Registruotis
Konferencijos partneriai
logo
logo

Žinių, įžvalgų ir gerųjų praktikų erdvė

Klientų patirties valdymo specialistai semsis žinių iš gerosios praktikos pavyzdžių ir atvejų analizių. Bus atsakyta, kas slepiasi po žodžių junginiu klientų patirtis, kaip ją valdyti, kokius įrankius pasitelkti ir auginti verslo sėkmę pasitelkiant vartotojų pasitenkinimą.

  • Klientų patirtis vs. klientų aptarnavimas
  • Kas lemia sėkmingą kliento patirties valdymą ir kaip jį užtikrinti
  • Kaip duomenų įdarbinimas gali didinti vartotojų pasitenkinimą
  • Laimingi darbuotojai - būtina sąlyga geram klientų potyriui
  • Nepertraukiamas tarpkanališkumas kliento kelyje - nuo informacinio skambučio iki galutinės paslaugos gavimo

 

Praktinių dirbtuvių erdvė

Žmonės, tiesiogiai dirbantys su klientu aptarnavimu, dažnai skundžiasi dideliu nuovargiu, stresu, motyvacijos stoka. Šioje erdvėje klientų aptarnavimo specialistai įgaus žinių, kaip valdyti stresą, išmoks atsipalaiduoti, įgis emocinės kompetencijos, padedančios dirbti efektyviau ir su didesne motyvacija.

  • Prasmės darbe suvokimas ir savimotyvacija
  • Emocinė kompetencija savo ir kito emocijų supratimas ir valdymas
  • Streso valdymas ir atsipalaidavimas

 

Andrius Grigorjevas

„Be&Do” strategas ir partneris

Kas lemia sėkmingą kliento patirties valdymą ir kaip jį užtikrinti?

Linas Šneideris, „Ernst & Young Baltic“ Asocijuotasis partneris

Patirties žemėlapis: ir klientui, ir darbuotojui

Šarūnė Galdikaitė, „Danske Bank“ vyresnioji konsultantė, komandos vadovė

Klientų patirtis skirtinguose kanaluose: nuo įvairialypės į vienodai aukštą

Giedrė Kaminskaitė-Salters, „Telia Lietuvos“ Tiesioginių ir skaitmeninių kanalų vadovė

Klientų patirties valdymas: ne kelionių rinkinys, o ekspedicija

Jolanta Pocienė, „Mažeika ir partneriai“ partnerė

Pribridome – arba faini patys sau, arba auginame pardavimus

Skirmantas Ketvirtis, „General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas

Aptarnauk, kaip patogu ne tau, o klientui  

Dovydas Braukyla, „Plano chuligano“ vadovas

Įdarbinome duomenis: NPS augimas nuo 17 iki 38

Vytautas Siaurusaitis, „Kesko Senukai Lithuania“ pardavimo direktorius

Darbuotojų pasitenkinimo tyrimų kodas: šifruoti ar ignoruoti

Dovilė Končak, RAIT Group CEO

Lyderystė klientų aptarnavime. Kaip motyvuoti darbuotojus kuriant išskirtinę patirtį klientams

Justinas Valeika, „Transcom“ Šiaurės Europos regiono lyderystės vystymo vadovas

Patirčių ekonomika: kaip išnaudoti galimybes

Unė Marija Jurktaitytė, „Žalgirio krepšinio centro “ verslo vystymo vadovė

Indrė Radavičienė

Rinkodaros procesų analitikė 

Juoko joga

Kristina Laučienė, Saviugdos trenerė - sertifikuota koučerė, juoko jogos trenerė

Dirbtuvės su Jūrate Žaliene: kaip klientai gali mane motyvuoti?

Jūratė Žalienė, „OVC Consulting“ Vyr. konsultantė

Dirbtuvės su UNLOCK Test ekspertėmis dr. Aistė Kratavičiūtė-Ališauskienė ir Giedrė Lečickienė: emocinė kompetencija, kaip valdyti savo ir kitų emocijas

Dr. Aistė Kratavičiūtė-Ališauskienė, „Thinking Organisations“ įkūrėja ir konsultantė

Dirbtuvės su UNLOCK Test ekspertėmis dr. Aistė Kratavičiūtė-Ališauskienė ir Giedrė Lečickienė: emocinė kompetencija, kaip valdyti savo ir kitų emocijas

Giedrė Lečickienė, „Thinking Organisations“ įkūrėja ir konsultantė

Dirbtuvės su Laura Rimkute: atsipalaidavimas ir streso valdymas

Laura Rimkutė, Verslo psichologė, lektorė, „Triple O Consulting“ partnerė ir konsultantė

Dirbtuvės su Vyrenijumi Andrijausku: atsipalaidavimas ir streso valdymas

Vyrenijus Andrijauskas, Sportinio ir rekreacinio švietimo lektorius – konsultantas

Andrius Grigorjevas

„Be&Do” strategas ir partneris

Kas lemia sėkmingą kliento patirties valdymą ir kaip jį užtikrinti?

Linas Šneideris, „Ernst & Young Baltic“ Asocijuotasis partneris

Patirties žemėlapis: ir klientui, ir darbuotojui

Šarūnė Galdikaitė, „Danske Bank“ vyresnioji konsultantė, komandos vadovė

Klientų patirtis skirtinguose kanaluose: nuo įvairialypės į vienodai aukštą

Giedrė Kaminskaitė-Salters, „Telia Lietuvos“ Tiesioginių ir skaitmeninių kanalų vadovė

Klientų patirties valdymas: ne kelionių rinkinys, o ekspedicija

Jolanta Pocienė, „Mažeika ir partneriai“ partnerė

Pribridome – arba faini patys sau, arba auginame pardavimus

Skirmantas Ketvirtis, „General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas

Aptarnauk, kaip patogu ne tau, o klientui  

Dovydas Braukyla, „Plano chuligano“ vadovas

Įdarbinome duomenis: NPS augimas nuo 17 iki 38

Vytautas Siaurusaitis, „Kesko Senukai Lithuania“ pardavimo direktorius

Dirbtuvės su Jūrate Žaliene: kaip klientai gali mane motyvuoti?

Jūratė Žalienė, „OVC Consulting“ Vyr. konsultantė

Darbuotojų pasitenkinimo tyrimų kodas: šifruoti ar ignoruoti

Dovilė Končak, RAIT Group CEO

Dirbtuvės su UNLOCK Test ekspertėmis dr. Aistė Kratavičiūtė-Ališauskienė ir Giedrė Lečickienė: emocinė kompetencija, kaip valdyti savo ir kitų emocijas

Dr. Aistė Kratavičiūtė-Ališauskienė, „Thinking Organisations“ įkūrėja ir konsultantė

Lyderystė klientų aptarnavime. Kaip motyvuoti darbuotojus kuriant išskirtinę patirtį klientams

Justinas Valeika, „Transcom“ Šiaurės Europos regiono lyderystės vystymo vadovas

Dirbtuvės su UNLOCK Test ekspertėmis dr. Aistė Kratavičiūtė-Ališauskienė ir Giedrė Lečickienė: emocinė kompetencija, kaip valdyti savo ir kitų emocijas

Giedrė Lečickienė, „Thinking Organisations“ įkūrėja ir konsultantė

Patirčių ekonomika: kaip išnaudoti galimybes

Unė Marija Jurktaitytė, „Žalgirio krepšinio centro “ verslo vystymo vadovė

Indrė Radavičienė

Rinkodaros procesų analitikė 

Dirbtuvės su Laura Rimkute: atsipalaidavimas ir streso valdymas

Laura Rimkutė, Verslo psichologė, lektorė, „Triple O Consulting“ partnerė ir konsultantė

Juoko joga

Kristina Laučienė, Saviugdos trenerė - sertifikuota koučerė, juoko jogos trenerė

Dirbtuvės su Vyrenijumi Andrijausku: atsipalaidavimas ir streso valdymas

Vyrenijus Andrijauskas, Sportinio ir rekreacinio švietimo lektorius – konsultantas

Bilietai

Dalyvio mokestis

132 Eur

+ 21% PVM
Įprasta kaina 165 €
Speciali kaina taikoma iki gegužės 17 d.

Dalyvio mokestis registruojantis 2-4 dalyviams

116 Eur

+ 21% PVM
Įprasta kaina 165 €
Speciali kaina taikoma iki gegužės 17 d.

Dalyvio mokestis registruojantis 5 ir daugiau dalyvių

99 Eur

+ 21% PVM
Įprasta kaina 165 €
Speciali kaina taikoma iki gegužės 17 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva