Partneris
logo
Turinio partneris
logo


Konferencija „Klientų patirties valdymas“ – dabar kiekvieno namuose.

Aktualiausios įžvalgos, atvejų analizės ir tyrimai tiems, kas rūpinasi klientais: nuo klientų patirčių ekspertų, marketingo ir pardavimo vadovų iki įmonės vadovo, kuriam rūpi ilgalaikė verslo sėkmė ir stabilumas. Kaip verslas turi kurti tokią patirtį, kad klientas liktų lojalus, būtų patenkintas ir grįžtu bet kokiomis sąlygomis.

Išskirtinė galimybė išgirsti ir pamatyti net 12 pranešimų ir daugiau nei 7 valandas turinio kiekvienam patogiu metu.

Įsigiję konferencijos vaizdo įrašą galėsite jį žiūrėti bet kada ir ne vieną kartą. Taip pat galėsite atsisiųsti pranešimų prezentacijas.

Tam, kad klientas liktų patenkintas, ir dar daugiau, kad taptų lojalus – neužtenka konkurencingos kainos, prekės ženklo žinomumo, kadaise buvusios verslo sėkmės. Kliento sprendimą pirkti prekę ar užsakyti paslaugą lemia daugybė aspektų. Pagrindinis faktorius dažniausiai būna kliento turima patirtis, kuri savyje talpina jo tikruosius poreikius, lūkesčius ir emocijas.

Bilietai

Konferencijos vaizdo įrašas

85 Eur

+ 21% PVM

Konferencijos vaizdo įrašas Verslo žinių prenumeratoriams

77 Eur

+ 21% PVM
Įprasta kaina 85 €
Speciali 10% nuolaida taikoma tik Verslo žinių prenumeratoriams.

Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris

Deividas Rafanavičius
Deividas Rafanavičius
Deividas Rafanavičius, „TMD Partners“ partneris, konsultantas

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
„1ClickFactory” partnerių (klientų) patirčių vadovė

Rūta Gaudešienė
Rūta Gaudešienė

Michel Falcon
Michel Falcon

Lina Bandzinė
Lina Bandzinė

Remigijus Štaras
Remigijus Štaras

Darius Lomsargis
Darius Lomsargis

Jurgis Gylys
Jurgis Gylys

Dovilė Končak
Dovilė Končak

Edvardas Kavarskas
Edvardas Kavarskas

Artūras Skairys
Artūras Skairys

Nuo matavimo prie veiksmų: praktinis gidas 

Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris

Klientų patirties valdymas – ne visiems įkandama aukštoji mada?

Deividas Rafanavičius, „TMD Partners“ partneris, konsultantas

CX be C nebūna. Ar C tikrai yra Jūsų “customer-centriško” verslo centre? “Customer-obsession” galime vadinti vyraujančia tendencija lyderiaujančiame versle 2021 metais. Ką gi reiškia būti organzacija, “pametusia galvą” dėl kliento? Šios sesijos metu sau užduosime kritinius klausimus, kurie padės įsivertinti, kaip smarkiai į klientą orientuotas yra Jūsų verslas: Ar mūsų klientai jaučiasi gerbiami ir vertinami? Ar kuriame patikimumo jausmą visuose svarbiausiuose kliento ir prekės ženklo touch-point’uose? Ar vadovai yra įsitraukę į kliento istoriją? Ar daug C yra mūsų organizacinėje kultūroje? Ar mes užsitarnavome teisę augti iš savo klientų? Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „1ClickFactory” partnerių (klientų) patirčių vadovė

„1ClickFactory” partnerių (klientų) patirčių vadovė

Nuo matavimo prie veiksmų: praktinis gidas 

Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris

Klientų patirties valdymas – ne visiems įkandama aukštoji mada?

Deividas Rafanavičius, „TMD Partners“ partneris, konsultantas

CX be C nebūna. Ar C tikrai yra Jūsų “customer-centriško” verslo centre? “Customer-obsession” galime vadinti vyraujančia tendencija lyderiaujančiame versle 2021 metais. Ką gi reiškia būti organzacija, “pametusia galvą” dėl kliento? Šios sesijos metu sau užduosime kritinius klausimus, kurie padės įsivertinti, kaip smarkiai į klientą orientuotas yra Jūsų verslas: Ar mūsų klientai jaučiasi gerbiami ir vertinami? Ar kuriame patikimumo jausmą visuose svarbiausiuose kliento ir prekės ženklo touch-point’uose? Ar vadovai yra įsitraukę į kliento istoriją? Ar daug C yra mūsų organizacinėje kultūroje? Ar mes užsitarnavome teisę augti iš savo klientų? Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė, „1ClickFactory” partnerių (klientų) patirčių vadovė

„1ClickFactory” partnerių (klientų) patirčių vadovė

Bilietai

Konferencijos vaizdo įrašas

85 Eur

+ 21% PVM

Konferencijos vaizdo įrašas Verslo žinių prenumeratoriams

77 Eur

+ 21% PVM
Įprasta kaina 85 €
Speciali 10% nuolaida taikoma tik Verslo žinių prenumeratoriams.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus