Simas Šarmavičius su komanda per 7 metus išaugino „Gera dovana” grupės el. prekybos rezultatus Lietuvos, Lenkijos, Latvijos rinkose, apimančiose 42 mln. gyventojų. Šiuo metu el. prekybos kanalo apyvarta sudaro daugiau nei 50 proc. visų įmonės pardavimų. Jo iniciatyva „Gera dovana” grupėje vystoma pirmoji Lietuvoje grožio paslaugų platforma www.pasiutuslape.lt, auganti daugiau nei 200 proc. per metus. Simas taip pat dėsto el. prekybos kursą Vilniaus Universiteto Verslo Mokykloje bei yra nepriklausomas el. prekybos konsultantas. Simo pranešimas bus skirtas ir šiandien jau vystantiems savo el. prekybą, ir dar tik galvojantiems apie šį pardavimo kanalą. Anot jo, yra daug dalykų apie kuriuos verslai nepagalvoja imdamiesi el. prekybos. Pavyzdžiui yra manoma, kad sukurti el. parduotuvę yra brangu, bet tai yra mitas – iš tikrųjų brangu yra ją vystyti. Taigi per praktinius pavyzdžius Simas sugriaus el. prekybos mitus ir pasidalys patarimais, kurie gali padėti auginti pardavimus internete.
Andrius Vitkevičius baigęs teisės studijas ir išbandęs teisininko karjerą, prieš beveik 10 metų prisijungė prie šeimos verslo ir kartu su tėčiu Tadu Vitkevičiumi sėkmingai vadovauja gamtinių dujų įrangos gamybos ir prekybos įmonei „Vilduja“, kuri per šį laiką išaugo tris kartus. Prieš pusantrų metų Andrius nusprendė įmonėje įdiegti LEAN valdymo principus, kurie per trumpą laiką iš esmės pakeitė organizacijos procesus. Prieš metus tą patį darbą dirbo 10 žmonių, o šiandien 5. Prieš metus į susirinkimus vadovai rinkdavosi pirmadieniais ir visi nuleistomis galvomis, o šiandien susirinkimai vyksta kiekvieną rytą ir juose su šypsena dalyvauja visi darbuotojai. Prieš metus vadovai tik svajojo apie tvarką kaip namie, o šiandien darbuotojai žymi raudonus lapukus prie vadovo pavardės, jei ant stalo netvarka. Andrius pranešime pasidalys, kokia buvo jų LEAN kelionės pradžia, kas padeda nesustoti ir motyvuoja ne tik jį, bet ir visą komandą.