• VERSLO GAZELĖ 2017.
    Kaip konkuruosime rytoj? (Klaipėda)

    Klaipėdos piliavietės rytinės kurtinos salė, Priešpilio g. 2, Klaipėda
    Birželio 6 d., 2017
    Iki renginio liko

Konferencijos partneriai

logologologologo

VERSLO GAZELĖ 2017 konferencijoje:

  • Ar Lietuvos verslas pasiruošęs ketvirtajai pramonės revoliucijai?
  • Kaip rizikos valdymas didina pardavimus?
  • Ar branda vietinėje rinkoje garantuoja pardavimus užsienyje?
  • Ar įmanoma pasiekti, kad samdomi darbuotojai dirbtų kaip sau?
  • Skaitmeninė rinkodara – kaip nepaklysti ir nepermokėti?
  • Kaip technologijos padeda auginti verslą ir turėti geriausius klientus? Įmonės „Eurotradus“ patirtis

 

„Novameta“ auginimo praktika

40.000 skirtingų detalių per mėnesį, 160 gaminių per dieną, apie 1.000 profesionalų virtuvėms skirtų komplektų, kurių absoliuti dauguma iškeliauja į užsienį – tokie skaičiai yra šių dienų Kauno gamybos bendrovės „Novameta“ vizitinė kortelė. „Novameta“ pateko į projekto „Gazelė 2016“ sąrašus. Per 4 metus nuo 2012 m. apyvarta augo kone dvigubai ir 2015 m. buvo 7,3 mln. Eur, o pernai pardavimai augo dar 20%: 2016 m. bendrovės apyvarta buvo 8,76 mln. Eur. Bendrovės auginimo praktika dalysis Mindaugas Jonuškis, UAB „Novameta“ direktorius.

UAB „Visma Lietuva”, Vilniaus regiono „Gazelės 2016“ lyderės, verslo auginimo praktika

Kaip sektoriuje, kuriame kas antras projektas žlunga ir darbuotojų lojalumas minimalus, užaugti iki lyderių?
„Visma Lietuva“ įkurta 2011 metais. Nuo 5 žmonių komandos įkūrimo metu, išaugo iki 250 šiandien. Teikia aukščiausio lygio programavimo paslaugas. Didžiąją dalį visų pajamų gauna iš Šiaurės šalių, kuriose Visma yra viena pelningiausių IT įmonių. 

Kaip technologijos padeda auginti verslą ir turėti geriausius klientus?

„Eurotradus“ yra vertimo ir lokalizavimo įmonė. Jos vadovas Dainius Sabaliauskas dalinasi patirtimi, kaip tapo visame pasaulyje paslaugas teikiančiu verslu. Kaip su technologine pažanga pasikeitė vertimo paslaugų verslas? Kur galima ieškoti sprendimų? Kaip „Eurotradus“ randa ir valdo tarptautinius klientus?

Skaitmeninė rinkodara – kaip nepaklysti ir nepermokėti?

Žilvinas Freigofas, UAB „Rinkodara“ įkūrėjas ir vadovas. Jau 15 metų konsultuoja SVV įmones rinkodaros klausimais. 

Pranešėjai

Dr. Gerda Venckevičiūtė
photo
Dr. Gerda Venckevičiūtė
Kredito biuro „Creditinfo“ pardavimų ir klientų departamento vadovė

Dr. Gerda Venckevičiūtė
Kredito biuro „Creditinfo“ pardavimų ir klientų departamento vadovė
Mantas Zamžickas
photo
Mantas Zamžickas
VšĮ „Versli Lietuva“ verslo plėtros vadovas

Mantas Zamžickas
VšĮ „Versli Lietuva“ verslo plėtros vadovas
Mindaugas Jonuškis
photo
Mindaugas Jonuškis
UAB „Novameta“ direktorius

Mindaugas Jonuškis
UAB „Novameta“ direktorius
Mantas Urbonas
photo
Mantas Urbonas
„Visma Lietuva“ vadovas

Mantas Urbonas
„Visma Lietuva“ vadovas
Rokas Grajauskas
photo
Rokas Grajauskas
„Danske Bank” vyriausiasis Baltijos šalių ekonomistas

Rokas Grajauskas
„Danske Bank” vyriausiasis Baltijos šalių ekonomistas
Dainius Sabaliauskas
photo
Dainius Sabaliauskas
Vertimo ir lokalizavimo įmonės „Eurotradus“ direktorius

Dainius Sabaliauskas
Vertimo ir lokalizavimo įmonės „Eurotradus“ direktorius
Žilvinas Freigofas
photo
Žilvinas Freigofas
UAB „Rinkodara“ vadovas

Žilvinas Freigofas
UAB „Rinkodara“ vadovas
Donata Varnelienė
photo
Donata Varnelienė
„TMD Partners“ konsultantė

Donata Varnelienė
„TMD Partners“ konsultantė

Programa

KARTU SU POKYČIAIS: KAIP VERSLUI SUSPĖTI IR LAIMĖTI?
10:00 - 10:20

Įžanginis žodis, konferencijos tikslai

Akimirkos iš praėjusių metų

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva