Password 2023 rinkodaros efektyvumo konkursas
Kaip ir kasmet, „Verslo žinios“ organizuoja efektyviausių rinkodaros kampanijų konkursą PASSWORD, kuriame varžosi rinkodaros ir komunikacijos sprendimai. PASSWORD sujungia rinkodaros sprendimus ir organizacijos verslo rezultatus į bendrą efektyvumo kriterijų.
Paraiškų teikėjai, patekę į finalą:
► EFEKTYVIAUSIA ĮVAIZDINĖ RINKODAROS KAMPANIJA Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
„Čia tau ne Lidl“ / Lidl Lietuva / Not Perfect, Media House, What About, Influenceriai.lt
„Mes investavimą paverčiame paprastu“ / Swedbank / Not Perfect Vilnius, Inspired UM, Bosanova
„Vagiamiausi ledai Lietuvoje“ / Premia KPC / Open Agency, TRUTH.
► EFEKTYVIAUSIA ĮVAIZDINĖ RINKODAROS KAMPANIJA Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
„KODO Klubas“ / Telia Global Services Lithuania / Clinic 212, Enter agency
► EFEKTYVIAUSIA PRODUKTŲ / PASLAUGŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS KAMPANIJA Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
„IKI PIGINTUVAS“ / IKI Lietuva / Ogilvy Vilnius, Media: Inspired Communication
► EFEKTYVIAUSIA PRODUKTŲ / PASLAUGŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ RINKODAROS KAMPANIJA Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
„Nitro Vega Latte įvedimas“ / Šviežia kava / Milk Agency
► EFEKTYVIAUSIA PREKĖS ŽENKLO ATNAUJINIMO RINKODAROS KAMPANIJA Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
„Taip, taip, tai — Uoga Uoga“ / Uoga Uoga / New!, Open Agency, Andstudio
► EFEKTYVIAUSIA PARDAVIMŲ SKATINIMO RINKODAROS KAMPANIJA Didelio biudžeto (nuo 30.000 EUR+PVM)
„Alkoholis nepasislėps“ / Alkotesteris / Milk, Inspired UM
„Atrask skonio gerumą arba grąžinsim pinigus“ / Birštono mineraliniai vandenys ir Ko / Guilty Ogilvy, Broken Island Films, Emilis Vėlyvis
„Laikas su vaiku pasikalbėti apie pinigus“ / Swedbank / Inspired UM, New!, Forsman & Bodenfors
„PILDYK riboto leidimo ausinės“ / TELE2 / Ogilvy Vilnius, Carat, The Chocolate, Critical
► EFEKTYVIAUSIA PARDAVIMŲ SKATINIMO RINKODAROS KAMPANIJA Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
„Drąsi dovana“ / GUSANIA / Teklė Ūla Ja, Dizaino sprendimai verslui
„IKI kruasanų pardavimų skatinimo kampanija“ / IKI Lietuva / Ogilvy Vilnius, Media: Inspired Communication
„Drąsūs nežinoti visko“ / ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas / Autoriai
► EFEKTYVIAUSIA VIEŠOJO SEKTORIAUS KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA Mažo biudžeto (iki 30.000 EUR+PVM)
„Stok į policiją“ / Lietuvos policija / Fabula Rud Pedersen Group
„Mažinkime Kalėdas“ / Maisto bankas / ALL CAPS, Propeller, Drop Audio
► UKRAINOS PALAIKYMO METŲ KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA
„BeFriend Vilnius“ / International House Vilnius mentorystės programa „BeFriend Vilnius“ / Open Agency
„Vilniushyvanka“ / Go Vilnius / Milk agency, Integrity PR
„RADAROM!“ / LRT / Blue / Yellow, Laisvės TV, Stiprūs kartu, 1k fondas
„Šiemet vietoj dovanų - aukoju Blue/Yellow“ / Mėlyna ir Geltona / Sons & Daughters
„Call Russia“ / Stiprūs Kartu / Not Perfect Vilnius, 15min group, Red Flag, Go Vilnius, Headline, Inspired UM
„v. putino „įkalinimas“ Lukiškių kalėjime“ / Go Vilnius / Integrity PR
„Padėkime nuo karo siaubo bėgantiems broliams ir sesėms ukrainiečiams!“ / Stiprūs kartu / Open agency, Critical, INK Special Projects
„Siųsk pinigus kovoti“ / Mėlyna ir geltona / TRUTH., CARAT
Pagrindiniai vertinimo kriterijai:
Komisija:
Neringa Sinkevičienė, „DFDS Seaways“ Rinkodaros kampanijų vadovė Baltijos maršrutams.
(Metų efektyviausia rinkodaros kampanija 2022)
Rasa Misiūnaitė, „Milk Agency“ strategijų vadovė.
(Metų efektyviausia rinkodaros kampanija 2022)
Saulius Šukaitis, „Dentsu X“ direktorius.
(Metų efektyviausia rinkodaros kampanija 2022)
Regimantas Urbanas, „Surfshark“ rinkodaros vadovas, Metų CMO 2022
Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekės ženklo vadovė.
(Metų efektyviausia rinkodaros kampanija 2021)
Tomas Nemura, „Choco agency“ bendraįkūrėjis.
(Metų efektyviausia rinkodaros kampanija 2021)
Daiva Plauškaitė–Camacho Andrade, „Ogilvy“ Tyrimų ir strategijos skyriaus vadovė.
(Metų efektyviausia rinkodaros kampanija 2021)
Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ marketingo vadovas.
(Metų efektyviausia rinkodaros kampanija 2020)
Konkurso finalas ir nugalėtojų apdovanojimai įvyks metinės reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijos PASSWORD metu, 2023 m. gegužės 5 d.