BENDRAS SRAUTAS ir 5 SALĖ1.1 Pokytis per metus: nuo „daug pinigų, mažai prekių“, prie „mažai pinigų, daug prekių“ Žygimantas Mauricas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.2 Diskusija. Pirkėjų galimybės, arba kas nubyra prekybininkams, kol puotauja infliacija ir palūkanos Rūta Vainienė
Simas Bendorius
Bernardas Tautkus
Vaidas Lukoševičius
Irma Verbienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.3 How to Win with shoppers in a disrupted retail world? Mike Anthony
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.4 Tvari ir efektyvi komunikacija retail: 10 strateginių sprendimų Darius Gerulis
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.5 Lojalūs pirkėjai – mitas ar galimybė? Edita Asakavičienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.6 Diskusija. Ir dar kartą apie lojalumą. Patikrinti būdai jį užsitarnauti Skirmantas Mačiukas
Rūta Bagdonavičienė
Gintarė Laucė
Rūta Vizbarienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.7 Tiekimo optimizavimas. Kaip laimi pasaulio galingieji? Dr. Diana Satkutė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.8 Diskusija. E. prekybos platformos: kaip parduoti, kai tokių kaip tu – milijonai Klaidas Šiuipys
Tomas Tamošiūnas
Raimondas Žilėnas
Giedrė Bielskytė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.9 COPY PASTE neveikia: namų kvapų verslas Lietuvoje Kristina Strolienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.10 Diskusija. E. prekyba 2030: esminiai punktai vadovų strategijose Dovydas Pauliukonis
Irmantas Pakatilis
Simonas Bielskis
Laimonas Bazilius
Vytautas Vorobjovas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.11 5 būdai kaip gauti daugiau vertės iš savo klientų Rūta Gaudiešienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.12 Jūsų prekių ženklas kine: ar lietuviai gali nukeliauti iki Holivudo? Saulius Baradinskas
Liucija Zubrutė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
6 SALĖ1.13 Kainos komunikavimas reklamoje: nuo nuolaidos iki lyginamosios reklamos Indrė Barauskienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.14 Diskusija. Kainų karas: ar mažos pergalės laimi pirkėjo ištikimybę? Arūnas Vizickas
Tomas Daukša
Romas Čereška
Dalius Trumpa
Edita Asakavičienė
Artūras Urbonavičius
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.15 Ateinanti transformacija parduotuvėje: kaip šių dienų tendencijos keičia technologinę prekybos ekosistemą Rimantas Mažulis
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.16 Diskusija. Viskas kliento patirčiai: kvapas, vaizdas, garsas, šviesa, technologijos ir dar daugiau Mantas Petruškevičius
Vaida Padvaiskienė
Diana Barauskienė
Rasa Jakutavičiūtė-Pečiulaitė
Neringa Kazlauskienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.17 Jūs tikrai bankrutuosite. Pažadame Audrius Lučiūnas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.18 Diskusija. Koks produktas, toks ir pardavimų kanalas. Ką rinktis, kad atitiktų kirvis kotą? Povilas Petniūnas
Gabrielė Kerpytė
Vladislovas Vickūnas
Vilius Malinauskas
Giedrė Bielskytė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.19 Prekybos sektoriaus tendencijos ir verslo sprendimai, kurių tikisi VMI Artūras Klerauskas
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą