Bendra salė (R - rekordai / L - logistika)1.1 Kaip keičiasi sektoriui keliami tvarumo reikalavimai ir ką tai reiškia verslui? Virginijus Sinkevičius
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.2 Polarised customers, evolved ecommerce, and the renewed value of physical stores Jack Stratten
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.3 Mažmeninės prekybos perspektyvos. Kas pataisys vartojimo apetitą? Indrė Genytė-Pikčienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.4 Sektoriaus lyderių strategijos neramiais laikais Rimantas Perveneckas
Juras Vėželis
Dainius Dundulis
Skirmantas Mačiukas
Rūta Vizbarienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.5 Geopolitinės krizės ir pasaulinė prekyba: Ką suprasti ir ko tikėtis? Dovilė Jakniūnaitė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.6 Šiandieninių technologijų taikymas sandėlių veiklos efektyvumo didinimui Andrius Junevičius
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.7 Stabilu, bet nerimas išlieka. Atsargų ir tiekimo grandinių valdymas geopolitinių iššūkių fone Julijus Zaura
Aušra Juodgudytė
Laimonas Girgždas
Merkys Saukevičius
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
I - inovacijos / A - augimas1.8 Dirbtinis intelektas pardavimų komunikacijoje. Ar specialistams jau ieškotis naujo darbo? Indrė Barauskienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.9 Klientų segmentavimas. Ką laimi prekių ženklai, taikantys į nišinį klientų ratą? Dovydas Juškys
Donatas Vaitasius
Guoda Azguridienė
Miglė Andrulionytė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.10 Dirbtinis intelektas keičia prekybos sektorių. Kam ruošiasi prekybininkai ir pirkėjai? Marius Butauskas
Julius Stulpinas
Audrius Lučiūnas
Agnė Paulauskaitė-Tarasevičienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.11 Nuomonių kova. Lojalumo mitai ir faktai Giedrė Vilkė
Jurgita Balčiūnienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.12 Kaip keičiasi elektroninė komercija? Dovydas Pauliukonis
Indrė Brazauskaitė
Agnė Pargaliauskaitė
Deimantas Trumpickas
Giedrė Bielskytė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.13 Kaip prekės ženklui „iššauti“ pasiūlos perpildytoje rinkoje? Irina Gromovienė
Marija Valaitė
Daiva Pivoriūnienė
Rūta Gaudiešienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.14 Derybos dėl patalpų nuomos verslui. Ką žinoti, kad nereikėtų gailėtis? Giedrius Muliuolis
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.15 Personalo vadovai kalba apie darbuotojų kaitą. Kaip skatinti komandos narių lojalumą? Giedrė Žigavičiūtė
Ramūnas Bagdonas
Giedrė Vaitiekūnaitė - Urbanovič
Airida Ruibytė-Butkuvienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.16 Efektyvios rinkodaros kampanijos ingredientai. Prekių ženklų patirtys Miglė Petronytė
Nerijus Pudžiuvelis
Miglė Šilienė
Sonata Šulcė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.17 „Omnichannel“ durys užsidaro. Kita stotelė - „Phygital“. Kas yra keturių dimensijų verslas ir kaip pasiruošti prekybai 2028-aisiais? Jurgis Gylys
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.18 Kaip sėkmingai parduoti elektroninėse prekyvietėse? Akvilė Meškauskaitė-Dobrajs
Aivaras Milašauskas
Neringa Pangonytė-Novikienė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą
1.19 Praktiniai įmonių patarimai veiklos efektyvumui sukurti ir didinti Aleksandr Samuchov
Aivaras Jackevičius
Audrius Leščiauskas
Andrius Jūrelė
Šiame pranešime nedalyvavau Būtina pasirinkti bent vieną atsakymą