Klientų patirties valdymo profesionalų klubas Klientų patirties valdymo profesionalų klubas
Sekantis klubo susitikimas - rugsėjo 22 d., Vieta - Comfort Hotel LT, Kauno g. 14
09:00–12:00

Apie klubą:

  • Klubo tikslas – suburti klientų patirties valdymo profesionalus, specialistus ir drauge ieškoti sprendimų, kaip kurti geriausią patirtį klientams ir auginti verslo sėkmę.
  • Per vienerius narystės klube metus įvyks 6 klubo narių susitikimai, kurių metu bus po vieną ar du pranešėjus, kuriems galėsite užduoti klausimus, konsultuotis, vieni iš kitų semtis idėjų ir įkvėpimo.
  • Į klubo narystės kainą įeina „Klientų patirties valdymo“ konferencija, įvyksianti 2022 m. kovo mėn. Klubo nario kolegoms iš tos pačios įmonės – garantuota 30% nuolaida iki paskutinės registracijos minutės.
  • Skirtingų įmonių - skirtingos patirtys, atradimai ir įžvalgos. Būdami klubo nariais, Jūs turėsite galimybę bendrauti tarpusavyje, susidraugauti, parnešti į savo įmones naujų patirčių ir žinių.
  • Susitikimų metu pranešėjai dalinasi savo šviežiausiomis, pastarųjų metų iššūkiais ir atradimais paremtomis, praktikomis;
  • Kiekviename susitikime gausite žinių ne tik profesiniam, bet ir asmeniniam tobulėjimui.
  • Pažįstamų tos pačios srities specialistų ratas padės atverti naujų karjeros galimybių, rasti bendraminčių, pasinaudoti geriausiais atradimais.


Pagrindinės temos:

  • Kaip organizacijos struktūra, procesai, skatinimo sistema, komunikacija padeda kurti organizaciją, kurios svarbiausias verslo orientyras – klientai;
  • Kaip plėtoti CX projektus;
  • Kaip valdyti kliento kelionę kiekvieną dieną ir kryptingai tobulinti;
  • Kaip CX analitika kuria automatizuotus sprendimus Lietuvos bendrovėse;
  • Kokie yra ilgalaikio klientų lojalumo komponentai;
  • Kaip įtraukti klientus į produktų vystymą?
  • Kaip prekės ženklo dizainas įtakoja vartotojo patirtį?
  • Ir visos kitos, kurias inicijuosite Jūs savo diskusijų metu.

Naujų laikų f-Luxus lyderystė 

  • Globalių pokyčių tendencijos ir ką naujo reikia žinoti bei gebėti vadovui, kad liktų aktualus savo organizacijai

  • Skaitmeninė organizacijos kultūra ir nauji lyderystės iššūkiai

  • Pasidalinta lyderystė – kaip užtikrinti, kad kiekvienas įmonės darbuotojas prisiimtų dalį lyderystės

  • Organizacijos imuniteto stiprinimas – esminiai principai ir vadovo vaidmuo  

  • Nauja kryptis organizacijoje – sąmoningumo stiprinimas visuose lygiuose

Dr. Arvydas Būta, „Grand Partners“ ugdymo partneris. Vienas žinomiausių vadovavimo ir lyderystės konsultantų šalyje, šioje srityje specializuojasi nuo 2003-iųjų. 

Ieva Daubaraitė–Palmquist, „Grand Partners“ ugdymo partnerė.  Ieva turi daugiau nei 15 metų patirties pardavimų, rinkodaros, žmogiškųjų išteklių, viešųjų ryšių, projektų valdymo bei vadovavimo srityse, įvairiose skirtingų kultūrų ir tarptautinėse organizacijose. 

2022 rugsėjo 22 d.

Klientų patirtys įmonėje „Lonas“

Domas Jakutis, UAB „Lonas“ vadovas

2022 rugsėjo 22 d.

Darbuotojai „​stringa” – kaip vadovas gali jiems padėti

Atrodo visos instrukcijos apie klientų patirtis parašytos, visi darbuotojai apmokyti, viskas turėtų „suktis“ sėkmingai, bet..... neveikia.

Kur vadovas gali ieškoti priežasčių ir ką su priežastimis daryti?

  • Veiklą galima pamatuoti: kas slepiasi po netinkamais rezultatais? Kodėl dalis darbuotojų nepasiekia norimų rezultatų?

  • Kur problemos: gal netinkamai suformuluoti tikslai, gal veiklos kryptis šlubuoja, per mažai ar ne visai tinkami veiksmai, trūksta įgūdžių ar dar kažkas..Kaip nustatom ir ką galime daryti su kiekvienu veiklos etapu, kad darbuotojas vis dėlto judėtų link sėkmingo darbo su klientu?

  • O kaip darote jūs? (diskusija – pasidalinimas patirtimi grupelėse)

Jūratė Žalienė, „OVC Consulting“ Vyr. konsultantė

2022 lapkričio 18 d.

Klientų aptarnavimas: matoma-nematoma?

Vitalija Barzdenė, „Tele2 Lietuva“ kontaktų centro vadovė

2022 lapkričio 18 d.

Vadovo ir jo komandos asmeninis produktyvumas

  • Kaip vadovui planuotis savo darbus ir rasti jiems laiko

  • Kaip padėti komandai planuoti, ypač kai jie dirba nuolatiniame klientų sraute

  • Vadovo rolė ir žodis NE

  • Darbo apimtis ir trukmė - kaip išlaikyti vilką sotų ir avis sveikas

  • Pagrindiniai darbai „puntukai“ ir jų nusistatymo principai. Kodėl skubumas laimi prieš svarbą?

  • Jei esame linkę atidėti darbus - prokrastinacijos sprendimo būdai

  • 3 paprasti laiko valdymo principai

  • Planavimo algoritmo diegimas

Robertas Mincevičius, „Grand Partners“ ugdymo partneris, pripažintas tarptautinis mokymų ekspertas, įmonių valdybų narys

2023 vasario 2 d.

Produktą kuriančių ir klientus aptarnaujančių komandų bendradarbiavimas – misija įmanoma?

Pranešimas anglų kalba

Pranešėjos:

Aistė Sobutienė, „Vinted“ klientų aptarnavimo operacijų vadovė  

Diana Tokarska, „Vinted“ produktų direktorė

2023 vasario 2 d.

 

„Outside-In“ perspektyva. Ar nepametame vidinės „In“ dalies?

Vis labiau populiarėjant klientų patirties valdymo praktikai įmonės atsisuka į klientus: daro apklausas, matuoja klientų pasitenkinimą, kuria kliento kelionės žemėlapius, t.y. mąsto „outside-in“. Tačiau, kur panaudojama surinkta informacija? Ar nebūna taip, kad klientų informacija pasinaudoja tik marketingo ir pardavimų žmonės, kad padidintų pardavimų apimtis? Labai svarbu, kad visi įmonės darbuotojai suprastų savo rolę gerinant įmonės klientų patirtį. Tam reikalinga į klientą orientuota įmonės kultūra ir efektyvūs, kliento poreikius atliepiantys procesai. Klientų patirčių valdymu pagrįstas procesų tobulinimas - būdas padaryti klientą laimingu. 

Gitana Veličkaitė, Sertifikuota klientų patirties valdymo konsultantė, mentorė

2023 kovo 3 d.

Svečio kelionė 5 žvaigždučių viešbutyje, restorane ir SPA

  • Milijono detalių verslas – kaip suvaldyti 
  • Nuo pasitikimo iki išlydėjimo
  • Svečių atsiliepimų rinkimas ir analizė
  • Nusiskundimų „šviesoforas“
  • Darbuotojų įgalinimas

Rūta Pulkauninkaitė-Macikė, Viešbučio „Pacai" generalinė direktorė

2023 m. kovo 3 d. 

Gera kokybė ir kuo mažiau galvos skausmo klientui. Klientų patirčių vertybės ir prioritetai B2B versle

 

Mindaugas Jonuškis, Pramonines virtuves gaminančios UAB „Novameta“ vadovas

2023 m. balandžio 20 d.

Klientų patirties valdymas viešbučiuose ant vandens – DFDS

  • Kas yra DFDS (įmonės istorija, veikla), darbo specifika, kaip vyksta operacijos
  • Klientų aptarnavimo standartai
  • Klientų patirties valdymo įrankiai DFDS tarptautiniuose maršrutuose ir Baltijos regione
  • Rezultatų pristatymas (Mystery Shopper, tablet surveys)

Audrius Alčauskis, AB „DFDS Seaways“ Klientų patirties vadovas

2023 lapkričio 18 d.

Pranešėjai

Domas Jakutis
photo
Domas Jakutis
UAB „Lonas“ vadovas

Domas Jakutis
UAB „Lonas“ vadovas
Jūratė Žalienė
photo
Jūratė Žalienė
„OVC Consulting“ Vyr. konsultantė

Jūratė Žalienė
„OVC Consulting“ Vyr. konsultantė
Vitalija Barzdenė
photo
Vitalija Barzdenė
„Tele2 Lietuva“ kontaktų centro vadovė

Vitalija Barzdenė
„Tele2 Lietuva“ kontaktų centro vadovė
Robertas Mincevičius
photo
Robertas Mincevičius
„Grand Partners“ ugdymo partneris, pripažintas tarptautinis mokymų ekspertas, įmonių valdybų narys

Robertas Mincevičius
„Grand Partners“ ugdymo partneris, pripažintas tarptautinis mokymų ekspertas, įmonių valdybų narys
Diana Tokarska
photo
Diana Tokarska
„Vinted“ produktų direktorė

Diana Tokarska
„Vinted“ produktų direktorė
Aistė Sobutienė
photo
Aistė Sobutienė
„Vinted“ klientų aptarnavimo operacijų vadovė  

Aistė Sobutienė
„Vinted“ klientų aptarnavimo operacijų vadovė  
Gitana Veličkaitė
photo
Gitana Veličkaitė
Sertifikuota klientų patirties valdymo konsultantė, mentorė

Gitana Veličkaitė
Sertifikuota klientų patirties valdymo konsultantė, mentorė
Rūta Pulkauninkaitė-Macikė
photo
Rūta Pulkauninkaitė-Macikė
Viešbučio „Pacai" direktorė

Rūta Pulkauninkaitė-Macikė
Viešbučio „Pacai" direktorė
Mindaugas Jonuškis
photo
Mindaugas Jonuškis
UAB „Novameta“ vadovas

Mindaugas Jonuškis
UAB „Novameta“ vadovas
Audrius Alčauskis
photo
Audrius Alčauskis
AB „DFDS Seaways“ Klientų patirties vadybininkas

Audrius Alčauskis
AB „DFDS Seaways“ Klientų patirties vadybininkas

Bilietai

Nario mokestis - 6 klubo susitikimai ir konferencija „Klientų patirties valdymas“

760 Eur

+ PVM
Klubo nario kolegoms taikoma 30 proc. nuolaida konferencijai „Klientų patirties valdymas“.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus