Password 2026 rinkodaros efektyvumo konkursas
Kaip ir kasmet, „Verslo žinios“ organizuoja efektyviausių rinkodaros kampanijų konkursą PASSWORD, kuriame varžosi rinkodaros ir komunikacijos sprendimai. PASSWORD sujungia rinkodaros sprendimus ir organizacijos verslo rezultatus į bendrą efektyvumo kriterijų.
Paraiškos priimamos el.paštu [email protected] iki 2026 m. vasario 12 d. 17 val.
Paraiškų teikėjai:
► EFEKTYVIAUSIA ĮVAIZDINĖ RINKODAROS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 50.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 50.000 EUR+PVM)
► EFEKTYVIAUSIA PRODUKTŲ / PASLAUGŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 50.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 50.000 EUR+PVM)
► EFEKTYVIAUSIA PREKĖS ŽENKLO ATNAUJINIMO RINKODAROS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 50.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 50.000 EUR+PVM)
► EFEKTYVIAUSIA PARDAVIMŲ SKATINIMO RINKODAROS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 50.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 50.000 EUR+PVM)
► EFEKTYVIAUSIA VIEŠOJO SEKTORIAUS KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 50.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 50.000 EUR+PVM)
Pagrindiniai vertinimo kriterijai:
Komisija:

Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ rinkodaros vadovė

Rūta Gaudiešienė, „Civitta“ partnerė

Gediminas Užkuraitis, „Synthesis Consulting Group“ vadovas

Lineta Ramonienė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, „CRC Projects“ vadovaujanti partnerė

Vaida Jurkonienė, „Telia Lietuva“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovė

Paulius Pocius, „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas
Konkurso finalas ir nugalėtojų apdovanojimai įvyks metinės reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijos PASSWORD metu, 2026 m. balandžio 2 d.