Programa

09.00 - 09.10 Įžanginis žodis, konferencijos tikslai
09.10 - 09.30

Naujoji mokesčių reforma: naudos ir galimybės prekybos sektoriui?

Ministras pristatys svarbiausias mokesčių naujoves, kurios turės didžiausią poveikį prekybos sektoriui - vidaus vartojimui, darbo rinkai, plėtros perspektyvoms.

Vilius Šapoka / LR finansų ministras
09.30 - 09.50

Prekybos sektoriaus ekonomika: svarbiausia skaičiai vadovui

  • Kokie svarbiausi pokyčiai pastebimi rinkose ir ko artimiausiu metu laukti įmonių vadovams? 
  • Vidaus vartojimas - vartotojų perkamosios galios kaita: ko tikėtis?
  • Krizė - dar tik nuojautos ar jau pastebimi pirmieji ženklai?
Žygimantas Mauricas / Nordea Bank Lietuva ekonomistas
09.50 - 10.10

Pokyčiai konkurencinėje aplinkoje: pagrindinių prekybos sektoriaus žaidėjų susijungimo galimybės

Šiemet apie susijungimą paskelbus IKI ir RIMI prekybos tinklams, pasigirsta vis daugiau spekuliacijų, o kas gi laukia kitų rinkos žaidėjų - prekybos tinklų, tiekėjų, gamintojų? Tad konferencijoje ir paanalizuosime, kokia tikimybė, kad sandoris bus užbaigtas sėkmingai ir kaip gali keistis visoje tiekimo grandinėje esančių įmonių santykiai.

Andrius Ivanauskas / Advokatų kontoros GLIMSTEDT partneris
10.10 - 10.30

Demografiniai pokyčiai Lietuvoje ir jų įtaka prekybos sektoriaus vystymuisi

  • Vartojimo pokyčiai Lietuvoje: ar tikrai iki 2025 metų gyventojų dalis drastiškai sumažės ir kaip tam reikėtų ruoštis prekybos įmonėms?
  • Pokyčiai darbo rinkoje: kokios tendencijos pastebimos ir į ką reikėtų investuoti jau dabar, norint užsitikrinti geriausius darbuotojus
Boguslavas Gruževskis / Darbo ir socialinių tyrimų instituto direktorius
10.30 - 10.40 Laikas klausimams
10.40 - 11.10 Kavos pertrauka
11.10 - 11.30

Suprasti ir pažinti savo vartotoją dabar svarbiau nei bet kada: aktualiausi vartotojų tyrimų klausimai ir įžvalgos Pasauliniame kontekste

Sue Temple, daugiau nei 15 metų vadovauja įvairių prekės ženklų vystymui ir vartotojų įžvalgų analizei (angl. Shopper Insights), iš kurių net 10 praleido vadovaudama Coca-cola ir Pepsi vartotojui įžvalgų padaliniams Europoje ir D. Britanijoje. Šiuo metu Sue specializuojasi vartotojų tyrimuose augančiose rinkose ir savo pranešime didžiausią dėmesį skirs Vartotojo evoliucijai: kaip pasikeitė mūsų varotojas ir kaip turi keistis prekybos sektorius, kad užsitikrintų sėkmingą poziciją rinkoje.

Sue Temple / Nielsen vartotojų įžvalgų vadovė augančioms rinkoms (Rytų Europa, Pietų Amerika, Viduriniai Rytai, Azija)
11.30 - 12.30
Diskusija

Prekybos sektorius 2020: vadovų interviu

Įmonių vadovų interviu - tai bene interaktyviausia konferencijos dalis, kurios metu bus galima užduoti jums labiausiai rūpimus klausimus. Interviu kalbėsime:

  • Kokį prekybos sektorių mato jo lyderiai: kur turi būti kiekvieno vadovo fokusas?
  • Svarbiausi strateginiai planai, kurie privalo būti pasiekti iki 2020
  • Vartotojas - koks jis Lietuvos vadovų akimis ir kaip jam parduoti?

Sesijos metu bus galima užduoti klausimus tiek gyvai, tiek ir internetinės sistemos pagalba, tad tai bus puiki proga sulaukti atsakymus į dalyviams aktualius klausimus.

Pranešėjai
12.30 - 12.40 Laikas klausimams
12.40 - 13.30 Pietūs
I PARALELINĖ SESIJA. Gamintojai prekyboje: geroji įmonių praktika
13.30 - 13.50

Pardavimų kanalų efektyvumas: kur ir ką vartoja Lietuvos šeimos?

Naujausia vartotojų tyrimų platforma BALTMI jau daugiau nei metus laiko stebi tų pačių namų ūkių vartojimo įpročius. Tad remiantis šiais duomenimis kalbėsime:

  • kokius prekybos kanalus ir kodėl renkasi Lietuvos šeimos;
  • kaip gamybos įmonės gali sudaryti palankiausią produktų pasiskirstymą skirtinguose prekybos kanaluose;
  • kokie prekybos kanalai yra pelningiausi ir kaip teisingai jais pasinaudoti.

 

Inga Blažienė / Baltijos šalių rinkos tyrimų bendrovės BALTMI vadovė
13.50 - 14.20

Darbas su prekybos tinklais Lietuvoje ir užsienyje: kaip pasiekti užsienio prekybos tinklus ir efektyviai dirbti Lietuvoje?

Naujasis Nevėžis - tai viena iš dviejų įmonių Lietuvoje, kuriai šiuo metu pavyko pakliūti į Lenkijos prekybos tinklus. Taip pat, kompanija eksportuoja ir glaudžiai bendradarbiauja su prekybininkais iš daugiau nei 40 šalių. Kaip diversifikuoti riziką, pasiekti užsienio prekybos tinklus ir ten sėkmingai dirbti - Gedimino Krutulio pranešime.

Gediminas Krutulis / „Naujasis Nevėžis“​ direktorius
14.20 - 14.50

Produktų transformacijos: kaip atrasti savo kelią naujose prekybos tendencijose?

  • Kada laikas transformuoti produktą ir kokį kelią pasirinkti?
  • Kaip atrasti pridėtines vertes bulvei? Kaip jas atskirti skirtingose rinkose?
  • Svarbiausios AUGA produktų tranformacijos pamokos ir praktika
Laurynas Miškinis / AUGA group, Ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas
14.50 - 15.20

Tradicinės ir e. prekybos kanalų sintezė: kaip rasti teisingą balansą ir užsitikrinti vartotojo dėmesį

Kaip keičiantis produktui ir jo pardavimų ciklui pritaikyti teisingą pardavimų kanalą? Deeper perėjo visus svarbiausius žingsnius nuo nuosavos e. parduotuvės iki prekybos per Amazon sistemą. Kokios pamokos buvo išmoktos ir kur toliau juda inovatyvių produktų pardavimai - Aivaro pranešime.

Aivaras Bakanas / Deeper pardavimų direktorius
II PARALELINĖ SESIJA. Mažmeninė prekyba: inovacijos ir geroji praktika
13.30 - 13.50

Kainų karai: kaip jie keičia mūsų klientus ir kokią naują konkurencinę aplinką kuriame?

Pranešėjas tikslinamas

Arūnas Vizickas / „Pricer.lt“, įkūrėjas „Civitta“, verslo vystymo vadovas „Go4price.com“, įkūrėjas „myVirtualStore“, įkūrėjas
13.50 - 14.20

Vartotojų duomenys padeda didinti vartotojų lojalumą: kaip tai pasiekti?

Lojalumo sistemos išaugo iš to etapo, kai lojalumas buvo suvokiamas tik kaip nuolaidos ir plastikinė kortelė piniginėje. Pasaulyje vis didesnę vietą užima technologinės inovacijos, kurios padeda ne tik surinkti visą aktualią informaciją iš vartotojų, bet ir suformuluoti tokius pasiūlymus, kurie generuotų pridėtinę vertę ir neleistų užsisukti akcijų rate. Naujausios lojalumo sistemų tendencijos ir praktikos Baltijos šalyse, Japonijoje, bei Vakarų Europoje - Gabi pranešime.

Gabi Kool / PINS lojalumo sistemos vadovas
14.20 - 14.50

Omni-channel prekyboje: kaip jį teisingai išnaudoti ir pamatuoti

Tadas Deksnys / „Unboxed“ įkūrėjas ir vadovas
14.50 - 15.20

Klientų aptarnavimas prasideda nuo pokalbio: Circle K praktika

  • Geras klientų aptarnavimas: svarbiausi namų darbai, kurie turi būti atlikti prieš pradedant apie jį galvoti
  • Empatija santykiuose su klientu ir pardavimuose: nereikalingas laiko gaišimas ar esminė šiandienos aptarnaujančio personalo kompetencija
  • Kaip paruošti klientus aptarnaujantį personalą per 1 dieną? Circle K praktika.
  • O kas toliau: kokios naujausios klientų aptarnavimo tendencijos ateina į Lietuva?
Daiva Pivoriūnienė / „Circle K Lietuva“ Degalinių tinklo departamento direktorė
15.20 - 15.30 Laikas klausimams
15.30 - 15.50 Kavos pertrauka
15.50 - 16.30

10 principų, padedančių uždirbti daugiau iš jūsų elektroninės parduotuvės: kaip pažinti vartotoją ir pasiūlyti teisingą turinį

Konferencijoje BEST INTERNET geriausiai vertintas pranešėjas, kurį net 95 proc. dalyvių vertino gerai arba labai gerai. Trečias įtakingiausių konversijos specialistų pasaulyje. Jis dirba su tokiais klientais kaip „Suzuki“, „Thomas Cook“, „Tui“, „Shell“ ir „Daikin“.

Nors „10 principų padėsiančių uždirbti daugiau“ skamba, kaip dar viena citata iš asmeninio tobulėjimo vadovėlio, Karl atveju tai labai interaktyviai ir praktiškai pateikti patarimai, kuriuos bus galima taikyti nors ir tą patį vakarą po konferencijos. 

Karl Gilis / El. prekybos ekspertas, TOP 3 konversijos specialistas pasaulyje, tinkamumo ir konversijos optimizavimo bendrovės „AGConsult“ vadovas
16.30 - 17.00 Konferencijos apibendrinimas, klausimai, diskusijos
Tadas Deksnys
Tadas Deksnys
„Unboxed“ įkūrėjas ir vadovas

Arūnas Vizickas
Arūnas Vizickas
„Pricer.lt“, įkūrėjas „Civitta“, verslo vystymo vadovas „Go4price.com“, įkūrėjas „myVirtualStore“, įkūrėjas

Arūnas Vizickas įvairiose Top pozicijose sukaupė daugiau nei 18 metų mažmeninės prekybos patirtį tokiose kompanijose kaip „Rimi“, „SEB Bank“, „Alma littera grupė“, „Čili Holdings“ ir daugiau nei 6 metų e-komercijos vystymo patirtį tokiose kompanijose kaip „Pigu“, „220.lv“, „PriceOn“, „Sau.lt“, „Pricewisely“,“myVirtualStore“, „Go4price.com“, „Pricer.lt“.

Žilvinas Šilėnas
Žilvinas Šilėnas
Lietuvos laisvosios rinkos instituto prezidentas

Žygimantas Mauricas
Žygimantas Mauricas
Nordea Bank Lietuva ekonomistas

Sue Temple
Sue Temple
Nielsen vartotojų įžvalgų vadovė augančioms rinkoms (Rytų Europa, Pietų Amerika, Viduriniai Rytai, Azija)

Andrius Ivanauskas
Andrius Ivanauskas
Advokatų kontoros GLIMSTEDT partneris

Boguslavas Gruževskis
Boguslavas Gruževskis
Darbo ir socialinių tyrimų instituto direktorius

Giedrius Juozapavičius
Giedrius Juozapavičius
Rinkodaros ir komunikacijos konsultantas

Gediminas Krutulis
Gediminas Krutulis
„Naujasis Nevėžis“​ direktorius

Inga Blažienė
Inga Blažienė
Baltijos šalių rinkos tyrimų bendrovės BALTMI vadovė

Aivaras Bakanas
Aivaras Bakanas
Deeper pardavimų direktorius

Gabi Kool
Gabi Kool
PINS lojalumo sistemos vadovas

Daiva Pivoriūnienė
Daiva Pivoriūnienė
„Circle K Lietuva“ Degalinių tinklo departamento direktorė

Karl Gilis
Karl Gilis
El. prekybos ekspertas, TOP 3 konversijos specialistas pasaulyje, tinkamumo ir konversijos optimizavimo bendrovės „AGConsult“ vadovas

Kristina Meidė
Kristina Meidė
„Maxima LT“ generalinė direktorė​

Vilius Šapoka
Vilius Šapoka
LR finansų ministras

Laurynas Miškinis
Laurynas Miškinis
AUGA group, Ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas

Rasa Marcinkevičienė
Rasa Marcinkevičienė
BENU Vaistine Lietuva, UAB direktorė

Dainius Liulys
Dainius Liulys
Pigu.lt generalinis direktorius

Darius Verseckas
Darius Verseckas
„Verslo žinių“ Technologijų rubrikos redaktorius

„Verslo žinios“ -galvojantiems savo galva