8:30–9:00 Dalyvių registracija
Klientų patirties valdymas: organizacijos apsisprendimas veikti vs. praleistos galimybės
Jolanta Pocienė / Verslo valdymo paslaugų UAB „Mažeika ir partneriai“ partnerė
Kaip išmatuoti klientų emocijas? Klientų patirties valdymas „Danske Bank“
Šarūnė Galdikaitė / „Danske Bank“ vyresnioji konsultantė, komandos vadovė
Interaktyvi sesija skirta darbui grupėse – 3 didžiausi klientų patirties valdymo iššūkiai ir 3 dalykai, kuriuos planuojame pakeisti
11:00–11:20 Kavos pertrauka
Įmonė augs 5 kartus. Klientų aptarnavimo komanda turi likti tokia pati
Aistė Sobutienė / „Vinted“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė
Klientų patirties vystymas pagal poreikių segmentus
Andrius Grigorjevas / „Be&Do” strategas ir partneris.
12:40–13:00 Apibendrinimas
Jolanta Pocienė
Verslo valdymo paslaugų UAB „Mažeika ir partneriai“ partnerė
Klientų patirties valdymas: organizacijos apsisprendimas veikti vs. praleistos galimybės
Šarūnė Galdikaitė
„Danske Bank“ vyresnioji konsultantė, komandos vadovė
Kaip išmatuoti klientų emocijas? Klientų patirties valdymas „Danske Bank“
Aistė Sobutienė
„Vinted“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė
Įmonė augs 5 kartus. Klientų aptarnavimo komanda turi likti tokia pati