• E. prekybos seminaras su KARL GILIS: kaip e. parduotuvės lankytojus paversti klientais (seminaras anglų k.)

    ARTIS viešbutis, Totorių g. 23, Vilnius
    2017 m. balandžio 20 d. / 9.00-12.30

Seminaro metu:

  • Mokysimės įsivertinti ar e. parduotuvėje nėra nereikalingų barjerų, stabdančių sėkmingai atlikti pardavimą;
  • Pateiksime daug praktinių patarimų, kaip sėkmingai „lydėti“ vartotoją per e. parduotuvę ir „pastūmėti“ užbaigti pirkimą;
  • Analizuosime skirtingų tipų puslapius, juose pasitaikančias klaidas ir kaip jų išvengti;
  • Skirsime laiko klausimų/atsakymų sesijai, kurioje kalbėsime apie jūsų praktines situacijas ir jų galimus sprendimus.

ATKREIPIAME DĖMESĮ: seminaras vyks anglų kalba!

Karl Gilis

Konferencijoje BEST INTERNET geriausiai vertintas pranešėjas, kurį net 95 proc. dalyvių vertino gerai arba labai gerai.

Trečias įtakingiausių konversijos specialistų pasaulyje. Belgijoje įsikūrusioje tinkamumo (usability) ir konversijos optimizavimo bendrovėje „AGConsult“ jis yra „G“. Karlas optimizuoja svetaines nuo 2001 metų. Visada remiasi vartotojų tyrimais ir faktais, nes pavargo nuo visų nuomonių ir nuojautų, sklandančių interneto versle.

Pastaruosius kelerius metus jis įnikęs į A/B testavimą. Daugiausia dėl to, kad A/B testavimas leidžia jam matyti pokyčių, kuriuos jis siūlo remdamasis tyrimais, poveikį. Tačiau A/B testavimas taip pat privertė Karlą išlikti kukliu, nes jis pastebėjo, kad net geriausia praktika ne visada veikia ir kad jo puikios mintys ir sprendimai kartais visiškai nepavyksta.

Karlas dėsto keliuose Belgijos koledžuose ir skaito pranešimus konferencijose visame pasaulyje. Jis taip pat žinomas kaip „UX komikas“. Jis dirba su tokiais klientais kaip „Suzuki“, „Thomas Cook“, „Tui“, „Shell“ ir „Daikin“. 

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva