• Bendrovės įvaizdžio kūrimas: kaip tapti geidžiamiausiu darbdaviu?

    Personalo specialistų pusryčiai.
    Bendrovės įvaizdžio kūrimas: kaip tapti geidžiamiausiu darbdaviu?

    ISM vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius
    2017 m. rugpjūčio 30 d. / 9.00-12.00

Partneriai

logologologo


Pagrindinės temos:

Šiuose pusryčiuose „Verslo žinių“ ir darbo skelbimų portalo cv.lt lankytojų 2017 m. geidžiamiausiais darbdaviais išrinktos įmonės „Telia“ ir „Ruptela“ dalinsis savo patirtimi, kurią apibendrins organizacinės psichologijos ekspertė Rima Vanagė.

AB „Telia Lietuva“ – iš vienų rankų teikia telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas. Tai tarptautinės „Telia Company“ įmonių grupės, veikiančios 15-oje šalių – nuo Norvegijos iki Turkijos, – dalis. Lietuvos bendrovėje dirba virš 2200 darbuotojų, kurie turėdami laisvę realizuoti savo idėjas aktyviai įsitraukia į įmonės veiklą ir tampa jos ambasadoriais.

  • Telia darbdavio įvaizdžio formavimo strategija
    • Trumpalaikis ir ilgalaikis veiksmų planas formuojant darbdavio įvaizdį rinkoje
    • Kaip įgalinti visą organizaciją formuojant darbdavio įvaizdį?
    • Kas padaro darbdavį geidžiamu?

UAB „Ruptela“ yra tarptautinė, lietuviško kapitalo įmonė, užsiimanti transporto valdymo sprendimais – nuo programinės įrangos kūrimo ir įrenginių gamybos iki unikalių sprendimų vystymo ir diegimo. Per 7-enerius savo veiklos metus, įmonė sparčiai augo ir kasmet patenka į TOP50 sparčiausiai augančių technologijų įmonių vidurio Europos regione. Šiuo metu komandoje dirba 200 darbuotojų, iš kurių - 70 pardavimų specialistų, kalbančių 15 kalbų ir eksportuojančių paslaugas į 117 šalių.

  • Kaip Ruptela supranta darbdavio įvaizdį?
    • Marketingo ir personalo sinergija formuojant darbdavio įvaizdį
    • Sėkminga pardavimų vadybininkų atrankos kampanija - priežastis ar pasekmė?
    • Geidžiamiausias darbdavys 2017 - ar įvaizdis yra viskas? Ar visuomet verta būti geidžiamiausiu darbdaviu?

Rima Vanagė yra organizacinės psichologijos ekspertė, turinti 18 metų konsultavimo patirties. Puikiai išmanydama marketingą padeda organizacijoms suprasti rinkos dėsnius, psichologijos žinios leidžia išlaikyti pozityvų požiūrį, o andragogika parodo kelius kaip įmonės gali tobulėti.

  • Kaip mes norime, kad apie mus kalbėtų mūsų potencialūs darbuotojai? Kuo mes esame patrauklūs?  Darbdavio patrauklumo kaleidoskopas
    • Asmeninė provokacija: „kokį darbdavį rinkčiausi aš?“, „ar norėčiau, kad mano vaikui vadovautų toks vadovas, kaip aš?“
    • Žmogaus pasirinkimai priklauso nuo jo sąmoningumo
    • Vidiniai procesai nuo atrankos pokalbių iki atleidimų, lemtingos  klaidos ir išmoktos pamokos
    • Kiek kainuoja darbdavio reputacija?

Justė Vižinytė, AB „Telia Lietuva“ Talentų valdymo komandos vadovė

Telekomunikacijų bendrovė AB „Telia Lietuva“ - „Verslo žinių“ skaitytojų išrinkta geidžiamiausia 2017 m. darbdavė didžiųjų įmonių kategorijoje

Neringa Smailienė, UAB  „Ruptela“ Žmogiškųjų išteklių vadovė

IT bendrovė UAB „Ruptela“ - „Verslo žinių“ skaitytojų išrinkta geidžiamiausia 2017 m. darbdavė mažųjų įmonių kategorijoje

Rima Vanagė, organizacinės psichologijos ekspertė

Bilietai

Dalyvio mokestis

35 Eur

+ PVM 21% Įprasta kaina 44 Eur

Speciali kaina taikoma iki rugpjūčio 16 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva