Programa

09:00 - 09:10 Įžanginis žodis, konferencijos tikslai
09:10 - 09:50

Duomenys ir neurorinkodara. Kaip prognozuoti klientų poreikius ir didinti konversiją

(Pranešimas anglų k.)

Daugelio svetainių ir el. parduotuvių lankytojų konversija tesiekia 3 proc. Visgi kai kurios kompanijos pasiekia neįtikėtino augimo vien tik suprasdamos kaip suvienyti duomenis su vartotojų psichologija. Šiame pranešime André Morys pasidalys, kaip šioms kompanijoms pavyko pasiekti efektyvaus augimo.

André yra eriausiai „Best Internet 2015“ įvertintas pranešėjas, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų „Web Arts“ generalinis direktorius ir steigėjas.

André Morys / „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas (Vokietija)
09:50 - 10:20

Kaip pasiekti 1843 proc. augimą per 20 mėnesių? Tinklaraščio lankytojų auginimo strategija iš pirmų lūpų

(Pranešimas anglų k.)

Karola Karlson yra konversijos optimizavimo specialistė, kurios aistros yra tekstų rašymas ir PPC reklama. Pastaruoju metu Karola prisijungė prie estų kompanijos „Taxify“ ir eina skaitmeninės rinkodaros specialistės (Performance Marketing Manager – angl.) pareigas. Karola rašo tokiems rinkodaros tinklaraščiams kaip Content Marketing Institute, HubSpot ir AdEspresso. Naujausi jos tekstai jos asmeniniame tinklaraštyje www.aggregateblog.com.

Savo pranešime Karola pasidalys sėkmės istorija su verslo proceso valdymo startuoliu „Scoro“ (Estija). Kaip pažymi Karola, tai nebus istorija apie neva „400 proc. augimą“ nepaminint, kokie buvo skaičiai pačioje pradžioje. Ji ne tik pasidalys skaičiais bei strategijomis, kurios veikė, bet ir papasakos, kas tikrai nepasiteisino.

Karola Karlson / Konversijos optimizavimo specialistė, tinklaraščio Aggregateblog.com įkūrėja (Estija)
10:20 - 10:30 Dalyvių klausimai
10:30 - 11:00 Kavos pertrauka
11:00 - 11:30

Estijos „Swedbank“ kelias į „Youtube“ ir 12 kartų didesnis ROI, palyginti su tradicinėmis kampanijomis

(Pranešimas anglų k.)

Socialinių tinklų rinkodaros skyrius, kuriam priklauso Kristel Leif ir Kristjanas Klaatsas, nusprendė su trenksmu paminėti Swedbank (Estija) mobilaus banko penkmetį. Tai tik keletas jų sugalvotos ir įgyvendintos kampanijos „Ieškome geriausio Youtuberio“ skaičių: 3 kartus daugiau mobiliosios aplikacijos aktyvių naudotojų Z kartos amžiaus grupėje ir net 12 kartų didesnis ROI, palyginti su tradicinėmis kampanijomis. Ši banko kampanija tapo Estijos rinkodaros efektyvumo apdovanojimų finaliste.

Pranešėjai
11:30 - 12:00

Špargalė reklamos užsakovams: 5 klausimai, kuriuos 2018-aisiais turėtumėte užduoti reklamos pardavėjams

Metų pradžioje P&G prekės ženklo vadovas Marc Pritchard garsiojoje savo kalboje įvardijo 5 taisykles, kurių reikalaus savo agentūrų, reklamos platformų ir leidėjų laikytis. Ką tai reiškia vietiniams prekių ženklams ir ko iš to galima pasimokyti?

Audrius Janulis / Interneto reklamos platformos „Adform“ komercijos direktorius Baltijos šalims
12:00 - 12:30

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: namų darbai rinkodaros skyriui

Kitų metų gegužės 25 dieną įsigaliosiantis ES Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas palies kiekvieną organizaciją, kuri turi klientų duomenų bazę, taiko tiesioginę rinkodarą, tvarko kitų organizacijų perduotus asmens duomenis, naudoja slapukus ir t.t. Už reglamento pažeidimus baudos gali siekti iki 4 proc. metinės apyvartos arba iki 20 mln. Eur. Kokius namų darbus turėtų padaryti rinkodaros skyrius, kad išvengtų nemalonių situacijų įsigaliojus minėtam reglamentui?

Asta Macijauskienė / Advokatė, advokatų kontoros GLIMSTEDT vyresnioji teisininkė
12:30 - 12:40 Dalyvių klausimai
12:40 - 13:20 Pietų pertrauka
13:20 - 13:50

Skaitmeninė rinkodara šiandien – apžvalga, tendencijos ir ateities prognozės

Pranešėjai
13:50 - 14:30
Diskusija

DISKUSIJA: STRATEGIJOS, KAIP IŠGYVENTI SKAITMENINĘ TRANSFORMACIJĄ

Skaitmeninės transformacijos amžiuje svarbiausiu klausimu tampa – kaip? Kaip verslams pavyksta keistis, atrasti ir taikyti inovacijas, suprasti savo vartotojus ir klientus, pamatyti, kaip keisis industrija ateityje.

Pranešėjai
14:30 - 15:00 Kavos pertrauka
15:00 - 16:30

„Best Internet“ skaitmeninės rinkodaros komunikacijos konkurso prisistatymai

KATEGORIJA: Socialinių tinklų rinkodara – kampanija socialiniuose tinkluose                    

Tik PYPT ir sumokėta (SWEDBANK), Vaidotas Valantiejus „ENTER agency“ strategijų vadovas

Laisvės TV startas (Laisvės TV), Mykolas Markauskas, „Laisvės TV“ direktorius

KATEGORIJA: Socialinių tinklų rinkodara – nuoseklus socialinių tinklų administravimas                             

Prieš Egzaminą (Šviesa), Laura Domarkė, „AdDrama” įkūrėja ir vadovė

Laikykitės Ten su Andriumi Tapinu Facebook paskyra (Laisvės TV), Mykolas Markauskas, „Laisvės TV“ direktorius

DNB Facebook komunikacija (DNB bankas), Rasa Petruškevičiūtė, „DNB“ komunikacijos projektų vadovė ir Gintarė Kitovė, „Inspired UM“ Socialinės medijos projektų vadovė

KATEGORIJA: Integruoti turinio rinkodaros projektai (angl. Content marketing)             

#Ldpaprastai (Lietuvos draudimas), Rita Puzienė, „Lietuvos draudimo“ komunikacijos projektų vadovė

KATEGORIJA: Skaitmeninės komunikacijos kampanija (angl. Digital campaign)                

„Švyturio Compass“ pristatymo ir rezervavimo kampanija (Švyturys - Utenos Alus), Žilvinas Mačiulis „Not Perfect | Y&R“ skaitmeninio skyriaus vadovas

IKI SODINČIUS (IKI), Berta Čaikauskaitė, „Iki“ viešųjų ryšių vadovė, Mykolas Pleskas, „Open Agency“ skaitmeninio skyriaus vadovas

GET A SALES JOB IN 2 DAYS (Ruptela), Aurelija Plioplytė, „Integrity PR“ skaitmeninių projektų vadovė

KATEGORIJA: Į vartotojų veiksmus orientuota skaitmeninė kampanija (angl. Digital Performance), e.komercijos projektai                                                                                                                                                         

Žalgirio fanų pasaulinis surašymas (Švyturys - Utenos Alus), Tadas Kupscys, „OMD“ skaitmeninės komunikacijos skyriaus vadovas

Išsilukštenk Velykas (MAXIMA), Vitalijus Ostapenko, „Inspired UM“ skaitmeninių projektų vadovas

KATEGORIJA: Duomenų analitikos ir panaudojimo rinkodarai kategorija                             

Kaip duomenų analizė padėjo sukurti integruotą internetinę parduotuvę topocentras.lt ir plėtoti ,,omnichannel” strategiją (TOPO GRUPĖ), Raimonda Gudaitė „Topo grupė” rinkodaros grupės vadovė

KATEGORIJA Geriausias skaitmeninės rinkodaros veiksmas (vienkartinis rinkodaros veiksmas, sulaukęs daug dėmesio ar pasiekęs gerų rezultatų skaitmeninėje erdvėje)                                                      

LITHUANIA WELCOMES TRUMP (Laisvės TV), Mykolas Markauskas, „Laisvės TV“ direktorius

Pozuoja intelektas (Friends & Frames), Dovydas Kiauleikis, „Autoriai“ vykdantysis direktorius

Always sniff (Foodsniffer), Justinas Jautžemis, „McCann Vilnius“ skaitmeninės komunikacijos vadovas

DNB Paskola be dėžutės (DNB bankas), Rasa Petruškevičiūtė, „DNB“ komunikacijos projektų vadovė ir Gintarė Kitovė, „Inspired UM“ Socialinės medijos projektų vadovė

„Best Internet 2017“ komisija:

Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė;

Deividas Talijūnas,  personalizuoto retargetingo platformos „Adtarget.me“ vadovas;

Giedrė Šileikytė, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovė;

Justas Razmus, „Vilniaus Pergalė“ marketingo direktorius;

Rūta Kisieliūtė, reklamos agentūros „Milk“ skaitmeninio skyriaus vadovė;

Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius, vienas iš KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto steigėjų.

17.00 Konkurso apdovanojimai ir laikas bendrauti
Linas Šiautkulis
Linas Šiautkulis
Žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas, konferencijos moderatorius

Linas Šiautkulis yra komunikacijos ekspertas turintis daugiau nei 13 metų patirties. Šiuo metu Linas vadovauja žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūrai „BPN LIETUVA“ ir yra Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas. Linas aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose vartotojų elgsenos, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos ir tendencijų temomis.

Asta Macijauskienė
Asta Macijauskienė
Advokatė, advokatų kontoros GLIMSTEDT vyresnioji teisininkė

Praktikos sritys: bendrovių ir komercinė teisė, intelektinė nuosavybė, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisė, vartotojų teisės. Turi įvairiapusės patirties sprendžiant ginčus dėl vartotojų teisių bei reklamos įstatymų pažeidimų, konsultuojant užsienio ir šalies klientus įvairiais Lietuvos teisės klausimais, įskaitant bendruosius įmonių veiklos, intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo bei reklamos atitikties įstatymų reikalavimams klausimus. Dalyvauja bei skaito pranešimus konferencijose dėl reklamos įstatymo, vartotojų, autorių teisių pažeidimų bei įvairiais intelektinės nuosavybės klausimais. 

Audrius Janulis
Audrius Janulis
Interneto reklamos platformos „Adform“ komercijos direktorius Baltijos šalims

Audrius yra skaitmeninių technologijų ir tendencijų entuziastas. Dirbdamas interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros direktoriumi Baltijos šalims, padeda reklamos pirkėjams ir pardavėjams atrasti vieniems kitus programinės įrangos pagalba.

André Morys
André Morys
„Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas (Vokietija)

Andre is cofounder of the Global Optimization Group, an international network of optimization specialists with 200 consultants in 12 countries. He is also author, blogger and university lecturer in the field of conversion optimization.


Kristjan Klaats & Kristel Leif
Kristjan Klaats & Kristel Leif

Karola Karlson
Karola Karlson
Konversijos optimizavimo specialistė, tinklaraščio Aggregateblog.com įkūrėja (Estija)

Karola Karlson is a growth marketer fascinated by copywriting and PPC advertising. She recently joined Estonian company Taxify as Performance Marketing Manager. Karola is also a contributor to some of the top marketing blogs, including Content Marketing Institute, HubSpot, AdEspresso, and many more. You can read Karola's latest articles in her unicorn-infused blog www.aggregateblog.com.

Karola will share her story about Scoro's blog. She points out that the story's about real growth, not “a 400% growth without any mention of the initial traffic numbers”. Growing from 1.6k to 30k+ is a real deal!

Kristel Leif
Kristel Leif
„Swedbank“ socialinių medijų vadovė (Estija)

Kristjan Klaats
Kristjan Klaats
„Swedbank“ dizaineris (Estija)

Arijus Kirdeikis
Arijus Kirdeikis
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ e. komercijos komunikacijos vadovas

Jurgita Videikaitė
Jurgita Videikaitė
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ skaitmeninės reklamos vadovė

Regimantas Urbanas
Regimantas Urbanas
„sem.lt“ rinkodaros ir verslo plėtros vadovas

Raimonda Gudaitė
Raimonda Gudaitė
„Topo grupė” rinkodaros grupės vadovė

Diskusija
Diskusija

Aurelija Kazlauskienė
Aurelija Kazlauskienė
„Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė

Tadas Pukas
Tadas Pukas
„Šviesa“ skaitmeninių produktų skyriaus vadovas

Konkursas
Konkursas

Deividas Talijūnas
Deividas Talijūnas
Personalizuoto retargetingo platformos „Adtarget.me“ vadovas

Giedrė Šileikytė
Giedrė Šileikytė
Kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovė

Justas Razmus
Justas Razmus
„Vilniaus Pergalė“ marketingo direktorius

Rūta Kisieliūtė
Rūta Kisieliūtė
Reklamos agentūros „Milk“ skaitmeninio skyriaus vadovė

Vasaris Oržekauskas
Vasaris Oržekauskas
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius

Dovydas Kiauleikis
Dovydas Kiauleikis
„Autoriai“ vykdantysis direktorius

Mykolas Markauskas
Mykolas Markauskas
„Laisvės TV“ direktorius

Vaidotas Valantiejus
Vaidotas Valantiejus
„ENTER agency“ strategijų vadovas

Rasa Petruškevičiūtė
Rasa Petruškevičiūtė
DNB komunikacijos projektų vadovė

Gintarė Kitovė
Gintarė Kitovė
„Inspired UM“ socialinės medijos projektų vadovė

Laura Domarkė
Laura Domarkė
„AdDrama” įkūrėja ir vadovė

Žilvinas Mačiulis
Žilvinas Mačiulis
„Not Perfect | Y&R“ skaitmeninio skyriaus vadovas

Rita Puzienė
Rita Puzienė
„Lietuvos draudimo“ komunikacijos projektų vadovė

Tadas Kupscys
Tadas Kupscys
„OMD“ skaitmeninės komunikacijos skyriaus vadovas

Aurelija Plioplytė
Aurelija Plioplytė
„Integrity PR“ skaitmeninių projektų vadovė

Berta Čaikauskaitė
Berta Čaikauskaitė
„Iki“ viešųjų ryšių vadovė

Vitalijus Ostapenko
Vitalijus Ostapenko
„Inspired UM“ skaitmeninių projektų vadovas

Justinas Jautžemis
Justinas Jautžemis
„McCann Vilnius“ skaitmeninės komunikacijos vadovas

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva