Konkursas

APIE KONKURSĄ

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos (toliau – LRVS), Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (toliau – RSVA) ir „Verslo žinių“ rengiamame konkurse „Impact Awards 2016“ (toliau – konkursas) gali dalyvauti ryšių su visuomene paslaugas teikiančios agentūros, nepriklausomi ryšių su visuomene konsultantai, bendrovių, nevyriausybinių organizacijų, valstybinių institucijų departamentai ar skyriai, atsakingi už komunikaciją. Apie dalyvavimą konkurse būtina informuoti klientą ar vadovybę ir gauti jų sutikimą.

Nugalėtojus rinks kompetentinga komisija, sudaryta iš 3 Lietuvos ir 6 užsienio ekspertų:

Milda Lomsargienė, Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos Tarybos narė, draudimo bendrovės „If“ komunikacijos vadovė (Lietuva)

Daiva Lialytė, ryšių su visuomene bendrovės Integrity PR vadovė, valdybos narė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos narė (Lietuva)

Aurelijus Katkevičius, žurnalo „Verslo klasė“ vyr. redaktorius, tinklaraštininkas (Lietuva)

Waldemar Oldenburger, „General Electric“ komunikacijos ir viešųjų reikalų direktorius Centrinei ir Rytų Europai (Vokietija)

Daniel de Carvalho, strateginis konsultantas, dirbęs žiniasklaidoje (Portugalijos kabelinė televizija ir žiniasklaidos įmonių grupė „Bertelsman Group“), ryšių su visuomene agentūroje bei aviacijos verslo įmonių „Wizzair“, „Ryanair“ komunikacijos padaliniuose (Portugalija/Šveicarija)

Kevin Read, agentūros „Bell Pottinger“ korporatyvinių reikalų ir prekės ženklų padalinio vadovas, konsultuoja finansų, maisto, gėrimų, energetikos, paslaugų, telekomunikacijų sektoriaus įmones bei tarptautines nevyriausybines organizacijas (Didžioji Britanija)

Maria Kuorikoski, komunikacijos įmonių grupėje „Miltton Group“ dirba kūrybinį darbą ir teikia strategines konsultacijas įmonės klientams. Jos darbai jau buvo įvertinti Suomijos konkurse „Vuoden Huiput 2014“ bei pelnė tarptautinius apdovanojimus „Grand One 2014“ ir „European ExcellenceAwards 2014“ (Suomija)

dr.Olga Kazaka, komunikacijos agentūros „A.W.Olsen & Partners“ partnerė ir Latvijos universiteto lektorė (Latvija)

Aune Past, „Past & Partners  PR“ vadovė, Estijos ryšių su visuomene asociacijos (EPRA) tarybos narė, IPRA (International Public Relations Association) narė (Estija)

Nugalėtojai bus skelbiami metiniame komunikacijos renginyje „PaRa /Impact Awards 2016“ gegužės 20 dieną.

IKI KADA GALIMA PATEIKTI PARAIŠKAS KONKURSUI?                                   

Užpildytų konkurso paraiškų laukiame iki 2016 m. gegužės 6 d. imtinai.

KAIP PATEIKTI PARAIŠKĄ KONKURSUI?                                   

Konkurso dalyviai turi pateikti informaciją apie 2015 m. gegužės mėn. – 2016 m. balandžio mėn. (imtinai) įgyvendintą ryšių su visuomene projektą. Užpildytas konkurso paraiškas iki 2016  m. gegužės 6 d. siųsti el. paštu info@paraimpact.lt, laiško antraštėje nurodant „Konkurso paraiška“. Visas paraiškas, išskyrus socialinės atsakomybės projektus, kviečiame pildyti anglų kalba. Formą anglų kalba galite rasti čia. Formą socialinės atsakomybės projektams lietuvių kalbą rasite čia.

2016 METŲ NOMINACIJŲ KATEGORIJOS

1. Korporatyvinė komunikacija: didelio biudžeto projektas nuo 5000 EUR+PVM / mažo biudžeto projektas iki 5000 EUR+PVM. Korporatyvinės komunikacijos projektai, kurių metu išorinėms auditorijoms pristatoma organizacijos veikla, vertybės, pasiekti finansiniai rezultatai, kuriama organizacijos reputacija, kt.

2. Rinkodaros komunikacija: didelio biudžeto projektas nuo 5000 EUR+PVM / mažo biudžeto projektas iki 5000 EUR+PVM. Komunikacijos projektai, kurių metu išsamiau nei tik reklamos priemonėmis yra informuojama apie produktus ir / ar paslaugas, kuriamos ir puoselėjamos produktų istorijos ir legendos, užmezgamas dialogas ir palaikomi ryšiai su paslaugos ar produkto vartotojais.

3. Integruotos komunikacijos kampanija: didelio biudžeto projektas nuo 5000 EUR+PVM / mažo biudžeto projektas iki 5000 EUR+PVM. Kompleksinės komunikacijos kampanijos, kurių metu pasitelkiamos įvairios ryšių su visuomene, reklamos ir kitos komunikacijos formos bei naudojami įvairūs kanalai tikslinėms auditorijoms pasiekti.

4. Socialinės atsakomybės projektas. Socialinės atsakomybės iniciatyvos, apimančios ne tik verslui būdingus ekonominius tikslus, bet ir socialinius, bendruomeninius bei aplinkosaugos aspektus, prisidedančius prie tvarios visuomenės  plėtros.

5. Vidinė komunikacija. Vidinės komunikacijos projektai, kurių tikslas kurti ir plėtoti santykius tarp organizacijos ir jos darbuotojų, stiprinti vidinę kultūrą, komunikuoti apie būsimus pokyčius, diegti ir plėtoti naujas ar esamas vertybes.

6. Renginys. Korporatyvinės arba rinkodaros komunikacijos renginiai, kurių metu pristatomos korporacinės žinios, naujienos, produktai ir / arba paslaugos vidinėms arba išorinėms tikslinėms auditorijoms.

7. Komunikacija socialiniuose tinkluose. Organizacijos ir /ar prekės ženklo komunikacija socialinės žiniasklaidos kanaluose: „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“, „LinkedIn“, „YouTube” ir kt.

VZ.LT SKAITYTOJAI GALI RINKTI GERIAUSIĄ SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS PROJEKTĄ

Nuo gegužės 10 d. iki 20 d. skaitytojai galės atiduoti savo balsą už geriausią socialinės atsakomybės projektą. Į šios kategorijos konkurso finalą pateks socialinės atsakomybės iniciatyvos, apimančios ne tik verslui būdingus ekonominius tikslus, bet ir socialinius, bendruomeninius bei aplinkosaugos aspektus, prisidedančius prie tvarios visuomenės plėtros. Konkurso finalininkus iš pateiktų paraiškų atrinks „Impact Awards 2016“ komisija.

 

„Verslo žinios“ -galvojantiems savo galva