• Best Internet 2017

    Menų fabrikas „Loftas“ Švitrigailos g. 29
    Rugsėjo 28 d., 2017

Konferencijos partneriai

logologo

Pagrindinės temos:

  • Kaip surasti ir sujungti duomenis su vartotojų psichologija?
  • Kaip išgyventi skaitmeninę transformaciją? Rinkodaros vadovų patirtys ir įžvalgos
  • Prekės ženklai socialiniuose tinkluose – Estijos „Swedbank“ kelias į „Youtube“ 
  • Interneto reklamos rinka: 5 klausimai, kuriuos 2018-aisiais turėtumėte užduoti reklamos pardavėjams
  • Namų  darbai rinkodaros skyriui įgyvendinant Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimus
  • „Best Internet“ skaitmeninės rinkodaros komunikacijos konkurso prisistatymai

Duomenys ir neurorinkodara. Kaip prognozuoti klientų poreikius ir didinti konversiją

Daugelio svetainių ir el. parduotuvių lankytojų konversija tesiekia 3 proc. Visgi kai kurios kompanijos pasiekia neįtikėtino augimo vien tik suprasdamos kaip suvienyti duomenis su vartotojų psichologija. Šiame pranešime André Morys pasidalys, kaip šioms kompanijoms pavyko pasiekti efektyvaus augimo.

André yra geriausiai „Best Internet 2015“ įvertintas pranešėjas, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų „Web Arts“ generalinis direktorius ir steigėjas. Taip pat André yra vienas iš Globalios optimizavimo grupės (Global Optimization Group), vienijančios 200 optimizavimo specialistų iš 12 šalių, įkūrėjų. Jis taip pat nuolat rašo bei dėsto konversijų optimizavimo temomis.

Estijos „Swedbank“ kelias į „Youtube“ ir 12 kartų didesnis ROI, palyginti su tradicinėmis kampanijomis

Kristel Leif, „Swedbank“  socialinių medijų vadovė ir Kristjanas Klaatsas , „Swedbank“ dizaineris (Estija).

Diskusija: strategijos, kaip išgyventi skaitmeninę transformaciją

Skaitmeninės transformacijos amžiuje svarbiausiu klausimu tampa – kaip? Kaip verslams pavyksta keistis, atrasti ir taikyti inovacijas, suprasti savo vartotojus ir klientus, pamatyti, kaip keisis industrija ateityje. Diskusijos šeimininkai Linas Šiautkulis „BPN Lietuva“ vadovas ir Regimantas Urbanas „sem.lt“ rinkodaros ir verslo plėtros vadovas. Savo patirtimi dalysis Raimonda Gudaitė, „Topo grupė” rinkodaros grupės vadovė, Aureija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė ir Tadas Pukas, „Šviesa“ skaitmeninių produktų skyriaus vadovas.

Špargalė reklamos užsakovams: 5 klausimai, kuriuos 2018-aisiais turėtumėte užduoti reklamos pardavėjams

Metų pradžioje P&G prekės ženklo vadovas Marc Pritchard garsiojoje savo kalboje įvardijo 5 taisykles, kurių reikalaus savo agentūrų, reklamos platformų ir leidėjų laikytis. Ką tai reiškia vietiniams prekių ženklams ir ko iš to galima pasimokyti? Įžvalgomis pasidalys Audrius Janulis, Interneto reklamos platformos „Adform“ komercijos direktorius Baltijos šalims.

BEST INTERNET

skaitmeninės rinkodaros komunikacijos konkurso finalininkų prisistatymai

Net 16 lietuviškų praktinių skaitmeninės rinkodaros komunikacijos sprendimų.

Pranešėjai

André Morys
photo
André Morys
„Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas (Vokietija)

Andre is cofounder of the Global Optimization Group, an international network of optimization specialists with 200 consultants in 12 countries. He is also author, blogger and university lecturer in the field of conversion optimization.


André Morys
„Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas (Vokietija)
Audrius Janulis
photo
Audrius Janulis
Interneto reklamos platformos „Adform“ komercijos direktorius Baltijos šalims

Audrius yra skaitmeninių technologijų ir tendencijų entuziastas. Dirbdamas interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros direktoriumi Baltijos šalims, padeda reklamos pirkėjams ir pardavėjams atrasti vieniems kitus programinės įrangos pagalba.

Audrius Janulis
Interneto reklamos platformos „Adform“ komercijos direktorius Baltijos šalims
Karola Karlson
photo
Karola Karlson
Konversijos optimizavimo specialistė, tinklaraščio Aggregateblog.com įkūrėja (Estija)

Karola Karlson is a growth marketer fascinated by copywriting and PPC advertising. She recently joined Estonian company Taxify as Performance Marketing Manager. Karola is also a contributor to some of the top marketing blogs, including Content Marketing Institute, HubSpot, AdEspresso, and many more. You can read Karola's latest articles in her unicorn-infused blog www.aggregateblog.com.

Karola will share her story about Scoro's blog. She points out that the story's about real growth, not “a 400% growth without any mention of the initial traffic numbers”. Growing from 1.6k to 30k+ is a real deal!

Karola Karlson
Konversijos optimizavimo specialistė, tinklaraščio Aggregateblog.com įkūrėja (Estija)
Linas Šiautkulis
photo
Linas Šiautkulis
Žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas, konferencijos moderatorius

Linas Šiautkulis yra komunikacijos ekspertas turintis daugiau nei 13 metų patirties. Šiuo metu Linas vadovauja žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūrai „BPN LIETUVA“ ir yra Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas. Linas aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose vartotojų elgsenos, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos ir tendencijų temomis.

Linas Šiautkulis
Žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas, konferencijos moderatorius
Kristel Leif
photo
Kristel Leif
„Swedbank“ socialinių medijų vadovė (Estija)

Kristel Leif
„Swedbank“ socialinių medijų vadovė (Estija)
Kristjan Klaats
photo
Kristjan Klaats
„Swedbank“ dizaineris (Estija)

Kristjan Klaats
„Swedbank“ dizaineris (Estija)
Asta Macijauskienė
photo
Asta Macijauskienė
Advokatė, advokatų kontoros GLIMSTEDT vyresnioji teisininkė

Praktikos sritys: bendrovių ir komercinė teisė, intelektinė nuosavybė, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisė, vartotojų teisės. Turi įvairiapusės patirties sprendžiant ginčus dėl vartotojų teisių bei reklamos įstatymų pažeidimų, konsultuojant užsienio ir šalies klientus įvairiais Lietuvos teisės klausimais, įskaitant bendruosius įmonių veiklos, intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo bei reklamos atitikties įstatymų reikalavimams klausimus. Dalyvauja bei skaito pranešimus konferencijose dėl reklamos įstatymo, vartotojų, autorių teisių pažeidimų bei įvairiais intelektinės nuosavybės klausimais. 

Asta Macijauskienė
Advokatė, advokatų kontoros GLIMSTEDT vyresnioji teisininkė
Arijus Kirdeikis
photo
Arijus Kirdeikis
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ e. komercijos komunikacijos vadovas

Arijus Kirdeikis
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ e. komercijos komunikacijos vadovas
Aurelija Kazlauskienė
photo
Aurelija Kazlauskienė
„Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė

Aurelija Kazlauskienė
„Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė
Jurgita Videikaitė
photo
Jurgita Videikaitė
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ skaitmeninės reklamos vadovė

Jurgita Videikaitė
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ skaitmeninės reklamos vadovė
Tadas Pukas
photo
Tadas Pukas
„Šviesa“ skaitmeninių produktų skyriaus vadovas

Tadas Pukas
„Šviesa“ skaitmeninių produktų skyriaus vadovas
Deividas Talijūnas
photo
Deividas Talijūnas
Personalizuoto retargetingo platformos „Adtarget.me“ vadovas

Deividas Talijūnas
Personalizuoto retargetingo platformos „Adtarget.me“ vadovas
Giedrė Šileikytė
photo
Giedrė Šileikytė
Kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovė

Giedrė Šileikytė
Kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovė
Regimantas Urbanas
photo
Regimantas Urbanas
„sem.lt“ rinkodaros ir verslo plėtros vadovas

Regimantas Urbanas
„sem.lt“ rinkodaros ir verslo plėtros vadovas
Justas Razmus
photo
Justas Razmus
„Vilniaus Pergalė“ marketingo direktorius

Justas Razmus
„Vilniaus Pergalė“ marketingo direktorius
Raimonda Gudaitė
photo
Raimonda Gudaitė
„Topo grupė” rinkodaros grupės vadovė

Raimonda Gudaitė
„Topo grupė” rinkodaros grupės vadovė
Rūta Kisieliūtė
photo
Rūta Kisieliūtė
Reklamos agentūros „Milk“ skaitmeninio skyriaus vadovė

Rūta Kisieliūtė
Reklamos agentūros „Milk“ skaitmeninio skyriaus vadovė
Vasaris Oržekauskas
photo
Vasaris Oržekauskas
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius

Vasaris Oržekauskas
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius
Rasa Petruškevičiūtė
photo
Rasa Petruškevičiūtė
DNB komunikacijos projektų vadovė

Rasa Petruškevičiūtė
DNB komunikacijos projektų vadovė
Dovydas Kiauleikis
photo
Dovydas Kiauleikis
„Autoriai“ vykdantysis direktorius

Dovydas Kiauleikis
„Autoriai“ vykdantysis direktorius
Gintarė Kitovė
photo
Gintarė Kitovė
„Inspired UM“ socialinės medijos projektų vadovė

Gintarė Kitovė
„Inspired UM“ socialinės medijos projektų vadovė
Mykolas Markauskas
photo
Mykolas Markauskas
„Laisvės TV“ direktorius

Mykolas Markauskas
„Laisvės TV“ direktorius
Laura Domarkė
photo
Laura Domarkė
„AdDrama” įkūrėja ir vadovė

Laura Domarkė
„AdDrama” įkūrėja ir vadovė
Vaidotas Valantiejus
photo
Vaidotas Valantiejus
„ENTER agency“ strategijų vadovas

Vaidotas Valantiejus
„ENTER agency“ strategijų vadovas
Žilvinas Mačiulis
photo
Žilvinas Mačiulis
„Not Perfect | Y&R“ skaitmeninio skyriaus vadovas

Žilvinas Mačiulis
„Not Perfect | Y&R“ skaitmeninio skyriaus vadovas
Rita Puzienė
photo
Rita Puzienė
„Lietuvos draudimo“ komunikacijos projektų vadovė

Rita Puzienė
„Lietuvos draudimo“ komunikacijos projektų vadovė
Tadas Kupscys
photo
Tadas Kupscys
„OMD“ skaitmeninės komunikacijos skyriaus vadovas

Tadas Kupscys
„OMD“ skaitmeninės komunikacijos skyriaus vadovas
Aurelija Plioplytė
photo
Aurelija Plioplytė
„Integrity PR“ skaitmeninių projektų vadovė

Aurelija Plioplytė
„Integrity PR“ skaitmeninių projektų vadovė
Berta Čaikauskaitė
photo
Berta Čaikauskaitė
„Iki“ viešųjų ryšių vadovė

Berta Čaikauskaitė
„Iki“ viešųjų ryšių vadovė
Vitalijus Ostapenko
photo
Vitalijus Ostapenko
„Inspired UM“ skaitmeninių projektų vadovas

Vitalijus Ostapenko
„Inspired UM“ skaitmeninių projektų vadovas
Justinas Jautžemis
photo
Justinas Jautžemis
„McCann Vilnius“ skaitmeninės komunikacijos vadovas

Justinas Jautžemis
„McCann Vilnius“ skaitmeninės komunikacijos vadovas

Programa

09:00 - 09:10 Įžanginis žodis, konferencijos tikslai
09:10 - 09:50

Duomenys ir neurorinkodara. Kaip prognozuoti klientų poreikius ir didinti konversiją

(Pranešimas anglų k.)

Daugelio svetainių ir el. parduotuvių lankytojų konversija tesiekia 3 proc. Visgi kai kurios kompanijos pasiekia neįtikėtino augimo vien tik suprasdamos kaip suvienyti duomenis su vartotojų psichologija. Šiame pranešime André Morys pasidalys, kaip šioms kompanijoms pavyko pasiekti efektyvaus augimo.

André yra eriausiai „Best Internet 2015“ įvertintas pranešėjas, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų „Web Arts“ generalinis direktorius ir steigėjas.

André Morys / „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas (Vokietija)

Akimirkos iš praėjusių metų

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva