Klientų patirties valdymo profesionalų klubas Klientų patirties valdymo profesionalų klubas
Sekantis klubo susitikimas - 2023 m. lapkričio 30 d. Vieta - Technopolis Nova, Gerulaičio g. 10, Vilnius
09:30–13:00

Apie klubą:

  • Klubo tikslas – suburti klientų patirties valdymo profesionalus, specialistus ir drauge ieškoti sprendimų, kaip kurti geriausią patirtį klientams ir auginti verslo sėkmę.
  • Per vienerius narystės klube metus įvyks 6 klubo narių susitikimai, kurių metu bus po vieną ar du pranešėjus, kuriems galėsite užduoti klausimus, konsultuotis, vieni iš kitų semtis idėjų ir įkvėpimo.
  • Skirtingų įmonių - skirtingos patirtys, atradimai ir įžvalgos. Būdami klubo nariais, Jūs turėsite galimybę bendrauti tarpusavyje, susidraugauti, parnešti į savo įmones naujų patirčių ir žinių.
  • Susitikimų metu pranešėjai dalinasi savo šviežiausiomis, pastarųjų metų iššūkiais ir atradimais paremtomis, praktikomis;
  • Kiekviename susitikime gausite žinių ne tik profesiniam, bet ir asmeniniam tobulėjimui.
  • Pažįstamų tos pačios srities specialistų ratas padės atverti naujų karjeros galimybių, rasti bendraminčių, pasinaudoti geriausiais atradimais.


Pagrindinės temos:

  • Kaip organizacijos struktūra, procesai, skatinimo sistema, komunikacija padeda kurti organizaciją, kurios svarbiausias verslo orientyras – klientai;
  • Kaip plėtoti CX projektus;
  • Kaip valdyti kliento kelionę kiekvieną dieną ir kryptingai tobulinti;
  • Kaip CX analitika kuria automatizuotus sprendimus Lietuvos bendrovėse;
  • Kokie yra ilgalaikio klientų lojalumo komponentai;
  • Kaip įtraukti klientus į produktų vystymą?
  • Kaip prekės ženklo dizainas įtakoja vartotojo patirtį?
  • Ir visos kitos, kurias inicijuosite Jūs savo diskusijų metu.

Klientų patirties (CX) vaidmuo organizacijoje

  • Klientų patirties vadovas - vieta ir vaidmuo organizacijos struktūroje
  • Organizacijos vertybės ir strategija - būtini ingredientai klientų patirties sėkmei?
  • Profesiniai keliai vedantys į klientų patirtį ir asmeninės patirties istorija

Viktorija Mažūnė, klientų patirties valdymo vadovė finansinių technologijų bendrovėje „ConnectPay“, asociacijos „Kliento link“ bendraįkūrėja

2023 m. lapkričio 30 d.

Kaip suinteresuotųjų šalių įtraukimas padeda įveikti iššūkius?

Įtraukdami kitus žmones į iššūkių sprendimus prarandame kontrolę, rizikuojame idėjų originalumu, kompetencijų stoka, neprisiimta atsakomybė įtakoja kokybę, o dėl požiūrių įvairovės garantuotai užtruksime ilgiau, jei iš vis pasieksime rezultatą. Bet ar tikrai? 

  • Kas yra ir kas nėra suinteresuotųjų šalių įtraukimas? 
  • Kur ir kada galima juo kliautis? 
  • Koks pasitikėjimo vaidmuo įtraukimo praktikose?
  • Kokie esminiai įtraukimo principai bei metodai?

Eugenijus Kaminskis, THE CRITICAL agentūros partneris ir tyrimų vedlys

Jonas Liugaila, THE CRITICAL agentūros partneris ir dizaino strategijos vedlys, Tarptautinės dizaino tarybos ICoD generalinis sekretorius, VDA docentas.

2023 m. lapkričio 30 d.

Žmogiškasis faktorius sparčiai skaitmeninamoje kliento patirtyje

Sandra Matulevičiūtė Bagdonavičienė, „Companial“ klientų patirties vadovė, asociacijos „Towards Customer“ bendraįkūrėja, sertifikuota klientų  patirties profesionalė

2024 m. vasario 2 d.

KRISPO vartotojų patirtis ir jos svarba verslui

Kristina Strolienė, verslininkė, kvapų namų „Krispo“ įkūrėja ir vadovė

2024 m. kovo 21 d.

Klubo susitikimus moderuoja

Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius Ugnius Savickas

Pranešėjai

Viktorija Mažūnė
photo
Viktorija Mažūnė
Klientų patirties valdymo vadovė finansinių technologijų bendrovėje „ConnectPay“, asociacijos „Kliento link“ bendraįkūrėja

Viktorija Mažūnė
Klientų patirties valdymo vadovė finansinių technologijų bendrovėje „ConnectPay“, asociacijos „Kliento link“ bendraįkūrėja
Jonas Liugaila
photo
Jonas Liugaila
Dizaineris, iliustratorius, kompanijos „Critical“ partneris ir dizaino strategas

Jonas Liugaila
Dizaineris, iliustratorius, kompanijos „Critical“ partneris ir dizaino strategas
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
photo
Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
„Companial“ klientų patirties vadovė, asociacijos „Towards Customer“ bendraįkūrėja, sertifikuota klientų  patirties profesionalė

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė
„Companial“ klientų patirties vadovė, asociacijos „Towards Customer“ bendraįkūrėja, sertifikuota klientų  patirties profesionalė
Kristina Strolienė
photo
Kristina Strolienė
Verslininkė, kvapų namų „Krispo“ įkūrėja ir vadovė

Kristina Strolienė
Verslininkė, kvapų namų „Krispo“ įkūrėja ir vadovė
Ugnius Savickas
photo
Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus