LIETUVOS PREKYBOS ATEITIS
09:00 - 09:10 Įžanginis žodis: dalyvių pasveikinimas, konferencijos tikslai
Prekybos sektorius šiandien ir rytoj
9:30 - 9:35 Paralelinių sesijų pasirinkimas
Salė 5.1: RINKA
Moderatorius: Rolandas Barysas, „Verslo žinių“ vyr. redaktorius
Didžiųjų ir mažųjų prekybininkų konkurencija: kaip vartotojas gali padėti laimėti mažiesiems?
Asmens duomenų apsauga: kaip bendrausime su savo klientais naujoje teisinėje realybėje?
Kaip pasiekti Lietuvos pirkėją: 5 mitai apie reklamą
Svarbiausi rinkos pokyčiai prekybininkų akimis
11:05 - 11:15 Klausimų, diskusijų laikas
Salė 5.3: EFEKTYVUMAS
Moderatorius: Jaunius Špakauskas, komunikacijos konsultantas
Žmogus vs. Algoritmas. Kas geriau žino, kiek užsakyti?
Kas kelia grėsmę šiuolaikinei mažmeninei prekybai?
Pranešimas vyks anglų kalba, vertimas nenumatytas
Prekybininko filosofija pagal „Lean“: kaip ne tik efektyviai sutaupyti, bet ir uždirbti
INTERVIU. Įmonių efektyvumo sprendimai: į ką investuoja Lietuvos vadovai?
„Lean“ prekybos įmonėje: „Eugestos“ praktika
Kęstutis Stabingis, UAB „Eugesta“ vadovas
„Sinergija partnerystėje“: kaip efektyviau kurti pridėtinę vertę bendradarbiaujant su klientais
Rinardas Goda, „TEGRA Holding“ valdybos pirmininkas
11:05 - 11:15 Klausimų, diskusijų laikas
11:15 - 11:50 Partnerysčių pertraukėlė
Salė 5.1 : TECHNOLOGIJOS
Moderatorius: Darius Verseckas, „Verslo žinių“ technologijų rubrikos redaktorius
Duomenys užkariauja prekybą: aktualiausi skaitmenizacijos projektai pradedantiesiems ir pažengusiems
Omnichannel: kaip plėtoti šiuolaikinę prekybą ir nepaklaidinti pirkėjo įmonės procesų apribojimuose
Jurgis Gylys / „NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas
Mobilieji mokėjimai žengia į Lietuvos prekybos rinką: būti greitesniu, patogesniu ir patrauklesniu pardavėju
INTERVIU. Technologijos prekyboje: į ką investuoja didieji Lietuvos prekybos centrai?
Elektroninės etiketės ir kitos technologijos: kas turi ateitį Lietuvos prekyboje
Remigijus Štaras, TOPO CENTRO generalinis direktorius
Savitarnos kasos regionuose: kaip pasiekti efektyvumą ir tikslumą pasitelkiant technologijas
Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės savininkas
13:20 - 13:30 Klausimų, diskusijų laikas
Salė 5.3: AUGIMAS
Moderatorė: Irma Verbienė, „Verslo žinių“ vyr. redaktoriaus pavaduotoja
Prekybos sektoriaus augimo galimybės
Mažieji Lietuvos gamintojai sėkmingai žengia į didžiuosius prekybos tinklus: SUN365 patirtis
Netradicinis finansavimas augimui: kaip pasinaudoti verslo angelų siūlomomis investicijomis ir pasiekti kompanijos tikslus
Eksportuoti ar augti vietos rinkoje: ką renkasi Lietuvos prekybininkai
13:20 - 13:30 Klausimų, diskusijų laikas
13:30 - 14:30 DIDŽIOJI PERTRAUKA
Salė 5.1: INTERNETAS
Moderatorius: Vytautas Vorobjovas E-komercijos konsultantas
Internetas grįžta į fizines parduotuves: naujas „Amazon“ triukas ar dar viena interneto transformacija?
Socialinių medijų tendencijos 2019: ką svarbu žinoti prekybininkui?
Kaip internetinė prekyba ir nauji verslo modeliai atveria naujų galimybių smulkiajam verslui
Internetinė prekyba: keičiasi rinka, keičiasi vartotojai, o ar keičiasi pati internetinė prekyba?
16:00 - 16:10 Klausimų, diskusijų laikas
Salė 5.3: LAIMĖJIMAI
Moderatorius: Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius
Būti geriausiam – misija įmanoma: mažmeninės prekybos sektoriaus lyderis 2017
Laimėti vs. kurti: kaip tapti Geidžiamiausiu darbdaviu
Metų prekės ženklas. Prekės ženklo kūrimo procesas – nuo idėjos iki galutinių produktų lentynoje
Lietuvos prekybos reklamos liūtai: PASSWORD 2018 nugalėtojų pristatymai
Laisvalaikio čempionai. Švyturio GO įvedimo į rinką rinkodaros kampanija
Paulius Senūta
„Not Perfect | Y&R Minsk, Riga & Vilnius“ strategijos planavimo vadovas
Pozuoja intelektas. Friends & Frames mažo biudžeto rinkodaros kampanija
Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ vadovė
Utenos trikotažas tampa UTENOS. Prekės ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija
Marius Žielys, „Utenos trikotažo“ rinkodaros vadovas
16:00 - 16:10 Klausimų, diskusijų laikas
16:10 - 16:30 Partnerysčių pertraukėlė
Salė 5.1: NAUJOS KARTOS VAROTOJAS
Moderatorius: Darius Verseckas, „Verslo žinių“ technologijų rubrikos redaktorius
KONFERENCIJOS KEYNOTE: Naujasis Z kartos vartotojas: laikas pradėti esminius pokyčius jūsų versle
Pranešimas bus verčiamas į lietuvių kalbą.
Specializuojasi vartotojų psichologijos, socialinės antropologijos, elgsenos ekonomikos ir neurorinkodaros srityse. Dirbo su tokiomis kompanijomis kaip „Unilever“, IKEA, „Coca-Cola“, „Heineken“ ir kitomis. Prekybos forume 2014 net 98 proc. dalyvių jo pranešimą įvertino gerai arba labai gerai.
17:10 Konferencijos pabaiga