Klientų patirties valdymo profesionalų klubas Klientų patirties valdymo profesionalų klubas
Karantino metu klubo susitikimai vyksta nuotoliniu būdu.
09:00–12:00

Apie klubą:

  • Klubo tikslas – suburti klientų patirties valdymo profesionalus, specialistus ir drauge ieškoti sprendimų, kaip kurti geriausią patirtį klientams ir auginti verslo sėkmę.
  • Per vienerius narystės klube metus įvyks 6 klubo narių susitikimai, kurių metu bus po vieną ar du pranešėjus, kitą laiką diskutuosime, dalinsimės patirtimi, vieni iš kitų semsimės idėjų ir įkvėpimo.
  • Į klubo narystės kainą įeina „Klientų patirties valdymo“ konferencija, įvyksianti 2021 m. kovo mėn. Klubo nario kolegoms iš tos pačios įmonės – garantuota 30% nuolaida iki paskutinės registracijos minutės.
  • Lektoriai bus iki susitikimų pabaigos, turėsite galimybes klausti ir konsultuotis.
  • Skirtingų įmonių - skirtingos patirtys, atradimai ir įžvalgos. Būdami klubo nariais, Jūs turėsite galimybę bendrauti tiesiogiai, susidraugauti, parnešti į savo įmones naujų patirčių ir žinių.
  • Kiekviename susitikime gausite žinių ne tik profesiniam, bet ir asmeniniam tobulėjimui.
  • Pažįstamų tos pačios srities specialistų ratas padės atverti naujų karjeros galimybių, rasti bendraminčių, pasinaudoti geriausiais atradimais.

Pagrindinės temos:

  • Kaip organizacijos struktūra, procesai, skatinimo sistema, komunikacija padeda kurti organizaciją, kurios svarbiausias verslo orientyras – klientai;
  • Kaip plėtoti CX projektus;
  • Vartotojų segmentacija ir Brand Persona;
  • Customers create the best products. Employees create the best companies. Kaip įtraukti klientus į produktų vystymą?
  • Kaip laimėti darbuotojų „širdis ir protus” CX iniciatyvoms;
  • Kaip identifikuoti kertines darbuotojų elgsenas , kurios lemia klientų pasitenkinimą;
  • Klientų patirtys online vs offline. Kaip skiriasi vartotojų poreikiai perkant internetu ir gyvai? 
  • Ir visos kitos, kurias inicijuosite Jūs savo diskusijų metu.

 

 

 

 

Kaip kuriama experience centric organizacijų strategija?

CX meistriškumo seminaras

  • Klientų revoliucija: kaip keičiasi aptarnavimo lūkesčiai ir kanalai? Kaip gyvensime Post-Covid visuomenėje?
  • Patyriminis pozicionavimas - Jūsų prekės ženklas yra jūsų klientų patirties kelionė! 4 pagrindinės patyriminio marketingo strategijos;
  • Trys Experience-Centric organizacijos kolonos: klientų patirtis, klientų marketingas ir klientų sėkmė;
  • Klientų patirties valdymo pagrindas – klientų diferenciacija. Kaip atrodo trijų svarbiausių klientų segmentacijų: elgesinės, vadybinės ir „Jobs to be done“ baziniai, optimalūs bei pažengusios analitikos lygiai.

Rūta Gaudiešienė, „Civitta“ partnerė

2021 kovo 31 d.

Kaip valdyti kliento kelionę kiekvieną dieną ir kryptingai ją tobulinti

  • Kas yra Lean
  • Vertės srautas klientui
  • Klientui vertę kuriantys ir vertės nekuriantys procesai
  • Rodikliai – esamos sistemos užtikrinimas
  • Strategija – kryptingas proveržis sistemoje
  • Vadovo rolė kliento kelionės valdyme

Vidas Petraitis, Lean metodikos praktikas, „Nortus“ įkūrėjas ir vadovas

2021 balandžio 29 d.

Nuolatinis tobulėjimas dėl klientų taikant LEAN bei kitas metodikas: teorija vs praktika

  • Nuolatinio tobulėjimo metodikų (LEAN,TOC, Agile ir kt.) pasitikimas organizacijoje
  • Įrankiai čia – bet norimo rezultato nėra
  • Diegiame metodologijas – tačiau kur dingo kliento perspektyva?
  • Lūžio taškas ir jo suvokimas
  • Transformacija ir jos kelionė

Ramūnas Stanišauskas, „Girteka Logistics“ Kokybės ir Lean skyriaus vadovas

2021 balandžio 29 d.

Kaip CX analitika kuria automatizuotus sprendimus Pigu.lt

  • Kodėl mums svarbiau išlaikyti klientą, o ne pritraukti naują;
  • Kaip CX analitika padeda mums geriau pažinti klientą ir jo elgesį;
  • Automatizuoti sprendimai, kurie padeda mums valdyti klientų netekimą ir gerinti jų patirtis;

Rima Ramanauskaitė, Pigu.lt Klientų patirčių projektų vadovė

2021 Gegužės 27 d.

Pasiruošimas ir improvizacija

Andrius Žebrauskas, aktorius, „Godopoco“ įkūrėjas, lektorius

2021 gegužės 27 d.

