Programa

08:30–09:00 Dalyvių registracija
LIETUVOS PREKYBOS ATEITIS
09:00–09:10
I salė

Įžanginis žodis: dalyvių pasveikinimas, konferencijos tikslai

Rolandas Barysas, „Verslo žinių“ vyriausiasis redaktorius

09:10–09:40
I salė

Mažmeninės prekybos tendencijos: kaip išlikti tarp lyderių ir pirmam nuspėti vartotojo poreikius?

(Pranešimas skaitomas anglų kalba, vertimas nenumatytas)

Cate Trotter / Viena iš Top 20 pasaulinių RETAIL įtakos formuotojų, „Insider Trends“ tendencijų prognozuotoja, futuristė
09:40–09:50 Klausimai
09:50–09:55 Paralelinių sesijų pasirinkimas
RINKA
09:55–10:10
I salė

Spoiler alert: Jūsų pirkėjas Jums neištikimas

Daiva Bučkonytė / „Nielsen“ verslo plėtros ir įžvalgų vadovė Baltijos šalims
10:10–10:15 Salės keitimas
10:15–10:30
I salė

Dalytis informacija su konkurentais: plona linija tarp „galima“ ir „griežtai draudžiama“

Dr. Feliksas Miliutis / Advokatų kontoros „Glimstedt“ advokatas
10:30–10:35 Salės keitimas
10:35–11:05
I salė
Diskusija

Pirkti ar nepirkti lietuvišką prekę: kaip konkuruojame vietos ir užsienio rinkose?

Pranešėjai
11:05–11:10 Klausimų, diskusijų laikas
EFEKTYVUMAS
09:55–10:10
II salė

Tiekimo grandinės sinchronizavimo etapai: kaip nesuklysti?

Nerius Jasinavičius / „TOC sprendimų“ vadovas, TOC ir LEAN ekspertas
10:10–10:15 Salės keitimas
10:15–10:30
II salė

Kaip padėti darbuotojams priimti pokyčius prekybos centruose / parduotuvėse?

Pranešėjai
10:30–10:35 Salės keitimas
10:35–11:05
II salė
Diskusija

Strateginiai sprendimai siekiant efektyvumo: ką keičia rinkos žaidėjai?

Pranešėjai
11:05–11:10 Klausimų, diskusijų laikas
11:10–11:30 Partnerysčių pertraukėlė
TECHNOLOGIJOS
11:30–11:45
I salė

Parduotuvė be kasininkų – futuristinė koncepcija ar rytdienos technologija?

Julius Stulpinas / „StrongPoint Technology“ vyresnysis viceprezidentas ir vykdantysis direktorius
11:45–11:50 Salės keitimas
11:50–12:05
I salė

Kaip klientų pasitenkinimą augina „Decathlon“ parduotuvėse įdiegta RFID technologija?

(Pranešimas skaitomas anglų kalba, vertimas nenumatytas)

Nicolas Fogola / „Decathlon Lietuvos” direktorius
12:05–12:10 Salės keitimas
12:10–12:25
I salė

Prekyba 3.0 | kaip skaitmenizuoti tradicinį, off-line verslą

Jurgis Gylys / „NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas
12:25–12:30 Salės keitimas
12:30–13:00
I salė
Diskusija

Prekybos transformacija: ko tikisi klientai ir kaip tuos lūkesčius tenkina pardavėjas?

Pranešėjai
13:00–13:05 Klausimų, diskusijų laikas
AUGIMAS
11:30–11:45
II salė

3 aršiausi konkurentai, 1 produktas, 9 mėnesiai, 100.000 vartotojų ir krūva pamokų pakeliui. Kaip mokytis iš klaidų greitai?

Tomas Nemura / „Moq“ rinkodaros vadovas
11:45–11:50 Salės keitimas
11:50–12:05
II salė

Omni-channel iššūkiai ir praktika, vedanti į sėkmę

Pranešėjai
12:05–12:10 Salės keitimas
12:10–12:25
II salė

Kam priklauso ateitis ir kaip pasiruošti, kad neliktum praeityje?

Audrius Lučiūnas / Vienas „Paysera“ įkūrėjų ir valdybos narys; Verslų Growth Hacker'is
12:25–12:30 Salės keitimas
12:30–13:00
II salė
Diskusija

Nišiniai produktai: kur slypi augimo galimybės mažiesiems?

Pranešėjai
13:00–13:05 Klausimų, diskusijų laikas
13:05–14:00 DIDŽIOJI PERTRAUKA
INTERNETAS
14:00–14:15
I salė

Vakarų ir Rytų Europos elektroninės prekybos prognozės 2022

(Pranešimas skaitomas anglų kalba, vertimas nenumatytas)

Sergei Makedonski / „Forrester Research“ NVS ir Rytų Europos regiono direktorius
14:15–14:20 Salės keitimas
14:20–14:35
I salė

Kaip e. komercija ir naujos technologijos keičia prekybos industriją?

Simonas Bielskis / „Omniva Lietuvos“ generalinis direktorius
14:35–14:40 Salės keitimas
14:40–15:10
I salė
Diskusija

Internetinė prekyba šiandien ir rytoj: kur slypi grėsmės ir galimybės?

Pranešėjai
15:10–15:15 Klausimų, diskusijų laikas
LAIMĖJIMAI
14:00–14:15
II salė

Kaip laimėti socialiniuose tinkluose: „Lidl“ patirtys ir pamokos

Valdas Lopeta / „Lidl Lietuvos“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas
14:15–14:20 Salės keitimas
14:20–14:35
II salė

Tarptautinis metų prekės ženklas: BORJOMI – senai žinomas, bet naujai atrandamas vanduo su charakteriu

Tatjana Rudienė / „Ids Borjomi Europe“ marketingo vadovė
14:35–14:40 Salės keitimas
14:40–15:10
II salė

Kaip laimėti Lietuvos pirkėjo dėmesį: pakuočių tendencijos ir įtaka pirkimui

Edvardas Kavarskas / Pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūros „Étiquette“ partneris, dizaino strategas
15:10–15:15 Klausimų, diskusijų laikas
15:15–15:35 Partnerysčių pertraukėlė
15:35–15:50 METŲ PREKĖS ŽENKLO APDOVANOJIMAI
15:50–16:20
I salė

Storytelling skaitmeninėje eroje: kaip mažmenininkai gali daryti įtaką klientų elgesiui

(Pranešimas skaitomas anglų kalba, vertimas nenumatytas)

Cyril Jamelot / „Strategic Marketing & Storytelling“ vykdantysis direktorius
16:20–16:30 Konferencijos apibendrinimas, pabaiga
Jurgis Gylys
Jurgis Gylys
„NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas

Remigijus Štaras
Remigijus Štaras
„Topo centro“ generalinis direktorius

Julius Stulpinas
Julius Stulpinas
„StrongPoint Technology“ vyresnysis viceprezidentas ir vykdantysis direktorius

Nerius Jasinavičius
Nerius Jasinavičius
„TOC sprendimų“ vadovas, TOC ir LEAN ekspertas

Linas Šiautkulis
Linas Šiautkulis
Žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas

Tomas Nemura
Tomas Nemura
„Moq“ rinkodaros vadovas

Audrius Lučiūnas
Audrius Lučiūnas
Vienas „Paysera“ įkūrėjų ir valdybos narys; Verslų Growth Hacker'is

Simonas Bielskis
Simonas Bielskis
„Omniva Lietuvos“ generalinis direktorius

Edvardas Kavarskas
Edvardas Kavarskas
Pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūros „Étiquette“ partneris, dizaino strategas

Ilgametė patirtis dirbant FMCG prekių ženklų identiteto ir pakuočių kūrimo srityje. Dizainą laiko efektyviu įrankiu, kuris Lietuvos verslui gali atverti duris į išsvajotas rinkas. Lietuvos grafinio dizaino asociacijos (LGDA) ir Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) narys.

Klientai / prekių ženklai:

Carlsberg Group: Švyturys – Utenos alus (LT), Aldaris (LV), Saku (EE)

Lantmännen Unibake: Vilniaus Duona (LT), Hanzas maiznīca (LV), Leibur (EE)

BIOK Laboratorija: Ecodenta

MV Group Production: Stumbras

---

Svarbiausi / naujausi projektai:

Švyturio Ekstra: pakuočių ir vizualinio identiteto atnaujinimas

Aldaris (LV): pakuočių atnaujinimas

Laba aviža (LT), Auza Laba (LV), OatFit (EE): skėtinio avižinių duonų vizualinio identiteto ir pakuočių sukūrimas

Ecodenta: pakuočių ir vizualinio identiteto atnaujinimas

Dr. Feliksas Miliutis
Dr. Feliksas Miliutis
Advokatų kontoros „Glimstedt“ advokatas

Dr. Feliksas Miliutis yra konkurencijos teisės ekspertas, konsultuojantis viešojo ir privataus sektorių klientus distribucijos, komercinio agentavimo ir kitų komercinių susitarimų klausimais.

Cate Trotter
Cate Trotter
Viena iš Top 20 pasaulinių RETAIL įtakos formuotojų, „Insider Trends“ tendencijų prognozuotoja, futuristė

Cate dirba su tokiomis kompanijomis kaip Chanel, Marks & Spencer, Swarovski, Samsung, Jaguar Land Rover, Mercedes, Nike, Lego, Johnson& Johnson ir kiti.

LinkedIn Cate Trotter įvardino viena iš 15 labiausiai klausomiausių profesionalų Jungtinėje Karalystėje. Įtakingiausių pasaulyje RETAIL profesionalų sąraše ji užėmė 26-tą vietą, Europoje ji įvairdijama kaip viena TOP 20 prekybos sektoriaus tendencijų prognozuotojų. 

Cyril Jamelot
Cyril Jamelot
„Strategic Marketing & Storytelling“ vykdantysis direktorius

Daiva Bučkonytė
Daiva Bučkonytė
„Nielsen“ verslo plėtros ir įžvalgų vadovė Baltijos šalims

Rimantas Perveneckas
Rimantas Perveneckas
„Aprangos“ grupės vadovas

Dalius Trumpa
Dalius Trumpa
„Rokiškio sūrio“ direktorius

Vaida Ribinskaitė
Vaida Ribinskaitė
Viena iš „Son de Flor“ ir „Matilda Knows“ įkūrėjų

Ali Gadžijevas
Ali Gadžijevas
„Ali šokoladinės“ įkūrėjas ir konditeris

Nicolas Fogola
Nicolas Fogola
„Decathlon Lietuvos” direktorius

Birutė Nastaravičiūtė
Birutė Nastaravičiūtė
„You&Oil“ įkūrėja ir CEO

You&Oil rinkoje yra 6 metus. Eksportą pradėjome prieš 4 metus. Eksportuojame į 20 šalių (Japonija, Vokietija, UK, Suomija, Danija, Prancūzija, Taivanas, Kinija, HonKongas, Pietų Korėja, Brazilija, JAV ir t.t ).

Dirbame per distributorius.

Didesni mažmeniniai tinklai – Japonija :Biople by Cosmekitche; Vokietija: Alnatura; UK: Planet Organic, Whole Foods ( būsime kitą mėnesį ).

Didelis tarpautinis eshopas: ZALANDO.de

Lietuvos rinka: Biosala, Douglas, Pegasas, KIDS ZONE, BABY CITY.

Tatjana Rudienė
Tatjana Rudienė
„Ids Borjomi Europe“ marketingo vadovė

Vytautas Siaurusaitis
Vytautas Siaurusaitis
„Kesko Senukai Lithuania“ mažmeninės prekybos direktorius

Mantas Titas Urbonas
Mantas Titas Urbonas
„Sarkozy“ įkūrėjas, sidro ir kalvadoso ekspertas

Domantas Uzalis
Domantas Uzalis
„Chocolate Naive“ generalinis direktorius

Kristina Meidė
Kristina Meidė
Prekybos tinklo „Maxima“ generalinė direktorė

Mantas Kidykas
Mantas Kidykas
„Mangų mango“ marketingo vadovas

Valdas Lopeta
Valdas Lopeta
„Lidl Lietuvos“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas

Evaldas Budvilaitis
Evaldas Budvilaitis
„Neto Baltic“ valdybos pirmininkas

Vladas Korsakovas
Vladas Korsakovas
„Sportland“ valdybos pirmininkas

Diskusija
Diskusija

Andrius Mikalauskas
Andrius Mikalauskas
„Barboros“ direktorius

Diskusija2
Diskusija2

Dainius Liulys
Dainius Liulys
Pigu.lt generalinis direktorius

Ernestas Vasiliauskas
Ernestas Vasiliauskas
„Geros dovanos” generalinis direktorius

Dovydas Pauliukonis
Dovydas Pauliukonis
„BALTO trader“ direktorius (prekės ženklai „knygos.lt“ ir „ZOOMBOOK“)

Lina Preikšienė
Lina Preikšienė
„Grand Partners“ vyr. konsultantė

Aušra Vengalienė
Aušra Vengalienė
„Poldma“ (prekės ženklas „Denim Dream“) projektų vadovė

Neringa Ambraziūnienė
Neringa Ambraziūnienė
Prekybos centro „Rimi“ direktorė

Laimonas Bazilius
Laimonas Bazilius
„Kotryna Group“ CEO

Sergei Makedonski
Sergei Makedonski
„Forrester Research“ NVS ir Rytų Europos regiono direktorius

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva