Konkursas

Password 2022 rinkodaros efektyvumo konkursas

Kaip ir kasmet, „Verslo žinios“ organizuoja efektyviausių rinkodaros kampanijų konkursą PASSWORD, kuriame varžosi rinkodaros ir komunikacijos sprendimai. PASSWORD sujungia rinkodaros sprendimus ir organizacijos verslo rezultatus į bendrą efektyvumo kriterijų.

 

Paraiškų teikėjai:

► EFEKTYVIAUSIA ĮVAIZDINĖ RINKODAROS KAMPANIJA. Didelio biudžeto (iki 15.000 EUR+PVM):

  1. „Turi entuziazmo–turime tau darbo! Prisijunk prie laiminčios komandos!“, Julija Sosunova, „Barboros“ rinkodaros projektų vadovė
  2. „Prisiminkite, kas brangiausia“, Karolis Špiliauskas, „Bitės“ įrenginių komunikacijos projektų vadovas
  3. „Vienas namuose“, Viktorija Skujienė, „Tele2“ ženklo vadovė

► EFEKTYVIAUSIA ĮVAIZDINĖ RINKODAROS KAMPANIJA. Mažo biudžeto (nuo 15.000 EUR+PVM):

  1. Kaip paversti „Instagram“ profilį mados žurnalu?, Dominykas Mertinas, „Akropolis group“ rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas
  2. „KODO klubas“, Dominykas Maisiejus, „Telia Global Services Lithuania“ komunikacijos vadovas

► EFEKTYVIAUSIA PRODUKTŲ / PASLAUGŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS KAMPANIJA. Didelio biudžeto (iki 15.000 EUR+PVM):

  1. „CULT–Kasdienybės ekstremalams“, Aurimas Lileikas, „New! Creative agency“ vyr. projektų vadovas

► EFEKTYVIAUSIA PRODUKTŲ / PASLAUGŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS KAMPANIJA. Mažo biudžeto (nuo 15.000 EUR+PVM):

  1. „ECODENTA dantų pastos su VYTAUTO mineraliniu vandeniu įvedimas į Lietuvos rinką“, Aistė Malakauskaitė, „BIOK LAB“ komunikacijos vadovė

► EFEKTYVIAUSIA PREKĖS ŽENKLO ATNAUJINIMO RINKODAROS KAMPANIJA. Didelio biudžeto (iki 15.000 EUR+PVM):

  1. „Baltija Tavo rankose“, Rita Ylakavičiūte Ostrauskienė, „Unilever“ Baltijos šalių rinkodaros vadovė

► EFEKTYVIAUSIA PARDAVIMŲ SKATINIMO RINKODAROS KAMPANIJA. Didelio biudžeto (iki 15.000 EUR+PVM):

  1. „Early Bird: Travel Guarantee“, Aivaras Aliukonis, „MILK digital“ strategas
  2. „Taip gerai, net stogą rauna“, Rimantas Stanevičius, „MILK“ kūrybos vadovas, „ADC Europe“ ir Lietuvos dizaino asociacijos valdybos narys
  3. „Dovanokime vieni kitiems Kalėdas“, Jurgita Kojenets, „Telia“ prekės ženklo vadovė

► EFEKTYVIAUSIA PARDAVIMŲ SKATINIMO RINKODAROS KAMPANIJA.Mažo biudžeto (nuo 15.000 EUR+PVM):

  1. „Vasarotojų ir grybautojų draudimas“, Milda Šerkšnienė, „ERGO“ rinkodaros, klientų ir komunikacijos skyriaus vadovė
  2. „Kalėdos Makalėdos“, Sandra Kalėdienė, „Kakės Makės/ Nelly Jelly“ prekės ženklo rinkodaros vadovė

► EFEKTYVIAUSIA VIEŠOJO SEKTORIAUS KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA.Mažo biudžeto (nuo 15.000 EUR+PVM):

  1. „Korupcija – nykstanti rūšis“, Deimantė Butkė, „Ad Fingers“ komunikacijos vadovė; Renata Keblienė, STT Komunikacijos vadovė, specialioji agentė
  2. „Vidinio pasaulio klimatas tiek pat svarbus“, Milda Ivanauskienė, MO muziejaus vadovė
  3. „Ar pažįsti Joną“, Marija Bliuvaitė, „Autoriai“ kūrybos vadovė

 

Pagrindiniai vertinimo kriterijai:

  • Verslo situacija/ tikslai (20%)
  • Įžvalga (20%)
  • Įgyvendinimas (20%)
  • Rezultatai (40%)

 

Komisija:

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, Metų CMO’21

 

Dominyka Jonušienė „Tele2 Pildyk“ ženklo vadovė

 

Daiva Plauškaitė–Camacho Andrade, „Ogilvy“ Tyrimų ir strategijos skyriaus vadovė

 

Saulius Šukaitis, „Dentsu X“ direktorius

 

Justas Razmus, „Vilniaus Pergalės“ marketingo vadovas

 

Tomas Bartninkas, „Truth“ strategijos vadovas

 

Giedrė Ona Šileikytė, „Autoriai“ įkūrėja ir vadovė, reklamos kūrybos ir komunikacijos strategė

 

Vytautas Matulevičius, „Bosanova“ vadovas

 

Konkurso finalas ir nugalėtojų apdovanojimai įvyks metinės reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijos PASSWORD metu, 2022 m. gegužės 3–4 d. 

 

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus