Gegužės 24 d.1.1 Will we shop tomorrow? Best practices from around the world Klaus Striebich
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.2 Spėti nenuspėjamais laikais: sėkmingi esame tik kartu. Mantas Kuncaitis
Andrius Mikalauskas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.3 Prekybos technologijų inovacijos: išpažintis Andrius Kalašinskas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.4 DISKUSIJA. Vardas kaip brand‘as: kada ir kodėl (ne)verta rinktis Liucija Zubrutė
Petras Narbutas
Beata Nicholson
Robertas Kalinkinas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.5 Tiltas skaitmeniniam klientui tarp fizinio ir virtualaus verslo. Ar reikalingas? Kaip jį nutiesti? Jurgis Gylys
Michailas Traubas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.6 Misija „KLIENTAS“: penki viename sėkmingai e-prekybai Rasa Pečiulaitė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.7 Kodėl grąžiname daugiau nei parduodame? Tarptautinių siuntų potencialas ir ribos Simonas Bielskis
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.8 Ar darbo grafikas gali būti naudojamas kaip priemonė skatinti darbuotojus? Dmitrij Dolgov
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.9 Pirkėjų elgsena. Kam išleidžiame pinigus? Romas Čereška
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.10 DISKUSIJA. Prekybos centrai ir jų nuomininkai. Strateginiai žingsniai Dr. Lina Volodzkienė
Guido Pärnits
Birutė Kalanovaitė
Dominykas Mertinas
Dovydas Juškys
Juras Vėželis
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.11 How to build a successful community and ideology that helps customers in their business? Miko Tasa
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.12 DISKUSIJA. Lietuva, Latvija, Estija: vieno recepto visur nepakaks Giedrė Bielskytė
Rimantas Perveneckas
Remigijus Štaras
Juras Vėželis
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.13 Prekinių ženklų integracija į žaidimus Simonas Stūrys
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.14 DISKUSIJA. Pardavimo kanalai. Ką renkasi klientai? Giedrė Bielskytė
Eglė Vaitiekūnaitė-Šiuškienė
Andrius Kurganovas
Lena Sokolovska
Meda Jonaitytė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.15 Kaip sutelkti visus judėti ta pačia kryptimi? Miglė Rudminė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.16 DISKUSIJA. Tvarumas mažmeninėje prekyboje. Praktiniai pavyzdžiai Audronė Alijošiutė-Paulauskienė
Eglė Vaitiekūnaitė-Šiuškienė
Andrius Kurganovas
Arnas Bebrauskas
Indrė Barauskienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.17 Kaip mes įsitvirtinome UK rinkoje? Vytautas Oleškevičius
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
Gegužės 25 d.1.18 How to grow your sales online? OR Double your online sales with these tips Lina Gallagher
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.19 Kaip nesustoti augti po pandemijos: BARBOROS sprendimas Andrius Ladauskas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.20 Plėtra užsienio rinkose: NPS, EBIT ir augimo balansas Pijus Makarevičius
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.21 Unikali e-komercijos vartotojo patirtis - nuodai ar sprendimas? Andrius Grigorjevas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.22 Quarantine is over, what is next? Donatas Gudelis
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.23 POPPRI.com - kai sulaukęs 10 metų nusprendi (nebe)klausyti tėčio Marius Jackūnas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.24 Kodėl pirkėjai myli „marketplac‘us“? Raimondas Žilėnas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.25 Kaip globalios pardavimų platformos gali padėti Jūsų verslui augti Aivaras Milašauskas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.26 Ecommerce Marketing Trends & How They Impact Your Email Marketing Strategy Greg Zakowicz
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą