Programa

08:30 - 09:00

Dalyvių registracija

09:00 - 10:30

I SESIJA

E. parduotuvių analizė: kur slepiasi esminiai e. parduotuvės trūkumai ir kaip juos išspręsti. Vartotojas – kaip jį sėkmingai lydėti link pardavimo. Sesijos pabaigoje: klausimų/atsakymų laikas.

10:30 - 10:50 Kavos pertrauka
10:50 - 12:30

II SESIJA

Skirtingų e. parduotuvės puslapių analizė: kaip optimizuoti titulinį, produktų, kategorijų puslapius, kokias klaidas dažniausiai darome ir kaip jų išvengti. Sesijos pabaigoje – klausimų/atsakymų laikas.

Karl Gilis
Karl Gilis
El. prekybos ekspertas, TOP 3 konversijos specialistas pasaulyje, tinkamumo ir konversijos optimizavimo bendrovės „AGConsult“ vadovas

Karl Gilis

Trečias įtakingiausių konversijos specialistų pasaulyje. Belgijoje įsikūrusioje tinkamumo (usability) ir konversijos optimizavimo bendrovėje „AGConsult“ jis yra „G“. Karlas optimizuoja svetaines nuo 2001 metų. Visada remiasi vartotojų tyrimais ir faktais, nes pavargo nuo visų nuomonių ir nuojautų, sklandančių interneto versle. Praėjusiais metais Vilniuje vykusioje konferencijoje BEST INTERNET Karl buvo pipažintas geriausiu pranešėju, kurį net 95 proc. dalyvių vertino gerai arba labai gerai.

Pastaruosius kelerius metus jis įnikęs į A/B testavimą. Daugiausia dėl to, kad A/B testavimas leidžia jam matyti pokyčių, kuriuos jis siūlo remdamasis tyrimais, poveikį. Tačiau A/B testavimas taip pat privertė Karlą išlikti kukliu, nes jis pastebėjo, kad net geriausia praktika ne visada veikia ir kad jo puikios mintys ir sprendimai kartais visiškai nepavyksta.

Karlas dėsto keliuose Belgijos koledžuose ir skaito pranešimus konferencijose visame pasaulyje. Jis taip pat žinomas kaip „UX komikas“. Jis dirba su tokiais klientais kaip „Suzuki“, „Thomas Cook“, „Tui“, „Shell“ ir „Daikin“. 

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva