Programa

Klientų patirties (CX) vaidmuo organizacijoje

Viktorija Mažūnė / Klientų patirties valdymo vadovė finansinių technologijų bendrovėje „ConnectPay“, asociacijos „Kliento link“ bendraįkūrėja
Kavos pertrauka

Kaip suinteresuotųjų šalių įtraukimas padeda įveikti iššūkius?

Jonas Liugaila / Dizaineris, iliustratorius, kompanijos „Critical“ partneris ir dizaino strategas
Pietūs

Žmogiškasis faktorius sparčiai skaitmeninamoje kliento patirtyje

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė / „Companial“ klientų patirties vadovė, asociacijos „Towards Customer“ bendraįkūrėja, sertifikuota klientų  patirties profesionalė
Kavos pertrauka

Antrasis susitikimo pranešėjas tikslinamas

Pietūs
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
„Companial“ klientų patirties vadovė, asociacijos „Towards Customer“ bendraįkūrėja, sertifikuota klientų  patirties profesionalė

Ugnius Savickas
Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

Jonas Liugaila
Jonas Liugaila
Dizaineris, iliustratorius, kompanijos „Critical“ partneris ir dizaino strategas

Viktorija Mažūnė
Viktorija Mažūnė
Klientų patirties valdymo vadovė finansinių technologijų bendrovėje „ConnectPay“, asociacijos „Kliento link“ bendraįkūrėja

Kristina Strolienė
Kristina Strolienė
Verslininkė, kvapų namų „Krispo“ įkūrėja ir vadovė

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus