Gazelė 2019

Svarbiausias metų renginys
smulkiajam ir vidutiniam verslui

Rugsėjo 25 d., 10–16.20 val.
„Litexpo“, Laisvės pr. 5, Vilnius
Atsisiųsti medžiagą
Versli Lietuva
Verslo Žinios
Medicinos bankas
svg

Daugiau kaip 20 verslininkų ir konsultantų verslo auginimo pamokos ir praktinės priemonės:

svg

Kaip rasti ir
išlaikyti
darbuotojus?

svg

Kaip išnaudoti
socialinius
tinklus?

svg

Kaip gauti
papildomo
finansavimo?

svg

Kaip didinti
pardavimus?

Pranešėjai

GAZELĖ VIEŠNIA: GRUPA MND (Lenkija)

Lenkijoje įsikūrusi ir šeimos valdoma įmonė „Manada“ turi vaistinių tinklą ir vysto sėkmingą elektroninės prekybos verslą. 2018 metais įmonė tapo „Gazelės” nominante ir užėmė 7 vietą Lenkijos įmonių reitinge. Įmonės augimas buvo 292 procentai lyginamaisiais 2016 ir 2017 metais. „Manada“ buvo įkurta 1991 metais ir patyrė įvairių verslo transformacijų. Savo dabartinę kryptį įmonė pasirinko prie verslo prisijungus trims įkūrėjų vaikams. Maciej Bartkovski, GRUPA MND  verslo plėtros vadovas sako, kad versle svarbiausia atkaklumas ir gebėjimas prisitaikyti prie dabarties sąlygų. Konkurencija elektroninėje prekyboje yra milžiniška ir būti lyderiais – iššūkis. Maciej pasidalins, kaip jiems pavyko išgyventi skaitmeninę transformaciją, išgryninti savo konkurencinius pranašumus ir užsitikrinti augimą.

GAZELĖ VIEŠNIA: GRUPA MND (Lenkija)

Maciej Bartkovski
GRUPA MND verslo plėtros vadovas. Šeimos valdoma farmacijos įmonė „Manada” 2018 metais tapo „Gazele” Lenkijoje ir užėmė 7 vietą šalies įmonių reitinge.

Maciej Bartkovski
Domas Jakutis

Verslo  planas leidęs augti 3 kartus

Čiužinių gamybos įmonę „Lonas“ 1993 metais įkūrė Kazimieras Jakutis. Per 26 metus įmonė užaugo nuo čiužinių gamintojų iki miegamojo ekspertų, kuriančių savo čiužinių, jų priedų ir miegamojo baldų kolekcijas. Šiandien prie „Lono“ įmonių grupę sudarančių verslų stovi jau dvi Jakučių šeimos kartos. Domas Jakutis, „Lono“ vadovas pranešime pasidalys, kokie nepatogūs sprendimai padėjo pagrindą augimui, kaip ambicingą planą paversti verslo praktika.

Verslo  planas leidęs augti 3 kartus

Domas Jakutis
Čiužinių kūrėjo ir gamintojo „Lonas“ vadovas

Verslo istorija atidariusi duris į 1000 JAV ir Kanados parduotuvių

Šeimos įmonė 2009 metais pristačiusi Lietuvai ir Europai „Gentle day“ prekių ženklą, sukėlė tikrą revoliuciją higienos įklotų rinkoje. Inovatyvūs ir patentuoti produktai lentynose atsistojo šalia pasaulinių prekės ženklų ir atrado savo pirkėją – šiandien „Gentle day“ galima įsigyti 15 Europos šalių, JAV ir Kanadoje. Vilmantė Markevičienė, viena iš verslo įkūrėjų, pasidalys, kur rasti inovacijų, kaip parduoti „nepatogų“ produktą ir kas augina pardavimus JAV.

Verslo istorija atidariusi duris į 1000 JAV ir Kanados parduotuvių

Vilmantė Markevičienė
„AAAA Europe Distribution“, valdančios prekės ženklą „Gentle day“, komercijos vadovė, viena iš įkūrėjų

Vilmantė Markevičienė
Andrius Vitkevičius

Kas pasikeitė per metus, ko nesugebėjome pakeisti per 20?

Andrius Vitkevičius baigęs teisės studijas ir išbandęs teisininko karjerą, prieš beveik 10 metų prisijungė prie šeimos verslo ir kartu su tėčiu Tadu Vitkevičiumi sėkmingai vadovauja gamtinių dujų įrangos gamybos ir prekybos įmonei „Vilduja“, kuri per šį laiką išaugo tris kartus. Prieš pusantrų metų Andrius nusprendė įmonėje įdiegti LEAN valdymo principus, kurie per trumpą laiką iš esmės pakeitė organizacijos procesus. Prieš metus tą patį darbą dirbo 10 žmonių, o šiandien 5. Prieš metus į susirinkimus vadovai rinkdavosi pirmadieniais ir visi nuleistomis galvomis, o šiandien susirinkimai vyksta kiekvieną rytą ir juose su šypsena dalyvauja visi darbuotojai. Prieš metus vadovai tik svajojo apie tvarką kaip namie, o šiandien darbuotojai žymi raudonus lapukus prie vadovo pavardės, jei ant stalo netvarka. Andrius pranešime pasidalys, kokia buvo jų LEAN kelionės pradžia, kas padeda nesustoti ir motyvuoja ne tik jį, bet ir visą komandą.

Kas pasikeitė per metus, ko nesugebėjome pakeisti per 20?

Andrius Vitkevičius
Gamtinių dujų įrangos gamybos ir prekybos įmonės „Vilduja“ bendraturtis ir direktoriaus pavaduotojas

Mitai ir realybė apie el.prekybą

Simas Šarmavičius su komanda per 7 metus išaugino „Gera dovana” grupės el. prekybos rezultatus Lietuvos, Lenkijos, Latvijos rinkose, apimančiose 42 mln. gyventojų. Šiuo metu el. prekybos kanalo apyvarta sudaro daugiau nei 50 proc. visų įmonės pardavimų. Jo iniciatyva „Gera dovana” grupėje vystoma pirmoji Lietuvoje grožio paslaugų platforma www.pasiutuslape.lt, auganti daugiau nei 200 proc. per metus. Simas taip pat dėsto el. prekybos kursą Vilniaus Universiteto Verslo Mokykloje bei yra nepriklausomas el. prekybos konsultantas. Simo pranešimas bus skirtas ir šiandien jau vystantiems savo el. prekybą, ir dar tik galvojantiems apie šį pardavimo kanalą. Anot jo, yra daug dalykų apie kuriuos verslai nepagalvoja imdamiesi el. prekybos. Pavyzdžiui yra manoma, kad sukurti el. parduotuvę yra brangu, bet tai yra mitas – iš tikrųjų brangu yra ją vystyti. Taigi per praktinius pavyzdžius Simas sugriaus el. prekybos mitus ir pasidalys patarimais, kurie gali padėti auginti pardavimus internete.

Mitai ir realybė apie el.prekybą

Simas Šarmavičius
„Geros dovanos” el. prekybos vadovas, el. prekybos konsultantas

Simas Šarmavičius
Artūras Lazejevas ir Mantas Mišeikis

Kodėl 1 sutaupytas euras yra lygu 5 uždirbtiems eurams?

„Cherry servers“ teikia debesijos paslaugas smulkioms ir vidutinėms įmonėms tarptautiniu mastu. Įmonė turi klientų iš 170 pasaulio šalių, o viso komandoje yra 39 darbuotojai. Prieš kelerius metus įmonės vadovas nusprendė pakeisti tai, kaip jų organizacijoje yra perkama. Dažnai organizacijos nesusimasto, kad svarbu ne tik auginti pardavimus, bet ir valdyti tai, kaip organizacija perka, nes išlaidos tiekėjams gali sudaryti – net iki 90% įmonės apyvartos. Pokyčiai įmonei atnešė ne mažesnį nei 15 proc. kasmetinį sutaupymą, o taip pat sukūrė papildomų verčių. Artūras ir Mantas pasidalys, kaip pavyko įtikinti kolegas ir įveikti tiekėjų pasipriešinimą, o taip pat kokių šalutinių ir teigiamų efektų tai sukėlė.

Kodėl 1 sutaupytas euras yra lygu 5 uždirbtiems eurams?

Artūras Lazejevas ir Mantas Mišeikis

Kodėl motyvuojami žmonės nedirba?

Jaukūs, namus primenantys, kūrybiškumą ir bendradarbiavimą skatinantys biurai, darbuotojai su šlepetėmis, tryliktas atlyginimas, automobilis, kuras, socialinės garantijos ir t.t. Šias ir daugelį kitų išorinės motyvacijos priemonių pasitelkdamos organizacijos dažnai tiki, kad darbuotojų produktyvumas kyla iš jų pasitenkinimo. Tačiau ar tikrai yra taip? O kas, jei viskas atvirkščiai – iš produktyvumo kyla pasitenkinimas? Jei iš tikrųjų yra taip, tuomet kas paskatina darbuotojų produktyvumą? Ar mus visus įkvepia tie patys dalykai? Darbuotojų motyvacijos valdymas – sudėtingas menas, reikalaujantis kūrybingai derinti įvairius įgūdžius ir kompetencijas. Gintarės Varnelės, „TMD partners” konsultantės, pranešimo metu išgirsite esmines tiesas, paremtas naujausiais tyrimais bei kompanijų patirtimi apie darbuotojų motyvaciją, taip pat praktiškus patarimus, kaip visa tai įvaldyti ir pritaikyti savo organizacijose.

Kodėl motyvuojami žmonės nedirba?

Gintarė Varnelė
„TMD partners” vadovavimo ir personalo valdymo srities konsultantė, akredituota ICF vadovų ugdymo ekspertė

Gintarė Varnelė
Benas Adomavičius

Kaip išlaikyti augimą?

Naujausias tyrimas rodo, kad ilgalaikį, ne mažiau nei trejus metus trunkantį 20 proc. augimą išlaiko tik 13 proc. „Gazelės“ tipo įmonių. Kas atsitinka su greitai augančiomis įmonėmis? Kaip suvaldyti augimą ir nežlugti šiam pasibaigus? Benas Adomavičius, jau daugiau nei 12 metų konsultuoja ir dėsto, kas yra verslo strategija ir kaip ją kurti. Šiame pranešime Benas apibendrins naujausią Lietuvos įmonių „Gazelių“ tyrimą ir patirtį bendraujant su 500+ verslo vadovų – kokie strateginiai sprendimai ir praktikos užtikrina, kad įmonei pavyks išgyventi spartaus augimo šuolį ir padėti pagrindą ilgalaikei verslo sėkmei.

Kaip išlaikyti augimą?

Benas Adomavičius
ISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas

E-komercijos logistika: laukiantys iššūkiai ir sprendimai

Dažna verslo, kuris žengia į e-komerciją, problema, kad daug galvojama apie prekės pateikimą vartotojams, jo kainodarą, rinkodarą, tačiau pamirštama mažiausiai „įdomi” dalis – kaip bus užtikrintas parduodamų ir sandėliuojamų prekių judėjimas bei jų likutis? Kaip bus sprendžiama prekių sandėliavimo problema, jeigu verslo pradžioje net nėra galimybių turėti nuosavų sandėlių? Kaip užtikrinti, kad prekių nebūtų parduota daugiau, nei jų yra? Kaip užtikrinti, kad pirkiniai klientus pasiektų pačiu patogiausiu būdu? „Lietuvos paštas“, turėdamas tankiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą šalyje, klientams gali pasiūlyti pašto, logistikos ir finansinio tarpininkavimo paslaugas. Edvarda Reičiūnaitė, vadovaujanti paslaugų departamentui, padeda verslo klientams surasti geriausiai jiems tinkančius prekių ar paslaugų logistinius sprendimus.

E-komercijos logistika: laukiantys iššūkiai ir sprendimai

Edvarda Reičiūnaitė
„Lietuvos pašto“ paslaugų departamento vadovė

Edvarda Reičiūnaitė
Liana Mogišaitė

15 minučių metodas atlaisvinantis darbų kalendorių ir sumažinantis streso lygį

Ką daryti kai darbuotojai nuo pačio ryto išsirikiuoja eilėje su klausimais? Tik spėji apsidairyti, o jau ir pietų laikas. Su kiekviena diena juntamas vis didesnis stresas, nes apima „voverės rate“ jausmas. Dažnas pagalvoja, kad norėtųsi laiką skirti strateginiams planams, naujų idėjų paieškai. Tačiau, vadovai sako, jog tai dažnai pavyksta tik išvykus atostogauti. 15 minučių metodo pagalba atlaisvinsite savo dienotvarkės valandas ženkliai. Liana Mogišaitė, jau 16 metų yra profesionali mokymų trenerė, specializuojasi ugdant asmeninius ir tarpasmeninius įgūdžius: komandinį darbą, asmeninį efektyvumą planuojant laiką ir valdant stresą. Lianos klientai yra  „Vilniaus pergalė“, „Biržų duona“, „BIOK Laboratorija“, „Eika“, „FL Technics“ ir kt.

15 minučių metodas atlaisvinantis darbų kalendorių ir sumažinantis streso lygį

Liana Mogišaitė
Mokymo ir ugdymo centro vadovė

Maciej Bartkovski
Maciej Bartkovski
GRUPA MND verslo plėtros vadovas. Šeimos valdoma farmacijos įmonė „Manada” 2018 metais tapo „Gazele” Lenkijoje ir užėmė 7 vietą šalies įmonių reitinge.
Domas Jakutis
Domas Jakutis
Čiužinių kūrėjo ir gamintojo „Lonas“ vadovas
Edita Janušienė
Edita Janušienė
Valstybinės mokesčių inspekcijos vadovė
Vilmantė Markevičienė
Vilmantė Markevičienė
„AAAA Europe Distribution“, valdančios prekės ženklą „Gentle day“, komercijos vadovė, viena iš įkūrėjų
Andrius Vitkevičius
Andrius Vitkevičius
Gamtinių dujų įrangos gamybos ir prekybos įmonės „Vilduja“ bendraturtis ir direktoriaus pavaduotojas
Simas Šarmavičius
Simas Šarmavičius
„Geros dovanos” el. prekybos vadovas, el. prekybos konsultantas
Tomas Nemura
Tomas Nemura
„Choco agency“ partneris, MoQ rinkodaros vadovas ir reklamos kūrybos mokyklos „The Atomic Garden“ dėstytojas
Gintarė Varnelė
Gintarė Varnelė
„TMD partners” vadovavimo ir personalo valdymo srities konsultantė, akredituota ICF vadovų ugdymo ekspertė
Benas Adomavičius
Benas Adomavičius
ISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas
Jurgita Judickienė
Jurgita Judickienė
Verslo ginčų advokatų kontoros JUREX vadovaujanti partnerė, advokatė
Jonas Izokaitis
Jonas Izokaitis
MEDICINOS BANKO Vilniaus filialo vadovas
Edvarda Reičiūnaitė
Edvarda Reičiūnaitė
„Lietuvos pašto“ paslaugų departamento vadovė
Liana Mogišaitė
Liana Mogišaitė
Mokymo ir ugdymo centro vadovė
Erika Markovska-Mikulskienė
Erika Markovska-Mikulskienė
Dizaino kompanijos EMKO įkūrėja ir vadovė
Jurij Laneckij
Jurij Laneckij
Laisvai samdomų statybos specialistų platformos „Valandinis“ verslo plėtros vadovas
Artūras Lazejevas
Artūras Lazejevas
Debesijos paslaugų įmonės „Cherry Servers“ vadovas
Mantas Mišeikis
Mantas Mišeikis
„Cherry servers“ pirkimų vadovas
Gabija Sabaliauskaitė
Gabija Sabaliauskaitė
„Verslo žinių“ smulkaus ir vidutinio verslo temų korespondentė
Gintarė Petrikauskaitė
Gintarė Petrikauskaitė
„Grant Thornton Baltic“ apskaitos projektų koordinatorė
Sergejus Abakumovas
Sergejus Abakumovas
„Grant Thornton Baltic“ finansų ir apskaitos projektų vadovas
Irma Verbienė
Irma Verbienė
„Verslo žinių“ vyr. redaktoriaus pavaduotoja
Justinas Juknys
Justinas Juknys
Vertybinių popierių biržos „Nasdaq Vilnius“ ryšių su klientais vadovas
Bernardas Vilkelis
Bernardas Vilkelis
Krematoriumo valdytojos K2 LT vadovas
Agnė Ranonytė
Agnė Ranonytė
„Verslo žinių“ B2B renginių skyriaus vadovė
Vygantas Reifonas
Vygantas Reifonas
Baltijos šalių grūdų perdirbimo įmonių grupės „Baltic Mill“ finansų vadovas
Elijus Čivilis
Elijus Čivilis
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų viceministras
Paulius Čiulada
Paulius Čiulada
„Verslo žinių“ rinkų rubrikos redaktorius
Konsultaciniai partneriai
5 miestai

5 miestai

Pasirinkite jums artimiausią vietą – konferencija vyks Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje

20 pranešėjų

Išgirskite sėkmės istorijas iš pirmų lūpų – patirtimi dalinsis įvairių sričių verslininkai

20 pranešėjų
3 salės

3 salės

Galėsite pasirinkti jums aktualiausią pranešimą ar asmeninę konsultaciją pasirinkta tema

Gazelė 2019

Greičiausiai augančių įmonių apdovanojimai

Gazelė 2019

Konferencijos partneriai

Versli Lietuva
Verslo Žinios
Medicinos bankas

Kontaktai

Konferencijų skyrius

Projektų vadovė Eglė Beinorienė
T
. (8 5) 250 2876
Eegle.beinoriene@verslozinios.lt

 

Rekvizitai

UAB „Verslo žinios
J. Jasinskio g. 16A, 03163 Vilnius
Įm. kodas: 110682810
PVM mok. kodas: LT106828113
T. (8 5) 252 6300
Eoffice@verslozinios.lt