Anketa

Dalyvio apklausa

Dėkojame, kad dalyvavote šioje konferencijoje, ir kviečiame pasidalinti nuomone apie renginį, jo organizavimo kokybę ir pageidavimais kitiems renginiams.

1. Kaip Jūs vertinate renginio pranešimų turinį?

Bendra salė (R - rekordai / L - logistika)

1.1 Kaip keičiasi sektoriui keliami tvarumo reikalavimai ir ką tai reiškia verslui?
Virginijus Sinkevičius
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.2 Polarised customers, evolved ecommerce, and the renewed value of physical stores
Jack Stratten
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.3 Mažmeninės prekybos perspektyvos. Kas pataisys vartojimo apetitą?
Indrė Genytė-Pikčienė
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.4 Sektoriaus lyderių strategijos neramiais laikais
Rimantas Perveneckas
Juras Vėželis
Dainius Dundulis
Skirmantas Mačiukas
Rūta Vizbarienė
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.5 Geopolitinės krizės ir pasaulinė prekyba: Ką suprasti ir ko tikėtis?
Dovilė Jakniūnaitė
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.6 Šiandieninių technologijų taikymas sandėlių veiklos efektyvumo didinimui
Andrius Junevičius
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.7 Stabilu, bet nerimas išlieka. Atsargų ir tiekimo grandinių valdymas geopolitinių iššūkių fone
Julijus Zaura
Aušra Juodgudytė
Laimonas Girgždas
Merkys Saukevičius
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą

I - inovacijos / A - augimas

1.8 Dirbtinis intelektas pardavimų komunikacijoje. Ar specialistams jau ieškotis naujo darbo?
Indrė Barauskienė
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.9 Klientų segmentavimas. Ką laimi prekių ženklai, taikantys į nišinį klientų ratą?
Dovydas Juškys
Donatas Vaitasius
Guoda Azguridienė
Miglė Andrulionytė
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.10 Dirbtinis intelektas keičia prekybos sektorių. Kam ruošiasi prekybininkai ir pirkėjai?
Marius Butauskas
Julius Stulpinas
Audrius Lučiūnas
Agnė Paulauskaitė-Tarasevičienė
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.11 Nuomonių kova. Lojalumo mitai ir faktai
Giedrė Vilkė
Jurgita Balčiūnienė
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.12 Kaip keičiasi elektroninė komercija?
Dovydas Pauliukonis
Indrė Brazauskaitė
Agnė Pargaliauskaitė
Deimantas Trumpickas
Giedrė Bielskytė
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.13 Kaip prekės ženklui „iššauti“ pasiūlos perpildytoje rinkoje?
Irina Gromovienė
Marija Valaitė
Daiva Pivoriūnienė
Rūta Gaudiešienė
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.14 Derybos dėl patalpų nuomos verslui. Ką žinoti, kad nereikėtų gailėtis?
Giedrius Muliuolis
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.15 Personalo vadovai kalba apie darbuotojų kaitą. Kaip skatinti komandos narių lojalumą?
Giedrė Žigavičiūtė
Ramūnas Bagdonas
Giedrė Vaitiekūnaitė - Urbanovič
Airida Ruibytė-Butkuvienė
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.16 Efektyvios rinkodaros kampanijos ingredientai. Prekių ženklų patirtys
Miglė Petronytė
Nerijus Pudžiuvelis
Miglė Šilienė
Sonata Šulcė
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.17 „Omnichannel“ durys užsidaro. Kita stotelė - „Phygital“. Kas yra keturių dimensijų verslas ir kaip pasiruošti prekybai 2028-aisiais?
Jurgis Gylys
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.18 Kaip sėkmingai parduoti elektroninėse prekyvietėse?
Akvilė Meškauskaitė-Dobrajs
Aivaras Milašauskas
Neringa Pangonytė-Novikienė
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.19 Praktiniai įmonių patarimai veiklos efektyvumui sukurti ir didinti
Aleksandr Samuchov
Aivaras Jackevičius
Audrius Leščiauskas
Andrius Jūrelė
svg
svg
Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą

2. Kaip Jūs vertinate renginio organizavimą?

Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą

3. Ar renginys pateisino Jūsų lūkesčius?

Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą

4. Kiek tikėtina, kad mūsų renginį rekomenduosite draugui (-ei) / kolegai (-ei)?

Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą

5. Kodėl įvertinote būtent taip?

6. Ką, Jūsų nuomone, reikėtų tobulinti, rengiant kitą renginį ?

7. Jei sutinkate, kad Jūsų išsakyta nuomonė būtų naudojama „Verslo žinių“ rinkodaros tikslais, prašome nurodyti savo vardą, pavardę ir įmonę

Patikrinkite ar užpildėte raudonai pažymėtus laukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus