Programa

09:00 - 09:20 Įžanginis žodis. Konferencijos tikslai
GLOBALŪS PARDAVIMAI: KAIP VEIKIA KOMANDOS IR MATUOJAMAS REZULTATAS?
09:20 - 09:35

Naujas produktas ir naujas prekės ženklas – kaip užkurti pasaulinę sėkmės istoriją

Pranas Kuisys / „Bitė Lietuva“ valdybos narys ir vykdomasis direktorius
09:35 - 09:50

Kai pardavėjai dirba kaip žvalgai

09:50 - 10:40
Diskusija

Žaidimų aikštelė – visas pasaulis: globalių pardavimų taisyklės

  • Klientai iš Fortune 500: kaip juos atrasti, sudominti, parduoti?
  • Prancūzai, kinai, indai ar amerikiečiai: skirtingos taisyklės, ar vienodos? Ką privalu žinoti pardavimo vadovams, kuomet jų kompanijos veikia globaliai? Stipriausios pamokos, svarbiausios patirtys.
  • Komanda čia ar komanda ten? Kaip produktyviai valdyti pardavimo pajėgas, kuomet atstumas matuojamas tūkstančiais kilometrų?
  • Kokių kompetencijų reikia pardavimo vadovui, norinčiam tarptautinėse rinkose pasiekti aukščiausių pardavimo rezultatų?
  • Globalios sėkmės receptas: ar jis egzistuoja?
Vidas Petraitis / „Lean.lt“ vadovas
10:40 - 10:50

Dalyvių klausimai

10:50 - 11:20 Kavos pertrauka
AR IŠNAUDOJAM VIDINIUS RESURSUS DIDESNIEMS PARDAVIMAMS?
11.20-11.35

Didieji duomenys pardavimuose – kaip analitika ir kūrybiškumas padeda užprogramuoti geriausius rezultatus

11:35 - 11:50

Pavadinimą paskelbsime artimiausiu metu. Tema – apie LEAN taikymą pardavimų procese.

Merkys Saukevičius / „Pirkimų Sprendimai“ vadovas
11:50 - 12:05

Agroverslo sektoriaus lyderiai – kaip sukurti vertę, kad nereikėtų parduoti kainos

12:05 - 12:15

Dalyvių klausimai

12:15 - 13:15 Pietų pertrauka
KOKIE PARDAVĖJAI PARDUODA DAUGIAUSIAI?
13:15 - 13:40

Idealaus pardavėjo psichologinis portretas: įžvalgos iš 500+ Lietuvos pardavėjų tyrimo

Donata Varnelienė / „TMD Partners“ konsultantė
13:40 - 13:55

„Padangių Volstritas”: kaip užauginti sparnus pardavėjams?

Kęstutis Gečas / „INK agency“ vyriausiasis partneris
13:55 - 14:10

Aviacija – ne tik pilotams rengti: sėkmingų pardavėjų komandos formavimo patirtis

14:10 - 14:20

Dalyvių klausimai

14:20 - 14:50 Kavos petrauka
ĮGALINKIME SAVO KOMANDAS: #Experience2Boost
14:50 - 16:10

Interaktyvi sesija: pardavimų  komandos valdymas

Ar aš esu „Oskaro” vertas pardavimo režisierius?
Praktinės patirties pasidalijimo dirbtuvės. Koks jūsų praktikoje sėkmingai veikiantis pardavimo pajėgų valdymo modelis? Didžiausi pardavimo vadovo iššūkiai. Ką būtina žinoti, kuriant veiksmingiausią pardavimo komandos efektyvumo formulę?

14:50 - 16:10

Interaktyvi sesija: pardavimo pajėgų ugdymas

Nuo naujokų iki žvaigždžių
Kaip tinkamai identifikuoti, kuria kryptimi ugdyti? Kokį ugdymo metodą rinktis: nuo instruktavimo iki koučingo? Kaip ugdyti super žvaigždes, kurios jau viską moka? Vadovas – mentorius: svarbiausios kompetencijos.

Donata Varnelienė / „TMD Partners“ konsultantė
14:50 - 16:10

Interaktyvi sesija: pardavimo vadovų ir pardavėjų perdegimas

Kaip stiprinti savo ir komandos atsparumą?
Pardavimo vadovų ir pardavėjų perdegimo priežastys, paplitimas ir pasekmės. Ar priklausome perdegimo sindromo rizikos grupei? Kokios priemonės padeda išvengti perdegimo reiškinių ir kritusio darbo efektyvumo? Ką daryti, pastebėjus savo ar pardavėjų perdegimo simptomus? Pirmoji pagalba sau ir kitiems. Kaip pardavimo vadovui stiprinti savo ir komandos atsparumą?

5 minutės grįžti į pagrindinę salę
16:15 - 16:30

Eilinio žmogaus neeilinė patirtis arba kokios verslo pamokos padeda dviračių sporte

16:30

Konferencijos pabaiga

Kęstutis Gečas
Kęstutis Gečas
„INK agency“ vyriausiasis partneris

Pranas Kuisys
Pranas Kuisys
„Bitė Lietuva“ valdybos narys ir vykdomasis direktorius

Vidas Petraitis
Vidas Petraitis
„Lean.lt“ vadovas

Merkys Saukevičius
Merkys Saukevičius
„Pirkimų Sprendimai“ vadovas

Vilius Gudavičius
Vilius Gudavičius
„Narbutas“ direktorius

Vytautas Kratulis
Vytautas Kratulis
„Huracan Coffee“ įkūrėjas, savininkas ir vadovas

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva