Programa

09:00 - 09:15

Įžanginis žodis. Konferencijos tikslai

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius

Deividas Rafanavičius,  „TMD Partners“ partneris, konsultantas

09:15 - 10:10
Diskusija

Pardavimai 2020: į ką investuosime rytoj?

  • Investicijos į rytdienos pardavimus pasitinka alternatyvų ir sprendimų gausa. Kaip pasirinkti teisingai?
  • Pardavimo sistemų automatizavimas, socialiniai tinklai, big data duomenų analizė, skirtingų pardavimo kanalų integravimas ir kt.: ar tikrai įdiegę šiuos sprendimus, galime uždirbti dvigubai daugiau?
  • Ateities pirkimas: greitas, paprastas, individualizuotas. Kaip reaguoti kompanijoms: prisitaikyti prie šių naujų pirkėjų įpročių, ar juos edukuoti ir keisti?
  • Klientui kuriama vertė: kokiais būdais ją didiname šiandien ir kokios galimybės lauks ateityje?
  • Dirbtinis intelektas skverbiasi į kompanijas bei padeda vadovams priimti verslo sprendimus.  Kas tai  - pagalba ar iššūkis gausioms pardavėjų pajėgoms?

Diskusija vyks anglų kalba sinchroniškai verčiant į lietuvių kalbą.

Pranešėjai
10:10 - 10:45

Social selling – laikas išplėsti Jūsų komandos galimybes parduoti!

Pranešimas vyks anglų kalba sinchroniškai verčiant į lietuvių kalbą.

Rob Thomas / „WSI Emarketing“ vadovas, social selling, Linkedin ir marketingo automatizavimo ekspertas(UK)
10:45 - 10:55

Dalyvių klausimai

10:55 - 11:15 Kavos pertrauka
11:15 - 11:40

Ką komunikuoja Jūsų įmonės pardavėjų atlygio sistema?

Eligijus Kajieta / Korn Ferry Hay Group generalinis direktorius Baltijos šalims
11:40 - 12:05

Ką pardavimų lyderiai daro kitaip, kad parduotų daugiau?

Pranešimas vyks anglų kalba sinchroniškai verčiant į lietuvių kalbą.

Kristian Kaas Mortensen / „Girteka Logistics" komunikacijos vadovas
12:05 - 12:35

Organizacijos kelias nuo Reikia iki Noriu pardavineti

Skirmantas Mačiukas / „Circle K Lietuva" vykdantysis direktorius
12:35 - 13:00

Kaip mes nusprendėme bėgti ne sprintą, o maratoną !

  • Mažiausios kainos strategija – trumpalaikis sprendimas ilgalaikėje perspektyvoje
  • Ieškokite rinkų, į kurias konkurentai dar neįžengė ir ženkite į jas ryžtingai
  • Vartotojams sunkiai suprantamoje rinkoje, tiesioginiai pardavimai – raktas į sėkmę
  • Investicijos į santykius su klientais – tvarios ir sėkmingos veiklos garantas
Martynas Giga / „Elektrum Lietuva" direktorius
13:00 - 13:10

Dalyvių klausimai

13:10 - 14:10 Pietūs
14:10 - 14:40

Pardavimų organizacijos kūrimas – nuo treniruočių iki rezultatų

  • Ką perka Lietuvos vartotojas ir kuo jis skiriasi nuo skandinavų
  • Duomenys ir jų analizė – ar visada žinome, kiek mes žinome
  • Norite daugiau (lojalių) klientų? Įdarbinkite technologijas!
  • Atsakomybė už pardavimus organizacijoje
Vidmantas Šiugždinis / „Impuls“ įmonių grupės vadovas
14:40 - 15:05

Rytdienos pirkėjas. Kaip turi prisitaikyti organizacija, kad laimėtų jo dėmesį?

Dovydas Zinkevičius / „Columbus Lietuva“  direktoriaus pavaduotojas ir pardavimų direktorius Baltijos šalims
15:05 - 15:30

Nuo tradicinės iki skaitmeninės bankininkystės: kaip suvaldyti pokytį nepamirštant kliento?

Šarūnas Nedzinskas / „Lindorff" Baltijos šalių Bankų paskolų portfelių valdymo vadovas
15:30 - 15:40

Dalyvių klausimai

15:40 - 15:55 Kavos pertrauka
15:55 - 16:30
Diskusija

Orientacija į klientą: iššūkiai vs rezultatai

Dalyvių įtraukimas į konferencijos turinio kūrimą „čia ir dabar”.  Klausimų - atsakymų sesija apie klientų patirties valdymo iššūkius, didžiausias kliūtis, lojalumą, įmonių domėjimosi klientų pasitenkinimu galimybes, klientų edukavimą bei kitus auditorijai svarbius klausimus.

Pranešėjai
16:30 - 16:55

Kaip sustiprinti pardavimų pajėgas investuojant į emocinę kompetenciją?

Darius Pietaris / „TMD Partners" konsultantas, partneris
16:55 - 17:05

Mintys dienai baigiantis. Konferencijos apibendrinimas.

Kristian Kaas Mortensen
Kristian Kaas Mortensen
„Girteka Logistics" komunikacijos vadovas


Skirmantas Mačiukas
Skirmantas Mačiukas
„Circle K Lietuva" vykdantysis direktorius


Darius Pietaris
Darius Pietaris
„TMD Partners" konsultantas, partneris

Tai žmogus, sugebantis įžvelgti, mokantis įkvėpti, galintis įtikinti bei žinantis, kaip sėkmę paversti kasdieniu mūsų gyvenimo įpročiu. Asmeninio tobulėjimo konsultantas, derybų ir pardavimo mokymų pradininkas Lietuvoje, kasmet tobulinantis asmeninius įgūdžius tarptautiniuose seminaruose JAV, Italijoje, Indijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Estijoje. Taip pat sertifikuotas darbui su JAV Inscape Publishing kompanijos mokymo metodikomis. Darius yra aktyvus Baltic Management Development Association, JCI Senator bei Profesinės saviugdos klubų bendrijos narys bei savarankiško mokymosi priemonių - „Tavo sėkmės medžioklė”, „F-1: sėkmingo pardavėjo kodas”, „Derybų tango 1”, „Derybų tango 2”, “Sėkmingas pardavimas” - autorius.


Rob Thomas
Rob Thomas
„WSI Emarketing“ vadovas, social selling, Linkedin ir marketingo automatizavimo ekspertas(UK)


Dovydas Zinkevičius
Dovydas Zinkevičius
„Columbus Lietuva“  direktoriaus pavaduotojas ir pardavimų direktorius Baltijos šalims


Eligijus Kajieta
Eligijus Kajieta
Korn Ferry Hay Group generalinis direktorius Baltijos šalims


John Harald Megaard
John Harald Megaard
„Stansefabrikken“ pardavimų ir marketingo direktorius

Paulius Pocius
Paulius Pocius
„Grigeo Grigiškės" rinkodaros vadovas


Justinas Taruška
Justinas Taruška
„Unboxed“ bendraįkūrėjas, „Alchemist“ Akseleratoriaus (Silicio slėnis) alumnis, „Pet24“ valdybos narys


Deividas Rafanavičius
Deividas Rafanavičius
„TMD Partners" partneris, konsultantas

Kokie žmonės, tokie rezultatai. Kokie rezultatai, tokia ir organizacija. Deivido praktika sako, kad labai svarbu, jog klientas jaustų, suprastų, suvoktų gaunamą naudą ir vertę. Tam, kad taip atsitiktų, klientus aptarnaujantys žmonės taip pat turi jaustis vertingi. Todėl Deivido vedamų seminarų metu dalyviai aktyviai įsitraukia į praktinio patyrimo užduotis kurdami asmeninės vertės suvokimą, ieškodami bendradarbiavimo galimybių sudėtingose konfliktinėse situacijose bei ugdydami gebėjimą valdyti klientų nepasitenkinimą. Deividas kasmet gilina žinias tarptautiniuose seminaruose Didžiojoje Britanijoje, JAV, Švedijoje, Portugalijoje, taip pat yra sertifikuotas darbui su JAV Inscape Publishing kompanijos įvertinimo ir mokymo metodikomis Lietuvoje.

Deivido ekspertinės sritys: klientų aptarnavimas, sudėtingų situacijų valdymas, klientų lojalumo kūrimas, bendradarbiavimas organizacijoje, komandos formavimas ir vystymas.


Vidmantas Šiugždinis
Vidmantas Šiugždinis
„Impuls“ įmonių grupės vadovas


Martynas Giga
Martynas Giga
„Elektrum Lietuva" direktorius


Šarūnas Nedzinskas
Šarūnas Nedzinskas
„Lindorff" Baltijos šalių Bankų paskolų portfelių valdymo vadovas


Raimondas Geleževičius
Raimondas Geleževičius
„Lietuvos draudimas“ Privačių klientų departamento direktorius ir Valdybos narys


Rūta ir Paulius
Rūta ir Paulius

Rūta Bagdonavičienė
Rūta Bagdonavičienė
„Gintarinė vaistinė“ generalinė direktorė


trys
trys

Artūras Milašauskas
Artūras Milašauskas
„BAIP" pardavimų direktorius

Vytis Žalimas
Vytis Žalimas
„Teo" ir „Omnitel" stambaus verslo padalinio vadovas


„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva