Konkursas

Šiemet antrą kartą kartu su skaitmeninės rinkodaros konferencija „Best Internet“ yra organizuojamas skaitmeninės rinkodaros komunikacijos konkursas (toliau – konkursas).

Konkurso dalyviai varžysis 11 kategorijų, kurios suskirstytos į kampanijas ir įgyvendintus sprendimus, o nugalėtojai bus renkami remiantis 3 kriterijais:

1. Įžvalgos/tikslai: verslo situacija ar problema, kuri buvo pradžioje ir, kas buvo sugalvota jai pakeisti; tikslinė auditorija; tikslai susieti su kiekybiniais ar kokybiniais rodikliais.

2. Idėjos/ įgyvendinimas: kūrybinis sprendimas, inovacija, dizainas, usability, medijų kanalai, biudžetas, iššūkiai ir kaip jie buvo išspręsti.

3. Rezultatai: rezultatus būtina susieti ir palyginti su iškeltais tikslais – pasiekta/ nepasiekta/ viršyta; reikia parodyti, kad kampanija buvo sėkminga: gerėjo finansiniai rezultatai ar augo prekės ženklo vertė; pateikiant rezultatus, reikia nurodyti šaltinius.

Nugalėtojus rinks komisijos nariai, savo srities ekspertai. „Best Internet 2017“ komisija:

Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė

Deividas Talijūnas,  personalizuoto retargetingo platformos „Adtarget.me“ vadovas

Giedrė Šileikytė, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovė

Justas Razmus, „Vilniaus Pergalė“ marketingo direktorius

Rūta Kisieliūtė, reklamos agentūros „Milk“ skaitmeninio skyriaus vadovė

Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius, vienas iš KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto steigėjų

Nugalėtojai bus skelbiami skaitmeninės rinkodaros konferencijoje „Best Internet“ rugsėjo 28 d.

DALYVAVIMAS KONKURSE

Kviečiame pristatyti kampanijas ir įgyvendintus sprendimus, kurie prasidėjo 2016 m. birželio 1 d. ir baigėsi 2017 m. birželio 1 d. (projekto vykdymo pradžia ir pabaiga gali būti +/- 30 dienų).

Dalyvavimas konkurse yra mokamas. Vienos paraiškos pateikimo kaina yra 50 Eur (be PVM). Paraiškas pateikę ir paraiškos mokestį susimokėję, dalyviai gali su nuolaida įsigyti „Best Internet“ konferencijos bilietų.

Paraiškas prašome užpildyti normine lietuvių kalba, specifinius terminus nurodyti skliausteliuose. Paraiškoje turi būti pateiktos veikiančios nuorodos, statiniai failai įkelti į paraišką. Dinaminius (pvz. video) darbų pavyzdžius reikia įkelti į „YouTube“ ar kt. ir paraiškoje pateikti nuorodas.

Konkurso paraiškas kviečiame pildyti ir siųsti iki 2017 m. rugpjūčio 21 d. 17 val. (paraiškų eikimą pratęsiame iki rugpjūčio 24 d. 17 val.) Paraišką pateikti galite internetu, susikūrę savo vartotojo paskyrą. Viena paskyra skirta vienai paraiškai pateikti. Paraiškos formą galite rasti čia.

INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMAS

Jei dalis Jūsų paraiškoje skelbiamos informacijos yra konfidenciali – prašome tai pažymėti paraiškoje šalia tokios informacijos, ir mes jos viešai neskelbsime (su paraiška susipažins tik komisijos nariai).

„BEST INTERNET 2017“ KATEGORIJOS

Strateginės kampanijos (šiose kategorijose į geriausiųjų trejetuką patekusios kampanijos turės būti pristatytos konferencijos „Best Internet“ metu rugsėjo 28 d.):

1. Socialinių tinklų rinkodara – kampanija socialiniuose tinkluose

2. Socialinių tinklų rinkodara – nuoseklus socialinių tinklų administravimas

3. Integruoti turinio rinkodaros projektai (angl. Content marketing)

4. Skaitmeninės komunikacijos kampanija (angl. Digital campaign)

5. Skaitmeninės komunikacijos kampanija verslas verslui segmente (B2B)

6. Į vartotojų veiksmus orientuota skaitmeninė kampanija (angl. Digital Performance)

Įgyvendinti sprendimai (šiose kategorijose pateiktų paraiškų pristatyti konferencijoje nereikės):

7. Duomenų analitikos ir panaudojimo rinkodarai kategorija.

8. Elektroninio pašto/ naujienlaiškių rinkodaros kampanija

9. Geriausias tinklapis arba mobilaus puslapio sprendimas

10. Reklamjuosčių (angl. online ads, display ads), vaizdo reklamų ir mukreipimo puslapių (landing page) kategorija

11. Geriausias skaitmeninės rinkodaros veiksmas (vienkartinis rinkodaros veiksmas sulaukęs daug dėmesio ar pasiekęs gerų rezultatų skaitmeninėje erdvėje)

PARAIŠKŲ VERTINIMO ETAPAI

I-as atrankos etapas:

  1. Lietuvių kalba užpildytos paraiškos priimamos iki 2017 m. rugpjūčio 21 d. 17 val. (paraiškų teikimą pratęsiame iki rugpjūčio 24 d. 17 val.) Paraiškų teikimas yra mokamas.
  2. Komisija pasilieka teisę įsteigti papildomas kategorijas ar kampaniją perkelti į kitą kategoriją.
  3. Paraiškų kopijos perduodamos komisijos nariams.
  4. Paraiškos vertinamos pagal nustatytus konkurso kriterijus:
    Įžvalgos/tikslai;
    Idėjos/įgyvendinimas;
    ​Rezultatai;
  5. Komisijos nariai individualiai įvertina kiekvieną paraišką ir pagal patvirtintus kriterijus atrenka geriausių darbų penketukus kiekvienoje kategorijoje.
  6. Komisijos nariai vertinti savo kampanijų ar dalyvauti su jomis susijusiose diskusijose negali.
  7. „Verslo žinios“ surenka vertinimo rezultatus ir padaro bendrą komisijos narių atrinktų darbų sąrašą.

II-as atrankos etapas:

  1. Vyksta komisijos narių diskusija, kurios metu iš pateikto sąrašo patvirtinami finalininkai: po tris finalininkus atskirose kategorijose. Komisija pasilieka teisę neatrinkti finalininkų kategorijose, kuriose nėra pateiktų paraiškų arba pateiktos kriterijų neatitinkančios paraiškos. Komisijos nariai turi teisę atrinkti mažiau nei tris finalininkus atskirose kategorijose, taip pat skirti specialius prizus.
  2. Iki rugsėjo 20 d. asmeniškai susisiekiama su finalininkais. Strateginių kampanijų kategorijose pateiktų kampanijų atstovai bus kviečiami parengti prezentacijas, kurios bus pristatytos skaitmeninės rinkodaros konferencijoje BEST INTERNET 2017 m. rugsėjo 28 d. Vilniuje. Įgyvendintų sprendimų kategorijose pateiktų darbų konferencijos metu pristatyti nereikia.

III-as atrankos etapas:

  1. Finalininkai strateginių kampanijų kategorijose pristato savo atvejų analizes skaitmeninės rinkodaros konferencijoje BEST INTERNET 2017 m. rugsėjo 28 d. Vilniuje.
  2. Po visų pristatymų komisija konferencijos metu įvertina prezentacijas ir paskelbia laimėtojus atskirose kategorijose. Komisija taip pat paskelbia įgyvendintų sprendimų kategorijų nugalėtojus.
  3. Komisijos nariai turi teisę tobulinti taisykles.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva