• PASSWORD 2017
    Metinė rinkodaros efektyvumo konferencija

    Kino teatras „Forum Cinemas Vingis“, Savanorių pr. 7, Vilnius, 6 salė
    Kovo 15 - 16 d., 2017
    Iki renginio liko
Questionnaire

Dalyvio apklausa

Dėkojame, kad dalyvavote šioje konferencijoje, ir kviečiame pasidalinti nuomone apie renginį, jo organizavimo kokybę ir pageidavimais kitiems renginiams.

Pildyti

Konferencijos partneriai

logologologologo

PASSWORD 2017 konferencijoje:

  • „Warc“ šimtukas: veiksmingiausių pasaulio reklaminių kampanijų analizė
  • Auginame prekės ženklus: savo istorijas pasakoja „Kakė Makė“, „Beatos virtuvė“, „FoodSniffer“ ir kt. 
  • Kaip duomenys ir informacijos kaupimas padeda ne tik teoriškai bet ir praktiškai suprasti vartotoją? 
  • Kaip parduoti verslo strategiją darbuotojams? Rinkodara vadovo akimis
  • Geriausia rinkodaros praktika Lietuvoje: efektyviausių rinkodaros kampanijų pristatymai
  • Efektyviausių rinkodaros kampanijų ir „Metų prekės ženklo 2017“ apdovanojimai

„Warc“ TOP 100 veiksmingiausių pasaulio reklaminių kampanijų analizė

Nicola Tillin yra „Warc“, pasaulyje pirmaujančios įmonės, užsiimančios reklamos veiksmingumo tyrimais, komercijos direktorė.

MISIJA ĮMANOMA: kaip parduoti verslo strategiją darbuotojams

Romualda Stragienė, kosmetikos gamybos bendrovės „BIOK laboratorija“ vadovė.

Pakuotės dizainas ir aplinkosauga: kaip prekių ženklams atrasti papildomas vertes?

Edvardas Kavarskas, pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūros „étiquette“ partneris

„EgoTech“

Kaip užkariauti „millenial“ kartos širdis, protus ir pinigines technologijomis, kurios glosto savimeilę ir pataikauja savojo „aš“ kultui?

Dr. Paulas Marsdenas, vartotojų psichologijos specialistas WPP („Syzygy“) ir Londono mados koledže.

Diskusija: auginame prekės ženklą

Moderuoja Giedrius Juozapavičius, rinkodaros ir komunikacijos konsultantas. Dalyvauja prekės ženklai: „Kakė Makė“, „Beatos virtuvė“ ir „Keulė rūke“.

Pranešėjai

Nicola Tillin
photo
Nicola Tillin
Komercijos direktorė, reklamos veiksmingumo tyrimų bendrovė „Warc“ (JK)

Nicola Tillin yra „Warc“, pasaulyje pirmaujančios įmonės, užsiimančios reklamos veiksmingumo tyrimais, komercijos direktorė.

Pagrindinis bendrovės „Warc“ tikslas – dalytis geriausia reklamos patirtimi, teikti patarimus, kaip padaryti reklamą ir rinkodarą tikrai veiksmingą – tiek ilgalaikėje, tiek trumpalaikėje perspektyvoje. „Warc“ klientais yra didžiausios pasaulio reklamos ir žiniasklaidos agentūros, mokslinių tyrimų bendrovės, universitetai ir reklamuotojai.

„Warc“ yra atlikusi daugiausia pasaulyje reklamos tyrimų – daugiau kaip 11 500, iš kurių visi buvo įvertinti už veiksmingumą. Be to, yra paskelbusi daugiau nei 50 000 straipsnių, rašinių apie tendencijas ir mokslinių darbų apie įvairias reklamos veiksmingumo sritis.

„Warc“ kasmet rengia keturis tyrimų projektų konkursus: „Warc Media Awards“, „Warc Prize for Innovation“, „Warc Prize for Social Strategy“ ir „Warc Prize for Asian Strategy“.

Be internetu užsakomų paslaugų (www.warc.com), „Warc“ taip pat leidžia žinomus žurnalus, įskaitant „Admap“, „Market Leader“, „Journal of Advertising Research“ ir „International Journal of Market Research“.

Nicola Tillin
Komercijos direktorė, reklamos veiksmingumo tyrimų bendrovė „Warc“ (JK)
Romualda Stragienė
photo
Romualda Stragienė
UAB „BIOK laboratorija“ vadovė

Romualda Stragienė yra baigusi ekonomikos studijas Vilniaus Universitete ir ISM vadovų verslo vadybos magistrantūros programą. Ji yra aktyvi Lietuvos rinkodaros bendruomenės narė: skaito paskaitas universitetuose, pasisako konferencijose, dalyvauja LIMA (Lietuvos marketingo asociacija) valdyboje. 2015 metais Romualda buvo išrinkta Lietuvos Metų Marketingo vadove.

Romualda Stragienė
UAB „BIOK laboratorija“ vadovė
Edvardas Kavarskas
photo
Edvardas Kavarskas
Pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūros „étiquette“ partneris

Edvardas Kavarskas yra grafikos dizaineris dirbantis pakuotės dizaino ir ženklodaros srityje. Jis yra Lietuvos grafinio dizaino asociacijos narys ir VDA dizaino doktorantas.

Edvardas sėkmingai bendradarbiavo su šiais prekių ženklais: Biržų duona, Sucré, Stumbras, Lithuanian Vodka, Etno, Smells Like Spells, LT identity, Baltai ir kt. Edvardo kuriami projektai nuolat laimi apdovanojimų nacionaliniuose ir tarptautiniuose dizaino konkursuose (Lietuvos dizaino prizas „Geras dizainas“, Nacionaliniai pakuotės dizaino apdovanojimai NAPA, „A' Design Award“ (Italija) ir kt.).

Edvardas Kavarskas
Pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūros „étiquette“ partneris
Rimantas Stanevičius
photo
Rimantas Stanevičius
Reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas

Rimantas Stanevičius – reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas, pats save vadinantis „sveiko proto“ direktoriumi. Šiuo metu yra laimėjęs stipendiją ir studijuoja „Berlin School of Creative Leadership“ magistro programoje, kurią renkasi kūrybinių industrijų profesionalai, siekiantys augti kaip lyderiai ir skatinti pokyčius. 

Rimantas Stanevičius
Reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas
Dr. Paul Marsden
photo
Dr. Paul Marsden
Vartotojų psichologijos specialistas @ WPP („Syzygy“)/ Londono mados koledžas (JK)

Dr. Paulas Marsdenas (@marsattacks) yra vartotojų psichologijos specialistas, dirbantis WPP („Syzygy“) ir Londono mados koledže. Jis yra psichologijos tinklaraščio „Digital Intelligence Today“, skirto skaitmeninės rinkodaros atstovams, redaktorius ir autorius, parašęs daugybę sėkmingų knygų apie verslą, įskaitant „Nuosekli rinkodara“ („Connected Marketing“) ir „Socialinės prekybos vadovėlis“ („The Social Commerce Handbook“). Jo tyrimų sritis apima skaitmeninių technologijų, gerovės ir dėvimųjų technologijų psichologiją. Jis yra kultūrizmo ir nardymo entuziastas ir tikras Majamio „Heat“ aistruolis.


Dr. Paul Marsden
Vartotojų psichologijos specialistas @ WPP („Syzygy“)/ Londono mados koledžas (JK)
Giedrius Juozapavičius
photo
Giedrius Juozapavičius
Rinkodaros ir komunikacijos konsultantas

Giedrius Juozapavičius – rinkodaros ir  komunikacijos specialistas, ekspertas, šiuo metu užsiimantis prekinio ženklo  vystymo, komunikacijos ir  korporatyvinių ryšių vystymo konsultacijomis. Savo ilgametėje praktikoje Giedrius dirbo „Akropolio“  ir „Maxima“  rinkodaros  vadovu, holdingo  kompanijoje „ Maxima Grupė“ vadovavo įvaizdžio ir  komunikacijos centrui, buvo atsakingas už korporatyvinius įmonės reikalus.

 Kaip sako Giedrius „ prekės  ženklas, tai - ne tik tai, ką mato vartotojas reklamoje, tai - ne tik  tai, ką rodo grafinis ženklo  logotipas – tai daug daugiau... O  visko pamatas ir pradžia – organizacija ir joje dirbantys  žmonės, su savo vertybėmis, filosofija ir  istorija“.

Giedrius Juozapavičius
Rinkodaros ir komunikacijos konsultantas
Paulius Pocius
photo
Paulius Pocius
AB „Grigeo Grigiškės“ rinkodaros vadovas

Paulius Pocius
AB „Grigeo Grigiškės“ rinkodaros vadovas
Augustas Alešiūnas
photo
Augustas Alešiūnas
Pirmosios pasaulyje el. nosies „FoodSniffer“, nustatančios maisto kokybę, kūrėjas

Augustas yra “Smart IT cluster”, didžiausio IT sprendimų klasterio maisto ir žemės ūkio sektoriams Pabaltyje prezidentas. Savo veiklą šiose srityse pradėjo dar 2008 metais, tapęs programinės įrangos žemės ūkio sektoriui gaminančios kompanijos “ART21” vadovu. Pastaroji įmonė pirmoji Lietuvoje pritraukė rizikos kapitalo fondo “Verslo angelų fondas I” investiciją Lietuvoje 2010 metais. Šiuo metu įmonė yra Lietuvos ir Latvijos rinkos lyderė, aktyviai kurianti inovatyvius sprendimus. Šiuo metu Augustas Alešiūnas eina vadovo pareigas, yra valdybos narys ir vienas iš verslo angelų.

2012 metais Augustas Alešiūnas tapo kompanijos “ARS LAB” vienu iš verslo angelų. Ši įmonė yra sukūrus pasaulinę inovaciją, produktą “FoodSniffer”, kuris gali nustatyti įvairių maisto produktų šviežumo/sugedimo lygį. Įmonė jau yra gavusi tarptautinius patentus, veikia visuose žemynuose, o iki šios dienos bendrai pritraukė 1,25 mln EUR investicijų.

Augustas Alešiūnas
Pirmosios pasaulyje el. nosies „FoodSniffer“, nustatančios maisto kokybę, kūrėjas
Ieva Mažylytė
photo
Ieva Mažylytė
Komunikacijos planavimo agentūrų tinklo „Dentsu Aegis Network" vartotojų tyrimų vadovė

Ieva Mažylytė
Komunikacijos planavimo agentūrų tinklo „Dentsu Aegis Network" vartotojų tyrimų vadovė
Casper Henriksen
photo
Casper Henriksen
Verslo plėtros direktorius Šiaurės, Vidurio ir Rytų Europos šalims „Dentsu Aegis Network“ (Danija)

Casperas Henriksenas yra bendrovės „Dentsu Aegis Network“ verslo plėtros direktorius Šiaurės, Vidurio ir Rytų Europos šalims. Anksčiau Casperas šioje įmonėje ėjo įvairias vadovaujamas pareigas, susijusias su skaitmeninėmis technologijomis, be to, dirbo vadybos konsultantu bendrovėje „Accenture“. Casperas turi ekonomikos ir verslo magistro laipsnius, kuriuos įgijo Orhuso universitete ir Harvarde.

Casper Henriksen
Verslo plėtros direktorius Šiaurės, Vidurio ir Rytų Europos šalims „Dentsu Aegis Network“ (Danija)
Saulius Šukaitis
photo
Saulius Šukaitis
Žiniasklaidos planavimo agentūros "Vizeum" generalinis direktorius

Saulius Šukaitis
Žiniasklaidos planavimo agentūros "Vizeum" generalinis direktorius
Giedrė Bulatovienė
photo
Giedrė Bulatovienė
Produktų vadovė, leidykla „Alma littera“/ prekės ženklas „Kakė Makė"

Kakė Makė – sparčiai populiarėjantis prekės ženklas, išaugęs iš knygų serijos vaikams. Pirmoji Kakės Makės serijos knyga „Kakė Makė ir Netvarkos nykštukas“ (autorė Lina Žutautė) išleista 2010 m. Kūrybinga, išradinga, linksma ir smalsi herojė netruko užkariauti vaikų širdis.  Nuo 2014 m. ženklas plėtėsi į palydinčius produktus ir paslaugas: sukurta mobilioji programėlė, spektakliai, TV laida, vystoma personažo paslauga, atsirado maisto, gėrimų, higienos produktų linijos. Prekės ženklas plečiasi ne tik Lietuvoje, Kakės Makės knygų autorines teises jau įsigijo 10 šalių (Danija, Latvija, Estija, Rusija, Pietų Korėja, Izraelis, Lenkija, Graikija, Ukraina, Kinija).

Ilgalaikėje perspektyvoje prekės ženklas toliau planuojamas plėsti strategiškai svarbiomis kryptimis.

Giedrė Bulatovienė
Produktų vadovė, leidykla „Alma littera“/ prekės ženklas „Kakė Makė"
Maksim Kuzmin
photo
Maksim Kuzmin
Reklamos agentūros New! partneris ir vadovas

Maksim Kuzmin
Reklamos agentūros New! partneris ir vadovas
Odeta Bložienė
photo
Odeta Bložienė
„Beatos virtuvė“ direktorė

Beatos Nicholson pomėgis rašyti ir suktis virtuvėje per 6 metus išaugo į prekės ženklą „Beatos virtuvė“, su kuriuo reikalų nori turėti visi. Populiarios receptų knygos, periodinis kulinarinis žurnalas, TV projektai ir FB paskyra su daugiau nei 200 000 sekėjų – tai tik kelios veiklos sritys, kuriose šiuo metu sukasi Beata ir jos komanda.

Odeta Bložienė
„Beatos virtuvė“ direktorė
Rokas Medonis
photo
Rokas Medonis
Barbekiu ir alaus restorano „Keulė rūke“ steigėjas ir verslo plėtros vadovas

Rokas Medonis
Barbekiu ir alaus restorano „Keulė rūke“ steigėjas ir verslo plėtros vadovas
Jurgita Milaknytė-Ragelė
photo
Jurgita Milaknytė-Ragelė
UAB „Daisena“ marketingo vadovė

Jurgita Milaknytė-Ragelė
UAB „Daisena“ marketingo vadovė
Dovilė Zaidė
photo
Dovilė Zaidė
Rinkodaros vadovė, USP BALTICS

Dovilė Zaidė
Rinkodaros vadovė, USP BALTICS
Mindaugas Vaičiūnas
photo
Mindaugas Vaičiūnas
Šeimos teisės advokatas „Family Law Europe“

Mindaugas Vaičiūnas
Šeimos teisės advokatas „Family Law Europe“
Vytautas Kratulis
photo
Vytautas Kratulis
„Šviežia kava“ vadovas

Vytautas Kratulis
„Šviežia kava“ vadovas
Milda Griežytė
photo
Milda Griežytė
„Milk agency” atstovė

Milda Griežytė
„Milk agency” atstovė
Rita Kulnickaitė
photo
Rita Kulnickaitė
Įvaizdžio skyriaus vadovė IKI

Rita Kulnickaitė
Įvaizdžio skyriaus vadovė IKI
Agnė Gintautaitė
photo
Agnė Gintautaitė
„BITĖ Lietuva“ socialinės medijos projektų vadovė

Agnė Gintautaitė
„BITĖ Lietuva“ socialinės medijos projektų vadovė
Donata Rimkutė
photo
Donata Rimkutė
Marketingo departamento vadovė, LIDL Lietuva

Donata Rimkutė
Marketingo departamento vadovė, LIDL Lietuva
Gerda Valiūnaitė
photo
Gerda Valiūnaitė
Projektų direktorė „Not Perfect | Y&R Vilnius“

Gerda Valiūnaitė
Projektų direktorė „Not Perfect | Y&R Vilnius“
Tomas Bartninkas
photo
Tomas Bartninkas
„McCann Vilnius“ strategijos vadovas

Tomas Bartninkas
„McCann Vilnius“ strategijos vadovas
Vilma Venckutonytė
photo
Vilma Venckutonytė
Ryšių su visuomene projektų vadovė

Vilma Venckutonytė
Ryšių su visuomene projektų vadovė
Žilvinas Lešinskas
photo
Žilvinas Lešinskas
Gigafactory LT (iniciatyvos grupė)

Žilvinas Lešinskas
Gigafactory LT (iniciatyvos grupė)
Laura Zigmantė
photo
Laura Zigmantė
Rinkodaros vadovė „Ex prompto“

Laura Zigmantė
Rinkodaros vadovė „Ex prompto“
Justas Razmus
photo
Justas Razmus
Vyresnysis „Utenos alaus“ prekės ženklo vadovas

Justas Razmus
Vyresnysis „Utenos alaus“ prekės ženklo vadovas
Laura Bielskė
photo
Laura Bielskė
Komunikacijos vadovė „Eurovaistinė“

Laura Bielskė
Komunikacijos vadovė „Eurovaistinė“
Vitalijus Vasiliauskas
photo
Vitalijus Vasiliauskas
Lietuvos tautinio olimpinio fondo direktorius

Vitalijus Vasiliauskas
Lietuvos tautinio olimpinio fondo direktorius
Marius Ratkevičius
photo
Marius Ratkevičius
Reklamos agentūros New! strategijų planuotojas

Marius Ratkevičius
Reklamos agentūros New! strategijų planuotojas
Marius Armonas
photo
Marius Armonas
Rinkodaros projektų vadovas ERGO

Marius Armonas
Rinkodaros projektų vadovas ERGO
Mantas Velykis
photo
Mantas Velykis
„McCann Vilnius“ kūrybos direktorius

Mantas Velykis
„McCann Vilnius“ kūrybos direktorius
Tomas Grigalevičius
photo
Tomas Grigalevičius
Kauno mero patarėjas ryšiams su visuomene

Tomas Grigalevičius
Kauno mero patarėjas ryšiams su visuomene
Šarūnė Kulšytė Žičkienė
photo
Šarūnė Kulšytė Žičkienė
Rinkodaros grupės vadovė „Viada"

Šarūnė Kulšytė Žičkienė
Rinkodaros grupės vadovė „Viada"
Rasa Misiūnaitė
photo
Rasa Misiūnaitė
Strategijų planuotoja „Milk agency"

Rasa Misiūnaitė
Strategijų planuotoja „Milk agency"

Akimirkos iš praėjusių metų

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva