Rugsėjo 18 d.

„Vilnius Grand Resort“ Ežeraičių g. 2, Vilnius

Septintoji Klientų patirties valdymo konferencija grįžta su realiomis istorijomis, drąsiais sprendimais ir sektorių lyderiais, kurie savo klientus laiko ne statistika, o strategijos centru. Nuo šilumos tiekimo iki mažmeninės prekybos – šiemet kalbame apie patirtis, kurios keičia požiūrį ir rezultatus.

Temos:

  • Ką iš tiesų reiškia „būti arčiau kliento“ skirtinguose sektoriuose: sužinokite, kokias strategijas naudoja sektorių lyderiai;
  • Dirbtinis intelektas 2.0 – CX pasaulis po pirmosios euforijos bangos;
  • Kaip sugrįžti į augimo kelią pasitelkiant klientą – pigu.lt atvejis;
  • Sprendimų priėmimo anatomija;
  • Klientų valdyba: kai klientas tampa pokyčių iniciatoriumi.
Atsisiųsti medžiagą

Pranešėjai

Įrankiai nauji, žmonės tie patys

Miglė Andriulionytė, „Telia Lietuva“ tyrimų ir įžvalgų vadovė

Miglė Andriulionytė
Dominykas Punis

Vartotojų pretenzijų valdymas pasitelkiant robotus ir dirbtinį intelektą

Dominykas Punis, „Vinted“ produkto vadovas

Diskusija

Dirbtinis intelektas 2.0 – CX pasaulis po pirmosios euforijos bangos

Ričardas Kudirka
Ričardas Kudirka

„Hostinger“ dirbtinio intelekto asistento produkto vadovas

Alius Kveinys
Alius Kveinys

„Vinted“ produktų dizaino vadovas

Viktorija Mažūnė
Viktorija Mažūnė

„ConnectPay“ klientų patirties vadovė, bei klientų patirties valdymo profesionalų asociacijos „Towards Customer“ viena iš įkūrėjų

Kasparas Toliušis
Kasparas Toliušis

„Omnisend” vartotojų patirties vadovas

Klientų valdyba: kai klientas tampa pokyčių iniciatoriumi

Gintarė Kitovė, IKI komunikacijos vadovė

Gintarė Kitovė
Gerimantas Bakanas

220 tūkstančių santykių. Kaip kuriame vertę kiekvienam klientui

Gerimantas Bakanas, „Gijos“ vadovas (buvę Vilniaus šilumos tinklai)

Diskusija

Klientų lūkesčiai keičiasi. Ar keičiasi sektoriai?

Andrius Kavaliauskas
Andrius Kavaliauskas

„Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovas

Rasa Rumbauskaitė
Rasa Rumbauskaitė

„Camelia“ vaistinių tinklo marketingo direktorė

Skirmantas Ketvirtis
Skirmantas Ketvirtis

„GF bankas“ pardavimų departamento direktorius

Jonas Liugaila
Jonas Liugaila

Tyrimų ir dizaino agentūros „The Critical“ partneris ir dizaino strategas

Viktė Matulaitytė - Lisauskienė
Viktė Matulaitytė - Lisauskienė

BITĖS Klientų patirties komandos vadovė

Klientas visada teisus? Kiek kainuoja ginčai su klientu?

Domas Jakutis
Domas Jakutis

„Lonas Group“ vykdantysis direktorius ir „Lonas“ direktorius

Rosita Norkevičiūtė – Auglė
Rosita Norkevičiūtė – Auglė

„LONAS“ direktoriaus pavaduotoja

Turbulencijas palikime ore

Nerilė Mažeikienė, Lietuvos oro uostų keleivių patirties ir skaitmeninimo skyriaus vadovė

Nerilė Mažeikienė
Edita Janušienė

Kaip sukurti pasitikėjimo, įsitraukimo ir pokyčių kultūrą?

Edita Janušienė, Valstybinės mokesčių inspekcijos vadovė

Pokalbis

Atgal į viršūnę per klientą: kelias, kuris iš naujo kuria „pigu.lt“ vertę

Dainius Liulys
Dainius Liulys

Prekybos platformos „pigu.lt“ bendrasteigėjas, akcininkas ir vadovas

Rūta Vizbarienė
Rūta Vizbarienė

„Verslo žinių“ žurnalistė

Klientų pasirinkimų autopilotas: ką elgsenos mokslai sako apie sprendimus?

Emilija Antanavičiūtė, doktorantė, vartotojų elgsenos ir rinkodaros specialistė

Emilija Antanavičiūtė
Dovilė Končak

Konferencijos moderatorė

Dovilė Končak, „bsolution“ verslo architektė ir tvaraus augimo strategė

*Pranešėjų sąrašas pildomas

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus