Will we shop tomorrow? Best practices from around the world
Pranešimas anglų kalba
Klaus Striebich / “RaRE Advise” founder and expert for Retail with an international approach
09.45–10.10
Spėti nenuspėjamais laikais: sėkmingi esame tik kartu.
Mantas Kuncaitis, „Maxima grupė“ generalinis direktorius
Andrius Mikalauskas, „Barborą“ valdančios „Radas“ valdybos pirmininkas
Pranešėjai
10.10–10.35
Prekybos technologijų inovacijos: išpažintis
Kaip sukurti geresnę apsipirkimo patirtį, efektyvesnį parduotuvės procesą ir taip gauti konkurencinį pranašumą rinkoje. Visgi netrūksta atvejų, kai lūkestis ir rezultatas prasilenkia, inovacijos neatsiperka. Kodėl?
Velnias slypi detalėse
Andrius Kalašinskas / „StrongPoint“ pirkimo technologijų konsultantas
10.35–10.55 Kavos pertrauka
10.55–11.25
Diskusija
DISKUSIJA. Vardas kaip brand‘as: kada ir kodėl (ne)verta rinktis
Moderuoja:
Liucija Zubrutė „Verslo žinių“ portalo redaktorė
Diskusijos dalyviai:
Petras Narbutas „Narbutas International“ vadovas
Beata Nicholson, „Beatos virtuvė“ prekės ženklo kūrėja
Robertas Kalinkinas, Dizaineris, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas
Pranešėjai
11.25–11.50
Tiltas skaitmeniniam klientui tarp fizinio ir virtualaus verslo. Ar reikalingas? Kaip jį nutiesti?
Jurgis Gylys, daugiakanalės prekybos ekspertas ir verslo skaitmenizavimo konsultantas
Michailas Traubas, „NRD Companies“ sprendimų vadovas, skaitmenizacijos ekspertas
Pranešėjai
11.50–12.15
Misija „KLIENTAS“: penki viename sėkmingai e-prekybai
Rasa Pečiulaitė / „SBA Urban“ nekilnojamojo turto plėtros vadovė
12.15–12.40
Kodėl grąžiname daugiau nei parduodame? Tarptautinių siuntų potencialas ir ribos
Simonas Bielskis / „Omniva LT“ generalinis direktorius
12.40–13.05
Ar darbo grafikas gali būti naudojamas kaip priemonė skatinti darbuotojus?
Koks grafikas motyvuoja darbuotojus?
Ar galima skatinti gerą darbą ne-darbu?
Ar darbuotojo poreikiai darbo grafikui ar suplanuoto darbo krūvio padengimas?
Dmitrij Dolgov / „Workofo“ Baltijos šalių ir rytų Europos operacijų vadovas
„POPPRI“ internetinių mados aukcionų tinklapio projekto vadovas
Marius Jackūnas
„POPPRI“ internetinių mados aukcionų tinklapio projekto vadovas
Aivaras Milašauskas
Pirmosios Lietuviškos eBay paskyrų valdymo agentūros "GloberTop" įkūrėjas
Dr. Lina Volodzkienė
„Baltic Red“ verslo vystymo skyriaus vadovė
Giedrė Bielskytė
Komunikacijos konsultantė
Prekybos centrai ir jų nuomininkai. Strateginiai žingsniai
Vardas kaip brand‘as: kada ir kodėl (ne)verta rinktis
Pardavimo kanalai. Ką renkasi klientai?
Lietuva, Latvija, Estija: vieno recepto visur nepakaks
Raimondas Žilėnas
„Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovas
Artūras Urbonavičius
„Retail Zoom Baltics“ vadovas
Artūras Urbonavičius „Retail Zoom Baltics“ vadovas
Indrė Barauskienė
advokatų kontoros „TGS Baltic“ asocijuotoji partnerė
Laura Bielskė
įmonės „Budinti komunikacija“ vadovė
Laura Bielskė, įmonės „Budinti komunikacija“ vadovė
Liucija Zubrutė
„Verslo žinių“ portalo redaktorė
Liucija Zubrutė „Verslo žinių“ portalo redaktorė
Tiltas skaitmeniniam klientui tarp fizinio ir virtualaus verslo. Ar reikalingas? Kaip jį nutiesti?
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.