Apie klubą:

  • Klubo tikslas – suburti klientų patirties valdymo profesionalus, specialistus ir drauge ieškoti sprendimų, kaip kurti geriausią patirtį klientams ir auginti verslo sėkmę.
  • Per vienerius narystės klube metus įvyks 6 klubo narių susitikimai, kurių metu bus po vieną ar du pranešėjus, kitą laiką diskutuosime, dalinsimės patirtimi, vieni iš kitų semsimės idėjų ir įkvėpimo.
  • Į klubo narystės kainą įeina „Klientų patirties valdymo“ konferencija, įvyksianti 2020 m. kovo 3 dieną. Klubo nario kolegoms iš tos pačios įmonės – garantuota 30% nuolaida iki paskutinės registracijos minutės.
  • Lektoriai bus iki susitikimų pabaigos, turėsite galimybes klausti ir konsultuotis.
  • Skirtingų įmonių - skirtingos patirtys, atradimai ir įžvalgos. Būdami klubo nariais, Jūs turėsite galimybę bendrauti tiesiogiai, susidraugauti, parnešti į savo įmones naujų patirčių ir žinių.
  • Kiekviename susitikime gausite žinių ne tik profesiniam, bet ir asmeniniam tobulėjimui.
  • Pažįstamų tos pačios srities specialistų ratas padės atverti naujų karjeros galimybių, rasti bendraminčių, pasinaudoti geriausiais atradimais.

Pagrindinės temos:

  • Kas klientų patyrimą paverčia iš tiesų geru;
  • Kaip organizacijos struktūra, procesai, skatinimo sistema, komunikacija padeda kurti organizaciją, kurios svarbiausias verslo orientyras – klientai;
  • Kaip plėtoti CX projektus;
  • Kaip kurti kultūrinį pokytį;
  • Kokius įrankius naudoti skirtingose organizacinės evoliucijos stadijose;
  • Integruotos tiesioginės komunikacijos su klientais optimizavimas bei konversijos gerinimas;
  • Vartotojų segmentacija ir Brand Persona;
  • Customers create the best products. Employees create the best companies. Kaip įtraukti klientus į produktų vystymą?
  • Kaip laimėti darbuotojų „širdis ir protus” CX iniciatyvoms;
  • Ir dar daugiau visko!

 

 

 

 

Kas kliento patyrimą paverčia iš tiesų geru?

  • Esminiai žmogaus poreikiai
  • Kas yra kliento patyrimas?
  • Puikių kliento patirčių principai
  • Asmeninė įtaka

Indrė Kontrimienė nuo 2016 m. dirba UAB „Tele2“, kurioje yra atsakinga už naujos kartos, į klientą orientuotų salonų koncepcijos sukūrimą ir įgyvendinimą, taip pat už „Tele2“ prekybos tinklo marketingą.

Šiuo metu Indrė gilina žinias kliento patirties ir elgesio psichologijos srityse.

Vasario 13 d.

 

Vertę kuriantys pokalbiai: už kokius dialogus klientas pasiryžęs mokėti

Rima Vanagė, organizacijų psichologė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis.

Rinkodaros žinios Rimai padeda suvokti nuolat kintančią verslo aplinką, o psichologija bei andragogika padeda tiesti kelius tobulėjimui. 10 metų Rima dirbo Vadybos ir ekonomikos universitete ISM, kuriame ji dėstė vadovų magistratūros programose. Ji yra taikomosios organizacinės psichologijos programos bendraautorė.

Naujausios domėjimosi sritys - kultūrinės transformacijos įrankiai.

Vasario 13 d.

Į klientus orientuota organizacija

Kaip organizacijos struktūra, procesai, skatinimo sistema, komunikacija padeda kurti organizaciją, kurios svarbiausias verslo orientyras – klientai.

Skirmantas Ketvirtis, „General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas

Balandžio 23 d.

Strateginio plano komunikavimas – kaip supažindinti darbuotojus su įmonės strategija

Arvydas Strumskis, Verslo angelų fondų vadovaujantysis partneris, įmonių valdybų narys ir investuotojas.

Balandžio 23 d.

CX ambasadoriaus kelionė organizacijoje

  • Kaip plėtoti CX projektus
  • Kaip kurti kultūrinį pokytį
  • Kokius įrankius naudoti skirtingose organizacinės evoliucijos stadijose

Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris

Gegužės 21 d.

Integruotos tiesioginės komunikacijos su klientais optimizavimas bei konversijos gerinimas 

Kaip skatinti pageidaujamą klientų elgseną bei didinti kuriamą vertę.

Agnė Domarkienė, „Western Union Global“ Klientų įsitraukimo vadovė

Birželio 18 d.

Deividas Rafanavičius, „TMD Partners“ partneris, konsultantas

Pranešimo tema bus paskelbta netrukus.

Birželio 18 d.

Vartotojų segmentacija ir Brand Persona

  • Segmentacijų tipai. Kurią segmentaciją pasirinkti?
  • Segmentų nauda bei pritaikymas produkto ir komunikacijos kūrimui. Kaip pasiekti efektyviausio rezultato?
  • 5 archetipai. Poreikiais pagrįsta segmentacija.

Miglė Andrulionytė, „Tele2“ Rinkos turimų vadovė Klientų patirties valdymo departamente (Head of Market Research / Client Service & Intelligence Department)

Rugsėjo 22 d.

Esminės ugdančiojo vadovo kompetencijos: ką reikia išmoti ir ko atsisakyti?

Tomas Misiukonis, „OVC Consulting“ partneris, konsultantas

Rugsėjo 22 d.

Customer Experience vadovo misija ir iššūkiai

  • Kaip neužsibūti tik kliento „klausytojo“ rolėje ir tapti strateginiu customer experience architektu?
  • Kaip įtraukti vadovus ir išlaikyti jų dėmesį CX iniciatyvoms?
  • Customers create the best products. Employees create the best companies. Kaip įtraukti klientus į produktų vystymą? Kaip laimėti darbuotojų „širdis ir protus” CX iniciatyvoms?

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „1ClickFactory“ Partnerių (Klientų) Patirčių Vadovė, CCXP

Lapkričio 26 d.

Pranešėjai

Indrė Kontrimienė
photo
Indrė Kontrimienė
nuo 2016 m. dirba UAB „Tele2“, kurioje yra atsakinga už naujos kartos, į klientą orientuotų salonų koncepcijos sukūrimą ir įgyvendinimą, taip pat už „Tele2“ prekybos tinklo marketingą. Šiuo metu Indrė gilina žinias kliento patirties ir elgesio psichologijos srityse.

Indrė Kontrimienė
nuo 2016 m. dirba UAB „Tele2“, kurioje yra atsakinga už naujos kartos, į klientą orientuotų salonų koncepcijos sukūrimą ir įgyvendinimą, taip pat už „Tele2“ prekybos tinklo marketingą. Šiuo metu Indrė gilina žinias kliento patirties ir elgesio psichologijos srityse.
Rima Vanagė
photo
Rima Vanagė
organizacijų psichologė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis.

organizacijų psichologė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis.

Rima Vanagė
organizacijų psichologė, sukaupusi 18 metų patirtį dirbdama su Lietuvos bei užsienio verslo įmonėmis.
Skirmantas Ketvirtis
photo
Skirmantas Ketvirtis
General Financing Klientų sėkmingos patirties vadovas

Erika Sirutytė, „Euroapothecos“ valdybos narė, Žmonių departamento direktorė

Skirmantas Ketvirtis
General Financing Klientų sėkmingos patirties vadovas
Arvydas Strumskis
photo
Arvydas Strumskis
Verslo angelų fondų vadovaujantysis partneris, įmonių valdybų narys ir investuotojas

Arvydas Strumskis
Verslo angelų fondų vadovaujantysis partneris, įmonių valdybų narys ir investuotojas
Andrius Grigorjevas
photo
Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting Group“ partneris

Andrius Grigorjevas
„Synthesis Consulting Group“ partneris
Agnė Domarkienė
photo
Agnė Domarkienė
Western Union Global Klientų įsitraukimo vadovė​

Agnė Domarkienė
Western Union Global Klientų įsitraukimo vadovė​
Deividas Rafanavičius
photo
Deividas Rafanavičius
„TMD Partners“ partneris, konsultantas

Deividas Rafanavičius
„TMD Partners“ partneris, konsultantas
Miglė Andrulionytė
photo
Miglė Andrulionytė
„Tele2“ Rinkos turimų vadovė (Head of Market Research / Client Service & Intelligence Department)

Miglė Andrulionytė
„Tele2“ Rinkos turimų vadovė (Head of Market Research / Client Service & Intelligence Department)
Tomas Misiukonis
photo
Tomas Misiukonis
„OVC Consulting“ partneris, konsultantas

Tomas Misiukonis
„OVC Consulting“ partneris, konsultantas
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
photo
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
„1ClickFactory“ Partnerių (Klientų) Patirčių Vadovė, CCXP

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
„1ClickFactory“ Partnerių (Klientų) Patirčių Vadovė, CCXP

Bilietai

Nario mokestis - 6 klubo susitikimai ir konferencija „Klientų patirties valdymas“

760 Eur

+ PVM
Klubo nario kolegoms taikoma 30 proc. nuolaida konferencijai „Klientų patirties valdymas“.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva