• Kaip mažesniais kaštais laimėti didesnius sandorius?
    Pardavimų vadovų pusryčiai: įžvalgos iš patirties

    ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas (Inovatorių bazė), Arklių g. 18, Vilnius
    2017 m. gruodžio 14 d. / 9.00-12.00

Partneriai

Lead partner Lead partner 

Įžvalgos iš patirties:

  • Kokie esminiai principai padeda atsirinkti perspektyviausias pardavimo galimybes?
  • Kiek verta įdėti pastangų ir pasitelkti vidinių resursų ruošiant pasiūlymą?
  • Kaip pasiekti, kad pardavimo kaštai būtų mažesni, sandoriai didesni ir klientai laimingesni?
  • Kokie trys pardavėjų gebėjimai padidina tikimybę laimėti?

Kaip įvertinti galimybes laimėti pardavimą? 

Mindaugas Mikėnas, „FranklinCovey Lietuva“ konsultantas

Salomėja Normantaitė

 Pardavimų skatinimo reklamos agentūros „TOTEM promo“ įkūrėja ir vadovė

Oleg Abramenko

 „FL Technics“ pardavimų vadovas

Pranešėjai

Mindaugas Mikėnas
photo
Mindaugas Mikėnas
„FranklinCovey Lietuva“ konsultantas

Mindaugas yra sukaupęs 13 metų tiesioginių pardavimų patirtį finansų, investavimo, aviacijos ir skaitmeninės rinkodaros sektoriuose (Mandatum Life, Finasta, Swedbank ir kt.). Pagrindinės veiklos sritys ir atsakomybės: B2B pardavimai ir derybos, prieštaravimų valdymas, pardavėjų komandos subūrimas ir ugdymas, nuolatinių rezultatų pasiekimo užtikrinimas. 2016 m. Mindaugas tapo sertifikuotu FranklinCovey pardavimų programos Helping Clients Succeed® fasilitatoriumi.

Mindaugas Mikėnas
„FranklinCovey Lietuva“ konsultantas
Salomėja Normantaitė
photo
Salomėja Normantaitė
 Pardavimų skatinimo reklamos agentūros „TOTEM promo“ įkūrėja ir vadovė

Salomėja Normantaitė, reklamos agentūros TOTEM promo įkūrėja ir vadovė. BTL srityje 13 metų gilinasi ir dalinasi reklamos patirtimi bei vadovauja komandai. Nuolatinis ir intensyvus darbas su esamais ir potencialiais klientais, verslo strategija ir adaptacija rinkoje, vadovavimas skirtingo profilio komandai nuo kūrybos, pardavimų, projektų valdymo iki personalo klausimų, neatsiejama kasdienio darbo dalis.

Sprendimai, ką daryti, kad laimėtume klientų pasitikėjimą, konkursą ir kaip suspėti visur maksimaliai kokybiškai, neprarandant komandos motyvacijos bei reklaminio polėkio, tai kasdienės aktualijos. Paskirstyti teisingai jėgas, turėti drąsos ir vis nenuleisti rankų, bet tuo pačiu ir atsirinkti - tai nuolatiniai klausimai, į kuriuos reikia rasti  teisingiausius atsakymus.

Salomėja Normantaitė
 Pardavimų skatinimo reklamos agentūros „TOTEM promo“ įkūrėja ir vadovė
Oleg Abramenko
photo
Oleg Abramenko
„FL Technics“ pardavimų vadovas

Oleg Abramenko, „FL Technics“ pardavimų vadovas. Turi sėkmingą 15 metų B2B pardavimu patirtį bei 4 metų vadovavimo pardavimų komandai patirtį. Šimtai asmeninių sandorių, tūkstančiai pardavimų komandos sandorių leidžia rasti atsakymus į praktinius klausimus: dalyvauti ar nedalyvauti potencialaus kliento „kainų grožio konkurse", ką daryti, kad taptum nugalėtoju, ir kokiuose konkursuose nedalyvauti taupant pardavėjų ir komandos laiką.

Oleg Abramenko
„FL Technics“ pardavimų vadovas

Bilietai

Dalyvio mokestis

44 Eur

+ PVM 21%
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva