Spalio 30 d.
Vilnius

Rezervuokite vietą, užsakymą galėsite atšaukti net iki 2020.08.03

wave dots

Patirtimi, atradimais ir įžvalgomis dalinsis išskirtinai sėkmingus produktus sukūrę ir išvystę profesionalai


  • AI įtaka produktų kūrimui ir vartotojų elgsenai
  • Klientų grįžtamasis ryšys: kaip jį rinkti, suprasti ir naudoti sprendimams
  • Produktų vertės pasiūlymas: kodėl vartotojai turėtų rinktis tavo produktą?
  • AI native ir AI transformuojamos įmonės: kultūriniai ir praktiniai skirtumai
  • Produktų vadovo vaidmuo nuolat besikeičiančiame pasaulyje
  • Strateginis mąstymas produktų vadovams
  • Kaip technologiniai pokyčiai keičia produktų vystymo strategijas

Organizuoja

Lead partner

Partneris

logo

Pranešėjai

Product pivots: how culture changes everything

Evie Brockwell, produktų kūrimo ekspertė ir konsultantė, tinklalaidės „Product Confidential: The reality of PM life!“ kūrėja, ilgametė „Booking.com“ produktų grupės vadovė

Evie Brockwell
Chris Compston

The Art of Maximising Performance and Impact

Chris Compston, chriscompston.com įkūrėjas, konsultantas

Ką reiškia būti produktų vadovu pasaulyje, kuris nesiliauja keistis?

Tomas Rupšys
Tomas Rupšys

„Wix“ grupės vadovas

Tomas Meižys
Tomas Meižys

Produktų vadovas, antrepreneris, „ex-Flanco“ įkūrėjas

Marija Serbintaitė
Marija Serbintaitė

„CodeAcademy“ karjeros centro vadovė ir karjeros edukatorė

AI be FOMO: strategija prieš instinktą 

Mikas Stankevičius, „Nexos.ai“ produkto savininkas

Mikas Stankevičius
Rokas Jurkėnas

Nuo idėjos iki produkto: procesas, užgrūdintas 100+ paleidimų

Rokas Jurkėnas, „Idea Link“ įkūrėjas ir vadovas

Kaip produkto komandos gali sistemingai rinkti ir naudoti klientų grįžtąmąjį ryšį?

Jaunius Danielius, „Kesko Senukai Digital“ komercijos vadovas

Jaunius Danielius

Strateginė diskusija: AI native ir AI transformuojamos įmonės: praktikos ir iššūkiai šiandien

Žilvinas Lešinskas
Žilvinas Lešinskas

„Omnisend“ produktų vystymo vadovas

Arnas Levickas
Arnas Levickas

„Vinted“ produktų grupės vadovas

Vytautas Jakštys

Kaip AI keičia vartotojų įpročius ir kaip tai formuoja produkto kūrimą ir plėtrą?

Vytautas Jakštys, „Omnisend“ produkto direktorius

Kodėl vartotojai turėtų naudoti tavo produktą? 

Justas Pukys, „Surfshark“ vyresnysis produkto vadovas

Justas Pukys

*Pranešėjų sąrašas pildomas

Dalyvio mokestis pirmiesiems užsiregistravusiems

168 Eur

+ PVM Įprasta kaina 280 Eur
Ši kaina galioja iki liepos 14 dienos

Dalyvio mokestis pirmiesiems užsiregistravusiems, kai registruojasi 3 ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės

153 Eur

+ PVM Įprasta kaina 280 Eur
Ši kaina galioja iki liepos 14 dienos

Organizacijos bilietas iki 10 vienos įmonės dalyvių

1362 Eur

+ PVM Įprasta kaina 2800 Eur
Ši kaina galioja iki liepos 14 dienos

Jei ketinate registruoti daugiau nei 20 dalyvių iš tos pačios įmonės, teiraukitės specialaus pasiūlymo pas Ramunę Žvirblytę, [email protected] / +370 5 250 71 69

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus