Spalio 17 d.

„Vilnius Grand Resort“ Ežeraičių g. 2, Vilnius

6 kartą vyksiančioje Klientų patirties valdymo konferencijoje šios srities profesionalai ir sektorių lyderiai dalinsis ir diskutuos apie tai:

  • Kokias strategijas ir taktikas rengia 2025-iesiems
  • Kaip keičiasi klientų elgsena, kaip šiuos pokyčius analizuoti ir atliepti
  • Kaip po pasaulį išsibarsčiusių klientų patirtis valdo vienaragiai
  • Kaip pasitelkti skaitmeninius įrankius klientų patirties valdyme
Atsisiųsti medžiagą

Pranešėjai

4 pamokos, kaip optimizuojant klientų aptarnavimą su dideliais kalbos modeliais nepasidaryti didelės bėdos

Darius Dagys, „Tesonet“ priklausančio IT produktų klientų aptarnavimo centro „Cyber Care“ verslo plėtros ir „AI Labs“ vadovas

Darius Dagys
Daiva Buckonytė

Kaip sukurti pasitikėjimu grįstą klientų patirtį?

Daiva Buckonytė, „Gjensidige“ klientų patirties vadovė Baltijos šalims

Ar galima sukurti mobilią aplikaciją, kurią mėgtų 1,5 mln klientų?

Mantas Palaima, „Danske Bank“ vyriausiasis UX dizaineris 

Mantas Palaima
Diskusija

CX playbook from unicorns

Max Osichka
Max Osichka

Naujausio Lietuvos vienaragio „Flo Health“ vyresnysis produkto dizaineris

Dans Rozentāls
Dans Rozentāls

Latvių vienaragio „Printful“ klientų sėkmės komandos vadovas

Viktorija Mažūnė
Viktorija Mažūnė

„ConnectPay“ klientų patirties vadovė, bei klientų patirties valdymo profesionalų asociacijos „Towards Customer“ viena iš įkūrėjų

Mariia Lukash
Mariia Lukash

„Revolut“ plėtros vadovė Vidurio ir Rytų Europai

Indrė Vėlavičiūtė

Mados ir emocijų sinergija: kaip viršijame klientų lūkesčius

Indrė Vėlavičiūtė, tvaraus lietuvių mados prekės ženklo „The Knotty Ones“ e-komercijos vadovė

Customer Experience Excellence in Financial Services: Customer-Centric Approach

Antti Mettiäinen, didžiausios Suomijos finansinių paslaugų grupės „OP Financial Group“ vidutinio dydžio įmonių ir institucinių klientų vadovas

Antti Mettiäinen
Diskusija

Sektorių lyderių planai CX srityje

Pavel Ladziato
Pavel Ladziato

„Swedbank“ Lietuvoje privačių klientų tarnybos vadovas, valdybos narys

Tautvydas Paliulis
Tautvydas Paliulis

„Regitros“ paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktorius

Modesta Gusarovienė
Modesta Gusarovienė

„LTG Link“ verslo vystymo ir rinkodaros vadovė

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė

„Companial“ partnerių patirties vadovė, bei klientų patirties valdymo profesionalų asociacijos „Towards Customer“ viena iš įkūrėjų

Laurynas Boguševičius

Klientų aptarnavimo klaidų ABC

Laurynas Boguševičius, „Deals On Home“ vadovas, vienas iš „Deals on Wheels“ įkūrėjų

Nuo vienintelio – į laisvą rinką: klientų patirties valdymo receptai

Andrius Kavaliauskas, „Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovas

Andrius Kavaliauskas
Darius Jokubas

Kaip pasikeistų mūsų klientų patirties valdymas, jei pasamdytume Aristotelį?

Darius Jokubas, „TMD partners“ vyr. konsultantas, įtaigaus idėjų pardavimo lektorius ir komunikacijos srities ekspertas

Diskusija

Klientų elgsenos pokyčiai 2024

Simonas Gudelis
Simonas Gudelis

Viešbučio PACAI maisto ir gėrimų direktorius

Gustavas Jankauskas
Gustavas Jankauskas

Nišinės parfumerijos butiko „Odore d’amore“ vadovas ir odontologijos klinikos „Šypsenos akademija“ bendraturtis, investuotojas 

Ieva Juzėnaitė
Ieva Juzėnaitė

Produktų vadovė, atsakinga už du produktus, šiuo metu priklausančius „Surfshark“ įmonei: „Incogni“ ir „Ironwall“ 

Giedrė Vilkė
Giedrė Vilkė

Elektroninės prekybos ekspertė, Metų CMO 23'

Ar klientas visada neteisus?

Paulius Senūta, kūrybinės agentūros „Not Perfect Network“ vadovas

Paulius Senūta
Aida Rafanavičė

Konferencijos moderatorė

Aida Rafanavičė, „TMD Partners“ partnerė, aktyvaus asmeninio pardavimo ir derybų ekspertė, pardavimų komandos vadovė

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus