Password 2022 rinkodaros efektyvumo konkursas
Kaip ir kasmet, „Verslo žinios“ organizuoja efektyviausių rinkodaros kampanijų konkursą PASSWORD, kuriame varžosi rinkodaros ir komunikacijos sprendimai. PASSWORD sujungia rinkodaros sprendimus ir organizacijos verslo rezultatus į bendrą efektyvumo kriterijų.
Paraiškų teikėjai:
► EFEKTYVIAUSIA ĮVAIZDINĖ RINKODAROS KAMPANIJA. Didelio biudžeto (iki 15.000 EUR+PVM):
► EFEKTYVIAUSIA ĮVAIZDINĖ RINKODAROS KAMPANIJA. Mažo biudžeto (nuo 15.000 EUR+PVM):
► EFEKTYVIAUSIA PRODUKTŲ / PASLAUGŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS KAMPANIJA. Didelio biudžeto (iki 15.000 EUR+PVM):
► EFEKTYVIAUSIA PRODUKTŲ / PASLAUGŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS KAMPANIJA. Mažo biudžeto (nuo 15.000 EUR+PVM):
► EFEKTYVIAUSIA PREKĖS ŽENKLO ATNAUJINIMO RINKODAROS KAMPANIJA. Didelio biudžeto (iki 15.000 EUR+PVM):
► EFEKTYVIAUSIA PARDAVIMŲ SKATINIMO RINKODAROS KAMPANIJA. Didelio biudžeto (iki 15.000 EUR+PVM):
► EFEKTYVIAUSIA PARDAVIMŲ SKATINIMO RINKODAROS KAMPANIJA.Mažo biudžeto (nuo 15.000 EUR+PVM):
► EFEKTYVIAUSIA VIEŠOJO SEKTORIAUS KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA.Mažo biudžeto (nuo 15.000 EUR+PVM):
Pagrindiniai vertinimo kriterijai:
Komisija:
Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, Metų CMO’21
Dominyka Jonušienė „Tele2 Pildyk“ ženklo vadovė
Daiva Plauškaitė–Camacho Andrade, „Ogilvy“ Tyrimų ir strategijos skyriaus vadovė
Saulius Šukaitis, „Dentsu X“ direktorius
Justas Razmus, „Vilniaus Pergalės“ marketingo vadovas
Tomas Bartninkas, „Truth“ strategijos vadovas
Giedrė Ona Šileikytė, „Autoriai“ įkūrėja ir vadovė, reklamos kūrybos ir komunikacijos strategė
Vytautas Matulevičius, „Bosanova“ vadovas
Konkurso finalas ir nugalėtojų apdovanojimai įvyks metinės reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijos PASSWORD metu, 2022 m. gegužės 3–4 d.