Ilgalaikio lojalumo komponentai: organizacinė kultūra, vertybės, etiškas elgesys ir prekės ženklas

  • Lojalumas šiandien ir rytoj: trumpalaikės ir ilgalaikės investicijos į kliento lojalumą visuose kliento kelionės etapuose
  • Personalizacija: kuriame gražesnį gyvenimą daugeliui žmonių individualiai
  • IKEA strateginės kryptys: maža kaina + tvarumas = ilgalaikis lojalumas
  • Aptarnaujančių darbuotojų svarba kuriant kliento lojalumą ir ilgalaikius santykius
  • Etiškas duomenų valdymas, automatizacija ir dirbtinis intelektas

Kristina Mažeikytė, „Ikea Group" Rinkodaros vadovė Baltijos šalims

2021 rugsėjo 21 d.

Bullet proof creativity – arba kaip kūrybingumas padeda konkuruoti

Konkurencinėje kovoje atrodytų jau visi įrankiai išnaudoti ir visos taktikos išbandytos. Tačiau konkuruoti ir toliau tenka dar aktyviau ir intensyviau. Čia padeda posakis „kai nebegali bėgti greičiau – bėk gudriau“. Kūrybingumas verslo konkurencingumui, komandos laisvė kurti, individualus kūrybinis problemų sprendimas – temos, kurios į racionaliąją vadybą skverbiasi atsargiai. Tačiau didžioji dalis šiuolaikinių sėkmingų verslų savo  vartotojų dėmesį ir lojalumą pelnė būtent drąsių ir kitokių sprendimų dėka.

Pasikalbėkime kaip sukurti Bullet proof komandą kuriančią, o ne darančią verslą.

  • Kūrybingumas – individuali ir verslo kompetencija. Kas nutinka netreniruojant?
  • Kūrybinio mąstymo ir sprendimų priėmimo metodai;
  • Kūrybinio supratinėjimo praktika;

Ugnius Savickas, konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

2021 rugsėjo 21 d.

Pranešėjai

Ian Golding
photo
Ian Golding
Certified CX Professional – International Keynote Speaker, Blogger, Columnist & Writer

Ian Golding, is a Certified Customer Experience Professional and Customer Experience Specialist. A certified Lean Six Sigma Master Black Belt, Ian has spent over twenty years in business improvement, working hard to ensure that the businesses he works for are as customer focused as possible.
Ian spent 17 years working in a variety of corporate organisations, including The Royal Bank of Scotland, GE Commercial Finance, GE Reinsurance and Brake Brothers Foodservice. In his last permanent role as Head of Group Customer Experience, Ian developed and deployed the Customer Experience strategy for one of Europe’s largest online retailers – Shop Direct.
In 2012, he became an independent consultant, delivering projects in the automotive, financial services, logistics and utilities industries. Ian has continued to work with a plethora of businesses across several sectors, including the pharmaceutical, banking, retail, manufacturing, education and technology industries. 
Ian has published more than600 articles on the subject and delivered keynote speeches globally. Ian also served on the inaugural board of Directors of the Customer Experience Professionals Association (CXPA), of which he was a founder member. 
Ian was also the first person in the world to be authorised by the CXPA to teach the Certified Customer Experience Professional (CCXP) accreditation. He is also the Course Director, Customer Experience for the Chartered Institute of Marketing.
In 2015, Ian became an Advisor and featured columnist for CustomerThink – a global online community of business leaders striving to create profitable customer-centric enterprises. The site serves 80,000+ visitors per month from 200 countries. 
Ian’s first book was published in April 2018 – ‘Customer What?’ The honest and practical guide to Customer Experience’ – is already being well received by professionals around the world.
 

Ian Golding
Certified CX Professional – International Keynote Speaker, Blogger, Columnist & Writer
Rūta Gaudiešienė
photo
Rūta Gaudiešienė
„Civitta“ partnerė

Rūta Gaudiešienė
„Civitta“ partnerė
Vidas Petraitis
photo
Vidas Petraitis
Lean metodikos praktikas, „Nortus“ įkūrėjas ir vadovas

Vidas Petraitis
Lean metodikos praktikas, „Nortus“ įkūrėjas ir vadovas
Ramūnas Stanišauskas
photo
Ramūnas Stanišauskas
„Girteka Logistics“ Kokybės ir Lean skyriaus vadovas

Ramūnas Stanišauskas
„Girteka Logistics“ Kokybės ir Lean skyriaus vadovas
Rima Ramanauskaitė
photo
Rima Ramanauskaitė
Pigu.lt Klientų patirčių projektų vadovė

Rima Ramanauskaitė
Pigu.lt Klientų patirčių projektų vadovė
Andrius Žebrauskas
photo
Andrius Žebrauskas
Aktorius, „Godopoco“ įkūrėjas, lektorius

Andrius Žebrauskas
Aktorius, „Godopoco“ įkūrėjas, lektorius
Kristina Mažeikytė
photo
Kristina Mažeikytė
„Ikea Group" Rinkodaros vadovė Baltijos šalims

Kristina Mažeikytė
„Ikea Group" Rinkodaros vadovė Baltijos šalims
Ugnius Savickas
photo
Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius
1

Bilietai

Nario mokestis - 6 klubo susitikimai ir konferencija „Klientų patirties valdymas“

760 Eur

+ PVM
Klubo nario kolegoms taikoma 30 proc. nuolaida konferencijai „Klientų patirties valdymas“.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus