Rugsėjo 24 d.
„Simbiocity“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius
Registruotis

Konferencijos temos:

  • E-komercijos rinkos tendencijos ir iššūkiai
  • Klientų patirties gerinimas kaip augimo strategija
  • Dirbtinio intelekto sprendimai e. prekyboje
  • Kūrybinės strategijos poveikis pardavimams
  • Influencerių vaidmuo verslo partnerystėse
  • Greitas pristatymas ir klientų lūkesčiai
  • Skaitmeninė rinkodara: el. pašto marketingas ir AI SEO
  • E-komercijos užkulisiai: procesai, technologijos, saugumas

Pranešėjai

Dirbtinis intelektas pirkėjo krepšelyje: kaip AI agentai keičia e. prekybą? 

Jack Stratten, „Insider Trends“, tendencijų skyriaus vadovas

Jack Stratten

E‑komercijos rinkos apžvalga: tendencijos, galimybės, iššūkiai

Ana Parafinaitė
Ana Parafinaitė

„Kesko Senukai Digital“ vadovė

Andrius Ladauskas
Andrius Ladauskas

„Venipak“ vadovas

Juozas Kaminskas
Juozas Kaminskas

„Neofinance“ vadovas

Giedrė Vilkė
Giedrė Vilkė

E-komercijos ekspertė, LiMA valdybos narė, #2 CMO Europoje

Evaldas Mockus

Naujienlaiškių rinkodara: Kaip anoniminį srautą paversti lojaliais klientais?

Evaldas Mockus, „Omnisend“ augimo viceprezidentas

Kūryba, kuri parduoda: kaip creative strategy atrakina e-komercijos augimą ir naujas rinkas 

Arūnas Vismantas, e-komercijos ekspertas, „Adkings” kūrybinės agentūros bendraįkūrėjas ir vadovas

Arūnas Vismantas
Pijus Makarevičius

Klientas pirma: kaip auginti lojalumą ir pajamas per patirtį? 

Pijus Makarevičius, „Baldai1“ įkūrėjas 

Kliento kelias ir patirtis el.prekyboje: kaip laimint mažus žingsnius galima laimėti lenktynes 

Jurgis Gylys, daugiakanalės prekybos inovacijų ekspertas

Jurgis Gylys
Rokas Stankevičius

AI SEO: 5 praktiniai žingsniai, kaip atsidurti AI atsakymuose

Rokas Stankevičius, AI SEO optimizacijos įrankio „AIclicks” įkūrėjas, „AI tech sprendimų” partneris

Influenceris kaip verslo partneris: ką sako praktika, ne teorija? 

Miglė Šilienė
Miglė Šilienė

„Uoga Uoga“ rinkodaros komunikacijos vadovė

Fausta Barauskaitė
Fausta Barauskaitė

„influenceriai.lt“ verslo plėtros vadovė

Kai madinga rinkodara feed'e baigiasi – lieka mechanika: nematoma e-komercijos pusė

Andrius Selskas, „Candy POP“ skaitmenizacijos ir DI vadovas

 

Andrius Selskas

*Pranešėjų sąrašas pildomas ...

Bilietai

Dalyvio mokestis pirmiesiems užsiregistravusiems

BILIETAS DALYVAUTI GYVAI

89 Eur

+ 21% PVM
Įprasta kaina 160 Eur

Pirkti
Dalyvio mokestis pirmiesiems užsiregistravusiems

BILIETAS DALYVAUTI INTERNETU

58 Eur

+ 21% PVM
Įprasta kaina 160 Eur

Pirkti

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus