Password 2025 rinkodaros efektyvumo konkursas
Kaip ir kasmet, „Verslo žinios“ organizuoja efektyviausių rinkodaros kampanijų konkursą PASSWORD, kuriame varžosi rinkodaros ir komunikacijos sprendimai. PASSWORD sujungia rinkodaros sprendimus ir organizacijos verslo rezultatus į bendrą efektyvumo kriterijų.
Paraiškos priimamos el.paštu [email protected] iki 2025 m. vasario 20 d. 17 val.
Paraiškų teikėjai:
► EFEKTYVIAUSIA ĮVAIZDINĖ RINKODAROS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
► EFEKTYVIAUSIA PRODUKTŲ / PASLAUGŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
► EFEKTYVIAUSIA PREKĖS ŽENKLO ATNAUJINIMO RINKODAROS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
► EFEKTYVIAUSIA PARDAVIMŲ SKATINIMO RINKODAROS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
► EFEKTYVIAUSIA VIEŠOJO SEKTORIAUS KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA
Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
Pagrindiniai vertinimo kriterijai:
Komisija:
Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ marketingo vadovas
Saulius Šukaitis, „Dentsu X“ direktorius
Dovilė Dovidavičiūtė, „Sons & Daughters“ vadovė
Ąžuolas Zubkonis, SWEDBANK pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius
Linas Paulikas, „Vinted“ medijos direktorius Europai
Evaldas Mockus, „Omnisend“ rinkodaros departamento vadovas
Linas Migonis, „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybos vadovas ir partneris
Konkurso finalas ir nugalėtojų apdovanojimai įvyks metinės reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijos PASSWORD metu, 2025 m. kovo 27 d.