Konferencija „Klientų patirties valdymas“ – dabar kiekvieno namuose.
Aktualiausios įžvalgos, atvejų analizės ir tyrimai tiems, kas rūpinasi klientais: nuo klientų patirčių ekspertų, marketingo ir pardavimo vadovų iki įmonės vadovo, kuriam rūpi ilgalaikė verslo sėkmė ir stabilumas. Kaip verslas turi kurti tokią patirtį, kad klientas liktų lojalus, būtų patenkintas ir grįžtu bet kokiomis sąlygomis.
Išskirtinė galimybė išgirsti ir pamatyti net 12 pranešimų ir daugiau nei 7 valandas turinio kiekvienam patogiu metu.
Įsigiję konferencijos vaizdo įrašą galėsite jį žiūrėti bet kada ir ne vieną kartą. Taip pat galėsite atsisiųsti pranešimų prezentacijas.
Tam, kad klientas liktų patenkintas, ir dar daugiau, kad taptų lojalus – neužtenka konkurencingos kainos, prekės ženklo žinomumo, kadaise buvusios verslo sėkmės. Kliento sprendimą pirkti prekę ar užsakyti paslaugą lemia daugybė aspektų. Pagrindinis faktorius dažniausiai būna kliento turima patirtis, kuri savyje talpina jo tikruosius poreikius, lūkesčius ir emocijas.
Klientų patirties valdymo specialistai semsis žinių iš gerosios praktikos pavyzdžių ir atvejų analizių. Bus atsakyta, kas slepiasi po žodžių junginiu klientų patirtis, kaip ją valdyti, kokius įrankius pasitelkti ir auginti verslo sėkmę pasitelkiant vartotojų pasitenkinimą.
Nuo matavimo prie veiksmų: praktinis gidas
Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris
Klientų patirties valdymas – ne visiems įkandama aukštoji mada?
CX be C nebūna. Ar C tikrai yra Jūsų “customer-centriško” verslo centre?
“Customer-obsession” galime vadinti vyraujančia tendencija lyderiaujančiame versle 2021 metais. Ką gi reiškia būti organzacija, “pametusia galvą” dėl kliento? Šios sesijos metu sau užduosime kritinius klausimus, kurie padės įsivertinti, kaip smarkiai į klientą orientuotas yra Jūsų verslas:
Ar mūsų klientai jaučiasi gerbiami ir vertinami?
Ar kuriame patikimumo jausmą visuose svarbiausiuose kliento ir prekės ženklo touch-point’uose?
Ar vadovai yra įsitraukę į kliento istoriją?
Ar daug C yra mūsų organizacinėje kultūroje?
Ar mes užsitarnavome teisę augti iš savo klientų?
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „1ClickFactory” partnerių (klientų) patirčių vadovė
CX be C nebūna. Ar C tikrai yra Jūsų “customer-centriško” verslo centre?
“Customer-obsession” galime vadinti vyraujančia tendencija lyderiaujančiame versle 2021 metais. Ką gi reiškia būti organzacija, “pametusia galvą” dėl kliento? Šios sesijos metu sau užduosime kritinius klausimus, kurie padės įsivertinti, kaip smarkiai į klientą orientuotas yra Jūsų verslas:
Ar mūsų klientai jaučiasi gerbiami ir vertinami?
Ar kuriame patikimumo jausmą visuose svarbiausiuose kliento ir prekės ženklo touch-point’uose?
Ar vadovai yra įsitraukę į kliento istoriją?
Ar daug C yra mūsų organizacinėje kultūroje?
Ar mes užsitarnavome teisę augti iš savo klientų?
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „1ClickFactory” partnerių (klientų) patirčių vadovė
Žmonės, tiesiogiai dirbantys su klientu aptarnavimu, dažnai skundžiasi dideliu nuovargiu, stresu, motyvacijos stoka. Šioje erdvėje klientų aptarnavimo specialistai įgaus žinių, kaip valdyti stresą, išmoks atsipalaiduoti, įgis emocinės kompetencijos, padedančios dirbti efektyviau ir su didesne motyvacija.
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.