Password 2024 rinkodaros efektyvumo konkursas
Kaip ir kasmet, „Verslo žinios“ organizuoja efektyviausių rinkodaros kampanijų konkursą PASSWORD, kuriame varžosi rinkodaros ir komunikacijos sprendimai. PASSWORD sujungia rinkodaros sprendimus ir organizacijos verslo rezultatus į bendrą efektyvumo kriterijų.
Paraiškos priimamos iki 2024 m. kovo 15 d. 17 val.
Paraiškų teikėjai:
► EFEKTYVIAUSIA ĮVAIZDINĖ RINKODAROS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
► EFEKTYVIAUSIA PRODUKTŲ / PASLAUGŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
► EFEKTYVIAUSIA PREKĖS ŽENKLO ATNAUJINIMO RINKODAROS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
► EFEKTYVIAUSIA PARDAVIMŲ SKATINIMO RINKODAROS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
► EFEKTYVIAUSIA VIEŠOJO SEKTORIAUS KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
Pagrindiniai vertinimo kriterijai:
Komisija:
Kristina Mažeikytė, „Lidl“ rinkodaros vadovė
Paulius Senūta, „Not Perfect Network“ vadovas
Mantas Velykis, LRT rinkodaros skyriaus vadovas
Linas Migonis, kūrybos vadovas, „Fabula Rud Pedersen Group“ partneris
Giedrė Vilkė, Metų CMO 23', e-komercijos ekspertė, viena iš 8 stipriausių Europos rinkodaros profesionalų
Dominykas Maisiejus, „Red Bull Media House“ motosporto komunikacijos vadovas
Jolanta Pupkevičienė, „Clinic 212“ vadovė
Saulius Šukaitis, „Dentsu X“ vadovas
Konkurso finalas ir nugalėtojų apdovanojimai įvyks metinės reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijos PASSWORD metu, 2024 m. gegužės 7 d.