Konkursas

Password 2021 rinkodaros efektyvumo konkursas

Kaip ir kasmet, „Verslo žinios“ organizuoja efektyviausių rinkodaros kampanijų konkursą PASSWORD, kuriame varžosi rinkodaros ir komunikacijos sprendimai. PASSWORD sujungia rinkodaros sprendimus ir organizacijos verslo rezultatus į bendrą efektyvumo kriterijų.

 

Paraiškų teikėjai:

► EFEKTYVIAUSIA PARDAVIMŲ SKATINIMO RINKODAROS KAMPANIJA    

Didelio biudžeto
„Atgal į mokyklą“, Gintarė Maigytė, „Swedbank“ rinkodaros srities vadovė
„Išvien dėl Lietuvos“, Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė
„Lietuvos dydžio namams“, Jurgita Kojenets, „Telia“ prekės ženklo vadovė B2C

Mažo biudžeto
„Kakė Makė ir baisi neteisybė“, Simona Krasauskienė, „Kakė Makė/ Nelly Jelly“ prekės ženklo vadovė
„Magistrantūros studijų kampanija 2020”, Inga Kievišaitė, „ISM“ rinkodaros direktorė

► EFEKTYVIAUSIA VIEŠOJO SEKTORIAUS KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA

Didelio biudžeto
„Už kiekvienos technologijos – žmogus“, Šarūnas Bulota, KTU rinkodaros ir komunikacijos direktorius

Mažo biudžeto
„Netikėkime baubais“, Daina Šiekštelytė-Valkerienė, asociacijos „Kitoks vaikas“ valdybos pirmininkė
„MOlimpiada – virtualios Lietuvos meno žaidynės“, Indrė Lelevičiūtė, MO muziejaus komunikacijos vadovė

► EFEKTYVIAUSIA PRODUKTŲ / PASLAUGŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS KAMPANIJA

Didelio biudžeto
„Nuo grūdo iki makarono“, Paulius Senūta, „Not Perfect Companies“ vadovas

Mažo biudžeto
„COVID Pauzė“. Ištikus koronai – paspausk atostogų pauzę“, Olga Belova, „Novaturo“  rinkodaros vadovė 
„ŽMONĖS Cinema Drive-in“, Gabrielė Burbienė, „Žmonių“ rinkodaros vadovė 

► EFEKTYVIAUSIA ĮVAIZDINĖ RINKODAROS KAMPANIJA

Didelio biudžeto

„Pinklės“, Liudas Rimkus, SEB banko rinkodaros ir komunikacijos vadovas Baltijos šalyse 
„Planas A“, Paulius Pocius, Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departmento direktorius
„Pildyk Youtube kanalas“, Dominyka Jonušienė, „Tele2 Pildyk“ ženklo vadovė  
„Jugiame 5G”, Justina Vaikutytė-Paškauskė, „Telia“ rinkodaros įžvalgų vadovė

Mažo biudžeto
„BITĖS Profai pataria #LikusiemsNamuose“, Karolis Špiliauskas, „Bitės“ įrenginių komunikacijos projektų vadovas
„#Nepriklausomi“, Gintarė Kitovė, Lietuvos pašto skaitmeninės komunikacijos projektų vadovė

 

Pagrindiniai vertinimo kriterijai:

  • Verslo situacija/ tikslai (20%)
  • Įžvalga (20%)
  • Įgyvendinimas (20%)
  • Rezultatai (40%)

Komisija:

  

Aurelija Kazlauskienė, AB „Lietuvos Draudimas“ valdybos narė 

 

Daiva Plauškaitė–Camacho Andrade, „Ogilvy“ strategijos ir tyrimai

 

Daivaras Ulinskas, „Carat“ projektų direktorius, „dentsu“ grupė

 

Jonas Blinstrubas, komunikacijos agentūros „Headline“ vadovas

 

Justas Razmus, „Vilniaus Pergalės“ marketingo vadovas

 

Linas Šiautkulis, „BPN Lietuva“ vadovas, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas

 

Rūta Gaudiešienė, „Civitta“ partnerė ir „Customer Centric Consultancy“ praktikos lyderė

 

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė

      

Konkurso finalas ir nugalėtojų apdovanojimai įvyks metinės reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijos PASSWORD metu, 2021 m. balandžio 29-30 dieną.

 

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus