Rugsėjo 12 d.
LITEXPO, Laisvės pr. 5, Vilnius

Rezervuokite vietą, užsakymą galėsite atšaukti net iki 2020.08.03

Patirtimi, atradimais ir įžvalgomis dalinsis išskirtinai sėkmingus produktus sukūrę ir išvystę profesionalai


  • Produkto strategija ir veiksmų planas: ar lygu verslo tikslams?
  • Kaip suprasti savo vartotoją? Į vartotoją orientuotas dizainas ir vartotojo patirtis.
  • Kada sėkmingam produktui būtinas duomenimis pagrįstas sprendimų priėmimas?
  • Geriausios produkto rinkai pritaikymo praktikos.
  • Suinteresuotųjų šalių lūkesčių valdymas ir efektyvus komunikavimas daugiafunkcinėse komandose.
  • Naujų technologijų ir besikeičiančių tendencijų poveikis produktų valdymui

Pranešėjai

How to know when to use which framework, method or tool to improve a product strategy

Klaus-Peter Frahm, „Field.so“ bendrakūrėjis ir generalinis direktorius, „productfield.com“ bendrakūrėjis, knygos „The Product Field Reference Guide“ bendraautorius

Klaus-Peter Frahm

The Unicorn's Playbook: Empowering Innovation in the Baltics

Almonzer Eskandar
Almonzer Eskandar

Estų vienaragio „Pipedrive“ grupės produktų vadovas

Inge Prangel
Inge Prangel

Estų vienaragio „Wise“ produkto vadovė

Niks Evalds
Niks Evalds

Latvių vienaragio „Printful“ produkto vadovas 

Dominyka Ragauskaitė
Dominyka Ragauskaitė

Lietuvių vienaragio „Vinted“ produktų valdymo direktorė

Karolis Arbačiauskas
Karolis Arbačiauskas

Lietuvių vienaragio „Nord Security“ produktų vystymo departamento vadovas

Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas

„Synthesis Consulting Group“ partneris

Dainius Kniukšta

Kaip kurti pasitikėjimą užtikrinančius DI produktus?

Dainius Kniukšta, „Forecast“ dirbtinio intelekto produktų vadovas

Produktu paremta augimo strategija B2B SaaS rinkoje

Vytautas Savickas, „Smartproxy.com“ vadovas

Vytautas Savickas

Unlocking Efficiency and Alignment: Communication, Milestones, Dependencies

Tomas Petras Rupšys
Tomas Petras Rupšys

„Wix Loyalty“ ir „Wix Members Area“ grupių vadovas

Mario Bañares Colastra
Mario Bañares Colastra

„Wix Forms“ ir „Wix Blog“ grupių vadovas

Tomas Kazlauskas

Duomenimis pagrįstas sprendimų priėmimas: raktas į sėkmingą produkto kūrimą

Tomas Kazlauskas, „Surfshark“ verslo analitikos departamento vadovas

Ateities tendencijos ir prognozių kūrimas: kaip kurti inovacijas pokyčių akivaizdoje

Justina Klyvienė, „Future Leadership“ inovacijų laboratorijos įkūrėja ir vadovaujanti partnerė, Inovacijų akademijos įkūrėja

Justina Klyvienė
Justas Kriukas

Klientų „užgrobti“ produktai. Produkto ir rinkos atitikimas kelionėje į dideles rinkas

Justas Kriukas, „Omnisend“ bendrakūrėjis, ilgametis produkto vadovas, produkto vadybos konsultantas

 

Kada produktas pasiruošęs išvysti dienos šviesą?

Ieva Lapinskienė, „carVertical“ produkto vadovė

Ieva Lapinskienė
Justas Petronis

Permąstant produkto planavimą: nuo pažadų naujoms funkcijoms iki vartotojo patirties kelionių

Justas Petronis, „TheyDo“ vyresnysis produkto vadovas

Šauni produkto komanda vos per 15 minučių

Rūta Šeškauskaitė, „TransferGo“ platformos produkto direktorė

Rūta Šeškauskaitė
Rimantas Benetis

Kaip rasti balansą tarp verslo poreikių ir techninės brandos

Rimantas Benetis, „Devbridge” (priklausančios kompanijai „Cognizant”) technologijų direktorius

Naujų B2B produktų kūrimas: nuo idėjos, iki sukūrimo ir pirmų pardavimų

Rimantas Varanavičius, „Trimble Inc.“ vyresnysis produktų vadovas

Rimantas Varanavičius
Deimantė Gutauskaitė

Konferencijos moderatorė

Deimantė Gutauskaitė, „kevin.“ produkto vadovė

Atsisiųsti medžiagą

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus