Gazelė 2019

Svarbiausias metų renginys
smulkiajam ir vidutiniam verslui

Rugsėjo 13 d.. 10–16 val.
Kūrybinis inkubatorius „Kultūros fabrikas“, Bangų g. 5A, Klaipėda
Registruotis
Versli Lietuva
Verslo Žinios
Medicinos bankas
svg

Daugiau kaip 20 verslininkų ir konsultantų verslo auginimo pamokos ir praktinės priemonės:

svg

Kaip rasti ir
išlaikyti
darbuotojus?

svg

Kaip išnaudoti
socialinius
tinklus?

svg

Kaip gauti
papildomo
finansavimo?

svg

Kaip didinti
pardavimus?

Pranešėjai

Kodėl reikia pradėti nuo ambicijos – verslo  planas leidęs augti 3 kartus

Čiužinių gamybos įmonę „Lonas“ 1993 metais įkūrė Kazimieras Jakutis. Per 26 metus įmonė užaugo nuo čiužinių gamintojų iki miegamojo ekspertų, kuriančių savo čiužinių, jų priedų ir miegamojo baldų kolekcijas. Šiandien prie „Lono“ įmonių grupę sudarančių verslų stovi jau dvi Jakučių šeimos kartos. Domas Jakutis, „Lono“ vadovas pranešime pasidalys, kokie nepatogūs sprendimai padėjo pagrindą augimui, kaip ambicingą planą paversti verslo praktika ir kodėl nereikia bijoti protingesnių už save.

Kodėl reikia pradėti nuo ambicijos – verslo  planas leidęs augti 3 kartus

Domas Jakutis
Čiužinių kūrėjo ir gamintojo „Lono“ vadovas

Domas Jakutis
Snieguolė Kerpienė

Kaip rinkodara gali padėti padidinti pardavimus Lietuvos rinkoje ir išvesti į užsienį

Snieguolė Kerpienė, „Verslo reforma“ įkūrėja ir vadovė, turi daugiau nei 25 metus nuosavo verslo patirties. Daugiau nei dešimtmetį Klaipėdos regione vysčiusi gamybos organizavimo paslaugas įžymiems ES rūbų prekių ženklams, Snieguolė ėmėsi ir nuosavo ženklo kūrimo. Visgi sėkmingai JAV debiutavusiam prekės ženklui SALANIDA nepavyko išgyventi finansų krizės. Tačiau Snieguolės sukaupta patirtis ir verslo partnerių užsienyje palaikymas paskatino pritaikyti sukauptas žinias ir padėti kitiems verslams peržengti namų sienas, būti ne tik gamintojais, bet ir kūrėjais. Tuo tarpu SALANIDA šiandien vėl skinasi kelią į tarptautines rinkas – verslą vysto Snieguolės dukra. Snieguolė savo pranešime pasidalins, kodėl didžiausia kliūtis pardavimų didinimui – „valdiškas“ tonas ir kaip jį įveikti. Taip pat Snieguolė pristatys, kaip nuo pigių kainų konkuravimo strategijos pereiti prie aukštų kainų pozicionavimo, kaip įmonei savo jėgomis kurti rinkodarą ir kokie nemokami būdai tapti populiariu verslu.

Kaip rinkodara gali padėti padidinti pardavimus Lietuvos rinkoje ir išvesti į užsienį

Snieguolė Kerpienė
„Verslo reformos“ įkūrėja ir vadovė

Kaip istorijų pasakojimas padeda parduoti – verslo istorija atidariusi duris į 1000 JAV ir Kanados parduotuvių

Šeimos įmonė 2009 metais pristačiusi Lietuvai ir Europai „Gentle day“ prekių ženklą, sukėlė tikrą revoliuciją higienos įklotų rinkoje. Inovatyvūs ir patentuoti produktai lentynose atsistojo šalia pasaulinių prekės ženklų ir atrado savo pirkėją – šiandien „Gentle day“ galima įsigyti 15 Europos šalių, JAV ir Kanadoje. Vilmantė Markevičienė, verslo bendraįkūrėja pasidalys, kur rasti inovacijų, kaip parduoti „nepatogų“ produktą ir kas augina pardavimus JAV.

Kaip istorijų pasakojimas padeda parduoti – verslo istorija atidariusi duris į 1000 JAV ir Kanados parduotuvių

Vilmantė Markevičienė
„AAAA Europe Distribution“, valdančios prekės ženklą „Gentle day“, komercijos vadovė, viena iš įkūrėjų

Vilmantė Markevičienė
Jurij Laneckij

Kaip atrasti „uberį“ savo įmonėje?

Jurijus Laneckis statybų sektoriuje dirba nuo 2003 metų. Tuo metu karjerą pradėjęs kaip pagalbinis darbuotojas, praėjo visas stoteles iki galutinio sprendimų priėmėjo. Darbe Jurijus daugiausia dėmesio skiria procesų optimizavimui ir naujų technologijų diegimui, būtent taip atsirado ir laisvai samdomų statybininkų platforma „Valandinis“.  Įmonės viduje užgimęs startuolis peraugo į atskirą ir sėkmingai veikiančią įmonę. Tai Jurijus gali patvirtinti skaičiais – per 11 mėnesių buvo pasiekta 1 milijono apyvarta ir įmonė yra pelninga nuo pirmosios dienos. Savo pranešime vadovas pasidalys, kaip ir kitiems atrasti naujų verslo galimybių ar modelių savo organizacijų viduje.

Kaip atrasti „uberį“ savo įmonėje?

Jurij Laneckij
Laisvai samdomų statybos specialistų platformos „Valandinis“ verslo plėtros vadovas

Kodėl motyvuojami žmonės nedirba?

Jaukūs, namus primenantys, kūrybiškumą ir bendradarbiavimą skatinantys biurai, darbuotojai su šlepetėmis, tryliktas atlyginimas, automobilis, kuras, socialinės garantijos ir t.t. Šias ir daugelį kitų išorinės motyvacijos priemonių pasitelkdamos organizacijos dažnai tiki, kad darbuotojų produktyvumas kyla iš jų pasitenkinimo. Tačiau ar tikrai yra taip? O kas, jei viskas atvirkščiai – iš produktyvumo kyla pasitenkinimas? Jei iš tikrųjų yra taip, tuomet kas paskatina darbuotojų produktyvumą? Ar mus visus įkvepia tie patys dalykai? Darbuotojų motyvacijos valdymas – sudėtingas menas, reikalaujantis kūrybingai derinti įvairius įgūdžius ir kompetencijas. Gintarės Varnelės, „TMD partners” konsultantės, pranešimo metu išgirsite esmines tiesas, paremtas naujausiais tyrimais bei kompanijų patirtimi apie darbuotojų motyvaciją, taip pat praktiškus patarimus, kaip visa tai įvaldyti ir pritaikyti savo organizacijose.

Kodėl motyvuojami žmonės nedirba?

Gintarė Varnelė
„TMD partners” vadovavimo ir personalo valdymo srities konsultantė, akredituota ICF vadovų ugdymo ekspertė

Gintarė Varnelė
Simas Šarmavičius

Mitai ir realybė apie e. prekybą

Simas Šarmavičius su komanda per 7 metus išaugino „Gera dovana” grupės el. prekybos rezultatus Lietuvos, Lenkijos, Latvijos rinkose, apimančiose 42 mln. gyventojų. Šiuo metu el. prekybos kanalo apyvarta sudaro daugiau nei 50 proc. visų įmonės pardavimų. Jo iniciatyva „Gera dovana” grupėje vystoma pirmoji Lietuvoje grožio paslaugų platforma www.pasiutuslape.lt, auganti daugiau nei 200 proc. per metus. Simas taip pat dėsto el. prekybos kursą Vilniaus Universiteto Verslo Mokykloje bei yra nepriklausomas el. prekybos konsultantas. Simo pranešimas bus skirtas ir šiandien jau vystantiems savo el. prekybą, ir dar tik galvojantiems apie šį pardavimo kanalą. Anot jo, yra daug dalykų apie kuriuos verslai nepagalvoja imdamiesi el. prekybos. Pavyzdžiui yra manoma, kad sukurti el. parduotuvę yra brangu, bet tai yra mitas – iš tikrųjų brangu yra ją vystyti. Taigi per praktinius pavyzdžius Simas sugriaus el. prekybos mitus ir pasidalys patarimais, kurie gali padėti auginti pardavimus internete.

Mitai ir realybė apie e. prekybą

Simas Šarmavičius
„Geros dovanos" el. komercijos vadovas

15 minučių metodas atlaisvinantis darbų kalendorių ir sumažinantis streso lygį

Ką daryti kai darbuotojai nuo pačio ryto išsirikiuoja eilėje su klausimais? Tik spėji apsidairyti, o jau ir pietų laikas. Su kiekviena diena juntamas vis didesnis stresas, nes apima „voverės rate“ jausmas. Dažnas pagalvoja, kad norėtųsi laiką skirti strateginiams planams, naujų idėjų paieškai. Tačiau, vadovai sako, jog tai dažnai pavyksta tik išvykus atostogauti. 15 minučių metodo pagalba atlaisvinsite savo dienotvarkės valandas ženkliai. Liana Mogišaitė, jau 16 metų yra profesionali mokymų trenerė, specializuojasi ugdant asmeninius ir tarpasmeninius įgūdžius: komandinį darbą, asmeninį efektyvumą planuojant laiką ir valdant stresą. Lianos klientai yra  „Vilniaus pergalė“, „Biržų duona“, „BIOK Laboratorija“, „Eika“, „FL Technics“ ir kt.

15 minučių metodas atlaisvinantis darbų kalendorių ir sumažinantis streso lygį

Liana Mogišaitė
„Mokymo ir ugdymo centro“ vadovė

Liana Mogišaitė
Edvarda Reičiūnaitė

E-komercijos logistika: laukiantys iššūkiai ir sprendimai

Dažna verslo, kuris žengia į e-komerciją, problema, kad daug galvojama apie prekės pateikimą vartotojams, jo kainodarą, rinkodarą, tačiau pamirštama mažiausiai „įdomi” dalis – kaip bus užtikrintas parduodamų ir sandėliuojamų prekių judėjimas bei jų likutis? Kaip bus sprendžiama prekių sandėliavimo problema, jeigu verslo pradžioje net nėra galimybių turėti nuosavų sandėlių? Kaip užtikrinti, kad prekių nebūtų parduota daugiau, nei jų yra? Kaip užtikrinti, kad pirkiniai klientus pasiektų pačiu patogiausiu būdu? „Lietuvos paštas“, turėdamas tankiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą šalyje, klientams gali pasiūlyti pašto, logistikos ir finansinio tarpininkavimo paslaugas. Edvarda Reičiūnaitė, vadovaujanti paslaugų departamentui, padeda verslo klientams surasti geriausiai jiems tinkančius prekių ar paslaugų logistinius sprendimus.

E-komercijos logistika: laukiantys iššūkiai ir sprendimai

Edvarda Reičiūnaitė
„Lietuvos pašto“ paslaugų departamento vadovė

Domas Jakutis
Domas Jakutis
Čiužinių kūrėjo ir gamintojo „Lono“ vadovas
Snieguolė Kerpienė
Snieguolė Kerpienė
„Verslo reformos“ įkūrėja ir vadovė
Aurimas Mockus
Aurimas Mockus
Privačių vaikų darželių „Pasakėlė“ įkūrėjas, ekspedicijos motociklu „Nuo Baltijos iki Bengalijos“ sumanytojas ir dalyvis
Henrikas Rapolas Urbonas
Henrikas Rapolas Urbonas
Išmaniosios vertimo sistemos „Interactio“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų
Edita Janušienė
Edita Janušienė
Valstybinės mokesčių inspekcijos vadovė
Vilmantė Markevičienė
Vilmantė Markevičienė
„AAAA Europe Distribution“, valdančios prekės ženklą „Gentle day“, komercijos vadovė, viena iš įkūrėjų
Jurij Laneckij
Jurij Laneckij
Laisvai samdomų statybos specialistų platformos „Valandinis“ verslo plėtros vadovas
Gintarė Varnelė
Gintarė Varnelė
„TMD partners” vadovavimo ir personalo valdymo srities konsultantė, akredituota ICF vadovų ugdymo ekspertė
Simas Šarmavičius
Simas Šarmavičius
„Geros dovanos" el. komercijos vadovas
Aurelijus Katkevičius
Aurelijus Katkevičius
Žurnalo „Verslo klasė“ redaktorius
Liana Mogišaitė
Liana Mogišaitė
„Mokymo ir ugdymo centro“ vadovė
Edvarda Reičiūnaitė
Edvarda Reičiūnaitė
„Lietuvos pašto“ paslaugų departamento vadovė
Aivaras Knieža
Aivaras Knieža
„Verslios Lietuvos” eksporto departamento vadovas
Irma Verbienė
Irma Verbienė
„Verslo žinių“ vyr. redaktoriaus pavaduotoja
Gabija Sabaliauskaitė
Gabija Sabaliauskaitė
„Verslo žinių“ smulkaus ir vidutinio verslo temų korespondentė
Jurgita Judickienė
Jurgita Judickienė
Verslo ginčų advokatų kontoros JUREX vadovaujanti partnerė, advokatė
Indrė Radavičienė
Indrė Radavičienė
Verslo procesų ekspertė
Konsultaciniai partneriai
5 miestai

5 miestai

Pasirinkite jums artimiausią vietą – konferencija vyks Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje

20 pranešėjų

Išgirskite sėkmės istorijas iš pirmų lūpų – patirtimi dalinsis įvairių sričių verslininkai

20 pranešėjų
3 salės

3 salės

Galėsite pasirinkti jums aktualiausią pranešimą ar asmeninę konsultaciją pasirinkta tema

Gazelė 2019

Greičiausiai augančių įmonių apdovanojimai

Gazelė 2019

Bilietai

Dalyvio mokestis

88

+ PVM 21%
Įprasta kaina 116€

Kas antram dalyviui iš tos pačios įmonės taikoma 50% nuolaida. Kaina galioja iki rugpjūčio 28 d.

Į kainą įskaičiuota
svg
Kava, arbata
svg
Užkandžiai
pertraukų metu
svg
Dalomoji
medžiaga

Konferencijos partneriai

Versli Lietuva
Verslo Žinios
Medicinos bankas

Kontaktai

Konferencijų skyrius

Projektų vadovė Eglė Beinorienė
T
. (8 5) 250 2876
Eegle.beinoriene@verslozinios.lt

 

Rekvizitai

UAB „Verslo žinios
J. Jasinskio g. 16A, 03163 Vilnius
Įm. kodas: 110682810
PVM mok. kodas: LT106828113
T. (8 5) 252 6300
Eoffice@verslozinios.lt