Anketa

Dalyvio apklausa

Dėkojame, kad dalyvavote šioje konferencijoje, ir kviečiame pasidalinti nuomone apie renginį, jo organizavimo kokybę ir pageidavimais kitiems renginiams.

1. Kaip Jūs vertinate renginio pranešimų turinį?

1.1. The product conundrum. Slay, stay, play, or innovate?
Aastha Yadav
Pasižymėkite, ką šiame pranešime ar diskusijoje išgirdote naudingo. Pasižymėtas mintis galėsite atsisiųsti.
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.2. C lygio vadovų lūkesčiai produktų vadovams
Evaldas Urbonas
Juras Juršėnas
Aleksandras Nelkinas
Pasižymėkite, ką šiame pranešime ar diskusijoje išgirdote naudingo. Pasižymėtas mintis galėsite atsisiųsti.
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.3. Kurti ar nekurti? Kaip įsivertinti, ar rinkai yra reikalingas naujas Jūsų produktas? „Saily“ atvejo analizė
Vykintas Maknickas
Pasižymėkite, ką šiame pranešime ar diskusijoje išgirdote naudingo. Pasižymėtas mintis galėsite atsisiųsti.
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.4. Dirbtinio intelekto integravimo į produktus privalumai ir iššūkiai
Antanas Bakšys
Martynas Kairys
Vykintas Glodenis
Pasižymėkite, ką šiame pranešime ar diskusijoje išgirdote naudingo. Pasižymėtas mintis galėsite atsisiųsti.
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.5. Kaip produkto rizikas paversti pranašumu?
Vaidas Adomauskas
Pasižymėkite, ką šiame pranešime ar diskusijoje išgirdote naudingo. Pasižymėtas mintis galėsite atsisiųsti.
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.6. Efektyvios ir autonominės produkto komandos įgalinimas. „Omnisend“ patirtys
Žilvinas Lešinskas
Pasižymėkite, ką šiame pranešime ar diskusijoje išgirdote naudingo. Pasižymėtas mintis galėsite atsisiųsti.
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.7. Kaip vadovauti komandai nebūnant jos vadovu?
Evaldas Salkauskas
Gabrielė Sinkevičiūtė
Arnas Levickas
Pasižymėkite, ką šiame pranešime ar diskusijoje išgirdote naudingo. Pasižymėtas mintis galėsite atsisiųsti.
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.8. Complexity of building simple products. The case study of “Printful”
Niks Evalds
Pasižymėkite, ką šiame pranešime ar diskusijoje išgirdote naudingo. Pasižymėtas mintis galėsite atsisiųsti.
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.9. Dekonstruojame produkto augimą. Kaip atrasti teisingus signalus?
Tomas Kozlovskis
Pasižymėkite, ką šiame pranešime ar diskusijoje išgirdote naudingo. Pasižymėtas mintis galėsite atsisiųsti.
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.10. Balanced portfolios. Applying investment philosophies to product management
Milly Botes
Pasižymėkite, ką šiame pranešime ar diskusijoje išgirdote naudingo. Pasižymėtas mintis galėsite atsisiųsti.
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.11. Klientų atsiliepimai. Kaip rinkti, sisteminti ir efektyviai panaudoti produkto plėtrai?
Roberta Pukė
Pasižymėkite, ką šiame pranešime ar diskusijoje išgirdote naudingo. Pasižymėtas mintis galėsite atsisiųsti.
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.12. Customer centricity. Is it damaging your product?
Evie Brockwell
Pasižymėkite, ką šiame pranešime ar diskusijoje išgirdote naudingo. Pasižymėtas mintis galėsite atsisiųsti.
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą

2. Kiek tikėtina, kad mūsų renginį rekomenduosite draugui (-ei) / kolegai (-ei)?

svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą

3. Jūsų pasiūlymai organizatoriams:

Būtina užpildyti šį laukelį
Patikrinkite ar užpildėte raudonai pažymėtus laukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus