Spalio 1 d. „Litexpo“, Vilnius
Pardavimai Registruotis

Pagrindinės temos

  • Kaip sukurti duomenimis paremtą pardavimų sistemą. 40 įmonių patirtis
  • Ilgi pardavimai: strategijos, padedančios užtikrinti 80% sėkmę
  • 3 keliai užsienio rinkoms užkariauti. Kuris tinkamas jums?
  • Karo lauko patirtis rezultatyviai pardavimo komandai
  • Kokias kompetencijas privalau įtraukti į savo pardavimų komandą 2020 m.?
  • Krizės pardavimuose. Kaip užtikrinti rezultatą, kai viskas dega, o kaltų nėra?
  • Kaip kurti vertę formuojant naujus klientų įpročius?

Pranešėjai

Jean-Baptiste (JB) Daguené

Kaip sukurti duomenimis paremtą pardavimų sistemą. 40 įmonių patirtis

Jean-Baptiste (JB) Daguené
„70Ventures“ partneris
Donatas Voveris

Nuo 0 iki kelis kartus aplenkto artimiausio konkurento per 3 metus: vertės kūrimas formuojant kultūrą bei klientų įpročius

Donatas Voveris
„Švaros brolių“ vykdomasis direktorius
mjr. Egidijus Čiūtas

Karinis patarimas verslui: kaip išgyventi ir nugalėti pardavimų mūšiuose

mjr. Egidijus Čiūtas
Lietuvos kariuomenės Gedimino štabo bataliono vadas
Ernestas Kačerauskas

Kiek dimensijų sėkmės formulėje?

Ernestas Kačerauskas
„Pigu“ rinkodaros direktorius
Rasa Levickaitė

Krizės pardavimuose. Kaip dirbti, kai viskas dega, o kaltų nėra?

Rasa Levickaitė
„Baltic Tours Group“ (Skrendu.lt) tarptautinių projektų vadovė
Christoffer Bertilsson

B2B social selling. 5 neišnaudotos galimybės verslo lyderiams

Christoffer Bertilsson
„LinkedKurs“ vadovas
Andrius Maziliauskas

Pardavimų komandos formavimas: headhuntinti ar auginti?

Andrius Maziliauskas
„SalesUP.lt“ vienas įkūrėjų, pardavimo ir investicijų pritraukimo profesionalas
Donata Varnelienė

Kūrybiškumas - ateities pardavėjo “must have”

Donata Varnelienė
„TMD Partners“ aktyvaus asmeninio pardavimo ekspertė
Skirmantas Ketvirtis

Pardavimų didinimas ar klientų pirkimų didinimas? Štai kur klausimas.

Skirmantas Ketvirtis
„General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas
Neo Ross

3200% pardavimų rezultato augimas per 90 dienų. Kur iš tikrųjų prasideda pardavimas ir kaip išlaikyti nuolat augantį rezultatą?

Neo Ross
Top Performance Institute įkūrėjas, Verslo augimo ir efektyvumo strategas
Vygantas Keras

Derybos – ar visada įmanoma eiti “Win – Win” keliu?

Vygantas Keras
„Skills Lab“ steigėjas, konsultantas
Birutė Nastaravičiūtė

Erdvi ir turtinga Kinija. Kelius pramynusiųjų patarimai

Birutė Nastaravičiūtė
„You&Oil“ įkūrėja ir CEO
Rokas Šlekys

Ilgi pardavimai: ar lengva strateguoti laimėjimą?

Rokas Šlekys
Ilgų pardavimų ekspertas
Domas Grinkevičius

Daumantai LT eksporto formulė: skirtingų rinkų ypatumai

Domas Grinkevičius
„Daumantai LT“ produktų plėtros vadovas
Laimutis Kunigėnas

Erdvi ir turtinga Kinija. Kelius pramynusiųjų patarimai

Laimutis Kunigėnas
„Mantingos“ Eksporto skyriaus vadovas
Darius Lomsargis

Interaktyvi komandinė sesija „Mainų vėjai"

Darius Lomsargis
EnterTraining programų fasilitatorius, Catalyst Global atstovas Baltijos šalyse, ŪPAS Events bendraįkūrėjas
Deividas Rafanavičius
Deividas Rafanavičius
„TMD Partners“ partneris, konsultantas
Agnė Ranonytė
Agnė Ranonytė
„Verslo žinių“ B2B renginių skyriaus vadovė

Programa

8:30–9:00 Dalyvių registracija
9:00–9:10 Įžanginis žodis. Konferencijos tikslai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus