Programa

10:00 - 10:10

Įžanginis žodis, konferencijos tikslai

Ugnius Jankauskas, UAB „Verslo žinios“ generalinis direktorius

Linas Šiautkulis, konferencijos moderatorius,  žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas

10:10 - 10:50

8 sekundės dėmesio keturiolikoje žiniasklaidai skirtų valandų

Laikui tampant pagrindine visuomenės valiuta, keičiasi vartotojų lūkesčiai ir elgsena. Ir nors kasdieninis žiniasklaidos vartojimas nepaliaujamai auga, dėmesys skiriamas žiniasklaidos pranešimams mažėja. Rinkodaros komunikacija susiduria su naujais iššūkiais, o didėjantis skaitmeninės rinkodaros įrankių ir sistemų kiekis, nebūtinai garantuoja komunikacijos efektyvumą.
Todėl svarbiausiais komponentais konstruojant rinkodaros komunikacijos strategijas tampa vartotojų supratimas ir analitika pagrįsta segmentacija. 

Domantas Gailius / Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ verslo plėtros vadovas
10:50 - 11:20

Kai prekės ženklai tampa žiniasklaidos kanalais

Turinio rinkodara – nėra naujas išradimas. Tai fenomenas, kuris turi ilgą istoriją. Tačiau kodėl šis komunikacijos formatas atgimė interneto laikais? Realybė yra tokia, kad prekės ženklai šiandien tampa ne tik produktų ar paslaugų pardavėjais, bet iš esmės žiniasklaidos kanalais. 

Jonas Valatkevičius / Komunikacijos agentūros „Idea Group“ skaitmeninės strategijos vadovas
11:20 - 11:50

Ką iš tikrųjų klientai nori išgirsti apie jūsų produktą? Kliento interesus atitinkanti turinio rinkodara

Klientai yra ne tik yra užverčiami reklaminiais tekstais, jie yra užverčiami vienodais reklaminiais tekstais. O kas iš to? Žmonės išmoksta nekreipti dėmesio į tai, ką jau matė. Pranešimo metu gausite patarimų, kaip kurti reklaminius tekstus, kurie kalba garsiau, skamba kitaip nei konkurentų, byloja apie jūsų klientų norus ir padeda parduoti jūsų prekę ar paslaugą.

Amy Harrison / Reklaminių tekstų kūrėja, Harrisonamy.com turinio rinkodaros trenerė (Didžioji Britanija)
11:50 - 12:00

Dalyvių klausimai

12:00 - 13:00 Pietų pertrauka (restoranas „Riverside“)
13:00 - 13:40

Nr. 3 įtakingiausių konversijos ekspertų pasaulyje: „Savo tinklalapyje nedarykite to, ko nedarytumėte per pirmąjį pasimatymą.“

Karlas apie pasimatymus išmano nedaug: jis vedęs 29 metus. Tačiau, perskaitęs pasimatymų patarimus, jis suprato, kad yra nemažai panašumų tarp to, kaip turėtumėme elgtis savo interneto svetainėje ir pasimatyme. Remdamasis 10 universalių pasimatymo konversijos patarimų, jis pateikia daugiau nei 30 AB testų pavyzdžių, iliustruojančių, ką galite padaryti su šiais patarimais. Jis parodo duomenis ir kaip jis sugalvojo šiuos testus. Iliustruoja, kaip galite pasinaudoti šiais patarimais savo konversijos optimizavimo procese.

Karl Gilis / Konversijos specialistas, tinkamumo ir konversijos optimizavimo bendrovė „AGConsult“ (Belgija)
13:40 - 14:10

Komforto zonos žala socialinėje medijoje

Apie prarają tarp lūkesčių socialinėms medijoms ir realaus status quo. Prisižiūrim visi organiškai kuriamo turinio, parašom briefus, bet į eterį išleidžiam tik saugų turinį...

Tomas Nemūra / Skaitmeninių sprendimų agentūros „The Chocolate“ vadovas
14:10 - 14:20

Dalyvių klausimai

14:20 - 14:40 Kavos pertrauka
14:40 - 16:00

Best Internet skaitmeninės rinkodaros komunikacijos konkurso prisistatymai

16:30 - 19:00 Konkurso apdovanojimai ir laikas bendrauti („Skybar“, Konstitucijos pr. 20, Vilnius)
09:00 - 09:10

Antrosios konferencijos dienos pristatymas

Deividas Talijūnas, konferencijos moderatorius, personalizuoto retargetingo platformos „Adtarget.me“ vadovas

09:10 - 09:50

Kaip pasivyti pirkėjų elgsenos pokyčius ir kaip vertinti visuminę omni-channel komunikacijos naudą?

Ribos tarp offline ir online vartotojo galvoje senai nebėra. Jūsų online vartotojas – tai tas pats fizinis pirkėjas, rankoje laikantis išmanųjį įrenginį ir šiuo metu stovintis prie jūsų prekės parduotuvėje. Nepaisant to, komunikaciją vis dar planuojame ir vertiname atskirai, išskirdami kiekvieną mediją. Iš interneto reikalaujame tiesioginės investicijų grąžos, o televizijai kabiname tradicinių (offline) pardavimų laurus. Pranešime omni-channel rinkodaros iššūkiai ir sprendimai, kaip juos įveikti.

Linas Šiautkulis / Žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas
09:50 - 10:20

Klientų patirties (angl. Customer Experience – CX) sistema, skirta skaitmeninei rinkodarai

Vartotojų suvokimo modelio (angl. mental model) ir į vartotoją orientuotos analizės naudojimas, kurie padeda užtikrinti, kad komunikacijos strategija atitinka vartotojų poreikius.

• konkurentų analizė ir jų vartotojų įsitraukimo analizė;

• vartotojų profiliavimas ir asmens modeliavimas (persona modelling);

• komunikacijos planas, kuris padeda susikalbėti su skirtingais vartotojų tipais;

• suvokimo modelis ir jo taikymas vartotojo patirčių valdymui Jūsų interneto svetainėje

James Gurd / Skaitmeninės transformacijos ir e. komercijos strategijos konsultantas, „Digital Juggler“ vadovas
10:20 - 10.30

Dalyvių klausimai

10:30 - 10.50 Kavos pertrauka
10:50 - 11:20

Dažniausi įstatymų pažeidimai įgyvendinant skaitmeninės rinkodaros projektus: kaip išvengti baudų?

Asta Macijauskienė / Advokatė, advokatų kontoros GLIMSTEDT vyresnioji teisininkė
11:20 - 12:00

Reklamos biudžetai Europoje – tendencijos ir skaitmeninės reklamos potencialas

Naujausio tyrimo atlikto 17-koje Europos valstybių, IAB narių (tarptautinės asociacijos, veikiančios skaitmeninės reklamos ir rinkodaros srityje), apžvalga – reklamos biudžetų tendencijos ir plėtra. Šis tyrimas atskleidžia skaitmeninės reklamos augimo tendencijas ir potencialą. Todėl pranešėjams pasidalins praktiniais patarimais, kaip geriausiu būdu išnaudoti skaitmeninės reklamos ir rinkodaros įrankius bei protingai leisti reklamos biudžetą.

Jeroen Verkroost / „Interactive Advertising Bureau Netherlands“ direktorius, „IAB Europe“ narys
12:00-12.30

Mobiliųjų pasaulis yra milžiniškas!

Pasaulyje yra apie 4,43 milijardų mobiliųjų telefonų naudotojų. Skaičiuojama, kad 2017 metais jų skaičius išaugs iki 5,07 milijardų. Vis daugiau vartotojų mobiliuosius telefonus naudoja kaip vienintelį ar pagrindinį įrenginį. Prognozuojama, kad iki 2016 m. pabaigos Vakarų Europos regione bus apie 83 milijonai naudotojų, kurie  mobilųjį telefoną naudos kaip vienintelį įrenginį. Puikus pavyzdys yra „Windows Continuum“ sprendimas, suteikiantis naudotojui galimybę savo mobilųjį telefoną prijungti prie kompiuterio ekrano ir, naudojantis kompiuterio pele ir klaviatūra, tęsti darbą stacionariu įrenginiu.  Panašūs sprendimai dar labiau paskatins tendenciją naudotis vien mobiliaisiais telefonais. Palaipsniui vis mažiau laiko praleidžiame ir prie televizorių ekranų. Tačiau sparčiai ilgėja laikas, kurį praleidžiame naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais. Pastariesiems skiriame daugiau laiko negu darbui kompiuteriu. Mobilųjį telefoną tikrinamės vidutiniškai 140 kartų per dieną. Tai reiškia, kad investicijos į mobiliąsias technologijas turi nuolat augti ir rinkodarininkai privalo prisitaikyti prie vartotojų elgsenos.  

Ivar Krustok / Skaitmeninės komunikacijos skyriaus vadovas „Nexd“ (Estija)
12:30 - 12:40

Dalyvių klausimai

12:40 - 13:40 Pietų pertrauka (restoranas „Riverside“)
13:40 14:00

Interneto reklamos pinigai – ar mes juos investuojame ar švaistome?

  • Kokiais būdais reklamos pinigai dabar pasiekia tinklapius
  • Didžiausios reklamos užsakovų klaidos ir patarimai, kaip įvertinti išleidžiamų pinigų efektyvumą
Audrius Janulis / Interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros direktorius Baltijos šalims
14:00 - 14:20

„Agentūra“ įmonėje vs. partnerystė su agentūromis. Deeper atvejis

Nauda ir efektyvumas dirbant su išoriniais resursais ir su specialistų komanda įmonės viduje. Galimybės taupyti kaštus, operatyviai priimti sprendimus ir optimizuoti rezultatus. 

Rolandas Sereika / UAB „Deeper“ rinkodaros vadovas
14:20 - 14:50

Branded Content & Entertainment. Prekės ženklo komunikacija, kaip priemonė įveikti skaitmeninės ir socialinės žiniasklaidos iššūkius

Prekių ženklų komunikacija (angl. Branded Content & Entertainment) kaip priemonė įmonėms įveikti skaitmeninės ir socialinės žiniasklaidos keliamus iššūkius. Janas išsamiai pristatys keletą skandinaviškų prekės ženklų atvejų, pailiustruosiančių, kaip taikyti turinio rinkodaros strategiją, pradedant pirminėmis įžvalgomis ir baigiant galutiniu sprendimu. Jis papasakos, kaip pasitelkti skaitmenines medijas prekės ženklo žiniai perteikti ir rezultatams gerinti.

Jan Godsk / Kūrybos ir prekių ženklų komunikacijos konsultantas, „Ideatakeaway“ įkūrėjas (Danija)
14:50 - 15:00

Dalyvių klausimai ir konferencijos apibendrinimas

Karl Gilis
Karl Gilis
Konversijos specialistas, tinkamumo ir konversijos optimizavimo bendrovė „AGConsult“ (Belgija)

Karlas Gilis – trečias įtakingiausių konversijos specialistų pasaulyje sąraše. Belgijoje įsikūrusioje tinkamumo (usability) ir konversijos optimizavimo bendrovėje „AGConsult“ jis yra „G“. Karlas optimizuoja svetaines nuo 2001 metų. Visada remiasi vartotojų tyrimais ir faktais, nes pavargo nuo visų nuomonių ir nuojautų, sklandančių interneto versle.
Pastaruosius kelerius metus jis įnikęs į A/B testavimą. Daugiausia dėl to, kad A/B testavimas leidžia jam matyti pokyčių, kuriuos jis siūlo remdamasis tyrimais, poveikį. Tačiau A/B testavimas taip pat privertė Karlą išlikti kukliu, nes jis pastebėjo, kad net geriausia praktika ne visada veikia ir kad jo puikios mintys ir sprendimai kartais visiškai nepavyksta.
Karlas dėsto keliuose Belgijos koledžuose ir skaito pranešimus konferencijose visame pasaulyje. Jis taip pat žinomas kaip „UX komikas“. Jis dirba su tokiais klientais kaip „Suzuki“, „Thomas Cook“, „Tui“, „Shell“ ir „Daikin“. 

Linas Šiautkulis
Linas Šiautkulis
Žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas

Linas Šiautkulis yra komunikacijos ekspertas turintis daugiau nei 13 metų patirties. Šiuo metu Linas vadovauja žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūrai „BPN LIETUVA“ ir yra Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas. Linas aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose vartotojų elgsenos, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos ir tendencijų temomis.

Tomas Nemūra
Tomas Nemūra
Skaitmeninių sprendimų agentūros „The Chocolate“ vadovas

Tomas jau 11 metų dirba su komunikacija, iš kurių paskutinius 5 metus su savo komanda skaitmeninių sprendimų agentūroje „The Chocolate“. „The Chocolate“ visose trijose Baltijos šalyse prižiūri daugiau kaip 20 prekinių ženklų, turi ilgalaikių projektų Australijoje ir Kazachstane.  Taip pat Tomas reklamos mokykloje „The Atomic Garden“ vadovauja skaitmeninės komunikacijos kursui bei skaito pranešimus visuose svarbiausiuose reklamos rinkos renginiuose regione.

Domantas Gailius
Domantas Gailius
Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ verslo plėtros vadovas

Domantas Gailius yra rinkodaros komunikacijos konsultantas, „Inspired UM“ verslo plėtros direktorius, KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto įkūrėjas. Specializuojasi rinkodaros komunikacijos ir vartotojų elgsenos srityse. Per visą savo karjerą sukūrė ir įgyvendino TELE2, DNB, „MG Baltic“ prekės ženklų portfelio ir kitų prekinių ženklų komunikacijos strategijas, iš kurių 3 buvo apdovanotos „Password“ rinkodaros efektyvumo konkursuose.

Asta Macijauskienė
Asta Macijauskienė
Advokatė, advokatų kontoros GLIMSTEDT vyresnioji teisininkė

Praktikos sritys: bendrovių ir komercinė teisė, intelektinė nuosavybė, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisė, vartotojų teisės. Turi įvairiapusės patirties sprendžiant ginčus dėl vartotojų teisių bei reklamos įstatymų pažeidimų, konsultuojant užsienio ir šalies klientus įvairiais Lietuvos teisės klausimais, įskaitant bendruosius įmonių veiklos, intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo bei reklamos atitikties įstatymų reikalavimams klausimus. Dalyvauja bei skaito pranešimus konferencijose dėl reklamos įstatymo, vartotojų, autorių teisių pažeidimų bei įvairiais intelektinės nuosavybės klausimais. 

Ivar Krustok
Ivar Krustok
Skaitmeninės komunikacijos skyriaus vadovas „Nexd“ (Estija)

Ivar skaitmeninės rinkodaros srityje dirba daugiau nei 5 metus. Patirtį jis įgijo vadovaudamas skaitmeninės komunikacijos skyriams „Resolution Media“ (Estija) ir „OMD Estonia“ (abi bendrovės priklauso „Omnicom Media Group“). Per „Omnicom“ praleistus metus teko dirbti su vienais didžiausių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „McDonalds“, „Nissan“, „Carlsberg“, „Renault“.
Su skaitmeninės komunikacijos agentūra „Nexd“ (Estija) Ivar jau antri metai. „Nexd“ sukurta mobiliosios reklamos platforma „AdCanvas“ šiais metais buvo pristatyta didžiausiame tarptautiniame kūrybingumo festivalyje „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) vykusioje startuolių mugėje ir įvardyta kaip viena iš „pasaulio labiausiai jaudinančių naujų įmonių“. Dabartiniai „AdCanvas“ klientai yra „BMW“, „Samsung“, „Microsoft“, „Tiffany & Co“, „HBO“, „T-mobile“, ir kt.
Ivar taip pat yra vienas iš „Frank“ įkūrėjų. „Frank“ – tai skaitmeninės reklamos platforma, kuria besinaudojantys klientai gali vos per keletą minučių pasirengti reklaminę kampaniją, o „Frank“ ją optimizuoja ir prižiūri rezultatus.

Jan Godsk
Jan Godsk
Kūrybos ir prekių ženklų komunikacijos konsultantas, „Ideatakeaway“ įkūrėjas (Danija)

Janas yra kūrybos konsultantas, dirbantis su reklamos kūrėjais, reklamos ir žiniasklaidos agentūromis. Jis rengia kūrybos strategijas, specializuojasi turinio ir rinkodaros sinergijos, kitaip – prekių ženklų komunikacijos srityje (angl. Branded Content).

Prekių ženklų komunikacijos srityje Janas dirba nuo 2004 metų, yra šios srities praktinis ekspertas, kūręs pažangius skaitmeninio turinio sprendimus Danijos ir Skandinavijos rinkoms ir tokiems klientams kaip „Ford Motor Company“, „Unilever“ ir pan. Janas rengia mokymus ir dėsto, kuria prekių ženklų komunikacijos sprendimus, taip pat yra teisėjavęs šios kategorijos (angl. Branded Content & Entertainment) „Kanų liūtų“ ir „Cristal“ festivaliuose bei skiriant „Webby“ ir „Lovie“ apdovanojimus. 

Audrius Janulis
Audrius Janulis
Interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros direktorius Baltijos šalims

Audrius yra skaitmeninių technologijų ir tendencijų entuziastas. Dirbdamas interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros direktoriumi Baltijos šalims, padeda reklamos pirkėjams ir pardavėjams atrasti vieniems kitus programinės įrangos pagalba.

Amy Harrison
Amy Harrison
Reklaminių tekstų kūrėja, Harrisonamy.com turinio rinkodaros trenerė (Didžioji Britanija)

Amy Harrison yra reklaminių tekstų kūrėja, veda turinio kūrimo mokymus ir vadovauja „Write With Influence“ interneto svetainei, padedančiai greičiau ir paprasčiau kurti geresnį rinkodaros turinį. Amy drąsiai ėmėsi netikėto būdo perduoti savo žinutes – ji yra vedėja ir vaidina daugelį personažų „AmyTV“ internetinėje situacijų komedijų laidoje apie įtraukiančio turinio kūrimą. Daugiau Amy patarimų rasite jos tinklaraštyje harrisonamy.com.  

Jonas Valatkevičius
Jonas Valatkevičius
Komunikacijos agentūros „Idea Group“ skaitmeninės strategijos vadovas

Deividas Talijūnas
Deividas Talijūnas
Personalizuoto retargetingo platformos „Adtarget.me“ vadovas

Rolandas Sereika
Rolandas Sereika
UAB „Deeper“ rinkodaros vadovas

Išmanius elektronikos prietaisus kurianti lietuviška kompanija „Deeper“ aktyviai užkariauja užsienio rinkas, savo produktus platina „Apple“ parduotuvėse ir vieną po kito renka įspūdingus apdovanojimus. Vien šiemet jau spėjo atsiimti diplomus iš didžiausios pasaulyje technologijų parodos „Consumer Eletronics Show 2016”, Australijos žvejybos asociacijos, „EFTTEX 2016”, „China Fish 2016” ir Lietuvos Prezidentės rankų.

Jeroen Verkroost
Jeroen Verkroost
„Interactive Advertising Bureau Netherlands“ direktorius, „IAB Europe“ narys

Jeroenas Verkroostas yra „Interactive Advertising Bureau Netherlands“ direktorius, „IAB Europe“ narys. Jis yra perėjimo prie skaitmeninių technologijų specialistas, turintis 20 metų patirtį technologijų, žiniasklaidos ir telekomunikacijų srityje. Jeroenas Verkroostas yra dirbęs skaitmeninių technologijų vadovu, regiono vadovu, interaktyviųjų sistemų direktoriumi ir portalų kūrėju tokiose įmonėse kaip „Microsoft“, „Persgroep“, „SBS Broadcasting“ ir „TeliaSonera“. Pasitelkęs visas savo žinias skaitmeninių strategijų, technologijų ir verslo modelių srityje šiais metais įsteigė konsultacinę bendrovę, teikiančią konsultacijas technologijų, reklamos, elektroninės prekybos, leidybos ir rinkodaros tyrimų bendrovėms. 

James Gurd
James Gurd
Skaitmeninės transformacijos ir e. komercijos strategijos konsultantas, „Digital Juggler“ vadovas

Jamesas Gurdas yra skaitmeninės transformacijos ir elektroninės prekybos strategijos konsultantas, turintis daugiau nei 14 metų B2C (verslas klientui) ir B2B (verslas verslui) elektroninės prekybos patirties. Jis padėjo pagerinti įvairių įmonių, įskaitant „House of Fraser“, „Selfridges“, „Sage“, „Samsung“, „The Wine Society“, „Rocco Forte Hotels“ ir „Lyle & Scott“, internetinę veiklą. Jamesas yra „Econsultancy“ ir „Smart Insights“ konsultantas, vienas populiarios „Twitter“ pokalbių apie elektroninę prekybą bendruomenės #EcomChat vadovų.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva