Programa

Lapkričio 15 d., 2017
KARTU SU POKYČIAIS: KAIP VERSLUI SUSPĖTI IR LAIMĖTI?
10.00–10.10

Įžanginis žodis. Konferencijos tikslai

10.10–10.40

Ar Lietuvos verslas pasiruošęs ketvirtajai pramonės revoliucijai?

  • Ketvirtoji pramonės revoliucija jau vyksta. Kas tai ir su kuo tai valgoma?
  • Ketvirtosios pramonės revoliucijos pavyzdžiai Lietuvoje.
  • Ką turime padaryti, kad nepražiopsotume revoliucijos?
Rokas Grajauskas / „Danske Bank” vyriausiasis Baltijos šalių ekonomistas
10.40–11.00

Kredito rizika ir augantys pardavimai – neatrasta sinergija

  • Ko trūksta potencialių klientų atrankoje?
  • Pinigai iš anksto – pinigų mažiau
  • Skirtingi klientai –skirtinga kaina
Dr. Gerda Venckevičiūtė / kredito biuro „Creditinfo“ Pardavimų ir klientų departamento vadovė
11.00-11.30

Ar branda vietinėje rinkoje garantuoja pardavimus užsienyje?

Įmonės eksporto procesas: rinkos pasirinkimas, komunikacija, rinkodara ir kt. Didžiausi iššūkiai, patarimai ir praktiniai atvejai

Aivaras Knieža / VšĮ „Versli Lietuva“ eksporto departamento direktorius
11.30–11.40

Auditorijos klausimai

11.40–12.40 Pietūs
VERSLO PRAKTIKA: KAIP UŽDIRBAMAS PELNAS?
12.40–13.10

Kaip technologijos padeda auginti verslą ir turėti geriausius klientus

Dainius Sabaliauskas / vertimo ir lokalizavimo įmonės „Eurotradus“ direktorius
13.10–13.40

„Novameta“ auginimo praktika

40.000 skirtingų detalių per mėnesį, 160 gaminių per dieną, apie 1.000 profesionalų virtuvėms skirtų komplektų, kurių absoliuti dauguma iškeliauja į užsienį – tokie skaičiai yra šių dienų Kauno gamybos bendrovės „Novameta“ vizitinė kortelė. Kaip įmonė užaugo iki savo srities lyderių ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje?

Mindaugas Jonuškis / UAB „Novameta“ vadovas
13.40–14.05

Darbuotojų motyvacija - ar įmanoma pasiekti, kad samdomi darbuotojai dirbtų kaip sau?

Jūratė Žalienė / „OVC Consulting” konsultantė
14.05-14.15

Auditorijos klausimai

14.15-14.45 Kavos pertrauka
VERSLO AUGINIMAS: KOKIOS GALIMYBĖS?
14.45–15.10

Kaip kokybiškas pardavimų procesas gali padidinti pardavimus?

  • Nuo ko priklauso pardavimų rezultatai?
  • Kiek dėmesio derėtų skirti pardavimų kokybei?
  • Kas svarbiausia, norint užtikrinti kokybiškus pardavimus, ir ugdyti profesionalų komandą?
Donata Varnelienė / „TMD Partners“ konsultantė
15.10–15.40

Skaitmeninė rinkodara – kaip nepaklysti ir nepermokėti?

Žilvinas Freigofas / UAB „Rinkodara“, vadovas
15.40–15.50

Auditorijos klausimai

15.50

Sparčiausiai augančių Šiaulių regiono įmonių apdovanojimai ir tolesnis bendravimas prie vyno taurės

Rokas Grajauskas
Rokas Grajauskas
„Danske Bank” vyriausiasis Baltijos šalių ekonomistas

Dr. Gerda Venckevičiūtė
Dr. Gerda Venckevičiūtė
kredito biuro „Creditinfo“ Pardavimų ir klientų departamento vadovė

Dainius Sabaliauskas
Dainius Sabaliauskas
vertimo ir lokalizavimo įmonės „Eurotradus“ direktorius

Žilvinas Freigofas
Žilvinas Freigofas
UAB „Rinkodara“, vadovas

Donata Varnelienė
Donata Varnelienė
„TMD Partners“ konsultantė

Jūratė Žalienė
Jūratė Žalienė
„OVC Consulting” konsultantė

Mindaugas Jonuškis
Mindaugas Jonuškis
UAB „Novameta“ vadovas

Aivaras Knieža
Aivaras Knieža
VšĮ „Versli Lietuva“ eksporto departamento direktorius

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva