• Kaip sukurti Sales 3.0 organizaciją,
    atsparią ekonominiams ciklams?
    Pardavimų vadovų pusryčiai

    „Čiop Čiop“ Konferencijų centras
    2017 m. rugsėjo 29 d. / 9.00-12.00

Partneriai

Lead partner 

Pusryčiuose aptarsime šias temas:

  • Kodėl pramonei stovint prie į 4.0 revoliucijos slenksčio, pardavimai vis dar kapstosi ties 1.0? 
  • Pardavimai: šiuolaikinis menas ar elementarus kontraktų gamybos procesas?
  • Kaip atrodo pardavimų srautas? „Ventmatikos“ pavyzdys, kuriam sugriauti pakaktų grįžti vos prie vienos taisyklės, taikomos daugumos įmonių.
  • Pasiruošimas kitai krizei: kada vėliausiai turite pradėti ieškoti naujų eksporto klientų, kad išliktumėte pelningi tą dieną, kai viskas pradės važiuoti žemyn? Kiek klientų tokiais liks, kai konkurentai nusimaus kelnes 20%?
  • Klasikiniai pardavimų veiklos rodikliai, lemiantys pardavimų stagnaciją net ir augant ekonomikai. Atsisakykite jų.
  • Kaip atrodo Sales 3.0 prietaisų skydelis ir sprendimų priėmimas? Kokius papildomus skaitiklius teks įjungti prasidėjus krizei?

Mindaugas Voldemaras

vadovauja bendrovei „TOC Sales and Marketing“ UAB, kuri vienintelė Lietuvoje specializuojasi užtikrinti perteklinių pajėgumų turinčioms pramonės įmonėms nuolatinį užsakymų srautą. Pirma, įmonė įdiegia ir palaiko nuolatinę aktyvaus pardavinėjimo rutiną, vėliau padeda didinti gamybos sukuriamą pridėtinę vertę. Pastarajai padidinti taiko pralaidumo apskaitos kainodarą, atsiželgiančią į gamybinių pajėgumų išnaudojimą, bei kuria vadinamuosius "Mafia-offer'ius" - pasiūlymus, kurių klientai negali atsisakyti.

Tarp pastarųjų metų klientų tokios įmonės kaip „Geralda“, „Umega“, „Ventmatika“,„Grigeo Grigiškės“, „Grigeo Klaipėda“, „Kriautė“, „Ramundas GM“, „Artilux NMF“,„GlasKeller“, „Švytėjimas“, „Rifas“, „Litexpo“, „Axis Industries“, „Axis Power", SWECO Lietuva, BIGSO ir tuzinas kitų. 

Mindaugas Voldemaras ISM Vadybos ir ekonomikos universitete yra igijęs verslo administravimo magistro laipsnį, Kazimiero Simonavičiaus universitete dėsto pardavimų valdymą pagal TOC (Apribojimų teoriją).

Dainius Greblikas

UAB „Ventmatika“ vykdantysis direktorius.

Įmonė gamina elektroninius valdiklius, šildytuvus ir kitus komponentus vėdinimo įrenginiams. Per paskutinius 4 metus įmonė 6 kartus padidino eksporto apimtis. Eksporto kryptis išplėtė iki 15 valstybių ir iš vietinio gamintojo tapo Europoje žinomu komponentų vėdinimo įrenginiams tiekėju.

Pranešėjai

Mindaugas Voldemaras
photo
Mindaugas Voldemaras
CEO UAB „TOC Sales and Marketing“

Mindaugas Voldemaras
CEO UAB „TOC Sales and Marketing“
Dainius Greblikas
photo
Dainius Greblikas
UAB „Ventmatika“ vykdantysis direktorius

Eli yra verslo romano-bestselerio “Tikslas III. Būtina, bet nepakankama” bendraautorius. Šiuo metu jis vadovauja vienai pirmaujančių Izraelio konsultacijų bendrovių “Elyakim Management Systems”.

Tai vienas žymiausių TOC ekspertų pasaulyje, daug prisidėjęs vystant ir tobulinant Apribojimų teoriją. Jis daugybę metų artimai dirbo su dr. Elyiahu M. Goldrattu, buvo verslo partneriai ir artimi bičiuliai. 2000-aisiais jiedu kartu su Carol A. Ptak išleido trečiąją “Tikslo” serijos knygą, kurioje aprašė, kaip IT pagalba integruoti tiekimo grandines.

Pastaruosius 28 metus Eli Schragenheim vykdė konsultacinius projektus daugiau nei 50 skirtingų šalių įskaitant JAV, Kanadą, Indiją, Kiniją ir Japoniją.

Jis yra šių verslo bestselerių autorius:

 

Dainius Greblikas
UAB „Ventmatika“ vykdantysis direktorius
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva