Programa

09:00 - 09:15

Įžanginis žodis, konferencijos tikslai

09:15 - 10:50

Kur ieškosime darbuotojų dabar ir ateityje?

 

Lietuvos darbo rinka: kai burės tampa inkaru

  • Stipriosios ir silpnosios Lietuvos darbo rinkos savybės
  • Demografiniai spąstai: nuo regionų iki užsienio
  • Žemas jaunimo nedarbas: sėkmė ar prakeiksmas?
  • Ar Lietuvos darbuotojai verti didesnio atlyginimo?
  • Kaip skaitmenizacija (ir/arba mechanizacija) pakeis Lietuvos darbo rinkos struktūrą?
Jekaterina Rojaka / DNB banko vyr. ekonominstė
 

Kokių teisinių galimybių neišnaudoja Lietuvos darbdaviai spręsti kvalifikuotų darbuotojų trūkumo problemą?

  • Ar išnaudojame visas galimybes, kurias leidžia nelankstus darbo santykių reguliavimas?
  • Kaip spręsti kvalifikuotų darbuotojų trūkumo problemą pasitelkiant nuotolinį darbą, terminuotas darbo sutartis ir kt. priemones? 
  • Kokį darbo santykių reguliavimą numato naujasis darbo kodeksas? 
Inga Klimašauskienė / Advokatų kontoros „Glimstedt“ asocijuota partnerė, advokatė
 

Kaip pritraukti ir išlaikyti darbuotojus: „CSC Baltic“ praktika

Antanas Uršulis / „CSC Baltic“ generalinis direktorius
 

Darbdavio įvaizdžio formavimo strategija: „Rimi“ praktika

  • Dabartinė situacija - gal ne viskas taip jau ir blogai?
  • Darbdavys darbuotojo akimis
  • Svarbiausia - pradėti
  • Darbdavio įvaizdžio strategija ( Employer branding) - tik ilgalaikė!
Dovilė Buinickaitė – Struckienė / „Rimi Lietuva“ personalo vadovė
10:50-11.15 Kavos pertrauka
11.15-13.20

Efektyvus darbuotojų potencialo panaudojimas

 

Kaip darbuotojų įsitraukimą paversti organizacijos efektyvumu?

  • Kaip užtikrinti, kad darbuotojų potencialas yra nukreiptas organizacijos siekiams įgyvendinti?
  • Kaip dirbti su darbuotojų tyrimo rezultatais?
  • Ką daro geriausios įmonės pasaulyje, kad jų pastangos dirbti su darbuotojų įsitraukimu atsipirktų?
Eligijus Kajieta / „Haygroup“ generalinis direktorius Baltijos šalims
 

Pagrindiniai elementai, užtikrinantys aukštą darbuotojų efektyvumą

Aiškūs bei tarpusavyje susiję įmonės ir darbuotojų tikslai, skaidri komunikacija, situacinė lyderystė, kasdienės veiklos valdymo sistema - keturi svarbiausi našumo elementai „Kitron" įmonėje. Kaip dirbti su kiekvienu iš jų turi vadovas ir personalo vadovas, kad šie elementai tapų organizacijos kultūros ir rutinos dalimi?

Pranešėjai
 

Kaip rasti tinkamiausią darbuotojui rolę organizacijoje?

  • Nauja struktūra, procesai svarbu, bet dar svarbiau, kad jie sklandžiai veiktų, o tai gali padaryti tik žmonės. Svarbu kiekvienam atlikti SAVO vaidmenį, o vaidmenys tai ne tas pats, kas pareigos
  • Pardavėjų ir vadovų porfilių sudarymas, vaidmenų skirstymas
  • Stipriųjų pusių panaudojimas bei asmenybės savybių ugdymo planų sudarymas
Neringa Lipskytė / „Eldes“ personalo vadovė
 

Kaip sufokusuoti komandą bendram tikslui ir judėjimui žaibo greičiu?

„TransferGo“ yra viena inovatyviausių ir sparčiausiai augančių finansinių technologijų (angl. fintech) kompanijų Europoje, kuri savo požiūriu į ateitį ir įžvalgomis šiais metais buvo pakviesta pasidalinti elitiniame Davoso Pasaulio ekonomikos forume.

Daumantas Dvilinskas / „TransferGo“ vadovas
 

„TNS“ specialus tyrimas konferencijai: tobula darbo vieta vilniečiams

  • Kokie darbo aplinkos pokyčiai kuria didžiausią vertę?
  •  Kaip darbo aplinka veikia skirtingų kartų ir lyčių darbuotojus?
     
Monika Sabaliauskaitė / „MG Valda“ turto valdymo vadovė
13.20-14.10 Pietūs
14.10-15.20

Duomenys ir technologijos – naujasis skaitmeninis HR funkcijos veidas

 

Kaip įdarbinti robotą arba resursų optimizavimas ir naujos technologijos: „Carslberg group“ praktika

Darbuotojų trūkumo klausimą bendrovė „Carlsberg Group“ sistemiškai spręsti pradėjo jau prieš penkerius metus, kuomet ėmėsi automatizuoti procesus. Žmonių rankų darbą automatizuotos sistemos keičia visose pagrindinėse bendrovės srityse – gamyboje, logistikoje, pardavimuose ir finansuose. Dvylikoje šalių, tarp jų ir Lietuvoje, veikiančioje įmonių grupėje „Carlsberg Group“ vyksta nuolatinis automatizuotų sistemų tobulinimas ir siekiama, kad „robotai“ atliktų kuo daugiau darbo užduočių. 
 

Seitumer Čurlu / „Carlsberg Group“ GBS BMP direktorius
 

Skaitmeninis žmogiškųjų išteklių valdymo ciklas: kaip technologijos keičia HR funkciją?

  • Technologijų bei automatizavio panaudojimas talentų pritraukimui, įdarbinimui, darbuotojų  vystymui ir tobulinimui, veiklos vertinimui, talentų valdymui  bei strateginių duomenų valdymo ir administracinių personalo valdymo procesų įgyvendinimui;
  • Dinamiški darbo principai ir jų poreikis šiuolaikinėje organizacijoje
Auksė Žukauskienė / „Barclays“ vadovaujanti personalo verslo partnerė Lietuvai ir Prahai
 

Efektyvus naujų darbuotojų įvedimas - kaip pirmąją patirtį darbe padaryti labiausiai įtraukiančią, produktyvią ir be streso?

„Harvard Business Review“ duomenimis 33% procentai naujų darbuotojų pradeda ieškoti kito darbo per pirmuosius 6 mėnesius. Pirmoji darbo patirtis dažniausiai lemia ilgalaikį poveikį darbuotojų rezultatams, įsitraukimui, išlaikymui organizacijoje. Pranešimo metu „Aviva Lietuva“ pristatys savo sukurtą darbuotojų adaptacijos įrankį, kuriuo struktūruotai, sistemingai formuojama darbuotojo patirtis per visą bandomąjį laikotarpį technologijų ir žmogiškojo nefomalaus ryšio pagalba

Simona Grinevičienė / „Aviva Lietuva“ teisės ir personalo direktorė, valdybos narė
15.20-15.40 Kavos petrauka
 

HR laboratorija: ŽMOGUS

15.40-16.40
Beta salė

Sveikas darbuotojas

 

Kodėl svarbu rūpintis darbuotojų sveikata: naujausia Lietuvos tyrimų statistika, pagrindinės problemos ir sprendimai, generuojantys didžiausią grąžą

Rokas Navickas / Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikų Kardiologijos ir angiologijos centro gydytojas kardiologas
 

Negatyvaus proto praktika

  • Trys funkciniai protai: negatyvus apsauginis, pozityvus sprendimus priimantis ir meditatyvus neutralusis
  • Paprasti, tačiau neprasti, veiksmingi pratimai ant kėdės
  • Raminančios, aktyvuojančios ir išsibarsčiusias mintis rikiuojančios kvėpavimo praktikos
Eva Tombak / Jogos trenerė, knygos „Laisvė basomis“ autorė
15.40-16.40
Alfa salė

„Mindfullness“ stresui mažinti

 

Įsisąmoninimu grįsta psichologija (mindfulness) – žmogaus galimybių didinimas versle ir gyvenime

Mindfulness, kaip mokslo šakos,  populiarumas ir svarba vis labiau auga. Šias praktikas jau prieš daug metų atrado tokios organizacijos kaip Google, Apple, Pentagonas.  Vis drąsiau tiek užsienio, tiek Lietuvos įmonės jas įtraukia į darbuotojų ugdymo planus. Mindfulness nauda įrodyta daugybės tyrimų -  praktikos mažina šališkumą, didiną norą padėti, skatina pozityvias emocijas, mažina stresą, stiprina pasitikėjimą savimi. Pranešimo metu  kalbėsime apie tai, kaip Mindfulness pritaikyti verslo organizacijose, atliksime praktinius pratimus, padėsiančius efektyviau tvarkytis tiek darbe, tiek kasdieniame gyvenime.

Med. dr. Julius Neverauskas / Psichoterapeutas, nervų ligų gydytojas
 

Kaip praktikuoti Dzen meditaciją biure?

Bo Haeng Sunimas / Dzen vienuolis, Kauno pantomimos teatro aktorius ir režisierius
15.40-16.40
Zeta salė

Žmonių ugdymas

 

Vadovų ugdymas: ROI ar asmenybės augimas?

  • Kas svarbu, kuriant patyrusių vadovų ugdymo sprendimus
  • Ugdymo sprendimų paieška, rizika, iššūkiai
  • Kas svarbiau, investicijų grąža, įgūdžių lavinimas ar asmenybės augimas?
  • Pasidalinimas SEB banko vadovų ugdymo patirtimi
Kristina Markūnaitė / SEB grupės mokymo programų vadovė
 

Kaip formuluoti mąstymą skatinančius ir įtraukiančius klausimus?

Prastas klausimas gali sugadinti visą ugdomąjį pokalbį. Čia panagrinėsime geras ir praktiškas klausimų formulavimo schemas ir pasipraktikuosime šiuos klausimus užduoti, bus pateiktos dažniausiai pasitaikančios klausimų formulavimo klaidos

Tomas Misiukonis / „OVC Consulting“ partneris, konsultantas
16.45-17.15

Interaktyvi sesija. Detalė

  • Detalė – tai smulkmena, kuri daug ką lemia
  • Detalė tarp meno ir banalybės
  • Detalė kuria ir griauna santykius
  • Detalė padeda žmogui atsiskleisti arba jį uždaro
  • Detalės lengvina arba nutraukia komunikaciją
Andrius Žebrauskas / Lietuvos kino, teatro ir televizijos aktorius, lektorius
17.15

Geidžiamiausio darbdavio apdovanojimai

Jekaterina Rojaka
Jekaterina Rojaka
DNB banko vyr. ekonominstė


Mindaugas Šeštokas
Mindaugas Šeštokas
„Kitron“ generalinis direktorius

Daumantas Dvilinskas
Daumantas Dvilinskas
„TransferGo“ vadovas

Eligijus Kajieta
Eligijus Kajieta
„Haygroup“ generalinis direktorius Baltijos šalims

Aušra Antanavičienė
Aušra Antanavičienė
„Kitron“ personalo vadovė

Eva Tombak
Eva Tombak
Jogos trenerė, knygos „Laisvė basomis“ autorė

Med. dr. Julius Neverauskas
Med. dr. Julius Neverauskas
Psichoterapeutas, nervų ligų gydytojas

Rytis Juozapavičius
Rytis Juozapavičius
„FranklinCovey Lietuva“ partneris

Bo Haeng Sunimas
Bo Haeng Sunimas
Dzen vienuolis, Kauno pantomimos teatro aktorius ir režisierius

Pirmasis lietuvis, tapęs dzen vienuoliu, gavo vardą Bo Haeng, daugiau kaip 16 metų gyvena ir praktikuoja įvairiuose Pietų Korėjos vienuolynuose

Neringa Lipskytė
Neringa Lipskytė
„Eldes“ personalo vadovė

Tomas Misiukonis
Tomas Misiukonis
„OVC Consulting“ partneris, konsultantas

Kristina Markūnaitė
Kristina Markūnaitė
SEB grupės mokymo programų vadovė

Andrius Žebrauskas
Andrius Žebrauskas
Lietuvos kino, teatro ir televizijos aktorius, lektorius

Rokas Navickas
Rokas Navickas
Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikų Kardiologijos ir angiologijos centro gydytojas kardiologas

Auksė Žukauskienė
Auksė Žukauskienė
„Barclays“ vadovaujanti personalo verslo partnerė Lietuvai ir Prahai

Antanas Uršulis
Antanas Uršulis
„CSC Baltic“ generalinis direktorius

Inga Klimašauskienė
Inga Klimašauskienė
Advokatų kontoros „Glimstedt“ asocijuota partnerė, advokatė

Monika Sabaliauskaitė
Monika Sabaliauskaitė
„MG Valda“ turto valdymo vadovė

Simona Grinevičienė
Simona Grinevičienė
„Aviva Lietuva“ teisės ir personalo direktorė, valdybos narė

Seitumer Čurlu
Seitumer Čurlu
„Carlsberg Group“ GBS BMP direktorius

Dovilė Buinickaitė – Struckienė
Dovilė Buinickaitė – Struckienė
„Rimi Lietuva“ personalo vadovė

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva