Programa

LIETUVOS PREKYBOS ATEITIS
09:00 - 09:10 Įžanginis žodis: dalyvių pasveikinimas, konferencijos tikslai
09:10 - 09:30

Prekybos sektorius šiandien ir rytoj

9:30 - 9:35 Paralelinių sesijų pasirinkimas
Salė 5.1: RINKA
Moderatorius: Rolandas Barysas, „Verslo žinių“ vyr. redaktorius
9:35 - 9:55

Didžiųjų ir mažųjų prekybininkų konkurencija: kaip vartotojas gali padėti laimėti mažiesiems?

9:55 - 10:15

Asmens duomenų apsauga: kaip bendrausime su savo klientais naujoje teisinėje realybėje?

10:15 - 10:35

Kaip pasiekti Lietuvos pirkėją: 5 mitai apie reklamą

10:35 - 11:05
Diskusija

Svarbiausi rinkos pokyčiai prekybininkų akimis

11:05 - 11:15 Klausimų, diskusijų laikas
Salė 5.3: EFEKTYVUMAS
Moderatorius: Jaunius Špakauskas, komunikacijos konsultantas
9:35 - 9:55

Žmogus vs. Algoritmas. Kas geriau žino, kiek užsakyti?

9:55 - 10:15

Kas kelia grėsmę šiuolaikinei mažmeninei prekybai?

Pranešimas vyks anglų kalba, vertimas nenumatytas

10:15 - 10:35

Prekybininko filosofija pagal „Lean“: kaip ne tik efektyviai sutaupyti, bet ir uždirbti

10:35 - 11:05

INTERVIU. Įmonių efektyvumo sprendimai: į ką investuoja Lietuvos vadovai?

„Lean“ prekybos įmonėje: „Eugestos“ praktika

Kęstutis Stabingis, UAB „Eugesta“ vadovas

 

„Sinergija partnerystėje“: kaip efektyviau kurti pridėtinę vertę bendradarbiaujant su klientais

Rinardas Goda, „TEGRA Holding“ valdybos pirmininkas

11:05 - 11:15 Klausimų, diskusijų laikas
11:15 - 11:50 Partnerysčių pertraukėlė
Salė 5.1 : TECHNOLOGIJOS
Moderatorius: Darius Verseckas, „Verslo žinių“ technologijų rubrikos redaktorius
11:50 - 12:10

Duomenys užkariauja prekybą: aktualiausi skaitmenizacijos projektai pradedantiesiems ir pažengusiems

12:10 - 12:30

Omnichannel: kaip plėtoti šiuolaikinę prekybą ir nepaklaidinti pirkėjo įmonės procesų apribojimuose

Jurgis Gylys / „NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas
12:30 - 12:50

Mobilieji mokėjimai žengia į Lietuvos prekybos rinką: būti greitesniu, patogesniu ir patrauklesniu pardavėju

12:50 - 13:20

INTERVIU. Technologijos prekyboje: į ką investuoja didieji Lietuvos prekybos centrai?

Elektroninės etiketės ir kitos technologijos: kas turi ateitį Lietuvos prekyboje

Remigijus Štaras, TOPO CENTRO generalinis direktorius

 

Savitarnos kasos regionuose: kaip pasiekti efektyvumą ir tikslumą pasitelkiant technologijas

Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės savininkas

13:20 - 13:30 Klausimų, diskusijų laikas
Salė 5.3: AUGIMAS
Moderatorė: Irma Verbienė, „Verslo žinių“ vyr. redaktoriaus pavaduotoja
11:50 - 12:10

Prekybos sektoriaus augimo galimybės

12:10 - 12:30

Mažieji Lietuvos gamintojai sėkmingai žengia į didžiuosius prekybos tinklus: SUN365 patirtis

12:30 - 12:50

Netradicinis finansavimas augimui: kaip pasinaudoti verslo angelų siūlomomis investicijomis ir pasiekti kompanijos tikslus

12:50 - 13:20
Diskusija

Eksportuoti ar augti vietos rinkoje: ką renkasi Lietuvos prekybininkai

13:20 - 13:30 Klausimų, diskusijų laikas
13:30 - 14:30 DIDŽIOJI PERTRAUKA
Salė 5.1: INTERNETAS
Moderatorius: Vytautas Vorobjovas E-komercijos konsultantas
14:30 - 14:50

Internetas grįžta į fizines parduotuves: naujas „Amazon“ triukas ar dar viena interneto transformacija?

14:50 - 15:10

Socialinių medijų tendencijos 2019: ką svarbu žinoti prekybininkui?

15:10 - 15:30

Kaip internetinė prekyba ir nauji verslo modeliai atveria naujų galimybių smulkiajam verslui

15:30 - 16:00
Diskusija

Internetinė prekyba: keičiasi rinka, keičiasi vartotojai, o ar keičiasi pati internetinė prekyba?

16:00 - 16:10 Klausimų, diskusijų laikas
Salė 5.3: LAIMĖJIMAI
Moderatorius: Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius
14:30 - 14:50

Būti geriausiam – misija įmanoma: mažmeninės prekybos sektoriaus lyderis 2017

14:50 - 15:10

Laimėti vs. kurti: kaip tapti Geidžiamiausiu darbdaviu

15:10 - 15:30

Metų prekės ženklas. Prekės ženklo kūrimo procesas – nuo idėjos iki galutinių produktų lentynoje

15:30 - 16:00

Lietuvos prekybos reklamos liūtai: PASSWORD 2018 nugalėtojų pristatymai

Laisvalaikio čempionai. Švyturio GO įvedimo į rinką rinkodaros kampanija

Paulius Senūta

„Not Perfect | Y&R Minsk, Riga & Vilnius“ strategijos planavimo vadovas

Pozuoja intelektas. Friends & Frames mažo biudžeto rinkodaros kampanija

Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ vadovė

Utenos trikotažas tampa UTENOS. Prekės ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija

Marius Žielys, „Utenos trikotažo“ rinkodaros vadovas

16:00 - 16:10 Klausimų, diskusijų laikas
16:10 - 16:30 Partnerysčių pertraukėlė
Salė 5.1: NAUJOS KARTOS VAROTOJAS
Moderatorius: Darius Verseckas, „Verslo žinių“ technologijų rubrikos redaktorius
16:30 - 17:10

KONFERENCIJOS KEYNOTE: Naujasis Z kartos vartotojas: laikas pradėti esminius pokyčius jūsų versle

Pranešimas bus verčiamas į lietuvių kalbą. 

Specializuojasi vartotojų psichologijos, socialinės antropologijos, elgsenos ekonomikos ir neurorinkodaros srityse. Dirbo su tokiomis kompanijomis kaip „Unilever“, IKEA, „Coca-Cola“, „Heineken“ ir kitomis. Prekybos forume 2014 net 98 proc. dalyvių jo pranešimą įvertino gerai arba labai gerai.

17:10 Konferencijos pabaiga
Jurgis Gylys
Jurgis Gylys
„NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas

Julius Stulpinas
Julius Stulpinas
„StrongPoint Technology“ vyresnysis viceprezidentas ir vykdantysis direktorius

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva