Klientų patirties valdymo profesionalų klubas Klientų patirties valdymo profesionalų klubas
Karantino metu klubo susitikimai vyksta nuotoliniu būdu.
09:00–12:00

Apie klubą:

  • Klubo tikslas – suburti klientų patirties valdymo profesionalus, specialistus ir drauge ieškoti sprendimų, kaip kurti geriausią patirtį klientams ir auginti verslo sėkmę.
  • Per vienerius narystės klube metus įvyks 6 klubo narių susitikimai (šiuo metu jie vyksta nuotoliniu būdu), kurių metu bus po vieną ar du pranešėjus, kuriems galėsite užduoti klausimus, konsultuotis, vieni iš kitų semtis idėjų ir įkvėpimo.
  • Į klubo narystės kainą įeina „Klientų patirties valdymo“ konferencija, įvyksianti 2022 m. kovo mėn. Klubo nario kolegoms iš tos pačios įmonės – garantuota 30% nuolaida iki paskutinės registracijos minutės.
  • Skirtingų įmonių - skirtingos patirtys, atradimai ir įžvalgos. Būdami klubo nariais, Jūs turėsite galimybę bendrauti tarpusavyje, susidraugauti, parnešti į savo įmones naujų patirčių ir žinių.
  • Susitikimų metu pranešėjai dalinasi savo šviežiausiomis, pastarųjų metų iššūkiais ir atradimais paremtomis, praktikomis;
  • Kiekviename susitikime gausite žinių ne tik profesiniam, bet ir asmeniniam tobulėjimui.
  • Pažįstamų tos pačios srities specialistų ratas padės atverti naujų karjeros galimybių, rasti bendraminčių, pasinaudoti geriausiais atradimais.


Pagrindinės temos:

  • Kaip organizacijos struktūra, procesai, skatinimo sistema, komunikacija padeda kurti organizaciją, kurios svarbiausias verslo orientyras – klientai;
  • Kaip plėtoti CX projektus;
  • Kaip valdyti kliento kelionę kiekvieną dieną ir kryptingai tobulinti;
  • Nuolatinis tobulėjimas dėl klientų taikant Lean metodikas: teorija vs praktika
  • Kaip CX analitika kuria automatizuotus sprendimus Lietuvos bendrovėse;
  • Kokie yra ilgalaikio klientų lojalumo komponentai;
  • Kaip įtraukti klientus į produktų vystymą?
  • Klientų patirčių valdymas kuriant platų tinklą;
  • Ir visos kitos, kurias inicijuosite Jūs savo diskusijų metu.

Ilgalaikio lojalumo komponentai: organizacinė kultūra, vertybės, etiškas elgesys ir prekės ženklas

  • Lojalumas šiandien ir rytoj: trumpalaikės ir ilgalaikės investicijos į kliento lojalumą visuose kliento kelionės etapuose
  • Personalizacija: kuriame gražesnį gyvenimą daugeliui žmonių individualiai
  • IKEA strateginės kryptys: maža kaina + tvarumas = ilgalaikis lojalumas
  • Aptarnaujančių darbuotojų svarba kuriant kliento lojalumą ir ilgalaikius santykius
  • Etiškas duomenų valdymas, automatizacija ir dirbtinis intelektas

Kristina Mažeikytė, „Ikea Group" Rinkodaros vadovė Baltijos šalims

2021 rugsėjo 21 d.

Bullet proof creativity – arba kaip kūrybingumas padeda konkuruoti

Konkurencinėje kovoje atrodytų jau visi įrankiai išnaudoti ir visos taktikos išbandytos. Tačiau konkuruoti ir toliau tenka dar aktyviau ir intensyviau. Čia padeda posakis „kai nebegali bėgti greičiau – bėk gudriau“. Kūrybingumas verslo konkurencingumui, komandos laisvė kurti, individualus kūrybinis problemų sprendimas – temos, kurios į racionaliąją vadybą skverbiasi atsargiai. Tačiau didžioji dalis šiuolaikinių sėkmingų verslų savo  vartotojų dėmesį ir lojalumą pelnė būtent drąsių ir kitokių sprendimų dėka.

Pasikalbėkime kaip sukurti Bullet proof komandą kuriančią, o ne darančią verslą.

  • Kūrybingumas – individuali ir verslo kompetencija. Kas nutinka netreniruojant?
  • Kūrybinio mąstymo ir sprendimų priėmimo metodai;
  • Kūrybinio supratinėjimo praktika;

Ugnius Savickas, konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

2021 rugsėjo 21 d.

Pasiruošimas ir improvizacija

Andrius Žebrauskas, aktorius, „Godopoco“ įkūrėjas, lektorius

2021 lapkričio 25 d.

Klientų patirčių valdymas kuriant platų tinklą

Augustė Miliūtė-Zinkevičienė, UAB „Švaros broliai“ rinkodaros vadovė

2021 lapkričio 25 d.

 

Kaip kurti vertę panaudojant komandos narių stiprybes?

  • Ar svarbiau auginti savo stiprybes ar tobulinti silpnybes? 
  • Kaip pasirinkti augimo kryptį, kuri leis įdarbinti savo stiprybes?
  • Kaip atskleisti savo ir komandos narių stiprybes?
  • Kaip efektyviai bendradarbiauti su kolegomis siekiant bendrų tikslų?

Lina Danienė apjungia žinias, įgytas vadovavimo ir lyderystės programose JAV, Jungtinėje Karalystėje, Švedijoje ir kitose šalyse, asmeninę 17 m. vadovavimo patirtį bei praktines įžvalgas iš darbo su tūkstančiais mokymų dalyvių. Ilgametę patirtį Lina įgijo dirbdama skirtinguose sektoriuose, pradedant atsakingomis pareigomis „Swedbank", baigiant Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorės pareigomis Kauno technologijos universitete ar vadovavimu Nacionalinei moksleivių akademijai. Pataruosius 7 metus Lina gilinasi į komandų efektyvumo, lyderystės bei profesinio augimo klausimus, veda mokymus šiomis temomis bei konsultuoja įvairių sričių profesionalus ir vadovus.

2022 vasario 3 d.

Kaip prekės ženklo dizainas įtakoja vartotojų patirtį

Prekės ženklo dizaino sprendimai nustato klientų lukesčius vartotojų patirčiai bei įtakoja jos kokybę. Patirtis yra tai, kaip
pateisiname tuos lukesčius. Suteikti gerą klientų patirtį galime tik tada, kai suprantame ryšį tarp prekės ženklo dizaino ir klientų patirties.

Jonas Liugaila, dizaineris, iliustratorius, kompanijos „Critical“ dizaino strategas

2022 vasario 3 d.

Kaip formuojamas verte grįstas kainos pasiūlymas vartotojui?

  • Kaip vartotojas supranta vertę
  • Kaip kainą pagrįsti siūloma verte
  • Kodėl pasiūlymą reikia/galima diferencijuoti?
  • Kaip komunikuoti pasiūlymo vertę
  • Praktinė dalis: kaip pamatuoti WTP (angl. willingness to pay) norą mokėti? Kaip sukonstruoti vertingiausią pasiulymą – Cointjoint instrumento pristatymas.

Indrė Radavičienė, verslo vystymo ekspertė, Vilniaus universiteto lektorė

2022 kovo 31 d.

Technologijų poveikis klientų potyriams (tema tikslinama)

Šarūnė Galdikaitė, „Danske Bank“ pažangios automatizacijos vadovė

2022 kovo 31 d.

Pranešėjai

Ian Golding
photo
Ian Golding
Certified CX Professional – International Keynote Speaker, Blogger, Columnist & Writer

Ian Golding, is a Certified Customer Experience Professional and Customer Experience Specialist. A certified Lean Six Sigma Master Black Belt, Ian has spent over twenty years in business improvement, working hard to ensure that the businesses he works for are as customer focused as possible.
Ian spent 17 years working in a variety of corporate organisations, including The Royal Bank of Scotland, GE Commercial Finance, GE Reinsurance and Brake Brothers Foodservice. In his last permanent role as Head of Group Customer Experience, Ian developed and deployed the Customer Experience strategy for one of Europe’s largest online retailers – Shop Direct.
In 2012, he became an independent consultant, delivering projects in the automotive, financial services, logistics and utilities industries. Ian has continued to work with a plethora of businesses across several sectors, including the pharmaceutical, banking, retail, manufacturing, education and technology industries. 
Ian has published more than600 articles on the subject and delivered keynote speeches globally. Ian also served on the inaugural board of Directors of the Customer Experience Professionals Association (CXPA), of which he was a founder member. 
Ian was also the first person in the world to be authorised by the CXPA to teach the Certified Customer Experience Professional (CCXP) accreditation. He is also the Course Director, Customer Experience for the Chartered Institute of Marketing.
In 2015, Ian became an Advisor and featured columnist for CustomerThink – a global online community of business leaders striving to create profitable customer-centric enterprises. The site serves 80,000+ visitors per month from 200 countries. 
Ian’s first book was published in April 2018 – ‘Customer What?’ The honest and practical guide to Customer Experience’ – is already being well received by professionals around the world.
 

Ian Golding
Certified CX Professional – International Keynote Speaker, Blogger, Columnist & Writer
Kristina Mažeikytė
photo
Kristina Mažeikytė
„Ikea Group" Rinkodaros vadovė Baltijos šalims

Kristina Mažeikytė
„Ikea Group" Rinkodaros vadovė Baltijos šalims
Ugnius Savickas
photo
Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius
Andrius Žebrauskas
photo
Andrius Žebrauskas
Aktorius, „Godopoco“ įkūrėjas, lektorius

Andrius Žebrauskas
Aktorius, „Godopoco“ įkūrėjas, lektorius
Augustė Miliūtė-Zinkevičienė
photo
Augustė Miliūtė-Zinkevičienė
UAB „Švaros broliai“ rinkodaros vadovė

Augustė Miliūtė-Zinkevičienė
UAB „Švaros broliai“ rinkodaros vadovė
Lina Danienė
photo
Lina Danienė
Programos „Svajonių dirbtuvės“ autorė ir lektorė

Lina Danienė
Programos „Svajonių dirbtuvės“ autorė ir lektorė
Jonas Liugaila
photo
Jonas Liugaila
Dizaineris, iliustratorius, kompanijos „Critical“ dizaino strategas

Jonas Liugaila
Dizaineris, iliustratorius, kompanijos „Critical“ dizaino strategas
Indrė Radavičienė
photo
Indrė Radavičienė
Verslo vystymo ekspertė, Vilniaus universiteto lektorė

Indrė Radavičienė
Verslo vystymo ekspertė, Vilniaus universiteto lektorė
Šarūnė Galdikaitė
photo
Šarūnė Galdikaitė
„Danske Bank“ pažangios automatizacijos vadovė

Šarūnė Galdikaitė
„Danske Bank“ pažangios automatizacijos vadovė

Bilietai

Nario mokestis - 6 klubo susitikimai ir konferencija „Klientų patirties valdymas“

760 Eur

+ PVM
Klubo nario kolegoms taikoma 30 proc. nuolaida konferencijai „Klientų patirties valdymas“.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus