Konkursas

Šiemet pirmą kartą kartu su skaitmeninės rinkodaros konferencija „Best Internet“ yra organizuojamas skaitmeninės rinkodaros komunikacijos konkursas (toliau – konkursas).

Konkurso dalyviai varžysis 12–oje kategorijų, kurios suskirstytos į kampanijas ir įgyvendintus sprendimus, o nugalėtojai bus renkami remiantis 3 kriterijais:

1. Įžvalgos/tikslai: verslo situacija ar problema, kuri buvo pradžioje ir, kas buvo sugalvota jai pakeisti; tikslinė auditorija; tikslai susieti su kiekybiniais ar kokybiniais rodikliais.

2. Idėjos/ įgyvendinimas: kūrybinis sprendimas, inovacija, dizainas, usability, medijų kanalai, biudžetas, iššūkiai ir kaip jie buvo išspręsti.

3. Rezultatai: rezultatus būtina susieti ir palyginti su iškeltais tikslais – pasiekta/ nepasiekta/ viršyta; reikia parodyti, kad kampanija buvo sėkminga: gerėjo finansiniai rezultatai ar augo prekės ženklo vertė; pateikiant rezultatus, reikia nurodyti šaltinius.

Nugalėtojus rinks 8 komisijos nariai, savo srities ekspertai. „Best Internet 2016“ komisija:

Arijus Žakas, skaitmeninės komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ direktorius

Artūras Kokoškinas, „Vilniaus duona“ rinkodaros vadovas

Audrius Janulis, interneto reklamos platformos „Adform“ pardavimų vadovas

Dovilė Filmanavičiūtė, reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ skaitmeninių sprendimų skyriaus vadovė

Rūta Balčiūnienė, verslo naujienų laikraščio ir portalo „Verslo žinios“ rinkodaros temų redaktorė

Tomas Nemūra, skaitmeninių sprendimų agentūros „The Chocolate“ vadovas

Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius, vienas iš KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto steigėjų

Vytautas Kubilius, „Google“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims

Nugalėtojai bus skelbiami skaitmeninės rinkodaros konferencijoje „Best Internet“ rugsėjo 21–22 d.

DALYVAVIMAS KONKURSE

Kviečiame pristatyti kampanijas ir įgyvendintus sprendimus, kurie prasidėjo 2015 m. birželio 1 d. ir baigėsi 2016 m. birželio 1 d. (projekto vykdymo pradžia ir pabaiga gali būti +/- 30 dienų).

Dalyvavimas konkurse yra mokamas. Vienos paraiškos pateikimo kaina yra 50 Eur (be PVM). Paraiškas pateikę ir paraiškos mokestį susimokėję, dalyviai gali su nuolaida įsigyti „Best Internet“ konferencijos bilietų.

Paraiškas prašome užpildyti normine lietuvių kalba, specifinius terminus nurodyti skliausteliuose. Paraiškoje turi būti pateiktos veikiančios nuorodos, statiniai failai įkelti į paraišką. Dinaminius (pvz. video) darbų pavyzdžius reikia įkelti į „YouTube“ ar kt. ir paraiškoje pateikti nuorodas.

Konkurso paraiškas kviečiame pildyti ir siųsti iki 2016 m. rugpjūčio 24 d. 17 val. (Konkurso paraiškų pateikimo terminą pratęsiame iki 2016 m. rugpjūčio 26 d. 17 val.) Paraišką pateikti galite internetu, susikūrę savo vartotojo paskyrą. Viena paskyra skirta vienai paraiškai pateikti. Paraiškos formą galite rasti čia.

INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMAS

Jei dalis Jūsų paraiškoje skelbiamos informacijos yra konfidenciali – prašome tai pažymėti paraiškoje šalia tokios informacijos, ir mes jos viešai neskelbsime (su paraiška susipažins tik komisijos nariai).

„BEST INTERNET 2016“ KATEGORIJOS

Strateginės kampanijos (šiose kategorijose į geriausiųjų trejetuką patekusios kampanijos turės būti pristatytos konferencijos „Best Internet“ metu rugsėjo 21–22 d.):

1. Socialinių tinklų rinkodara – kampanija socialiniuose tinkluose

2. Turinio rinkodaros ir integruoti turinio reklamos/rėmimo projektai (angl. Content marketing)

3. Skaitmeninės komunikacijos kampanija (angl. Digital campaign)

4. Į vartotojų veiksmus orientuota skaitmeninė kampanija (angl. Digital Performance), e.komercijos projektai

5. Skaitmeninės komunikacijos kampanija verslas verslui segmente

Įgyvendinti sprendimai (šiose kategorijose pateiktų paraiškų pristatyti konferencijoje nereikės):

6. Elektroninio pašto/ naujienlaiškių rinkodaros kampanija

7. Socialinių tinklų rinkodara – nuoseklus socialinių tinklų administravimas

8. Geriausias tinklapis

9. Geriausias mobilaus puslapio sprendimas

10. Geriausia mobilioji aplikacija

11. Reklamjuosčių kategorija (angl. online ads, display ads)

12. Vaizdo reklamų kategorija

PARAIŠKŲ VERTINIMO ETAPAI

I-as atrankos etapas:

  1. Lietuvių kalba užpildytos paraiškos priimamos iki 2016 m. rugpjūčio 24 d. 17 val. (Konkurso paraiškų pateikimo terminą pratęsiame iki 2016 m. rugpjūčio 26 d. 17 val.) Paraiškų teikimas yra mokamas.
  2. Komisija pasilieka teisę įsteigti papildomas kategorijas ar kampaniją perkelti į kitą kategoriją.
  3. Paraiškų kopijos perduodamos komisijos nariams.
  4. Paraiškos vertinamos pagal nustatytus konkurso kriterijus:
    Įžvalgos/tikslai;
    Idėjos/įgyvendinimas;
    ​Rezultatai;
  5. Komisijos nariai individualiai įvertina kiekvieną paraišką ir pagal patvirtintus kriterijus atrenka geriausių darbų penketukus kiekvienoje kategorijoje.
  6. Komisijos nariai vertinti savo kampanijų ar dalyvauti su jomis susijusiose diskusijose negali.
  7. „Verslo žinios“ surenka vertinimo rezultatus ir padaro bendrą komisijos narių atrinktų darbų sąrašą.

II-as atrankos etapas:

  1. Vyksta komisijos narių diskusija, kurios metu iš pateikto sąrašo patvirtinami finalininkai: po tris finalininkus atskirose kategorijose. Komisija pasilieka teisę neatrinkti finalininkų kategorijose, kuriose nėra pateiktų paraiškų arba pateiktos kriterijų neatitinkančios paraiškos. Komisijos nariai turi teisę atrinkti mažiau nei tris finalininkus atskirose kategorijose, taip pat skirti specialius prizus.
  2. Iki rugsėjo 14 d. asmeniškai susisiekiama su finalininkais. Strateginių kampanijų kategorijose pateiktų kampanijų atstovai bus kviečiami parengti prezentacijas, kurios bus pristatytos skaitmeninės rinkodaros konferencijoje BEST INTERNET 2016 m. rugsėjo 21-22 d. Vilniuje. Įgyvendintų sprendimų kategorijose pateiktų darbų konferencijos metu pristatyti nereikia.

III-as atrankos etapas:

  1. Trys finalininkai strateginių kampanijų kategorijose pristato savo atvejų analizes skaitmeninės rinkodaros konferencijoje BEST INTERNET 2016 m. rugsėjo 21-22 d. Vilniuje.
  2. Po visų pristatymų komisija konferencijos metu įvertina prezentacijas ir paskelbia laimėtojus atskirose kategorijose. Komisija taip pat paskelbia įgyvendintų sprendimų kategorijų nugalėtojus.
  3. Komisijos nariai turi teisę tobulinti taisykles.
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva