Klientų patirties valdymo profesionalų klubas Klientų patirties valdymo profesionalų klubas
Sekantis klubo susitikimas - 2023 m. rugsėjo 21 d., Vilnius Techpark Sapiegos, Antakalnio g. 13
09:30–12:30

Apie klubą:

  • Klubo tikslas – suburti klientų patirties valdymo profesionalus, specialistus ir drauge ieškoti sprendimų, kaip kurti geriausią patirtį klientams ir auginti verslo sėkmę.
  • Per vienerius narystės klube metus įvyks 6 klubo narių susitikimai, kurių metu bus po vieną ar du pranešėjus, kuriems galėsite užduoti klausimus, konsultuotis, vieni iš kitų semtis idėjų ir įkvėpimo.
  • Skirtingų įmonių - skirtingos patirtys, atradimai ir įžvalgos. Būdami klubo nariais, Jūs turėsite galimybę bendrauti tarpusavyje, susidraugauti, parnešti į savo įmones naujų patirčių ir žinių.
  • Susitikimų metu pranešėjai dalinasi savo šviežiausiomis, pastarųjų metų iššūkiais ir atradimais paremtomis, praktikomis;
  • Kiekviename susitikime gausite žinių ne tik profesiniam, bet ir asmeniniam tobulėjimui.
  • Pažįstamų tos pačios srities specialistų ratas padės atverti naujų karjeros galimybių, rasti bendraminčių, pasinaudoti geriausiais atradimais.


Pagrindinės temos:

  • Kaip organizacijos struktūra, procesai, skatinimo sistema, komunikacija padeda kurti organizaciją, kurios svarbiausias verslo orientyras – klientai;
  • Kaip plėtoti CX projektus;
  • Kaip valdyti kliento kelionę kiekvieną dieną ir kryptingai tobulinti;
  • Kaip CX analitika kuria automatizuotus sprendimus Lietuvos bendrovėse;
  • Kokie yra ilgalaikio klientų lojalumo komponentai;
  • Kaip įtraukti klientus į produktų vystymą?
  • Kaip prekės ženklo dizainas įtakoja vartotojo patirtį?
  • Ir visos kitos, kurias inicijuosite Jūs savo diskusijų metu.

Keletas ne itin subtilių būdų kankinti klientus. Praktiko požiūris.

Apžvelgsime dažnai pasitaikančias CX klaidas, pasigilinsime į jų radimosi priežastis ir būdus jų išvengti. Pasigilinsime, kodėl klientas atsiduria įmonės procesų paraštėse ir kaip tai veikia jo patirtis.

Audrius Savickas yra rinkodaros praktikas, turintis 28 m. darbo patirtį. 2000-2007 m. buvo reklamos įmonės „Adell Saatchi & Saatchi“ (dabartinė „Ogilvy“) vadovas, dirbo įmonių valdybose, yra asociacijos KOMAA steigėjas, 2014-2019 m. verslo konsultacinės įmonės „Strategy Labs“ partneris, konsultantas. Audrius Savickas yra realizavęs beveik 200 įvairaus sudėtingumo ir trukmės projektų B2B (gamyba, spauda, IT, teisinės paslaugos, logistika ir kitos), FMCG (vanduo, duonos gaminiai, konditerija, kita.) Didžiausias projektas - 9 metų tęstinis bendradarbiavimas su „Neptūno vandenys“, kurią 2017 m. įsigijo Coca Cola.

2023 m. rugsėjo 21 d.

Key Pillars of B2B Strategic Customer Management 

Gabrielė Montvilė, „Oxylabs“ klientų patirties vadovė

2023 m. rugsėjo 21 d.

Klubo susitikimus moderuoja

Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius Ugnius Savickas

Pranešėjai

Audrius Savickas
photo
Audrius Savickas
Rinkodaros praktikas, turintis 28 m. darbo patirtį

Audrius Savickas
Rinkodaros praktikas, turintis 28 m. darbo patirtį
Gabrielė Montvilė
photo
Gabrielė Montvilė
„Oxylabs“ klientų patirties vadovė

Gabrielė Montvilė
„Oxylabs“ klientų patirties vadovė
Ugnius Savickas
photo
Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

Bilietai

Naujo nario mokestis - 6 klubo susitikimai

850 Eur

+ PVM

Naujo nario mokestis registruojant 2 ir daugiau dalyvių iš vienos įmonės

760 Eur

+ PVM
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus