Pardavimo profesionalų diena
2024 m. vasario 2 d., LITEXPO Laisvės pr. 5, Vilniuje
Atsisiųsti medžiagą

Siekiantiems rezultatyvių 2024 metų:

  • „Artificial Intelligence“ – raktas į ateities pardavimus. Patarimai tų, kurie jau pasitelkė dirbtinį protą
  • Pasiteisinę būdai paversti klientus ilgalaikiais partneriais
  • Žmogus – emocijų būtybė. Kaip perprasti kliento emocijas ir panaudoti jas pardavimuose?
  • Praktikų praminti keliai į klientų pasitikėjimą
  • Ir dar daugiau įkvepiančių pranešimų pardavimų profesionalams, pardavimų vadovams bei komandų lyderiams
Atsisiųsti medžiagą

Pranešėjai

Supercollaboration: Sales And Creativity In The Age Of AI

Verslas keičiasi šviesos greičiu. Technologijos, tokios kaip dirbtinis intelektas ir mašininis mokymasis, beveik per naktį sukuria naujus žlugdančius verslo modelius.
Šiame naujame pasaulyje yra vienas konkurencinis pranašumas, kurį jūs ir jūsų organizacija privalote panaudoti – jūsų gebėjimas kūrybiškai bendradarbiauti tiek su žmonėmis, tiek su mašinomis. Šiame įkvepiančiame ir interaktyviame pranešime Jamesas Tayloras pakvies jus į kelionę, kad sužinotumėte, kaip ir kodėl bendradarbiavimas, kūrybiškumas ir naujovės yra labai svarbūs norint sustiprinti jūsų pardavimų ateitį. 

James Taylor - tarptautiniu mastu pripažintas verslo kūrybiškumo, inovacijų ir ateities tendencijų lyderis, dirbęs su tokiomis įmonėmis kaip Visa, Apple, McDonald's, SONY, Mercedes Benz ir daugiau. (Didžioji Britanija)

* pranešimas bus verčiamas į lietuvių kalbą

James Taylor
Melanie Deziel

Prove It: Using Content as Evidence of Your Most Important Sales Claims  

Versle ne visada dalijamės tinkamais įrodymais, patvirtinančiais mūsų pardavimų ir rinkodaros teiginius. Turinys gali būti puikus priešnuodis „todėl, kad aš taip sakau“ tvirtinimui, kuris retai kada suteikia pasitikėjimo pardavėju ar parduodamu produktu. Šiame pranešime knygų autorė, turinio konsultantė pasidalins kaip įtaigiai patvirtinti savo teiginius bei parodyti parduodamo produkto vertę klientui. 

Melanie Deziel - daugybę apdovanojimų pelniusi prekės ženklų turinio kūrėja, padėjusi 30 iš „Fortune 100“ įmonių, kuriant turinio strategiją ar rinkodarą. (JAV)

* pranešimas bus verčiamas į lietuvių kalbą

Emotional Intelligence in Sales

Šiandieninis klientas kitoks nei prieš keletą metų. Dėka interneto mūsų klientai dabar yra labai gerai informuoti ir kreipiasi į mus su nauju ir šiuolaikišku paslaugų supratimu. Senoji pardavimo taisyklė didinanti atstumą tarp kliento ir pardavėjo „Klientas yra karalius“ paseno. Šiandien su klientais susiduriame kaip su gerai informuotais produktų ekspertais, kurie iš mūsų, kaip pardavėjo, tikisi daugiau. 

Vaya Wieser-Weber kalba apie tai, kaip pasitelkus mąstyseną ir emocinį intelektą galime suprasti klientų individualius poreikius ir sukurti ilgalaikį lojalumą. 

Vaya Wieser-Weber - pardavimų ekspertė, įkvepianti mąstyti kitaip ir motyvuojanti veikti. (Austria)

* pranešimas bus verčiamas į lietuvių kalbą

Vaya Wieser-Weber
Neringa Romanovskaja

Žaidimo taisyklės keičiasi - kaip sukurti naują vertę įmonei ir klientams

Neringa Romanovskaja, pardavimo proceso optimizavimo ekspertė, lektorė, konsultantė

Sėkmei užprogramuoti pardavėjai - kokie jie?

Donata Masiulionė, pardavimų trenerė

Donata Masiulionė
Gustavas Jankauskas

20 metų pardavimuose – 20 didžiausių klaidų

Gustavas Jankauskas, „Odore d’amore“ ir „Šypsenos akademijos“ bendraturtis

Santykių kūrimas negyvenamoje saloje: ko pardavėjai gali pasimokyti iš populiaraus televizijos šou „Survivor“ nugalėtojų?

Darius Jokubas, „TMD partners“ konsultantas, derybų, komunikacijos srities ekspertas

 

Darius Jokubas
Eglė Pavydė

B2B pardavimai nuo JAV iki Azijos: kaip pasirinkti tinkamą strategiją

Eglė Pavydė, „hVIVO“ verslo plėtros direktorė Europai ir Azijai, „Venn Life Sciences“ pardavimų vadovė

 

Kokio pardavėjo nepriimčiau į savo komandą?

Rūta Zagorskytė, „Smartproxy“ Verslo klientų departamento vadovė

Rūta Zagorskytė
Nomeda Marazienė

Kaip greitai „įjungti“ kritinį mąstymą nesėkmės situacijoje ir rasti geriausią sprendimą? 

Nomeda Marazienė, emocinės kompetencijos lavinimo trenerė, konsultantė, lektorė

 

Pardavimų žvaigždės spindi komandoje. Kaip išlikti jos dalimi?

Žilvinas Beniušis, teatro režisierius, aktorius, „Grand Partners“ koučingo specialistas

Žilvinas Beniušis
Mindaugas Galiauskas

CRM trukdo pardavinėti? Kaip sistemą priversti tarnauti jums

Mindaugas Galiauskas, įmonės „humble” partneris, CRM ir klientų įtraukimo konsultantas

Visi kalba apie rūpestį svarbiausiais klientais (key Accounts), o kokia realybė?

Vygantas Keras, „Skills Lab“ įkūrėjas, konsultantas

Vygantas Keras
Evelina Žvinytė

Evelina Žvinytė

„Tesonet“ pirkimų vadovė ir patarėja tiekimo ir efektyvumo klausimais

Donatas Kapačinskas

„ROL“ įmonių grupės pirkimų vadovas 

Donatas Kapačinskas
Orestas Preikšaitis

Orestas Preikšaitis

„SBA Home“ komercijos direktorius

Konferencijos moderatorė

Aida Rafanavičė, „TMD partners“ partnerė, aktyvaus asmeninio pardavimo ir derybų ekspertė

Aida Rafanavičė

*Pranešėjų sąrašas pildomas

Atsisiųsti medžiagą

Kontaktai

Konferencijų skyrius

Projektų vadovė Goda Pereckaitė–Paplauskė
T. (8 5)2509456
Egoda.paplauske(et)verslozinios.lt

DĖL PARTNERYSČIŲ RENGINIUOSE PRAŠOME KREIPTIS

Komunikacijos projektų vadovė  Roberta Mačiukaitė Tairova

T. +370 5 250 7150

M +370 675 34043
Eroberta.tairova(et)verslozinios.lt

Rekvizitai

UAB „Verslo žinios
J. Jasinskio g. 16A, 03163 Vilnius
Įm. kodas: 110682810
PVM mok. kodas: LT106828113
T. (8 5)2526300
Eoffice(et)verslozinios.lt

Sąskaita AB „Swedbank“:
IBAN - LT457300010079479591, 
AB, BIC - HABALT22

Sąskaita AB „SEB banke“:
IBAN - LT777044060001075509,
SWIFT - CBVI LT 2X

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus