Konferencijos partneriai

logo

Žinių, įžvalgų ir gerųjų praktikų erdvė

Klientų patirties valdymo specialistai semsis žinių iš gerosios praktikos pavyzdžių ir atvejų analizių. Bus atsakyta, kas slepiasi po žodžių junginiu klientų patirtis, kaip ją valdyti, kokius įrankius pasitelkti ir auginti verslo sėkmę pasitelkiant vartotojų pasitenkinimą.

  • Klientų patirtis vs. klientų aptarnavimas
  • Kas lemia sėkmingą kliento patirties valdymą ir kaip jį užtikrinti?
  • Kaip duomenų įdarbinimas gali didinti vartotojų pasitenkinimą?
  • Laimingi darbuotojai – būtina sąlyga geram klientų potyriui
  • Nepertraukiamas tarpkanališkumas kliento kelyje – nuo informacinio skambučio iki galutinės paslaugos gavimo 

Praktinių dirbtuvių erdvė

Žmonės, tiesiogiai dirbantys su klientu aptarnavimu, dažnai skundžiasi dideliu nuovargiu, stresu, motyvacijos stoka. Šioje erdvėje klientų aptarnavimo specialistai įgaus žinių, kaip valdyti stresą, išmoks atsipalaiduoti, įgis emocinės kompetencijos, padedančios dirbti efektyviau ir su didesne motyvacija.    

  • Prasmės darbe suvokimas ir savimotyvacija
  • Emocinė kompetencija: savo ir kito emocijų supratimas ir valdymas
  • Streso valdymas ir atsipalaidavimas

Pribridome – arba faini patys sau, arba auginame pardavimus

Skirmantas Ketvirtis, „General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas

Įdarbinome duomenis: NPS augimas nuo 17 iki 38

Vytautas Siaurusaitis, „Kesko Senukai Lithuania“ pardavimo direktorius

Lyderystė klientų aptarnavime. Kaip motyvuoti darbuotojus kuriant išskirtinę patirtį klientams

Justinas Valeika, „Transcom“ Šiaurės Europos regiono lyderystės vystymo vadovas

Laura Rimkutė, Verslo psichologė, lektorė, „Triple O Consulting“ partnerė ir konsultantė

Pranešėjų sąrašas pildomas

Jolanta Pocienė
photo
Jolanta Pocienė
„Mažeika ir partneriai“ partnerė

Jolanta Pocienė
„Mažeika ir partneriai“ partnerė
Skirmantas Ketvirtis
photo
Skirmantas Ketvirtis
„General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas

Skirmantas Ketvirtis
„General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas
Indrė Radavičienė
photo
Indrė Radavičienė
Procesų valdymo ekspertė

Indrė Radavičienė
Procesų valdymo ekspertė
Šarūnė Galdikaitė
photo
Šarūnė Galdikaitė
„Danske Bank“ vyresnioji konsultantė, komandos vadovė

Šarūnė Galdikaitė
„Danske Bank“ vyresnioji konsultantė, komandos vadovė
Vytautas Siaurusaitis
photo
Vytautas Siaurusaitis
„Kesko Senukai Lithuania“ pardavimo direktorius

Vytautas Siaurusaitis
„Kesko Senukai Lithuania“ pardavimo direktorius
Justinas Valeika
photo
Justinas Valeika
„Transcom“ Šiaurės Europos regiono lyderystės vystymo vadovas

Justinas Valeika
„Transcom“ Šiaurės Europos regiono lyderystės vystymo vadovas
Laura Rimkutė
photo
Laura Rimkutė
Verslo psichologė, lektorė, „Triple O Consulting“ partnerė ir konsultantė

Laura Rimkutė
Verslo psichologė, lektorė, „Triple O Consulting“ partnerė ir konsultantė
Linas Šneideris
photo
Linas Šneideris
„Ernst & Young Baltic“ Asocijuotasis partneris

Linas Šneideris
„Ernst & Young Baltic“ Asocijuotasis partneris
Dovilė Končak
photo
Dovilė Končak
„RAIT Group“ CEO

Dovilė Končak
„RAIT Group“ CEO
Dovydas Braukyla
photo
Dovydas Braukyla
„Planas chuliganas“ vadovas

Dovydas Braukyla
„Planas chuliganas“ vadovas

Bilietai

Dalyvio mokestis

132 Eur

+ PVM Įprasta kaina 165 Eur
Speciali kaina taikoma iki gegužės 10 d.

Dalyvio mokestis registruojantis 2-4 dalyviams

115.50 Eur

+ PVM Įprasta kaina 165 Eur
Speciali kaina taikoma iki gegužės 10 d.

Dalyvio mokestis registruojantis 5 ir daugiau dalyvių

99 Eur

+ PVM Įprasta kaina 165 Eur
Speciali kaina taikoma iki gegužės 10 d.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva