• „Agentūra“ įmonėje
    vs.
    partnerystė su agentūromis

    Vilnius
    Sausio 24 d. 10:00-13:00

Iš milžinišką darbo su agentūromis patirtį sukaupusių profesionalų išgirsite:

  • Ką pasirinkti - agentūrą ar įmonės vidinius resursus?
  • Kada verta kurti rinkodaros paslaugų centrą įmonės viduje? Kaip jis bendradarbiauja su išorinėmis reklamos agentūromis?
  • Kaip pasiekti sėkmingą ilgalaikį bendradarbiavimą?
  • Ko klientai tikisi iš agentūrų?
  • Koks agentūrų tikrasis vaidmuo vykdant rinkodaros ir komunikacijos projektus?
  • Kokių kompetencijų reikės prekės ženklams, ar agentūros tinkamai pasiruošusios skaitmeninei revoliucijai?

Efektyvus darbas su kūrybinėmis ir komunikacijos agentūromis

Gediminas Judzentas, prekės ženklo „Auga“, apdovanoto METŲ PREKĖS ŽENKLO 2018 nominacija už nuoseklų ir kryptingą ženklo vystymą, o 2017 m. įvertinto už dizaino inovacijas, rinkodaros vadovas

Ar įprastas agentūrų modelis spėja paskui modernios komunikacijos traukinį?

Liudas Rimkus, SEB banko, vieno iš bankų sektoriaus lyderių ir geidžiamiausių darbdavių 2018 metais, rinkodaros ir komunikacijos vadovas

Mažiau yra daugiau: efektyvus rinkodaros komandos darbas

Kristina Mažeikytė, Švedijos baldų prekybos milžinės IKEA rinkodaros vadovė Baltijos šalims, sukaupusi didžiulę rinkodaros vadybos patirtį telekomunikacijų, mažmeninės prekybos bendrovėse

Mindaugas Savickas

„Tele2“, didžiausios reklamos užsakovės, kurios reklamos patenka tarp labiausiai pastebimų ir patikusių, rinkodaros vadovas

Pranešėjai

Gediminas Judzentas
photo
Gediminas Judzentas
„AUGA Group“ rinkodaros vadovas

Gediminas Judzentas
„AUGA Group“ rinkodaros vadovas
Liudas Rimkus
photo
Liudas Rimkus
SEB banko rinkodaros ir komunikacijos vadovas

Liudas Rimkus
SEB banko rinkodaros ir komunikacijos vadovas
Kristina Mažeikytė
photo
Kristina Mažeikytė
IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims

Kristina Mažeikytė
IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims
Mindaugas Savickas
photo
Mindaugas Savickas
„Tele 2“ rinkodaros direktorius

Mindaugas Savickas
„Tele 2“ rinkodaros direktorius

Bilietai

Dalyvio mokestis

40 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 50 Eur

Speciali kaina taikoma iki gruodžio 16 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva