Programa

9.00–9.10 Įžanginis žodis: dalyvių pasveikinimas, konferencijos tikslai
9.10–9.40
Paviljonas

Dabar geriausias laikas pokyčiams: prekybos sektorius neapibrėžtumo amžiuje

  • KPMG prognozuoja, kad 50 proc. pardavimų 2025 metais sudarys e. prekyba. Kaip tai paveiks tradicinę prekybą?
  • Auganti vertybių mažmeninė prekyba – geros naujienos smulkiuosius prekybininkus apjungiančioms platformoms, ūkininkams, naudotų prekių pardavėjams
  • Fizinių parduotuvių transformacija: iš modernių salonų į logistikos centrus ar vaizdo transliacijų studijas
  • Kinija diktuoja naujas prekybos madas: ką galime pritaikyti savo versluose?

Nuotolinis pranešimas anglų kalba

Kate Ancketill / Futuristė, daugiau nei 30 didžiausių prekių ženklų inovacijų partnerė
9.40–10.40
Paviljonas

Prekybos sektorius per 8 minutes: svarbiausios vadovų užduotys pasikeitusioje dienotvarkėje

Jolanta Bivainytė, „Maxima LT“ generalinė direktorė

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius

Dainius Liulys, „Pigu Group“ įkūrėjas ir vadovas

Aurelijus Rusteika, „Topo Grupė“ valdybos pirmininkas

Pranešėjai
10.40–10.50 Klausimų, diskusijų laikas
10.50–11.20 Partnerysčių pertraukėlė
Moderatorė: Liucija Zubrutė, „Verslo žinių“ NT ir Statybos rubrikos redaktorė
11.20–11.40
Paviljonas

Technologinė pažanga prekyboje. Kokias galimybes prekybininkams atveria dirbtinio intelekto panaudojimas?

  • Pasaulinės praktikos ir sėkmingi DI pritaikymo pavyzdžiai
  • Kaip DI keičia pirkėjo patirtį parduotuvėje?
  • DI panaudojimas prekybos nuostolių prevencijoje
Evaldas Budvilaitis / „Neto Baltic“ valdybos pirmininkas
11.40–12.10
Paviljonas
Diskusija

DISKUSIJA: Prekybos centrų prioritetai: ar ir toliau batus keis baseinai ir batutai

Rida Kalvaitienė, „NEWSEC“ turto valdymo grupės vadovė Baltijos šalyse

Birutė Kalanovaitė, PC „Panorama“ generalinė direktorė 

Ona Nevinskienė, PC „CUP“ generalinė direktorė

Pranešėjai
12.10–12.40
Paviljonas

„New normal“ fizinėse parduotuvėse: kokie sprendimai skatins vartotoją sugrįžti?

Nuotolinis pranešimas anglų kalba

Chris Igwe / prekybos ir nekilnojamojo turto ekspertas
12.40–12.50 Klausimų, diskusijų laikas
12.50–13.40 DIDŽIOJI PERTRAUKA
Moderatorė: Irma Verbienė, „Verslo žinių“ redaktoriaus pav.
13.40–14.00
Paviljonas

POKALBIS. Gamintojai žengia į mažmeninę prekybą: kokį būdą geriausia pasirinkti

Andrius Kurganovas, „Biržų duonos“ vykdantysis direktorius 

Romualda Stragienė, „BIOK laboratorijos“ direktorė

Pranešėjai
14.00–14.20
Paviljonas

TOP 5 mažmeninės prekybos tiekimo grandinės prioritetai: kaip prisitaikyti COVID-19 realybėje

  • Kaip bendrauti su tiekėjais ir perskirstyti atsargas
  • Pardavimų ir paklausos valdymas
  • Darbuotojai: kokioms veikloms skirti didžiausią dėmesį ir kur nukreipti pajėgas
  • Kaip atnaujinti logistikos procesą, kad jis netaptų kaštų centru
  • Užsakymo išpildymas: kaip optimizuoti fizinius pardavimo centrus
Aidas Berškys / tiekimo grandinės ir logistikos ekspertas
14.20–14.50
Paviljonas
Diskusija

DISKUSIJA: Trūkinėjančios tiekimo grandinės: kokius sprendimus įgyvendina prekybininkai

Pijus Makarevičius, „Baldai1“ vadovas

Monika Žvinklytė, „Vilandros“ vadovė

Vidas Alekna, „Signedos“ direktoriaus pavaduotojas

Aidas Berškys, tiekimo grandinės ir logistikos ekspertas​

Pranešėjai
14.50–15.00 Klausimų, diskusijų laikas
15.00–15.20 Partnerysčių pertraukėlė
Moderatorė: Agnė Ranonytė,, „Verslo žinių“ B2B renginių skyriaus vadovė
15.20–15:40
Paviljonas

6 vartotojų elgsenos tendencijos, padėsiančios išlaikyti klientą

  • Kokios vertybės aktualios šiandieniniam post-COVID vartotojui
  • Inovacija ar stabilumas: ką vartotojas renkasi neapibrėžtumo sąlygomis
  • Patobulinta realybė: kokią įtaką laikini vartojimo pokyčiai daro ilgalaikiams prekybos procesams
Jana Rudė / „Euromonitor International“ ekonomikos ir vartotojų tyrimų projektų vadovė
15:40–16:10
Paviljonas
Diskusija

DISKUSIJA: Vartotojo transformacija: kokius pokyčius stebi rinkos lyderiai

Vilūnė Spaičė, „Douglas LT“ vadovė

Skirmantas Mačiukas, „Circle K Lietuvos“ generalinis direktorius

Aleksandr Čikaidze, „Pepco“ vadovas Baltijos šalyse​

Dovilė Zaidė, „Alma littera“ direktorė

Pranešėjai
16:10–16:30 Klausimų, diskusijų laikas
16.30 Konferencijos apibendrinimas, pabaiga
9.00–9.10 Įžanginis žodis: dalyvių pasveikinimas, konferencijos tikslai
9.10–9.40
III salė

Dabar geriausias laikas pokyčiams: prekybos sektorius neapibrėžtumo amžiuje

  • KPMG prognozuoja, kad 50 proc. pardavimų 2025 metais sudarys e. prekyba. Kaip tai paveiks tradicinę prekybą?
  • Auganti vertybių mažmeninė prekyba – geros naujienos smulkiuosius prekybininkus apjungiančioms platformoms, ūkininkams, naudotų prekių pardavėjams
  • Fizinių parduotuvių transformacija: iš modernių salonų į logistikos centrus ar vaizdo transliacijų studijas
  • Kinija diktuoja naujas prekybos madas: ką galime pritaikyti savo versluose?
Kate Ancketill / Futuristė, daugiau nei 30 didžiausių prekių ženklų inovacijų partnerė
9.40–10.40
III salė

Prekybos sektorius per 8 minutes: svarbiausios vadovų užduotys pasikeitusioje dienotvarkėje

Jolanta Bivainytė, „Maxima LT“ generalinė direktorė

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius

Dainius Liulys, „Pigu Group“ įkūrėjas ir vadovas

Aurelijus Rusteika, „Topo Grupė“ valdybos pirmininkas

Pranešėjai
10.40–10.50 Klausimų, diskusijų laikas
10.50–11.20 Partnerysčių pertraukėlė
Moderatorius: Vytautas Vorobjovas, E. prekybos ekspertas
11.20–11.40
III salė

E. komercija post-Covid pasaulyje: kas laukia vartotojų ir rinkos žaidėjų?

  • Kokius pokyčius atnešė Covid-19?
  • Kokios e. komercijos perspektyvos laukia ateinančius 3 metus?
  • Kaip prisitaikyti prie „new normal“ ir išlikti žaidime?
Simonas Bielskis / „Omniva Lietuvos“ generalinis direktorius
11.40–12.10
III salė
Diskusija

DISKUSIJA. Prekyba skirtinguose e. prekybos kanaluose: kaip sukurti optimalų savo prekybos modelį tiek naujokui, tiek ir rinkos lyderiui

Martynas Tinfavičius, „Open24.lt“ įkūrėjas, el. prekybos startuolių konsultantas

Marius Butauskas, E. prekybos platformos „Varlė.lt“ vadovas

Paulius Ausmanas, „Kika grupės“ eksporto vadovas​

Pranešėjai
12.10–12.40
III salė

POKALBIS. Prekių prenumerata: įmonių patirtis, kaip parduoti daugiau, pardavinėjant rečiau

Ernestas Petrauskas, „Vision Express“ generalinis direktorius 

Jurgita Levickienė, „Vakarienės prenumerata“ vadovė

Vytautas Kratulis, „Šviežios kavos“, valdančios kavinių tinklą „Huracan Coffee“, direktorius

Pranešėjai
12.40–12.50 Klausimų, diskusijų laikas
12.50–13.40 DIDŽIOJI PERTRAUKA
Moderatorius: Giedrė Bielskytė, komunikacijos konsultantė
13.40–14.00
III salė

Maisto e. komercijos ateitis: kada apsipirkimas e. parduotuvėje taps daugelio kasdieniu įpročiu?

Andrius Mikalauskas / „Barboros“ vadovas
14.00–14.20
III salė

Kaip elektroninę prekybą maisto produktais paversti pelninga?

  • Maisto e-prekyba: kodėl joje taip sunku pasiekti „žalią“ pelno eilutę
  • Rinkos augimas: kaip tai koreguoja įmonių pelningumą ir kaip tinkamai pasinaudoti pastarųjų mėnesių pokyčiais
  • Žmogus vs. technologinis sprendimas: ar tikrai visada robotas efektyviau už žmogų
  • Technologiniai modeliai, lemsiantys e-komercijos veiklos efektyvumą ir pelningumą
Julius Stulpinas / „StrongPoint Technology“ vyresnysis viceprezidentas ir vykdantysis direktorius
14.20–14.50
III salė
Diskusija

DISKUSIJA: Kam ir kada verta investuoti į maisto e. prekybą: kokias perspektyvas mato vadovai

Andrius Mikalauskas, „Barboros“ vadovas

Tadas Norušaitis, maisto pristatymo platformą „Last mile“ valdančios įmonės „Greituolis“ vadovas 

Lukas Yla, maisto pristatymo platformą „CityBee Food“ valdančios „Prime Leasing“ vadovas

Pranešėjai
14.50–15.00 Klausimų, diskusijų laikas
15.00–15.20 Partnerysčių pertraukėlė
Moderatorius: Linas Šiautkulis,, „BPN Lietuva“ direktorius
15.20–15:40
III salė

Internetą užplūdo naujokai: kaip užsitikrinti pozityvią klientų patirtį ir pakartotinį pirkimą

  • Kokie vartotojai augina e. prekybą šiandien?
  • Trumpalaikiai vartotojų lūkesčiai, kaip į juos atsiliepti e. prekyboje?
  • Kokias klaidas daro Lietuvos e. prekybos įmonės?
  • Šiuolaikinė e. prekyba „client centric“ prekyba: kaip suderinti procesus ir personalizuoti vartotojo patirtį?
Jurgis Gylys / „NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas
15:40–16:10
III salė

POKALBIS: Klientų patirtys internete: kaip sukurti sistemą patrauklią ir pirmakarčiam, ir patyrusiam vartotojui

Dovydas Pauliukonis, internetinį knygyną „knygos.lt“ valdančios „Balto trader“ direktorius

Justė Levčenkaitė, „Eurovaistinė internete“ vadovė

Pranešėjai
16:10–16:30 Klausimų, diskusijų laikas
16.30 Konferencijos apibendrinimas, pabaiga
Jurgis Gylys
Jurgis Gylys
„NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas

Pijus Makarevičius
Pijus Makarevičius
„Baldai1“ vadovas

Julius Stulpinas
Julius Stulpinas
„StrongPoint Technology“ vyresnysis viceprezidentas ir vykdantysis direktorius

Ernestas Petrauskas
Ernestas Petrauskas
„Vision Express“ generalinis direktorius

Linas Šiautkulis
Linas Šiautkulis
Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas, „BPN Lietuva“ direktorius

Simonas Bielskis
Simonas Bielskis
„Omniva Lietuvos“ generalinis direktorius

Kate Ancketill
Kate Ancketill
Futuristė, daugiau nei 30 didžiausių prekių ženklų inovacijų partnerė

Cate dirba su tokiomis kompanijomis kaip Chanel, Marks & Spencer, Swarovski, Samsung, Jaguar Land Rover, Mercedes, Nike, Lego, Johnson& Johnson ir kiti.

LinkedIn Cate Trotter įvardino viena iš 15 labiausiai klausomiausių profesionalų Jungtinėje Karalystėje. Įtakingiausių pasaulyje RETAIL profesionalų sąraše ji užėmė 26-tą vietą, Europoje ji įvairdijama kaip viena TOP 20 prekybos sektoriaus tendencijų prognozuotojų. 

Birutė Kalanovaitė
Birutė Kalanovaitė
PC „Panoramos“ generalinė direktorė

Rimantas Perveneckas
Rimantas Perveneckas
„Aprangos“ grupės generalinis direktorius

Ona Nevinskienė
Ona Nevinskienė
PC CUP generalinė direktorė

Chris Igwe
Chris Igwe
prekybos ir nekilnojamojo turto ekspertas

Aidas Berškys
Aidas Berškys
tiekimo grandinės ir logistikos ekspertas

You&Oil rinkoje yra 6 metus. Eksportą pradėjome prieš 4 metus. Eksportuojame į 20 šalių (Japonija, Vokietija, UK, Suomija, Danija, Prancūzija, Taivanas, Kinija, HonKongas, Pietų Korėja, Brazilija, JAV ir t.t ).

Dirbame per distributorius.

Didesni mažmeniniai tinklai – Japonija :Biople by Cosmekitche; Vokietija: Alnatura; UK: Planet Organic, Whole Foods ( būsime kitą mėnesį ).

Didelis tarpautinis eshopas: ZALANDO.de

Lietuvos rinka: Biosala, Douglas, Pegasas, KIDS ZONE, BABY CITY.

Rida Kalvaitienė
Rida Kalvaitienė
„Newsec“ turto valdymo grupės vadovė Baltijos šalyse

Evaldas Budvilaitis
Evaldas Budvilaitis
„Neto Baltic“ valdybos pirmininkas

Andrius Mikalauskas
Andrius Mikalauskas
„Barboros“ vadovas

Dainius Liulys
Dainius Liulys
„Pigu Group“ įkūrėjas ir vadovas

Dovydas Pauliukonis
Dovydas Pauliukonis
internetinį knygyną „knygos.lt“ valdančios „Balto trader“ direktorius

Skirmantas Mačiukas
Skirmantas Mačiukas
„Circle K Lietuvos“ generalinis direktorius

Vilūnė Spaičė
Vilūnė Spaičė
„Douglas LT“ vadovė

Marius Butauskas
Marius Butauskas
E. prekybos platformos „Varlė.lt“ vadovas

Jolanta Bivainytė
Jolanta Bivainytė
„Maxima LT“ generalinė direktorė

Martynas Tinfavičius
Martynas Tinfavičius
„Open24.lt“ įkūrėjas, el. prekybos startuolių konsultantas

Lukas Yla
Lukas Yla
maisto pristatymo platformą „CityBee Food“ valdančios „Prime Leasing“ vadovas

Aleksandras Čikaidze
Aleksandras Čikaidze
„Pepco“ vadovas Baltijos šalyse

Tadas Norušaitis
Tadas Norušaitis
startuolio „LastMile“ vadovas ir vienas iš steigėjų

Dovilė Zaidė
Dovilė Zaidė
„Alma littera“ direktorė

Andrius Kurganovas
Andrius Kurganovas
„Biržų duonos“ vykdomasis direktorius

Andrius Mikalauskas, Tadas Norušaitis ir Lukas Yla
Andrius Mikalauskas, Tadas Norušaitis ir Lukas Yla

Vilūnė Spaičė, Skirmantas Mačiukas, Aleksandras Čikaidzė, Dovilė Zaidė
Vilūnė Spaičė, Skirmantas Mačiukas, Aleksandras Čikaidzė, Dovilė Zaidė

Jolanta Bivainytė, Rimantas Perveneckas, Dainius Liulys, Aurelijus Rusteika
Jolanta Bivainytė, Rimantas Perveneckas, Dainius Liulys, Aurelijus Rusteika

Aurelijus Rusteika
Aurelijus Rusteika
„Topo grupės“ valdybos pirmininkas

Monika Žvinklytė
Monika Žvinklytė
„Vilandros“ vadovė

Justė Levčenkaitė
Justė Levčenkaitė
„Eurovaistinė internete“ vadovė

Jurgita Levickienė
Jurgita Levickienė
UAB „Todas“, teikiančios paslaugą „Vakarienės prenumerata“, vadovė

Romualda Stragienė
Romualda Stragienė
„BIOK laboratorijos“ direktorė

Vytautas Kratulis
Vytautas Kratulis
„Šviežios kavos“, valdančios kavinių tinklą „Huracan Coffee“, direktorius

Ernestas Petrauskas, Jurgita Levickienė ir Vytautas Kratulis
Ernestas Petrauskas, Jurgita Levickienė ir Vytautas Kratulis

Andrius Kurganovas ir Romualda Stragienė
Andrius Kurganovas ir Romualda Stragienė

Dovydas Pauliukonis ir Justė Levčenkaitė
Dovydas Pauliukonis ir Justė Levčenkaitė

Giedrė Bielskytė
Giedrė Bielskytė
komunikacijos konsultantė

Vidas Alekna
Vidas Alekna
„Signedos“ direktoriaus pavaduotojas

Jana Rudė
Jana Rudė
„Euromonitor International“ ekonomikos ir vartotojų tyrimų projektų vadovė

Vytautas Varobjovas
Vytautas Varobjovas
e. prekybos ekspertas

Paulius Ausmanas
Paulius Ausmanas
KIKA GROUP eksporto vadovas

Agnė Ranonytė
Agnė Ranonytė
„Verslo žinių“ B2B renginių skyriaus vadovė

Rolandas Barysas
Rolandas Barysas
„Verslo žinių“ vyriausiasis redaktorius

Liucija Zubrutė
Liucija Zubrutė
„Verslo žinių“ Statybos ir NT rubrikos redaktorė

Irma Verbienė
Irma Verbienė
„Verslo žinių“ vyr. redaktoriaus pavaduotoja

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus