Pranešėjai

Miglė Andrulionytė
photo
Miglė Andrulionytė
„Tele2“ Rinkos tyrimų vadovė (Head of Market Research / Client Service & Intelligence Department)

Miglė Andrulionytė
„Tele2“ Rinkos tyrimų vadovė (Head of Market Research / Client Service & Intelligence Department)
Tomas Misiukonis
photo
Tomas Misiukonis
„OVC Consulting“ partneris, konsultantas

Tomas Misiukonis
„OVC Consulting“ partneris, konsultantas
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
photo
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
„1ClickFactory“ Partnerių (Klientų) Patirčių Vadovė, CCXP

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
„1ClickFactory“ Partnerių (Klientų) Patirčių Vadovė, CCXP
Vygantas Keras
photo
Vygantas Keras
Verslininkas, inovatorius, „Skills Lab“ konsultantas

Vygantas Keras
Verslininkas, inovatorius, „Skills Lab“ konsultantas
Audrius Sakalauskas
photo
Audrius Sakalauskas
„Dive Lietuva" Vykdantysis direktorius

Audrius Sakalauskas
„Dive Lietuva" Vykdantysis direktorius
Laura Bielskė
photo
Laura Bielskė
Pagrindinio šalies vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ komunikacijos vadovė

Laura Bielskė
Pagrindinio šalies vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ komunikacijos vadovė
Orinta Žvirzdinė
photo
Orinta Žvirzdinė
tarptautinės mokymų bendrovės FranklinCovey partnerė, lyderystės trenerė ir mentorė, International Coach Federation narė

Orinta Žvirzdinė
tarptautinės mokymų bendrovės FranklinCovey partnerė, lyderystės trenerė ir mentorė, International Coach Federation narė
Ian Golding
photo
Ian Golding
Certified CX Professional – International Keynote Speaker, Blogger, Columnist & Writer

Ian Golding, is a Certified Customer Experience Professional and Customer Experience Specialist. A certified Lean Six Sigma Master Black Belt, Ian has spent over twenty years in business improvement, working hard to ensure that the businesses he works for are as customer focused as possible.
Ian spent 17 years working in a variety of corporate organisations, including The Royal Bank of Scotland, GE Commercial Finance, GE Reinsurance and Brake Brothers Foodservice. In his last permanent role as Head of Group Customer Experience, Ian developed and deployed the Customer Experience strategy for one of Europe’s largest online retailers – Shop Direct.
In 2012, he became an independent consultant, delivering projects in the automotive, financial services, logistics and utilities industries. Ian has continued to work with a plethora of businesses across several sectors, including the pharmaceutical, banking, retail, manufacturing, education and technology industries. 
Ian has published more than600 articles on the subject and delivered keynote speeches globally. Ian also served on the inaugural board of Directors of the Customer Experience Professionals Association (CXPA), of which he was a founder member. 
Ian was also the first person in the world to be authorised by the CXPA to teach the Certified Customer Experience Professional (CCXP) accreditation. He is also the Course Director, Customer Experience for the Chartered Institute of Marketing.
In 2015, Ian became an Advisor and featured columnist for CustomerThink – a global online community of business leaders striving to create profitable customer-centric enterprises. The site serves 80,000+ visitors per month from 200 countries. 
Ian’s first book was published in April 2018 – ‘Customer What?’ The honest and practical guide to Customer Experience’ – is already being well received by professionals around the world.
 

Ian Golding
Certified CX Professional – International Keynote Speaker, Blogger, Columnist & Writer
Rūta Gaudiešienė
photo
Rūta Gaudiešienė
„Civitta“ partnerė

Rūta Gaudiešienė
„Civitta“ partnerė
Vidas Petraitis
photo
Vidas Petraitis
Lean metodikos praktikas, Lean.lt įkūrėjas ir vadovas

Vidas Petraitis
Lean metodikos praktikas, Lean.lt įkūrėjas ir vadovas
Rima Ramanauskaitė
photo
Rima Ramanauskaitė
Pigu.lt Klientų patirčių projektų vadovė

Rima Ramanauskaitė
Pigu.lt Klientų patirčių projektų vadovė

Bilietai

Nario mokestis - 6 klubo susitikimai ir konferencija „Klientų patirties valdymas“

760 Eur

+ PVM
Klubo nario kolegoms taikoma 30 proc. nuolaida konferencijai „Klientų patirties valdymas“.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus